Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 03/11/15 ve všech sekcích

  1. Ta Honda byla vždy trochu zvláštní. Takovej Renault v Japonsku. Ale s funkční technikou...:-)
    4 body
  2. Fabia II - Dielenská príručka (CZ) Poprosím o diskrétnosť pri sťahovaní a používaní dalo trošku zabrať, kým som sa k tomu dostal. V prípade nefunkčných odkazov ma kontaktujte, zálohu mám na disku. - Elektrika a schémy: Elektricka zarizeni Elektricka zarizeni - vseobecne informace Zakladni schema Fabia II (od prosince 2006) Montazni mista - Pojistkovy box B, pojistkovy box A na akumulátoru, releovy box, pridavny drzak pojistek (od prosince 2006) Zakladni vybaveni (od brezna 2010) Zakladni vybaveni (od kvetna 2013) - Karoséria: Opravy karoserie - montazni prace na karoserii Karoserie - montazni prace Opravy karoserie - Motor: Motor 1.2 55 kW TDI CR Motor 1.2 63 kW - 77 kW TSI Motor 1.6 55 kW, 1.6 66 kW, 1.6 77 kW TDI CR Motor 1.4 132 kW TSI Motor 1.5 77, 1.6 55 - 66 - 77 kW TDI CR Motor 1.9 77 kW TDI PD Motor 1.4 63 kW MPI Motor 1.2 55 kW TDI CR Motor 1.2 63 - 77 kW TSI Motor 1.4 51 - 59 kW TDI PD Motor 1.6 77 kW MPI Motor 1.2 44 - 47 - 51 - 55 kW MPI Motor 1.4 63 kW MPI Motor 1.9 l 77 kW TDI PD - Podvozok: Brzdove systemy Kola, pneumatiky Napravy, rizeni - Prevodovka: Automaticka prevodovka Prevodovka 09G Prevodovka 02T (06.2014) Prevodovka 0AM-DSG Prevodovka 02T Prevodovka 02R 6 stupnova automaticka prevodovka 09G - Ostatné: Klimatizace s chladicim prostredkem R134a Udrzba - presne pokyny Topeni - klimatizace Heslo: žiadne !
    4 body
  3. Nový Superb: prakticky stejne schema motorizaci a prevodovek s navysenymi vykony 1.4TSI/92kW >> 1.4TSI/110kW (92kW vykonova verze neni na CZ trhu k dispozici) 1.8TSI/118kW >> 1.8TSI/132kW 2.0TSI/147kW >> 2.0TSI/162kW 3.6FSI/191kW >> 2.0TSI/206kW 1.6TDI/77kW >> 1.6TDI/88kW 2.0TDI/103kW >> 2.0TDI/110kW 2.0TDI/125kW >> 2.0TDI/140kW ceny mirne vyssi u Active, u vyssich vybav skoro totozne nebo o trochu nizsi velmi podobna skladba vybav, vyrazne navyseni u L&K priplatek za 4x4 je stejny (65 tis.) priplatek za DSG klesa z 80/85 tis. na 65 tis. k paketum Plus (s nizsi cenovou vyhodou nez u stare generace) jsou k dispozici i dalsi pakety, ovsem s malou mirou zvyhodneni prakticky totozna dostupnost motorizaci dle vybav (u Active neni k dispozici silnejsi verze 2.0TDI a naftove 4x4, L&K nove k dispozici s 1.8TSI) Rozdily vybavy (vzdy uvazovano s paketem Plus) Active - do vybavy pribyva: vnejsi zpetna zrcatka sklopna, s automatickym stmivanim bluetooth handsfree multifunkcni volant pro ovladani radia a telefonu front assist - sledovani odstupu a nouzove brzdeni elektricka parkovaci brzda s funkci auto hold xds a multikolizni brzda odpada: xenonova svetla s LED dennim svicenim a vysuvnymi ostrikovaci light assistant sunset vyhrivana predni sedadla zadni loketni opera síťový program Ambition - do vybavy pribyva: ovladani telefonu na multifunkcnim volantu smartlink (propojeni infotainmentu s telefonem) sklopeni zadnich operadel z kufru front assist - sledovani odstupu a nouzove brzdeni xds a multikolizni brzda elektricka parkovaci brzda s funkci auto hold odpada: vyhrivani zadnich sedadel sunset Style (drivejsi Elegance) - do vybavy pribyva: el. ovladane pate dvere LED paket vnejsiho osvetleni barevny maxidot smartlink (propojeni infotainmentu s telefonem) sklopeni zadnich operadel z kufru front assist - sledovani odstupu a nouzove brzdeni elektricka parkovaci brzda s funkci auto hold xds a multikolizni brzda odpada: v ramci paketu Plus je moznost pouze interieru Alcantara, ciste kozeny je za priplatek 12 000Kc metaliza a ostatni priplatkove barvy nejsou zdarma robotizovane parkovani bluetooth handsfree je v zakladni verzi bez rSAP L&K - do vybavy pribyva: navigace Amundsen zadni parkovaci kamera adaptivni tempomat DCC - adaptivni podvozek a driving mode select - vyber z profilu jizdnich rezimu "virtualni pedal" - otevreni patych dveri zamavanim nohou LED paket vnitrniho (ambientniho) osvetleni LED paket vnejsiho osvetleni barevny maxidot smartlink (propojeni infotainmentu s telefonem) sklopeni zadnich operadel z kufru front assist - sledovani odstupu a nouzove brzdeni elektricka parkovaci brzda s funkci auto hold xds a multikolizni brzda odpada: metaliza a ostatni priplatkove barvy nejsou zdarma bluetooth handsfree je v zakladni verzi bez rSAP Shrnuto a podtrzeno, cim vyse, tim lepe.
