Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 09/16/14 ve všech sekcích
-
2 body
-
Jako nějakou takovou funkci skrytou nebo poloskrytou beru. I když já když jsem koupil auto, dokud jsem nepřečetl celý návod a vše nevyzkoušel (tedy krom servisních a údržbářských věcí) tak jsem nešel spát. Ale jako nevědět, že větším zmáčknutím tlačítka se okno automaticky otevře nebo zavře, obzvláště když je to na tom tlačítku určitě namalované to mě dostalo a od předsedy klubu bych tento hrubý nedostatek nečekal. Hold přestaneme řešit věci jako kódování, chipování, haldex atd. a vrátíme se k základní problematice a to ovládání základních prvků vozidla. Dnes si rozebereme funkci zapínání směrových světel při změně směru jízdy. Pod volantem je ovládací páčka nalevo, která když se tlakem spustí nahoru při zatáčení vpravo, aktivují se pravá směrová světla vozidla. Při zatáčení vlevo, působíme na páčku směrem dolu a aktivují se levá směrová světla vozidla. Zítra si povíme o pokročilé funkci a tou je výstražné znamení. Dnes by už by toho na vás bylo moc.2 body
-
A máš na něj? Já myslím, že kdybychom měli ty peníze a mohli si dovolit je za tyhle auta dát, že budeme v uplně jiných forech2 body
-
Jj. Takhle končila výroba Tatrovek. Co kus to originál. Sranda byla shánět náhradní díly.2 body
-
No prave, pokud mi ma auto slouzit, tak ten vzduchovy filtr klidne vymenim. Urcite me to nezabije a turbu by to podle tech vsech clanku melo vyrazne prospet. Pokud koupis nove auto a planujes ho mit jen 4 roky, tak mas samozrejme jiny nazor a delal bych to stejne jako ty. Pokud ale ja koupim ojetinu a jeste ji planuju mit dlouho, tak ten filtr proste radeji menit budu. Historii vymen sice uz neovlivnim, ale budoucnost ano. Tohle asi nema moc smysl resit. Tema se ale tyka kabinoveho filtru, takze to namirim k nemu. Vycisteni filtru vysavacem je jedna vec, ale co aktivni uhli? To ma prece take omezenou zivotnost. Nebo to neni problem? (Ze uz aktivni uhli nic nezachytava beru jako problem. Nevim ale, jakou ma zivotnost. Lepe receno, za jak dlouho se vycerpa jeho "kapacita".)2 body
-
2 body
-
na silnici jsou Polo a nová Fabie dvě totálně jiná, a na první pohled jasně identifikovatelná auta2 body
-
Už mám auto, tzn. pokud se nebude dít nic vyjímečnýho - přijedu. PS: bude tam někdo s diagnostikou, na nějaké ty ptákovinky.1 bod
-
nevím, podle mě obchvaty, které jsou vybudované za účelem odlehčení provozu v centrech měst by neměly být zpoplatněné, to potom absolutně degraduje podstatu té stavby. Jak jsem psal, mám také dálničku, tudíž se mě to celkem netýká, ale lidi co nejezdí po dálnici (nevyužívají ji), na obchvat nejedou a tím se městu neulehčuje a potom tedy ta stavba nemá význam... A to že byste chtěli paušální daň...to možná přijde brzy, ještě na tom se dá vytahat nějaká ta koruna do kapes politiků... Ale to se bavíme o penězích, ale ne o tom, že to tedy nemají nazývat obchvatem města, je to potom obyčejná dálnice vedoucí kolem města...1 bod
-
Já zase nesouhlasím s Tebou a tím principem Chci-li jezdit komfortně, tak si za to připlatím. Chci-li se ploužit a kodrcat se, pak si známku nekoupím, ale nemůžu si ani stěžovat. Ale to je holt špatné už v celém nastavení systému, že zrovna v tomto ohledu si "můžu vybrat"... dal bych paušál a nazdar bazar. Anebo "dobrovolně povinný výběr paušálu" jako v Rakousku; ať chceš vyjet téměř kamkoliv z většího města, jedeš po placený silnici1 bod
