Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 03/16/15 ve všech sekcích
-
3 body
-
3 body
-
Tak to promiň Máro, já to tady jaksi nestíhám všechno do detailu přečíst , páč mám po čaji divoký sny o motoru 1,8 TSI...2 body
-
2 body
-
Jiste a nastesti mi poslali i maleho cinana na montaz , tedka je zavreny ve skrini a basti ryzi z pytliku2 body
-
Do amudsena jdou za levno sehnat ale amundsen+ plus tam jedine orginal. Bohuzel tak to je a jinak to nejde.1 bod
-
Každej typickej Čech chce mlhovky od základu, klidně to vymění i za blinkry, protože proč? Protože na mlhovky se jezdí nonstop..1 bod
-
mám v ruce tištěnej tuzemskej ceník a např. ta nejdražší verze 2.0 TDI/140 kW 4 x 4 DSG, L+K, která je v Německu za 42 050,- Euro, je u nás za 1 006 900,-Kč. To je podstatně u nás levnější. Respektive to odpovídá kurzu 24,-Kč/ Euro. Když do toho nasypu všechno, co tu je, tak absolutně nejvyšší cena je ca. 1 340 000,-Kč1 bod
-
Chlapi otázka, řešili jste tu to Bolero. Fotr má Amundsena a to Bolero se mu celkem zamlouvá z důvodu dostupnosti map apod. Vleze se Bolerko místo Amundsena?...Pokud ne umí už někdo nahrát nebo sehnat mapy do Amundsena? Dikes za něj. To zase neřeší problém foukání na vrátnici . Ale uvidíme rád bych sednul. Posledně jste mi nějak přirostli k srdci. :D :D Baba dokonce nenadává, že furt řeším motorky už nadává, že furt řeším Škodovky Jo Jozzi ten problém řeší dovolená sem zapoměl dodat.1 bod
-
Pokud chcu auto na příměstkou a městskou jízdu, koupím si malé auto. Pokud chci dospělé auto, koupím si Golfa. Škoda sice v minulosti měla strategii "kus auta navíc" a dost na tom staví i teď třeba u Rapidu, kde mezi malá auta a nižší střední narvala Córdobu dnešních dnů. Zrovna v malých autech klasického formátu se to ale skoro napříč značkama zvrhlo a dělat z malého auta rádoby nižší střední je mimo. Pořádně to umí asi jenom Polo, které si na vyšší třídu nehraje šířkou, ale materiálama, technologiema a propracovaností. No a když půjdeme do důsledku, tak co jsem četl různá moudra, tak Izmir sultán solimán je sice velký zvenku, projevuje se větší hmotnost, ale vevnitř není výrazně větší a obratností taky nevyniká. To jen tak zamyšlení, že malé pivo je někdy dobré proto, že je malé.1 bod
-
Nevím no, možná by bylo dobré nejdříve vyřešit to tlakovani, protože ten únik oleje ti může podle mě způsobovat to tlakovani. Vzduch se tlačí nejsnazší cestou ven a bere sebou olej.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Vstupné? Hmmm Prý že za plnou nádrž benzínu Nejhorší je to že okurky už došly Musí se zrobil nové Fůů tak to nevím no přímo doma na baráku to bychom zastavěli tak celou ulici Jako špatné by to nebylo Ale nevím nevím :/1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Vsak taky jo, zase to auto bude jezdit kdyz Motosmanovo uz davno ne i po vsech upgradech. O svem radeji nehovorim. I kdyz uz je tu clovek co ma najeto s Rapidem 107tis a ohne problem. I mu merili retez a taky ok. I kdyz mu doporucili ho pri pristi servisce ve 120tis vymenit ten DOZIVOTNI retez.1 bod
-
Ten tvůj chrochák vůbec není chrochták... Je to jen zakořeněný vjem. Mě ty nové TDička připadají fakt kultivované, jezdil jsem s tou 1,6Tdi, tak mi to připadalo jako bych jezdil s benzínem (ANO teď jsem zvyklej na traktora PD, ale to nic nemění na tom, že občas jezdím s firemními TDI CR a je tam velký pokrok zase dál si myslím (nevím jestli jsou to stejné motory a je lepší odhlučnění, nebo jsou to nové motory...) ale věmově jsou hodně kultivovaná podle mě...1 bod