    3 body
  4. me se ta honda libi, muze s tim bejt velka sranda, je to proste silnejsi verze, kdyz se podivate na kridlo u Focusu RS tak to je cca podobne...
    3 body
  5. Škoda, že vypadá tak ošklivě
    3 body
  6. Medvěd potká lišku a vlka, kteří vycházejí smutní z úřadu práce. Chvíli se baví a pak se jich medvěd zeptá, proč jdou z pracáku. Liška: "Ále, dělala sem v drůbežárně a znáš to, sem tam nějaká ta slepička se ztratila. No a když přišla kontrola, tak mě vyhmátli a vyhodili." Na to vlk: "No já sem bačoval, to víš, ne? A občas sem si pro sebe nechal nějakou tu ovečku, no jako každej. A když na to přišli, tak sem letěl." Medvěd kroutí hlavou a říká: "Ste blbí! Máte to dělat jako já. Já dělám v kovošrotu, železo nežeru a cikány nikdo nepočítá..." Přijde chlap k doktorovi: Pane doktore, já mám úplně červený oko. Ukažte. No jo, máte pravdu. Souložil jste včera? No, souložil. A co předevčírem ? To taky. A co minulej tejden ? Taky, každej den. Tak to je jasný,to máte prázdnej pytlík a svítí vám kontrolka...
    3 body
  7. škodovka je hezčí co? škodovka na todle nemá koule, velké plus pro Hondu!
    2 body
  8. No ja se u maleho už vykašlal na nějyk harmonogram , kalendař , a asi zahodim i hodinky , čas řidi on ,ale řeknu vam jsou i chvile kdy velky chlap vymekne ... maleho jsem okoupal , namazal zabalil , mamka nakrmila , pak jsme si odgrkli oba , pohrali si, maly me hytnul za prst a usnul ... syncy kurde, pocit k nezaplaceni
    2 body
  9. Jen mě napadlo že by to mohli dělat zapečeny pístní kroužky, tlak z válců ti pak utíká spodem do vany a systemem odvětrani do víka.
    1 bod
  10. jo jo, já tam nemám tu notičku, tak jsem nevěděl pod čím to je schované
    1 bod
  11. Jenže tys měl Civic a ne Civic TypeR že? Já v TypeR jel (kamarád má MR 2010) a jede to jako prase, ani nevím jaký o má výkon, ale jistě tam bude nejhůře 140kW a tohle má přes 200kW takže to bude určitě dobrá pila... Dotaz mimo auta, tedy jedná se o práci na autě... Nějak jsem ztratil manuál od voltmetru a potřebuju "prozvonit" kablíky...nevím na jakej ten symbol to mám nastavit, poradí mi někdo?
    1 bod
  12. To máš auto v takom zlom stave, že s ním môžeš hocikedy ostať stáť? Náradie na výmenu kolesa, na náhradné žiarovky, poistky, olej na dolievanie a vodu do ostrekovačov nič nepoviem, ale vláčiť sebou kilá náradia pre prípad, keby som opravoval auto niekde pri ceste je už podľa mňa trochu za vlasy pritiahnuté. To radšej v zime nos so sebou nejakú deku, vesty, jedlo ktoré sa nepokazí, pre prípad že by si ostal niekde v závejoch na dlhé hodiny, alebo aj deň (pred dvoma rokmi si v Maďarsku podaktorí užili aj viac ako deň na diaľnici kým ich vyslobodili), ale v dnešnej dobe opravovať auto na krajnici. Ani neviem, kedy som naposledy niečo také videl.
    1 bod
  13. Neříkám že to je nějaká nádhera (U mě zatím po stránce designu vyhrává Focus), ale prostě je to opravdu propracované auto a má to jak psal Hurican KOULE, prostě tohle je auto, které jen tak na silnici nepotkáš a když už, tak ty RSka od Škodovky strčí do kapsy. Ale je fakt, že design je hodně zvláštní...
