Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 01/25/16 ve všech sekcích
-
Tak a je to venku... Petr se nasral a propíchal v KV pneumatiky na autech... Na většině záběrů byly Škodovky, takže to je jasné. Za 1.ho sere, že nemá pořádné auto a za 2.ho nasrali v ŠA...4 body
-
3 body
-
Dal jsem si Plzen na uklidneni. Me jen tak nevytocis. Auta me nechavaji chladnym.2 body
-
2 body
-
Tak malé info ohledně ubytování, jednání s pí. v plném proudu. Máme zarezervovamý jeden komplex 14bungalovů pro celkem 53lidí. Budeme všichni u sebe a to včetně našich aut. ohniště je k dispozici, a když prší tak je také se kam schovat.2 body
-
Nevím jestli bych na to přišel, jen tak, ale závady Haldex mi odhalí měření na brzdě, kde přímo vidím funkci Haldexu. Jinak dotyčný zřejmě již zkušenost měl, a trefil. Sám jsem ke konkurenci dost skeptický, ale zde bych v klidu pochválil.2 body
-
Měl jsem 0,8 a zvedlo se to na 1. Tak dnes rano hned po startu spotřeba 0,9-1 a po zapnutí topení na max 1,4-1,52 body
-
2 body
-
2 body
-
Odtokovy kanalek je obrovsky problem pro aerodynamiku => honba za co nejmensim odporem => a jsme zase u tech emisnich norem2 body
-
Všetci považujú turbo za nejakú extrémne komplikovanú a špeciálnu súčiastku, ale nechápem prečo. Autá, kamióny, autobusy ale aj ťažká technika sa s turbom vyrábajú už dlhé desaťročia a teraz keď sa zrazu objavia na menších motoroch, tak to je niečo ako čierna mágia. Nie! Turbodúchadlo je úplne normálna súčiastka, ktorá má vydržať celú životnosť motora. A obzvlášť to platí pre 1.2 TSI, kde je turbo chladené vodou, a to aj po zhasnutí motora. Takže, ak ja som sa o auto dobre staral, tj. menil som u neho pravidelne olej, jazdil som včas na prehliadky, tak tú kulanciu považujem za úplne minimum na pár ročnom aute. A to, že majitelia Fabii, Rapidov, Roomstrov toľko kilometrov nenajazdia ani za dekádu, neznamená, že je normálne, aby turbo nevydržalo blbých 145 tisíc km, čo niektorí vodiči dokážu najazdiť za rok. A teraz si predstavte, že by sa na ročnom aute rozpadlo turbo.2 body
-
Jo, aby ti ta výhra ve Sportce nakonec všechno pokryla, měl bys začít sázet ještě Matesa, aby jsi vyhrál rovnou dvakrát2 body
-
Některé věci a témata se hold prolínají, nebo si myslíš, že palivo má vliv pouze na peněženku??1 bod
-
No jo, když jsme v čechystánu, hlavně že je to dýzl woe a táhne vocpodu a málo žere. Pokud někdo jezdí normálně (myšleno ne kolem komína), nemusí se DPF bát víc, než jakékoli jiné součásti motoru.1 bod
-
Nubira mi jezdila taky v pohodě,ale druhý válec nešel.Motor vypadal,že vyskočí z auta a z výfuku to prdělo.1 bod
-
Co furt mají s těma Monte Kájama??? Do každé mouchy nacpou pruhy a černá kola a mají sportovní speciál A lidi se předhánějí, kdo to koupí1 bod
-
Dneska couračky po městě, okresky s předjížděním a prvně na dálnici kde jsem zkusil nějaký to zrychlení. Překvapila mě akcelerace ze 160-200 využitelná když chcete nějakému nedočkavci vyklidit cestu. Tak ho to zmátlo že se zařadil pak za mě i když jsem zase zvolňoval na 140 tacho. Spotřeba 9,5.1 bod
-
njn dnešní vyrobky. rychly pruhy a motor 3 válec :D aneb dnešní produkce motoru u citiga, rapidu. fabie či u superba 2 válec.1 bod
-
1 bod
-
No strýc koupil vlastně tuto nebo zde + nějaké ty doplňky. To by si kokta koupil s týdenního kapesného.1 bod
-
