Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 03/26/14 ve všech sekcích

  1. Znas to Clinte, to kokta jen dela frajera, pritom belasce doma kazdej vecer cte pohadky o vysokooktanovem benzinu. Polystireny pod koly jsou standart a prikryvka z larysi doma v garazi take.
    3 body
  2. 3 body
  3. Zasterky proste budou a budou natrvalo, je to s nima dobry :-)
    2 body
  4. Ja na tom teda nic extra divneho nevidim. Nechapu, ze tu nekteri porad delate z uplne bezneho auta nejake Bentley, ktere pridanim par kusu gumy zcela ztrati na sve umelecke hodnote. To si fakt myslite, ze v tech stovkach Octavii, co je vsude kolem, nekdo kouka na nejake zasterky. Navic, musim souhlasit s Hravcem, ze skoro ani nejsou videt.
    2 body
  5. Letos to nebude Ozák má pravdu, já bych ji měl v manuálu a pravděpodobně v jiné barvě ....
    2 body
  6. Nebude nijak markantní rozdíl při srovnání verzí 63 a 77 kw.. Při krizovém brzdění navíc jak už tady zaznělo zadní brzdy na autě nehrají skoro žádnou roli a většina váhy je brzděna předkem, kde i menší kotouče jsou dostatečně nadimenzované a bez problému si poradí s jakkoliv přípustně zatíženým autem. Zadní brzdy při prudkém brzdění ani příliš brzdit nemohou, protože by vlivem odlehčení zadku by mohlo dojít k zablokování kol a to například při průjezdu zatáčkou by bylo dost nepříjemné. Jediné, kde by mohly bubny nějak ztrácet by bylo při jízdě po nějakém závodním okruhu, kde by se velmi často prudce brzdilo, protože jejich účinnost se se zvyšující teplotou snižuje, což je právě opak kotoučů, samozřejmě do určitě teploty, nicméně v běžném provozu je to úplně jedno a jedná se čistě o vzhled..
    2 body
  7. Já bych dojel a modely bych vůbec neřešil, ať se dá dohromady nějaká akce jen podle místa, to bohatě stačí.
    2 body
  8. s tim proletnutim krizovatky bych teda neosuhlasil. V jakekoliv situaci a zatezi lze kola dostatecnym seslapnutim zablokovat uplne [ tedy do stavu kdy uz se netoci ale smykaji pokud by tam nebylo ABS ]. takze rozdil bude v sile seslapnuti pedalu [ pokud neni vyreseno vetsim tlakem v hydraulice ] ale brzdny ucinek by mel byt dle meho nazoru stejny jen s tim ze je treba vice seslapnout pedal. Takze jen o zvyku kolik v jakou situaci seslapnout.
    2 body
  9. Na 1,2 63kw jsou vzadu bubny. Popravde rozdil v brzdne sile je temer nula, jelikoz snad 80% bzdne sily jde na predni kola. Co se tyce otazky jestli buben nebo kotouce... nejsem nejak stastny ze mam bubny, ale co se tyce zivotnosti tak jsou na tom mnohem lip nez kotouce [ zkusenosti z predchozich aut ] a treba v zime, na jare nebo pri jizde v nejakem marastu je rozdil v zivotnosti jeste mnohem vetsi. Samozrejme problem mechanizmu v bubnu tady je, ale oprava je za par korun, pokud se tedy se zadrenou brzdou nejede. Kotouce se dle me zkusenosti sjizdi mnohem rychleji a pokud je setrite tak se opotrebi jeste rychleji kvuli koroze.
    2 body
  10. jó to by šlo, a nejlépe od každého trochu a pořádně promíchat :-))
    1 bod
  11. Vitej v klubu pisalku, ale bohuzel jinak to nejde. Cekat u skody ze by snad se neco resilo samo, napr. svolavackou nebo tak je utopie a tak se to musi resit jinak. Nemam na cele jitrnici aby ze me SA delala uplne debilniho zakaznika co se necha oblbnout. No jeste nic vymenene nemam tak uvidime. Bylo by to az moc jednoduche mi prijde - to by se stal zazrak asi.