    1 bod
  14. má krytku,ale nie takúto (viď príloha) ,ktorá sa momentálne montuje v rámci servisného opatrenia u vozidiel v záruke
    1 bod
  15. http://auto.bazos.cz/inzerat/45342725/Alu-kola-5x112-25545R18-Audi-Q5-A8-S8-ORIGINAL-TOP.php
    1 bod
  16. Mohlo by to byť aj kolesami 185 vs 215
    1 bod
  17. Já jsem to u sestry auta vyřešil tak, že jsem vyhodil prostřední tlumič a místo něj dal katalyzátor, prodloužil jsem kabeláž obou lambda sond a předělal data tak, že do 4000 otáček a do 75% otevření klapky zůstala bohatost 0,998 a po překonání obou veličin jsem nastavil lambda 0,900. Docela ten motor prokoukl ve výkonu i nahoře a spotřeba šla sestře dolů. Ovšem svařování to bylo dost jak v místě původního katalyzátoru, tak pak v tom místě výfuku, který je pod autem. Hlučnost se nijak zvlášť nezměnila. Asi ten středový tlumič moc netlumí ani když tam je.
    1 bod
  18. no zezadu to je strašný, ještě horší laufy než u O3 RS a na to křídlo se věší prádlo...
    1 bod
  19. 0,6 litrů rozdíl je celkem dost na to, že ty motory jsou stejné, jen upravené SW. Že by to dělaly převody? Já jsem se dostal do stavu, kdy se nad 5,5 nedostanu ikdyž jedu ostře a po dálnici "trošku svižněji", tak domu přijedu se spotřebou 5,2-5,5. Když jedu opatrně tak mám 4,5 bez problémů.
    1 bod
  20. Ještě víc Však neboj, já tu naftu prodám a půjdu nazpátek do benzínu
    1 bod
  21. Souhlas. Myslím, že řešit kratší životnost u NB fakt nemá smysl. A jestli prasknou jednou za 4 roky, tak to to klidně vyměním a myslím, že i finančně utáhnu.
    1 bod
  22. juju i manual. marne si myslela ze ten pin je v manualu tak psala v inzeratu ze je s pinem. uz jsem chtel odjizdet jak mi rekla ze v manualu to neni tak pak rychle volala nakemu znamemu at ji zjisti pin no nakonec vse dobře dopadlo na stitku radia mam datum 14.03.2014 takze snad tech 9tis nebylo moc ..ale jsem zpokojeny.. prvne jsem si koupil bolero pak jsem zjistil ze v predfl nejde automaticky jas tak jsem na doporučeni ferdy rovnou sahl po columbusu a udelal jsem myslim dobře .. jen aby mi ho nekdo neukradl
    1 bod
  23. ... se budete divit, ale když naladím jeho vlnu, tak udiveně přestane, očkem mrkne, kdo si dovolil řvát jako on a většinou přestane tož chlapi, neberte mi tu radost z malého prcka ... si to fakt po těch letech zase užívám ... a jak mi bude smutno, až je teď v sobotu po třech týdnech odvezu
    1 bod
  24. jako tu naftu? ;-)
    1 bod
  25. Mně by z principu fungování nevadilo - je dost vysoká pravěděpodobnost, že při mém stylu provozování motoru by se to celkem dost využívalo, jen mám poněkud obavu o spolehlivost příslušných součástí toho systému.
    1 bod
  26. Snažil se prervat prcka a vzít mu tím jeho hlasitou slávu.
    1 bod
  27. Fíha, člově 1 den nestihne sem zajít a už aby čet několik stránek zpátky . To jsou mi témata od nádraží, přes čůrán až k trabantu s kozama.... Mimochodem na ropucha u auta má baterii Varta a modrou, taky mám takovou
    1 bod
  28. Zdar, tapec musí dolů, z druhé strany je to jištěné šroubama, středový rámeček jde vycvaknout, popelník 3 šrouby (pozor, jeden je blbě vidět, ale je tam),dekor kolem šaltrpáky je vycvakávací
    1 bod
  29. Myslím, že nemáš pravdu. ECU motoru nic nevypočítává, ale používá vícerozměrné výkonostní mapy (viz. též Lookup Table), kde na základě vstupu ze senzorů přímo v této mapě vyhledá potřebné hodnoty pro výstupy. Aby se tedy dal výkon motoru nějak omezit (a nedejbože postupně uvolňovat), musela by buď mít více map a nebo by musela být schopna je nějak dynamicky aktualizovat. Druhou možností by bylo nějakým způsobem zkreslovat vstupy do jednotky (např. od pedálu akcelerátoru), ale na to by v ní opět musel být nějaký kousek HW, který by to dělal, protože ten procesor co v ní je umí pouze to, k čemu byl stvořen a nic navíc (jednoduše proto, protože musí pracovat v reálném čase). To s tou životností motorů považuji za hrubý nesmysl. Právě naopak, pro výrobce by bylo plus, kdyby výkon byl omezen, protože by nemuseli řešit reklamace motorů v době a nebo těsně po záběhu. Na celkovou životnost motoru by to mělo vliv minimální. Myslím si, že to nedělají právě proto, protože přínosy by byly nižší než požadované náklady.
