Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 08/03/15 ve všech sekcích
-
Nebyl jsi u toho, tak se laskavě hoď do klidu a odpusť si své kecy o tom, že to není pravda. Já tady také nerozporuji tvé tvrzení, že to jde. Popsal jsem jen svou zkušenost a ta je tristní. Jak si myslíš, že jsme se s bráchou dostali k na víkend půjčeným škodovkám? Jen a pouze přes známost. Jinak nezájem, jen svezení s dealerem na hodinu. Já se nebudu někoho doprošovat a vyjednávat jako někde na tržnici. Přijdu, zeptám, nejde to, jdu o dům dále (a tam to také nejde). Tečka.3 body
-
3 body
-
opravdu ti tech 0,5s rozdílu bude stát za ten výkon ? Tak hoši, zítra se jdu podívat na mondeo, ano je to tak možná ani nestihnu prodat moe ale pokusím se. Každopádně potřebuju v této chvilce auto které je skladem, né na něj čekat 3měsíce.2 body
-
Pánové, viděli jste skelet Rapida v nedbalkách nebo v dílech? Já jo, na DOD v MB. Skořápka okolo posádky je pevná, tý bych věřil, tady pochybuji, že bude výrobce nějak extra šetřit. Ostatní je holt navíc a musí se zmuchlat tak, aby to tu obrovskou ránu pohltilo. To, že auto je po havárii nepoužitelné, je sice mrzuté a je to finanční ztráta, ale ŽIVOT je nezaplatitelný. Ostatní je jen konzum. A víme prd, jestli by při stejné úrovni nárazu jiné auto ochranilo posádku lépe. Neexistuje tu bohužel žádné kdyby. A mějme na paměti, že od určitých rychlostí je už jedno, jak bezpečné auto je. Rozdíl je jen v tom, jak bude mrtvola vypadat, jestli na kaši nebo k vystavení v otevřené rakvi při pohřbu. Pokaždé bude mít utržené orgány.....2 body
-
Aspire- no bez volantu bych dolu nejel,vždyť nemůžeš řezat zákruty. a neměli tu káru bílou,ta žlutá ti nejde k pleti.2 body
-
mno, nuda ne. Je to docela adrenalinová záležitost, když dochází, nebo je potřeba ho dolít. To nemluvím, že je načase, aby se naučili jezdit za 2,5 litru, protože když se spočítá cena za palivo, mohu jezdit v klidu za 10 a budem na tom stejně.2 body
-
Aspire > patrz tam jako dobrom noc a życza Ci moc fest szczyńścia Do jutra miej się dobrze pro zbytek lidi Doboru noc a přeju hodně štěsti a at'se Vam daři1 bod
-
Vědel že mi řekneš děkuji :D Aspire > kdybym Ci pisał po śląsku to myślę żebyś niewiele wiedzial lub nic nie wiedział . Ja staram się pisać czystą polszczyzną abyś mógł to rozumieć1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Odračku > jestli máš rád jezdit na kole k polska to mohu pozvat Tě na naš sraz v Gliwicach u Europy Centralnej . jestli doraziš na kole budeš vitan taky Aspire > widze że Ty już zaczynasz mówic po naszymu czyli po śląsku .1 bod
-
na tebe jsem čekal, ty rejpale od Sněhurky , jsem tušil že to bude pro tebe nahrávka na smeč1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Výkonu není nikdy dost, takže bych bral 81kW. Těch 15tisíc je zanedbatelných, je škoda, že do fabie nemontují 1.4, 110kW1 bod
-
Takže červenec 2017 je to hotovo jako po másle1 bod
-
To víš dorazily éčka z unie,tak cestáři nakupují ve velkém.1 bod
-
To sice ano, ale rapidně se zvedá cena na km jízdy. A to nemluvím o pohodlnosti. Pak už padá argument nižší spotřeby. Většina bude jezdit za těžké prachy do servisu a zbytek to bude patlat doma. To nemluvím o smradu co jde ze všeho, čeho se tento zachránce planety dotkne.1 bod
-
1 bod
-