    1 bod
  12. to chce přestat pít čipovanou kofolu, ale čipnout tsičko
    1 bod
  13. Jojo, Kokta doma potají staví haldex a frézuje válce na obsah 3,6 Auto má v obejváku a na televizi kouká z těch rozpáranejch koženejch sedaček
    1 bod
  14. Ano to je správně, ta funkce se jmenuje comming home. Když zavřeš dveře svítí ještě 30 sec. a když je necháš otevřené tak 2 minuty myslím. Nic s elektrikou nemáš.
    1 bod
  15. Jde o to jestli clovek chce byt napadny a nebo nenapadny a pak prekvapit. Me se tahle barva zrovna libi. DSG si moje oko nevsimlo na prvni pohled, nebyt Ozyho.
    1 bod
  16. Oteplilo se, tak jsem se pustil do testování teploměru, co skutečně ukazuje. A je to horší než jsem předpokládal. 90 ukazuje od 66 - 108 stupňů. Když ručka stoupá, je to jen informace že se ohřívá z 50 na 66. To je fakt informace k nezaplacení. Místo snímače teploty jsem připojil poťák, a nastavoval s ním teploty na budíku a skutečnou teplotu jsem kontroloval ve vagu. Devadesátku ukazuje už od 66 stupňů, což podle mě není provozní teplota. A až se náhodou stane, že termostat bude propouštět a neudrží správnou teplotu a motor se ohřeje jen něco přes 66, vlastně studený, tak teploměr bude vesele ukazovat 90. Takový teploměr je na h***o. Je to jen ozdoba. Kdyby tak nějaký "čipovač", místo přeprogramovávání výkonu motorů, dokázal přečipovat, aby teploměr ukazoval pravdu.
    1 bod
  17. Fábie bude na lpg až v létě.Proto to ještě v popisu nemám.
    1 bod
  18. Díky, mno z toho plyne, ze zcela jasne musim dat dratky na pruzinkach Hravec: bude se to znacne hur luxovat
    1 bod
  19. Jestli si vzpomenu tak tu ledku u kliky zítra nafotím.
    1 bod
  20. :D Vidím, že vás neošálím
    1 bod
  21. Ještě si dejte na OIII dozadu pod nárazní pásek na uzemění... a je to retro jako blázen
    1 bod
  22. Mno nevím jestli se v mým věku sluší říct, že jsem pamětník ale vím o co jde
    1 bod
  23. Dle mého názoru, pořádnej majitel jakéhokoliv automobilu, si nechá zástěrky namontovat (pokud to nezvládne sám). Ze zkušeností dobře vím, že na autě plní svůj účel. Těžko chápu,kdo říká opak. Ale je pravdou, že je to každého věc. Zdravím a přeji vše nej.!!!
    1 bod
  24. kdysi v minulém století se na nárazníky (byly ještě plechové) montovaly takové anténky, které krásně upozorňovaly na chdník či jinou překážku při parkování, pak alespoň oprášit historický vynález....
    1 bod
  25. Jenže ono i když ochranu ráfku mám, tak bohužel i tak se dá disk poškrábat, vzhledem k tomu, jak jsou sem tam obrubníky kvalitně udělány. Už nejednou se mi povedlo gumu i poškodit, takže tohle bohužel není řešení pro mě. Prostě nevýhoda sídliště, kde musím auto parkovat co nejblíže k chodníku, aby to nikdo neodřel. To řešení co jsem popisoval je možná pro zasmání, ale prostě mě to funguje. Bohužel co tak koukám, tak na OIII jsou zástěrky už velmi decentní, mám obavu, že už tam nebude dostatečný přesah... P.S.: nemám zájem Tě nijak urážet, bylo to myšleno nadneseně...