    1 bod
  30. Jinak moje udalost s nepovedenym losym testem az na to ze neslo o losa ale o kluka dopadla dobre. Dnes jsem byl vyrozumen PCR ze vynnikem je kluk, ovsem pro jeho vek se vec dava k ledu. Tak ze to dopadlo dobre, az na psychickou ujmu a jak u kluka tak u me a on navic s nacechranou hlavou. Alespon si to bude pamatovat.
    1 bod
  31. To je nějakej Photoshop, to my známe Musíš to v pátek přivézt, abych ti uvěřil ... a já si na něj postavím pivo.
    1 bod
  32. Nebo holt jen umi řídít :-P
    1 bod
  33. Člověk se vrátí s šichty a nestačí se divit co se tu všechno probralo. Jozzi prcek je roztomilý doufám, že ho učíš na škodovky bo nevidím Škoda pizamko.
    1 bod
  34. Roomster - Dielenská príručka (CZ) Poprosím o diskrétnosť pri sťahovaní a používaní dalo trošku zabrať, kým som sa k tomu dostal. V prípade nefunkčných odkazov ma kontaktujte, zálohu mám na disku. - Elektrika a schémy: Elektricka zarizeni Elektricka zarizeni - vseobecne informace Zakladni schema Roomster (od brezna 2006) Montazni mista - Pojistkovy box B, pojistkovy box A na akumulátoru, releovy box, pridavny drzak pojistek (od prosince 2006) Zakladni vybaveni (od brezna 2010) Zakladni vybaveni (od kvetna 2013) - Karoséria: Opravy karoserie - Montazni prace na karoserii Karoserie - Montazni prace Opravy karoserie - Motor: Motor 1.2 63 kW - 77 kW TSI Motor 1.6 55 kW, 1.6 66 kW, 1.6 77 kW TDI CR Motor 1.2 55 kW TDI CR Motor 1.2 63 - 77 kW TSI Motor 1.4 51 - 59 kW TDI PD - Podvozok: Brzdove systemy Kola, pneumatiky Napravy, rizeni - Prevodovka: Prevodovka 02T Prevodovka 02R 6 stupnova automaticka prevodovka 09G - Ostatné: Klimatizace s chladicim prostredkem R134A Udrzba presne pokyny Topeni, klimatizace Heslo k všetkým častiam: skodahome
    1 bod
  35. Na tomto videu od 2:31 vidno zakrytie koľajníc sedačiek, síce je to dynamic a MC, ale možno to pasovať bude. Za mňa dobré.
    1 bod
  36. Rozsvítilo se EPC, nicméně to už přeskočil řetěz o nějaký zub..
    1 bod
  37. Mohl bys zvladnout i sám krom revize a srovnani hlavy. - srovnání hlavy - těsnění pod hlavu - nové šrouby pak bych dal: - nová chladící kapalina - nový olej - nový olej. filtr Hlavu bych dal urcite natlakovat abys videl, ze je ok. cena alespon 8 tis kdyz to bude delat nekdo jinej.
    1 bod
  38. No kdo ví co to je. Dneska ti to sviti oranžovou, zítra ti to nemusí svítit vůbec.
    1 bod
  39. Bohužel ani tohle ti nemusí pomoct a navíc pro příště nikde nepiš jak máš auto zabezpečený !!! nikdy nevíš kdo to tady čte
    1 bod
  40. Tak jsem dnes osadil svoji F1 xenony HID asi ... H7 a můžu říct že jsem mile překvapen. Bratranec má FRS a tet jsme to porovnávali a je to nesrovnatelný rozdíl. Takže nebudu dávat origo xenony. A možná osadím i H3 dálkové když už tak už
    1 bod
  41. chtěl jsem se zeptat jestli by mi neuměl někdo sehnat do OII 1,9TDI 77KW r.v.2006 přídavné el. topení a popřípadě to i zapojit dík Mira Fuksa
    1 bod
  42. borec... , tleskam ... slusny lidi jeste existujou
    1 bod
  43. Tak auto jsem ráno zablokoval aby s ním nikdo neodjel a zavolal jsem PČR. Vozidlo je skutečně v pátrání jako ukradené. Policie pak zůstala u auta do příjezdu majitele a pak probíhalo nějaké zkoumání. Majitel si pak auto odvezl a mě jenom vzkázal, "ŽE MOC DĚKUJE!"
    1 bod
  44. spidi odkud jsi ta tvoje kokta je mi dost povedoma.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...