Vždyť to jsem tu už někde psal že mě teď i s tim autem co mám (1.9D 47 KW) stejně většinou zdržujou lidi s mnohem silnějšíma autama , třeba odbočuju na světelný křižovatce vlevo a akorát když vjíždím pod semafor tak vidím že už padla žlutá, a ten předemnou se přes tu křižovatku plazí krokem takže pak projíždím málem na červenou ... hlavně že má na kufru 3.0 TDI1 bod
-
1 bod
-
bezi normal.. ty zadni svetla to je snad vtip,ja jen myslel,ze jsou ty "lepsi" vice LED,ale ze cast nesviti...priplat par tKc a budes lip videt...1 bod
-
Na bezny jezdeni 66kw staci, ale pak si do toho sedne rodina, nejaky zavazadla a uz je to znat, predjizdeni s rozvahou atp. Ta 66kw pujde urcite na 81kw chipnouty, ale 6ti kvalt tam uz clovek neda. Ja sem taky pro 81kw. Clovek to pak nemusi resit, a skrabat se na hlave ze si mel priplatit. 81kw urcite vycaruje vetsi radost z jizdy. Chyba se udela jen jednou pak to nejde vratit. S 81kw se urcite chyba neudela.1 bod
-
Rychlej propočet na 30 000km. 1648kč + 200kč hadice. 5l. balení. Což je + 0.50 Kč/km minimálně.1 bod
-
A protože tu nikdo není, Petrrr se někde válí, tak si trochu zaspamuji. Pravděpodobně jsem odhalil příčinu vzniku rzi na homo značce přední kapoty. Příčinou je kontrola množství oleje. Vytáhnu měrku a protože ji nemám do čeho utřít, použiji těsnící gumu pod oknem. Jenže, olej je po nějaké době silně korozivní, tak napadá lak na kapotě. Za další. Po přečtení nového dílu mazivářské poradny ( Kokta se bude tetelit blahem a se slovy "dyť vám to říkám pořád" ) asi přejdu na oleje SAE 5W40 se specifikací ACEA řady A / B. Samozřejmě s normou pro VW 502.00. Varianta s "LL olejem" a výměnou co 10.000 - 15.000km a proměnlivým servisem zřejmě nebude to pravé ořechové. Jednak stejně najedu cca. 10.000km ročně max. a prodloužený interval, by akorát dělal bordel v počítání km. Vede mě k tomu snížená detergence olejů LL a jim podobných, což má za následek usazování kalů v motoru. No ještě nad tím pohloubám až pozabíjím staré a pomalé mozkové buňky nějakou lihovinou.1 bod
-
1 bod
-
První víkend mam volny tak by to šlo. Druhy tak na 50%. Nicméně pokud to půjde rad pojedu... :-)1 bod
-
Jasné.. a potom sa zvezies v golfe R a tiež ťa to bude mrzieť. Ja tieto úvahy proste nechápem. Veď snáď každý vie, na čo si auto kupuje a či mu bude daná motorizácia stačiť. Vôbec si sem nenapísal, koľko najazdíš za rok a ani kam budeš s autom jazdiť a už ti každý bude odporúčať, že sa ti príplatok oplatí. Sú vodiči, ktorí nevystrčia päty z mesta a bohate by im stačilo všetko, čo má motor. Najskôr uvažuješ o 1,0mpi a nakoniec skočíš do 1,2 81kw. Zvláštne. Predpokladám, že s výbavou to bude podobné.1 bod
-
Tak u nás vydrželo slunce celej den, Motosova předpověď se nevyplnila Pršelo jenom na Slapech... Mimochodem, mluvil jsem s Motosem, že 15.tého nebo 22.tého (jedna z těchto sobot) bychom mohli udělat nějakou "visit" Motose na Slapech a přechrápat tam do neděle (v chatce). Pancho by jel, já určitě a Petrrrovi by se hodila ta druhá sobota. Jel by ještě někdo ze štamgastů? Byla by vožíračka a požíračka ...pěkně u vody Loni to bylo super1 bod
-
To je tam normální, dá se aspoň fotit z výšky1 bod
-
