Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 01/17/15 ve všech sekcích

  1. ale aspoň jsem si to zpříjemnil zajímavou komunikací přes MS Lync s Indem ve stejné firmě ale na opačném konci světa. Dokonce jsem se i hooodně nasmál ... tak nějak jsme probírali co a jak kdo v práci a mimo jiné došla řeč na dojíždění ... takže prý jezdí 20km "by bike" a že mu to vezme hoďku a půl, kvůli velké dopravní špičce (bavíme se o třetím největším indickém městě Bangalore - má 10 mil. obyvatel , takže co celá naše republika ) a že jestli mám taky bike, tak mu říkám jo, dva, jeden na špatné cesty a druhý na dobré, ale že na kole do práce nemůžu, že to mám 47km a samý kopec, nehledě na nebezpečnost (víc jak půlka je po státovce hodně frekventované). Po chvíli se mě ptá a kolik mám CC. Čemuž jsem nerozumněl, ovšem se salvou smíchu jsem vzápětí pochopil, když mi napsal že má 150CC ... to mi totiž došlo, že "bajk" říká motorce. Tak jsem mu poslal co jsem myslel mýma dvěma "motorkama" s vlastním pohonem . Jinak byl překvapen (páč jsem mu poslal fotku jak mám dvě kola v autě, když jsem jel předloni do Maďarska na Balaton) že tak cestujeme běžně za hranice, ptal se kde vlatně ČR leží, tož jsem mu poslal i mapku Evropy a vysvětlil mu že v podstatě od mého bydliště se do dvou set kilometrů dostanu na hranice dalších 4 států. Psal mi, že byl min víkend na motorce s bandou nadšenců a že udělali 800km. Tož mu říkám, že tuto vzdálenost jsme dělali, abychom se podívali na dovolenou do Chorvatska k moři. Nestačil se divit a dorazil mě tím, když se mě ptal, že asi musím mít VISA. Tak mu říkám to je běžná věc, že s ní platím i u nás, nejen v zahraničí a pak mu ještě vysvětloval, jak je to se zdejší měnou, Eurem, kdo je má, kdo ne, kdo má ještě vlastní měnu .... no byla to celkem zajímavá komunikace, holt jiná kultura, mentalita ... no nicméně jsem rád že žiju, zde
    4 body
  2. Myslím si, že pánové s Hjundé a Dáčijí by už měli jít doprdele. Vůbec by mi nevadilo pokud by sem psali k věci, ale neustále zaplevelování diskuse stupidními dotazy, srovnáváním nesrovnatelného, vytrhování věcí z kontextu a psaní stupidních a nejapných poznámek už se mi zdá dost přes čáru. Upřímně fakt nechápu, proč sem modrazem dává dva měsíce starou recenzi, kterou už všichni viděli, a proč se vorljaz ptá dokola na stupidity. Ani jeden z vás si to auto nekoupí, neseděl v něm a auto už máte. Jediné, proč si myslím že sem lezete, je neustále léčéní si nějakého komplexu, že jste neměli dost peněž na škodovku, museli jste udělat kompromis a koupit si šrot a teď hledáte na Fabii všemožné chyby, abyste se utvrdili, že jste koupili dobře. Na tomhle fóru se fakt nebanuje? Fakt jsem nepostřehl, že by jeden jediný váš příspěvek byl užitečný pro ostatní. EDIT: v této recenzi chválí 1.2 TSI 66 kW, tady zas píšou, že 1.2 TSI 81 kW je raketa. Já osobně jsem si na 1.2 TSI udělal názor sám a je mi jedno co píšou v jakékoliv recenzi. Ale fakt nechápu, proč si dva blbové, co jezdí ve šrotech, musí zprivatizovat celou diskusi a psát tu nemysly o trabantech na základě jejich záměrně zavádějící interpretace jedné recenze. A nebo si fakt modrazem myslíš, že ta tvoje atmosférická jednadvojka v tom tvém Šrotíku (nebo jak tomu autu říkáš) jede líp než 1.2 TSI?