Ja myslim, ze hlavni vyuziti ACC je dalnice. Das za 6, rozjedes to ma 130 (v tvym pripade 160), zapnes tempo a uz jen koukas a blikas. Vyhodu vidim v tom, ze kdyz v pravem nekoho dojedes a do leveho se momentalne nevejdes, tak ti to samo pribrzdi a udrzi odstup, takze muzes vic sledovat zrcatko, jestli vlevo uz neni misto. Aspon takhle bych si pouziti ACC predstavoval ja...1 bod
-
To stojí jak auto. To si může dovolit jenom Kokta, umeje večer dvakrát nádobí a fotr už chvátá do mototechny :-)1 bod
-
Já na to koukal s Motosem na veletrhu motorek. Ty CanAm nebo ty arctic cat jsou solidní. Chce to obsah, jak říkáš 800-1000...1 bod
-
Tady jsou fotky pojistek a svorkovnice k PTC. A tady je o PTC v DP RAPIDa: Jinak tahle funkce je v manuálu zapomenutá, což je docela škoda, protože s mlžením a zamrzáním okna jsou dost problémy. Řeší se to intezivně třeba na britském fóru http://www.briskoda.net/forums/topic/381675-poor-condensation-and-question-re-hole-cut-out-behind-engine-trim/ . A teď je otázka jestli, když na climatronicu dám odmlžení předního okna a mám tam třeba jen 22°C a chladící kapalina je ještě studená, se PTC sepne na maximální výkon. Podle toho jak rychle se včera okno odlmžilo při nastavení teploty na HI, tak asi ne.1 bod
-
1 bod
-
Celkem zajímavé, spousta řidičů dělá chyby, ale to co kolikrát předvádí autor videa je kolikrát horší než jim zachycené kousky ... Stupid people on the roads ... and dick on deck1 bod
-
1 bod
-
Vzhledem, že OII 2005 koupíš za cca 120 000 v dobrém stavu, tak anglána bych tipoval tak za polovic.1 bod
-
Když spočítám úsporu všech přípravků, které mohu nalít do auta, tak zjistím, že jezdím na vzduch a ještě pár litrů mi auto vyrobí. Proto tyhle přípravky nepoužívám, bo ten benzín nemám kde skladovat....1 bod
-
145 je na turbo moc? To si teda nemyslim.. Když se člověk chová a mění olej tak, jak má, turbo musí najet 200-250tkm... Znam i původní turba co frčí 11 let a maj 350tkm1 bod
-
dá se to jednoduše odkodovat v centrální elektrice, pokud máš kabel doma nebo ti ho někdo půjčí, nebudeš mít problém1 bod
-
To že ty máš jinou spotřebu neznamené, že ta jeho je mimo mísu. Na takhle krátké trase se to prostě nedá porovnávat. Je ta trasa po městě? Na kolika křižovatkách musí zastavit? Jak dlouho tam stojí? Je na trase táhlé stoupání/klesání? Porovnávat spotřebu na trase pod 10 km a ještě k tomu v zimě je blbost. Auto, které nemá žádnou vadu, může jezdit za pět stejně jako za deset litrů. Pokud nechá auto blafat na volnoběh může to být vpodstatě jakékoliv číslo. Si to spočítej. Jestli auto na volnověh stojí 5 minut, tak to průměrnou spotřebu na těch 8 km zvýší o 20 %. Pokud to bude 10 minut je to už o 40 % atd.1 bod
-
jestli to dobře chápu, tak jsi nastartoval, šel čistit auto a po pár minutách teprve vyjel. V tom případě je to úplně normální - benzín se spaluje, ale auto nikam nejede, do následně ujeté trasy se pak ovšem rozpočítá i tento propálený benzín. Osm kilometrů za 10,4 na 100 je v zimě taky normální. Studené auto má vyšší spotřebu, která ovlivní celé měření. Krátké trasy se studeným autem jsou prostě nehospodárné. Příště ujeď 50 kilometrů a průměr bude určitě lepší :-)1 bod
-
"Nikdy ti nikdo nič nedokáže že si niekoho oslnil." Asi není tak velký problém v těch světlech samých, jako v tom, že si je montují lidé s takovýmto přístupem k ostatním. A je vlastně dobře, že se už z dálky dají identifikovat.1 bod