Ale kaj. My jezdime ke gorolum do Jablunkova. Jirko my te stvem a cim ? Vsak vikendy jsou od toho ze se nerobi a kdyz mas jeste k tomu dovolenou tak neni co resit jen si uzivat .1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Já ještě na Fabii I po chipu najel 120k km a žádný problém Teď budu chipovat i Rapida Ono to chce jezdit s rozumem a né hned 300 z místa a furt plný knedlík1 bod
-
Deník muže v domácnosti Pondělí Jsem sám doma. žena na týden odjela. Je to skvělý pocit. Velmi příjemná změna. Myslím si, že tu prožijeme se psem nezapomenutelný týden. Udělal jsem přesný plán a rozvrhl jsem si čas. Vím přesně, kdy vstanu, kolik času strávím v koupelně a kolik přípravou snídaně. Propočítal jsem také čas na mytí nádobí, úklid, psí procházky, nákupy a vaření. Když jsem odhadl celkový čas, velmi příjemně mne překvapilo, že budu mít spoustu volna. Nechápu, proč ženy tolik mluví o domácnosti a dělají z toho takovou vědu, když je to činnost, která vyžaduje tak málo času. Jde jen o to, jak si ho zorganizovat. Večeříme každý kotletu. Já i pes. Na stole mám svíčku, protože to dělá pěknou atmosféru, také sváteční prostírání a ve vázičce růži. Pes měl paštiku - jako předkrm, pak maso s jemnou zeleninou a keks jako dezert. Piji víno a kouřím doutník. Už dlouho jsem se necítil tak dobře. Úterý Musím se znovu podívat na svůj časový rozvrh. Zdá se mi, že bude vyžadovat malé změny. Psovi jsem vysvětlil, že každý den není ovšem svátek a nemůže tedy mít vždy předkrm a hlavně tři misky, které pak musím umývat. Při snídani jsem si všiml, že výroba pomerančové šťávy má jednu nevýhodu. Ovoce znečistí celý přístroj. Jiná možnost - udělat šťávu rovnou na dva dny. Pak bych nemusel stroj mýt denně. Objev: Zjistil jsem, že párky mohu ohřát v polévce a ušetřit tak jednu nádobu, kterou nemusím mýt. Rozhodně nemíním denně luxovat, jak si to přála žena. Úplně postačí jednou za dva dny. Důležité je se přezout a otřít psovi packy - to je vše. Jinak se cítím skvěle. Středa Mám pocit, jako by mi domácnost zabírala více času, než jsem odhadoval. Budu muset svou činnost zracionalizovat. První kroky : koupil jsem jídlo v sáčku. Nemusím přece ztrácet čas neustálým vařením. Jídlo se nemá připravovat déle, než se jí. Stlaní je problém. Nejdřív rozhazovat přikrývky, pak větrat a pak složitě stlát. Myslím si, že není nutné stlát každý den, když zase půjdu večer spát. Mám při stlaní pocit marnosti. Také psovi už nepřipravuji složité jídlo. Koupil jsem už hotové jídlo pro psy. Tvářil se divně, ale nedá se nic dělat. Když mohu já jíst už hotové jídlo , musí se přizpůsobit i on. Čtvrtek Už žádné pomerančové šťávy! Jak takový nenápadný pomeranč dovede ušpinit přístroj, to je neuvěřitelné. Kupuji hotovou šťávu, v lahvích. Objev : Podařilo se mi vylézt z postele tak, že jsem skoro vůbec nenarušil přikrývky. Pak stačilo jen trochu uhladit deku. Ovšem chce to cvik a je nutné, aby se člověk během spánku v posteli moc nevrtěl. To znamená nestřídat často polohy. Bolí mě kvůli tomu trochu záda, ale to lze odstranit horkou sprchou. Přestal jsem se každý den holit. To je tedy opravdu zbytečná ztráta času. Navíc tím získám čas, který mi chyběl a kterým disponuje žena, která se neholí. Zjištění : Je zbytečné jíst pokaždé z jiného talíře. Přidělává se tím nádobí, to je hotové mrhání. Mýt neustále nádobí mi začalo jít na nervy. Také pes jí z jedné misky. Je to koneckonců jen zvíře. Poznámka : Dospěl jsem k závěru, že luxovat stačí maximálně jednou