    4 body
  3. Přesně tak Dokonce mám i vyjádření autorizáku, že je v nejlepším stavu.
    2 body
  4. Ale dyt s klintovym autem nic nebylo, prodával ho v top stavu!
    2 body
  5. Aby se za pár dní neobjevil zde na foru, že mu to žere olej.
    2 body
  6. 2 body
  7. Clint se rozhodl pro rázné řešení. Tak nechť ti to s novým autem vyjde lépe, než s Octavií.
    2 body
  8. moc nemachruj, nebo ti zaklepou rozvody a zmizí ti olej
    2 body
  9. To zavedem jako jednotku placení v autorizovaném servisu.
    2 body
  10. Hm, no někdy si tady připadám jak u blbejch na dvorečku. Nejvíc nejapných příspěvků zde píší lidé, co nikdy v tomto voze ani neseděli, tudíž s ním nemohli jet a navíc ho nikdy nekoupí. Ale vědí naprosto vše - nejede to, žere to, vozík to neutáhne...protože to napsal, či řekl nějaký redaktůrek na nějakém obskurním videu. Jiný zase z fotek naznal, že je zase málo místa pro pravou nohu řidiče a auto je příšerně drahé. No, uvidíme, škodovka válí, má největší prodeje v historii, tudíž si skuteční zákaznící myslí něco jiného. To jen někteří chytráci v zaprděných čechách pořád melou nějaké nesmysly. Vždyť je nikdo nenutí, aby si ten vůz kupovali, když je to takový krám.
    2 body
  11. takhle si klint ráno bude zpívat
    1 bod
  12. Spis bude mit heslo FELL THE DIFFERENCE
    1 bod
  13. JJ, Clint teď bude mít nové heslo: Protikoncernovci všech značek spojme se !
    1 bod
  14. Čéče tak to tady budeš mít asi novýho kamaráda... toho s tím korejcem
    1 bod
  15. V top stavu je každá ojetá troska.
    1 bod
  16. Pawouku o čem mluvis, Nevis klinte co to vůbec pise?
    1 bod
  17. Nazdar.....koukám, že v plánu další Škodabramborákový scuk....Tož taky dojedu nachytat rozumy......:-) (posílit dav Roomsteráků)
    1 bod
  18. čiže ideš druhému mechanikovi na výmenu ..a ten dobrý kamarát mechanik čo ti tam dal olej nič,žiadna reakcia? ...keby to urobili v ŠA to by bolo príspevkov o "odbornosti"
    1 bod
  19. Koupil elektromobil. Nežere olej, vodu ani benzín a nemá ani rozvody. Teď shání prodlužky, aby zvýšil dojezd.
    1 bod
  20. Specifikovat podtáčení, které škodí motoru není úplně jednoduché. Je to velmi jednoduché, vše co je v zátěži a není při sešlápnutí plynu provázeno výrazným pocitem zrychlení je špatně. Doprovázeno hlubším zvukem, mírnou vibrací a cvrkáním ventilů, aneb prosba motoru o lepší zacházení. Taky se radši ohnete třikrát pro 30 kilo, než se strhnout zvedáním devadesátikilové zátěže.
    1 bod
  21. Blábolíš nesmysly, já jsem u škodovky úplně v pohodě pod normovanou kombinovanou spotřebou. Asi neumíš jezdit. A varuji tě naposled - to svoje SUV necpi pořád do sekce o FIII nabo OIII. Už mě to tady nebaví číst. Odkliď se s tím na nějaké Kia forum nebo do svého vlákna. Nebudu ti to říkat pořád dokola.
    1 bod
  22. Nevím... Ale s hlupaky se dohadovat nebudu a přispívat si muzu kam chci A jestli někomu připadají me dotazy stupidní... Nechť si jich nevsima preju hezký den
    1 bod
  23. je to jako sport - nejde o to šetřit peníze, jde o tu nízkou spotřebu, prostě o to číslo. Každý v tom autě tak trochu závodíme :-)
    1 bod
  24. Radomíre, mám na tebe pár dotazů: 1. kolik si vrazil do toho zabezpečení 2. kolik úkonů musíš udělat, než se svým autem odjedeš? (já sednu do auta a jedu) 3. kolik kilometrů ročně najezdíš, že tě ty úkony neobtěžují a děláš je pravidelně a nikdy na to nezapomeneš? 4. píšeš, že se ti 4x snažili ukrást auto... proč si jako takový miliovník svého mazla neudělal opatření, aby se to už nikdy nestalo? (např. garáž?) 5. kdo ti nakukal těch 100 tisíc? Za tvé auto ti pojišťovna nedá ani půlku.... Měl si štěstí na 4 pitomce, co se o něco snažili, nic víc (kdo ví, jestli chtěli auto nebo jenom rádio, airbag nebo jen auto pročesat). Kdyby si to auto vyhlídl zloděj, tak odjede.....