-
To sem nechtěl takto přímo napsat, ale je to z velké části pravda. To víš každý si svou víru umí nějak hezky vysvětlit a ospravedlnit své hříchy.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Projedu sám. Čeká ho 2x 1600 km ve vedru. Ty sračky vypálím. Ještě že mám nové vodní čerpadlo. Když jsem to jel naposled s Omegou, tak v ní ještě 2dny bublalo.[emoji6]1 bod
-
MR2016 je od 22KT/15? Já jen, že zrovna uvažujeme v rodině o Rapidu Spaceback a radši bych asi koupil už novou generaci motorů, než tu starou1 bod
-
1 bod
-
Už je hold jaro za dveřmi http://forum.skodahome.cz/index.php?app=gallery&module=images§ion=img_ctrl&img=55434&file=max1 bod
-
1 bod
-
Skoro každý výfuk je z feritické nerezi, povrch narezne, ale neprorezne.Je to v podstatě pasivace.Netřeba se znepokojovat.Je to záměr.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Ne nerekl uz jsem to rekl dceri a rekla fakt kdy tam pojedem Jake mas vstupne a internetove stranky ?1 bod
-
Dneska mi v poledne moc do smíchu nebylo, mladej nám chtěl pomoci naklepávat řízky kovovou paličkou, manželka mu dala prkénko a on usoudil, že bez prkénka to bude lepší Takže pracovní deska na kuchyňské lince na výměnu1 bod
-
1 bod
-
Cau narazil jsem na jedno hezké video kde je vidět jak to vlastně celé maká atd.mrkněte sami je to totožný motor jak v audině pasatu tak v našich supících :-)1 bod
-
Jen aby jsi si nemyslel synáčku, nesledujem tebe, ale nové příspěvky ať jsou od kohokoliv. :-D1 bod
-
Já se vůbec nedivím, že majitelé TSi mají nervy v kýblu a k vytočení jim stačí málo. Když jsem měl ještě TSi, taky jsem na tom býval psychicky špatně. Pořídil jsem si MPi a od té doby spím jak malé děcko. Nebojím se nastartovat ráno auto, nesleduju měrku oleje, nedochlazuju 2 minuty turbo a nebojím se jezdit do práce 4 km :-D1 bod
-
Zahrál jsem si na saxánu, ale odpojení a připojení motorku nepomohlo :-( Jen nevím jestli jsem odpojoval správný konektor. Zkoušel jsem odpojovat viz foto 1 a pak 2. Lze to nějak dále řešit? např otestovat motorek přivedením napětí na některé piny? Nebo motorek vymontovat a rozchodit? Nebo koupit nové světlo? díky za rady Doplnění, výpis z VAG po mém odpojování/zapojování 02629 - Sensor for Swivel Module Position; Left 014 -- Defective - Intermittent Time: 16:56:31 01535 - Control Circuit for Right Headlight Range Adjusting Motor (V49) 010 -- Open or Short to Plus - Intermittent Time: 17:13:29 Takže motor je nejspíše ten kabel označený jako 2 Divné že píše Right , přitom na pravé světlo jsem nešahal, asi chyba v popisku ve vcds1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Souměrnosti vzadu nebo nesouměrnosti vepředu? (Spíš bych řekl šikmosti). Ten zadek je příšernej ten "brzdný" uzký pásek jestli se tomu ještě dá říkat brzdný.... No malý tlak je také možný protože nikdy nedosáhnu blokování kol nebo reakci ESP/ABS. Další poznatky : čepy vodítek na předku jsou krásné a jako nové když jsem je tam dával, žádné vymačkání tedy neproběhlo, pouzdra taktéž ok. Takže čepy a třmeny jsou snad souosé. Proběhlo otryskání a pozinkování. Přikládám fotky. Jestli si někdo všimne, že je něco blbě ....1 bod
-
to TOMUS - Hele, přestaň už plácat nesmysly. Co má společného nastartovaný motor u stojícího auta s autem, co jede a brzdí motorem? Viděl jsi vůbec někdy nějaký motor TSI? By mě zajímalo, co to tam chlastáš za materiál, jinak to totiž nejde vysvětlit.1 bod
-
Mě je to jedno a neřeším to. Mám automat a za jednu jízdu zařadím 2x. Poprvé abych tam dal D a podruhé abych tam dal P.1 bod