týdně. K obědu i k večeři jsem měl párky. Pátek Konec ovocným šťávám! Láhve jsou moc těžké. Zjišťuji následující: Ráno párek chutná dobře. V poledne méně. Večer vůbec. Když člověk jí párky déle než dva dny, může to způsobit i lehkou nevolnost. Pes dostal sušené jídlo. Je stejně výživné a hlavně nemaže to misku. Jinak bych si už připadal jako automatická myčka nádobí. Přišel jsem na to, že polévku lze jíst rovnou z hrnce. Chutná stejně. žádné talíře, žádnou naběračku ! Přestal jsem vytírat podlahu v kuchyni. Tato činnost mi už šla na nervy jako předtím stlaní. Mám dojem, že mám moc odpadků. Nevím, odkud se berou. Musím s nimi běhat ven. Poznámka : Konzervy nepadají v úvahu, protože se umaže otvírák. Sobota Nač se večer svlékat, když se ráno zas musím oblékat? To si raději déle poležím. Navíc se nemusím vůbec přikrývat, takže postel zůstane perfektně ustlaná. Pes nadělal drobečky. Vynadal jsem mu. Nejsem jeho služka! Zvláštní, uvědomil jsem si, že takhle se mnou občas mluví žena .... Dnes je den holení, ale vůbec do toho nemám chuť. Můj nervový stav není dobrý. Snídat budu jen to, co se nemusí rozbalovat, otvírat, krájet, mazat, vařit nebo míchat. Všechny tyhle činnosti mne rozčilují. Plán : Oběd sním přímo ze sáčku, rovnou nad sporákem. Žádné talíře, žádné příbory, žádné prostírání a jiné nesmysly. Trochu mě bolí dásně. Možná že je to nedostatek ovoce, které je moc těžké na dopravu. Třeba je to začátek kurdějí? Myslím na Amundsena .. Odpoledne telefonovala žena a ptala se, zda jsem umyl okna a vypral prádlo. Hystericky jsem se rozesmál. Řekl jsem jí, že na takové věci nemám vůbec čas. Mám problém s vanou. Ucpala se špagetami. Moc mi to ale nevadí, protože už se stejně nesprchuji. Poznámka :Jíme - li se psem rovnou z ledničky, je zapotřebí to udělat rychle, aby nezůstala dlouho otevřená. Neděle Pozorovali jsme se psem z postele, jak v televizi jedli lidé nejrůznější pokrmy a lahůdky. Oba jsme měli plné pusy slin. Jsme oba zesláblí a mrzutí. Ráno jsme snídali něco z psí misky. Ani jednomu to nechutnalo. Měl bych se umýt, oholit, učesat, udělat psovi jídlo, jít s ním ven, umýt nádobí, uklidit, nakoupit a udělat celou řadu dalších věcí, ale u? se mi nedostává sil. Mám pocit, že se neudržím na nohou a že mi slábne zrak. Pes přestal vrtět ocasem. V posledním pudu sebezáchovy jsme se odplížili do restaurace. Jedli jsme skvělá jídla na různých talířích víc než hodinu. Pak jsme odešli do hotelu. Pokoj je čistý, uklizený, útulný. Rozházel jsem postel a opět spal jako na začátku expedice. Myslím si, že je to ideální řešení, protože takhle skutečně ušetřím spoustu času. Až se zotavím, budu přemýšlet, k čemu ho použiji!1 bod
-
No a to je problém velké většiny pisatelů. Do toho se přidává úzký pohled na pořizovací cenu a dost často taky komplexy z (ne)nafasovaného auta v práci. Stačí se pak podívat do komentáů pod článkama. Nepřijde vám divný, že by většina lidí měla jezdit už asi dvacet let úplně jinýma autama, než tady celou dobu potkáváme? Nákupní proces zahrnuje celou řadu jiných vstupů než je jenom vstupní cena nebo test, to se ale nesmí říkat.1 bod
-
tak mozna si mel predseriovou vybavu pro predvadeci akce ... holt, reseni je to prodat a koupit jine, nebo to postupne vychytat,.. ale tech zavad tam je dost... to teda jo1 bod
-