-
Nemohu s tebou souhlasit. přece nejde o 1500,- ročně, jde o princip. Pokud chce město ulehčit dopravě, tak nemůže chtít po lidech, aby si ještě platili známku kvůli pár km... Tohle se nelíbí ani mě a to známku mám!!! Ale já ji využiji, lidï z okolí Plzně co jedou do práce a ne někam dálku naprosto chápu...1 bod
-
Petře, až pojedeš s tvým kinder karem s XDS na nurburgring anáhodně vezmeš sebou svodidla.... ale je to výhoda. nurburing je veřejná komunikace jednosměrná(otázka jak to vyhodnotí pojištovna)1 bod
-
Bohužel je v DE na silnicích čím dál víc lidí z východoevropských zemí s migrační minulostí. A ti zkrátka jezdí tak jak jezdí. Ať si kdo chce co říká, ale ještě dneska je znatelný rozdíl Západní x Východní Německo. A dálnice jsou neustále opravované, protože doprava za posledních 10 let stoupla zhruba o 23%; teda dochází k 5x rychlejšímu opotřebení silnic. Nedávno proběhlo novinama, že BAG chytilo náklaďák se dřevem, který byl lehce přetížený... Vážil 75tun Tohle je zkrátka demence na entou, kterou nepochopím. Jednorázová investice 1500Kč za dálniční známku nikoho nezabije a nemusím řešit dojíždění a kodrcání se přes různé vesnice. Kdyby se to udělalo jako v Německu, kde je každý přihlášený auto zároveň už zpoplatněný silniční daní, tak by se tu všichni mohli pos*at a prskali by. Takhle mají "na výběr" a prskají taky; protože stojí v kolonách na rozsekaných vesnických cestách.1 bod
-
1 bod
-
Dobrá, Jurajovi přidám pár triků :-) - podržením klíče v zámku v zamykací či odemykaci poloze stáhne či vytáhne okýnka - dvojím stisknutím zamykaciho tlacitka na dalkaci se auto zamkne pouze zvenku - při kompletně vyplem motoru a zapnutí blinkru, se rozsvítí příslušná parkovacka1 bod
-
Predelavky budou vzdy. Kdyz na to nemam, tak to musim alespon naoko vyrobit z levnych kradenych dilu.1 bod
-
a nebyl to ten falešný RS odsud z fóra? ten je také modrý ... ZDE1 bod
-
počkej? ty si nečteš každý paragraf, řádek v návodu? už jsme tě s Petrem konečně dostali1 bod
-
1 bod
-
Clinte to si děláš prdel, že toto si zjistil po 3 letech co máš auto jo? Jako mě to přišlo divné, ale já už se u Škody ničemu nedivím. Kdybys měl první Škodu neřeknu, ale to ovládání je snad od felície stejné.1 bod
-
S kritikou Polarisek 2 se přidám. Míval jsem již od dob Felicie Dunlop SP 2, poté 3. To byly tak skvěle vyvážené vlastnosti těchto gum... Pak mi k Roomu dali Polaris 2 - no, darovanému koni za zuby nehleď, že? Ale druhou zimu jsem si připadal, že jsem snad nepřezul. Dojezdil jsem je jako letní a vrátil se k Dunlopkám. Akorát, že poslední zima nedala vyniknout jejich vlastnostem :-)1 bod
-
Za chvíli si budeme kupovat auta poskládáná z dílů co kde zbydou. No každý auto bud originál - tzv. individualizace. U RS dojdou zpět. zrcátka, dostaneš zrcátko z yetiho atd. :-)1 bod
-
Prej nestíhá dodavatel Já předevčírem viděl O3 RS modrého lifta a měl zadní lampy žárovkové, tzn. neměl LED trubicové zadní světla, to se taky dělá? Myslel jsem, že LED zadní lampy jsou u RS-a standart. Mám dojem, že to začínají všechno pěkně odrbávat, za chvíli nebudou xeny a budou do RS-a cpát žárovky, pak jim třeba dojdou motory a tak čipnou 1,8 čky1 bod
-
Nejspíš - pokud to vůbec lze provést, anebo uvést vůz do souladu se aktuálními údaji v TP. Otázka je, jak je možné, že prodávají auto s výbavou, která není v souladu se zápisem v TP?1 bod
-