    1 bod
  26. bude? je už nyní - nikdo sem nedal vlastní foto, tak alespoň takto
    1 bod
  27. 1 bod
  28. Pro fóristy akční cena 1100,-
    1 bod
  29. No ,stačí nahodit udičku a už tam máme nějaký úlovek. Tak dávejte nějaké návrhy na místo,datum a čas.
    1 bod
  30. Já bych rád přijel, záleží ale kdy a kde, moc toho volna teď nemám. Od Rapidů by se mohl také někdo ukázat, pár jich z Ostravy a okolí je
    1 bod
  31. Rád se přidám pokud budu v Havru, resp. o prázdninách vás opět rád uvidím
    1 bod
  32. Coz o to ja jsem pro, ale borci od rapidu uz si delaji sve srazy od fabii tu uz nikdo skoro nechodi tak zalezi jestli jsme schopni vubec se sejit, aby to nebylo jak na podzim ze jsem byl na srazu jen s Galvim a zbytek z OC.
    1 bod
  33. Dnes bol aktualizovaný cenník Pola. Včera v noci som sa pozeral a na webe VW bola v ponuke ešte 105 koňová verzia, a dnes už tam má silnejšia 1.2 TSI 110 koní. Tiež píšu, že je to Euro 6 motor a aj jeho kombinovaná spotreba je do pod 5 litrov, takže to naozaj vyzerá na EA211.
    1 bod
  34. Tak závada odstraněna. byly to spoje za řidičem . Díky moc
    1 bod
  35. Přesně jak píšeš v 15ti mimo autorizák bez zápisu a ve 30ti normálně na servis
    1 bod
  36. popravde by me to zajimalo taky, protoze se vsadim ze brzdna draha nebude u tech dvou variant rozdilna [ alespon ne nejak zasadne ].
    1 bod
  37. Nikdo nic hledat nemusí a ani naslouchat - ten zvuk je naprosto nepřeslechnutelný (pokud dotyčný není hluchý). A poněkud si protiřečíš - nechceš být otrokem auta? V pořádku, pak tedy vyžaduji spolehlivost a ne abych musel řešit shánění jiného motoru a jeho výměnu. To už mi jako běžná údržba nepřijde.
    1 bod
  38. Chlapy řekněme si to na rovinu.Nebýt tohoto fora,tak mnozí ani neví,že nějaký problém existuje.Pak každý naslouchá a zkouší,jestli se to neprojevuje i u něho a hledáme a hledáme.Lidí kteří mají opravdu problém je opravdu minimum.Ostatní o problému neví a jezdí a jezdí a nestresujou se.Já sice tsi nemám,ale nebál bych se koupě.Dneska je snad záruka a jestli není,tak koupím v případě opravdu velkého problému motor z vrakáče a frčím dál.Své auto mám rád,je to můj koníček,ale otrokem auta být nechci.
    1 bod
  39. A při teplotách pod 5°C přídavný topný element.
    1 bod
  40. Se divím, že to neděláte někde na lepším místě...například Strakonice...
    1 bod
  41. jasně že má, dal by aj Drobka (rumík) zplynovat, ale polovic nepovolila ... ale to jsme na tom fšici stejně , ti déle ženatí
    1 bod
  42. Borci, tak diskutujte. Záběh motoru.pdf
    1 bod
  43. Nazdar borci,už se na nás začíná sluníčko usmívat, co takhle přivítat jaro a pokecat ?
    1 bod
  44. Tak mi nezbejvá než prostě u toho ET42 tu dvojku nechat tigem zavařit, opatrně zahladit svár a pak místo čísla 2 vyrazit číslo 3. Mam na autě schválenej rozměr podle TP? Mám. Je to na něm vyražený? Je. A pochybuju, že nějakej pojištovák pozná jeden milimetr za pomoci posuvky.
    1 bod
  45. Pokud koupíš origo poklice, tak ty drží
    1 bod
  46. už jsi to tu psal, přečti se to vlákno k čemu na O III jsou dobré... také zastávám názor jako ty, ale čistější auto a hlavně nezasrané kliky zevnitř mě přesvědčily je na auto na zimu dát!
    1 bod
  47. Maminka vždycky říkávala: "Jména hloupejch na všech sloupech..." Mimochodem, všimli jste si, že jsme z aut postavili trikolóru?
    1 bod
  48. ja sme jen blbej elektrikar, ale tohle vim taky. co tam mate dal
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...