    1 bod
  25. mě nepoteče, spíš poteče přítelkyni a i na to mám dost času
    1 bod
  26. zabiehame :-D a staráme sa
    1 bod
  27. Buď v klidu, moje taky ne... za boha se se nemůžu dostat na spotřebu benzínu co mám napsanou v techničáku
    1 bod
  28. Pawouk: Omlouvám se, budu se mírnit. Nicméně na 0.9 TCe tu máme lepší munici http://www.autoforum.cz/testy-aut/test-renault-clio-iv-0-9-tce-tragicky-motorovy-omyl
    1 bod
  29. a prý jaké počasí ... říkám celkem teplo, +5°C a žádný sníh .... a on prý OMG, ráno jel do práce 16°C a večer tak 34°C
    1 bod
  30. Neřešte pitomosti! Když se tady začalo psát o HTP, asi bych si podle řečí, toto auto nikdy nekoupil. To bylo hanění a dnes to mají i ti, co nejvíce kecali. Pamatuji si na testy o HTP, kritika za kritikou, jak jsou motory na nic poruchové atd .A dnes ? Dnes se o nich píše jinak, holt jim chyběl jen ten výkon. A ti ,co s HTP jezdí jsou spokojeni. Minimální náklady na provoz a servis .No a nakonec jsem měli v rodině 3 a pohoda. Dnes má manželka , TSI a je spokojená a já když jsem s tím jel také. a neřeším nějaké převody. Chce to se s tím nejdříve svézt a pak můžeš kritizovat. Kecají tu ti, co se s tím ani nesvezli a ani to nemají. Za další nepotřebuji závodit jak někteří, ale potřebuji denně jezdit do služeb a max. na nákupy a dovolená a na to mi to auto stačí .Nepotřebuji si něco dokazovat. Měl jsem silná auta ale k čemu mi to je. V dnešním provozu je lepší jezdit v pohodě a v klidu, jelikož všichni víme jaké jsou naše cesty a hlavně jací jsou řidiči co mají drahá auta a musí so to pak dokazovat i na silnici. Tak se bavme rozumně.
    1 bod
  31. Nerad bych, aby se tady rozpoutal flame war. Dotčení pánové nechť to berou za poslední výstrahu. Mají na foru svá témata, tam ať si píšou, co uznají za vhodné. Ale tady ne. Tak tedy zpět k tématu Fabia III.
    1 bod
  32. co si představuješ pod pojmem "interní paměť"? Každé rádio má paměť i budík má interní paměť, aby věděl, v kolik má pípat... Jestli myslíš interní SSD disk na hudbu, fotky a video, tak ten má až Columbus.
    1 bod
  33. Pawouk - kedysi na VW Clube bol GOLF CGGA 59kw , s 38 000km a vydreté steny valca asi aj piesty , viac info tam nebolo len že to chodilo LL oleje ...
    1 bod
  34. Kdybych věděl, že výměna pístní sady je skutečně definitivní řešení, tak bych ji i zaplatil + výměnu rozvodů a jezdil vesele dál. Těch 30tkč (nebo na kolik to vychází) je nepoměrně menší částka, než půl mega za nové auto.
    1 bod
  35. Norma je 0,5/1000, váhovka ukázala 0,32/1000, ve finále ovšem reálná spotřeba je cca 0,9/1000. Alespoň je vidět, jak je váhovka přesná , resp ukáže to, co si přejí, aby ukázala
    1 bod
  36. co by mu napsali, at jde doprd... že maj další zákazníky. třeba motosmana, ze kterýho stále mají 30000kč.
    1 bod
  37. Strejdovi brzké úpravy!(doufám že mě necháš svést, nechal sem tě taky )
    1 bod
  38. Tož se taky přidám. Ad. 1: vždy jsem chtěl auto, které pojede 140km/h prázdné i naložené, kopec-nekopec. AD 2: kufr velikosti Avie. Po zkušenostech mohu potvrdit, že neexistuje velikost, kterou žena nedokáže zaplnit .Ad 3 o spotřebě hovoří cesta z Krušárny. Já versus Pancho. Pro mě je pohoda do 10Lt.
    1 bod
  39. Když to tady tak čtu, tak to vypadá na slušnou účast. Nic neslibuju, snad mi to vyjde. A když vidím čím všichni dorazíte a jak se chcete řadit, tak asi budu stát jako první a tím pádem bych se nevlezl na fotku .
    1 bod
  40. tvůj názor je asi tak kvalitní jako je kvalitní motor Tsi...