Tak jsem před létem koupil do potkávaček Osram Night Breaker Unlimited a už mi obě praskly. Výdrž dost špatná za ty peníze :-/1 bod
-
Při couvání (parkování) je na zadní nápravu přenášen jen malý hnací moment (cca odhadem max. 20%). Takže při prokluzu předních kol v bahně se na zadek přesune jen malá část hnacího momentu. Čerpáno z dílenské učební pomůcky 70 (Pohon všech kol se spojkou Haldex IV. generace)1 bod
-
No, vono v zimě 2013/2014 zrovna moc toho sněhu nebylo, krom těch prvních vánic na konci listopadu bylo až do jara skoro furt holo a vlastně skoro ani nemrzlo, takže bych moc nekřičel o "zimní kvalitě" podle zkušeností od ledna 2014. Počkáme, co nám k těm Polariskám 3 povíš na jaře 2015, jo?1 bod
-
Na Roomstru mám nazuté zimní Polaris 3 185/55R15 kupované v lednu 2014 za 1200/ks. Neměl jsem během zimy žádný problém a s ohledem na tu nízkou cenu budu klidně tvrdit, že nevidím moc smyslu v nákupu jiných=dražších gum. A to mám na druhém autě Dunlop Wintersport 3D za 2500/ks, taky bezproblémové, ale příště i tam klidně Barumky.1 bod
-
já bych ani neměl problém s tímhle kombajnem (ano trošku mě ten automat trápí )1 bod
-
Podobu nevidim , dokonce i jinej odstin karoserie a pokud tady nekdo vytasi jeste sorento a ceeda tak ho najdu a vyvezu do bruntalu1 bod
-
1 bod
-
co sa hned vztekas ..a ked mas pocit ze je to prekopane polo ... tak sa snaz na to pozerat ako na facelift FII pri takom nahlade su predne svetla defacto zmensena a zhranatena veria svetiel FII )). ako si to myslel s tym prekopanym polom ... FIII podla mna zaklad v pole nema ... max vyuziva spolocne veci ako napravy atd. ( v zasade by to mala skor byt prekopanina fII) ale nech nas pouci zasvetenejsi1 bod
-
1 bod
-
pretože sú to provokačné fejky a sám doma plačeš maximálne nad obrázkom hojandé ?1 bod
-
A já dávam Shell 5W-40 za 150,- litr+filtr filtron za 72,- a měním cca co 10Tkm a víc neřeším,protože bych se z toho musel zbláznit.1 bod
-
jako hezky ikdyz nevim proc takova stupidni vlnovka..... popravdě nemám rád denní v mlhovkách...je to prostě podle mě hodně nízko už...denní by měly bejt v hlavních lampách u všech aut...nejhorší jsou ti co si to dodelavaji na mrizku mezi mlhovkama...1 bod
-
Dát face budíky s Maxi-Dotem. U face budíků bez této informace ji dokážu úpravou budíků aktivovat.1 bod
-
U mě je to asi takhle. Když jedu po rovný pěkný cestě bez nerovností je v autě absolutní ticho. Problém je když najedu na kostky nebo větší nerovnosti a je to třeba po ránu když jsou ztuhlý plasty . Tak to prostě zvuky vydává na více místech, Jak se zahřeje vnitřek plasty povolí většinou už vím jen o kaslíku. Ten se nezapře nikdy. Jo a taky to začlo tak kolem 10 tis najetých kilometrů. Do tý doby bylo ticho1 bod
-
1 bod
-
Co vám na H15 vadí? cena? že to vyluzuje to ošklivé nažloutlé světlo? A zkoumali jste její životnost? Podle komentářů si to nemyslím. Odkaz na Osram H15: Tady Rozklikněte si technické údaje a čtěte. Ve volném překladu má vlákno denního svícení životnost mezi 2000 - 4000 hodinami (v překladu zhruba 7x - 14x déle jak normální H7). To znamená, pokud vám H7 vydrží v autě zhruba rok, tak H15 vám vydrží zhruba 10 let. O dálkovém vláknu netřeba hovořit. Nemluvím ani o výhodách, že ta žárovka je v hlavním světlometu a né utopená někde dole v nárazníku. Joooo když se vám líbí ledky v nárazníku, což bylo cool zhruba před 3-4 lety tak prosím, jinak nevidím, krom další zbytečné investice smysl.1 bod