Ahoj, mam stejne zkusenosti. uz 3x jsem to kvuli tomu mel na reklamaci a nebyli to schopni odstranit :/ vzdycky se to selslo jeste s dalsim problemem, takze servis vzdy opravil jen ten jeden "zasadnejsi" problem. Mimo jine mi menili nejakou jednotku rizeni. Pri otaceni volantem se ozyvaly jakesi lupajici zvuky zpredu z napravy. Krom toho po poslednim servisu (tedy po vymene ty jednostky rizeni) se mi stava, ze pri ostrejsim prujezdu levotocive zatacky (ale zase ne jako hov..o) zrejme tlumice nezvladaji svoji ulohu a vzdy se ozve dost neprijemny tupy naraz. takze na raklamaci opet - at uz reklamace na praci, nebo na vuz. Kdyz mi panove v autorizaku rekli, ze OIII moc neznaji a budou menit dily kus po kuse aby odhallili zavadu, budi to malinko pochybnosti o jejich kvalifikaci. Jinak neni to asi tema primo sem, ale jake mate obecne zkusenosti s OIII? ja uz jsem byl na reklamaci hodnekrat a vazne uz me to neba. vypis z reklamaci: - vymena zadnich tlumicu (neustale tlumene bubnovani pri sebemensi nerovnosti ze zadni napravy) - vymena Columbus radia (postupne odpaloval repraky jeden po druhym - a vazne to nebylo poustenim hudby na plno) - vymena spalene spojky (7st DSG) (rozhreseni se mi nedostalo. ke spaleni doslo pri uziti funkce kick-down pri predjizdeni) - vymena termostatu - vymena jednotky rizeni co me jeste ceka: - zminene razy z predni napravy pri vjezdu do levobocive zatacky - kazdou chvili ocekama neco dalsiho Auto jsem koupil s najetejma 24tkm. ted mam cca 56tkm. bud to dojebali na ty predvadecce, nebo je to spatny kus, nebo je proste OIII diky VW kvalita upadajici. Mozna v tom hraje roli i tzv nulta vyroba. Ale uprimne, u auta v hodnote 3/4 mil by se toto nemelo stavat. Mam 1.8TSI, 130KW - coz z pohledu jizdnich vlastnosti je uplna pecka. Nebyt tech castych poruch jsem s tim velice spokojen a byl bych tvrdil, ze je to nejvydarenejsi octavka, nicmene takto tomu tak neni. Cago, Martin1 bod
-
zdravim. tiez riesim podobny problem. momentalne mam na aute zhruba 4500km. Rozmyslam, ci mam olej vymenit pri 5000km a potom podla palubnej PC pri 20 000km, aleo radsej pri 10 000km a pri 20 000km. Jeden znamy ma nastrasil, ze ak si dam olej menit v neautorizaku, tak v pripade ze bude problem s motorom pocas doby, kedy tam bude olej meneny v neautorizaku, ze skoda si dokladne zanalyzuje motor, olej filter a pod. a ze mi mozu zrusit zaruku a ani neopravit motor. Je mi jasne, ze ak sa nic nestane, nemam sa coho bat. Ale, co ak bude problem, a servis bude riesit so skodou, ci tam nebol neodb. zasah? Alebo, na CBZB vyroba 12/2014 uz poskodenie rozvodov a ine problemy pri 5 000 - 20 000km problemy niesu na 100%? :/1 bod
-
Pokud to neumíš, tak tam budeš šmrdlat celý den a stejně to nepovolí. Není to tak jednoduché, jak to vypadá. Navíc vložka ve svěráku se rackingem otevírá podstatně snadněji než na autě. Při této metodě planžetou rozkmitáš stavítka a pomocí péra se je snažíš "pochytat" do sheer line. Jenže ve vložce ve svěráku (pevné uchycení) ta stavítka mají podstatně větší setrvačnost, naopak ve dveřích se část energie spotřebuje na pohyb vložky. Věř tomu, že ten kdo umí pracovat s palanžetou, se neživí vykrádáním aut.1 bod
-
a pohadka pokracovala tak ze puvodni auto misto sesrotovani "naladili" a dneska se prodava v AAAckach jako nikdy nebourany1 bod