    1 bod
  41. Tak jsem měl dnes půjčenou asi na 40km Fabii III s motorem 1.0, 44 kW. Chtěl jsem vyzkoušet tento základní motor a porovnat ho se stejným motorem (rovněž 44 kW) v mé současné Škodě Citigo. A byl jsem docela příjemně překvapený. Při jízdě po městě velmi svižný a rychle reagující na plyn, pocitově ještě o něco lépe než v Citigo 44 kW, při jízdě mimo město taky dostačující, i relativně prudší kopec na čtyřku pěkně vyjede, na dálnici samozřejmě to zrychlení na 130 km/h není nejbleskovější, ale taky to není vůbec hrozné. Když to tedy porovnám s mým Citigo, tak mohu po dnešní jízdě zatím konstatovat, že mi připadá jízda srovnatelná. Fabia je samozřejmě o něco těžší, ale motor je vzhledem k této skutečnosti dobře zpřevodován a při jízdě ve městě i v okolí mi připadá pro klidného řidiče dostačující a jede se s ním dobře. Navíc ve Fabii, ktrou jsem dnes řídil, byl motor celkem syrový a lze předpokládat (stejně jak se mi to potvrdilo i v Citigo), že s přibývajícími kilometry ještě ožije. Je to taky dost o zvyku. Když jsem přesedl před rokem a půl do Citigo z mé původní Fabie II s motorem HTP 44 kW, taky jsem si trochu musel zvykat na charakteristiku motoru. HTP bylo velmi pružné, tento tříválec 1.0 potřebuje trošku víc podřazovat ve zvlněné krajině, ale jak jsem již uvedl, s kilometrovým nájezdem se jeho kondice ještě zlepší a i pružnost se mi zdá nyní v Citigo lepší než byla u nezajetého motoru. (Nyní mám najeto 12 tis.km). Takže, ačkoliv nemám zatím své vlastní porovnání s variantou 55 kW, motor 44 kW mi přijde pro klidného řidiče, který nejezdí často dlouhé dálniční trasy, dostatečný. A zřejmě budou mít pravdu redaktoři Světa motorů, kteří uvádějí, že to opravdu není s tímto motorem v Nové Fabii zdaleka tak špatné jak by mnozí předpokládali. Co se týče spotřeby, při dnešní jízdě jsem měl dle PP 5,6 l/100 km, ale byl to nezajetý motor, navíc byly 3 stupně pod nulou, proto nemám obavu, že by se průměrné papírové spotřeby 4,7 l/100 km nedalo dosáhnout. V Citigo jezdím za tabulkových 4,5 l. Jinak jízda celkově velmi příjemná, prostě klasická škodovka v tom nejlepším slova smyslu. Velmi dobrá ergonomie, sedadlo i volant seřiditelné v dostatečném rozsahu, člověk se v tomto autě prostě hned cítí jako doma, zvlášť když je na koncernové vozy zvyklý. Trochu zamrzí poněkud nepochopitelná nepřítomnost gumového obložení v prostoru pro opření levé nohy (přimlouval bych se za jeho dovybavení v rámci modelové péče), poněkud jsem nechápal některé novináře, kteří si stěžovali na velmi úzké vnitřní zpětné zrcátko, mě přišlo naprosto standardní. Jinak onen vychvalovaný nebývale komfortní podvozek mi zas nepřišel nějak vybočující z toho, na co jsem zvyklý u Fabie II nebo Citigo. Prostě jízdní vlastnosti velmi dobré a celkově jízda velmi příjemná, což už jsem uvedl i výše. Podtrženo a sečteno, Fabia III i se základním motorem je u mne nyní vážným kandidátem pro můj budoucí nový vůz.
    1 bod
  42. No už jsem myslel, že se to děje jen mě.Na Fabii mam s krabance od klicu jen maly a osekane boky od dveří jinejch aut.Jednou se divam z okna a zaparku si to vedle mě stará 120.Vylejzá z ní ženská a plnou sílou otevře dveře že se od meho auta odrazily na zpatek.A nakonec si to rozmyslela a vylezla ven prez spolujezdce.Než jsem sesel dolu byla pryc a nevím kde bydli.Na skode 120 už nebylo co zničit takže se nebylo kde pomstít.Vysledek promačklé dveře a lak. Přeju jí, aby jí znásilnilo 10 černochů s 40 cm dlouhýma ......... a kdyby to přežila tak umlátit tyčí. Byl jsem nasranej a nemoch jsem proti tomu nic.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...