Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 08/10/16 ve všech sekcích

  1. Pawouku prej už tam nikdo není tak to tam budu mít pro sebe pod tou červenou dekou je obr polštář pro paní až půjde spát. V rakvy mám zbalenej hotel a v kufru lednici na basu piv prostě klasika čecháček žádnéj masňák
    2 body
  2. Boha, co tam stěhuješ? Chystáš se na emigraci?
    2 body
  3. Tak hurá všichni na dovču necháme tu Raďáka samotného jako on nás. Já jsem už na cestě a první úsek jede paní tak pohoda
    2 body
  4. Nevím, zda používám správné téma (kdyžtak nějaký hodný moderátor přesune), ale musím pokračovat ve svém příběhu o výměně obalu klíče a dalších poznatcích, které jsem kolem toho nastřádal. Inu... Nějak jsem s poslední výměnou obalu pořád nebyl spokojen - předně a hlavně proto, že se klíč v zapalování nechoval dobře (na nastartování jsem musel použít o mnoho víc síly) a pak takový detail: silikonové logo Škoda samozřejmě na vypouklém kruhu pro logo nepůsobilo zcela dobře. No a tak jsem se - já blázen - jal objednat jiný obal, tentokrát z internetu za více než dvojnásobnou cenu a tamtéž jsem sehnal i logo Škoda na klíč (vypouklé a téměř k nerozeznání od originálu). Takže? Panuje spokojenost. :-) No ale moje poznatky... Originální klíč (výrobce Hella): Je z kvalitnějších materiálů (plast se zdá být stejný, ale kovové části jsou kvalitnější - originál má frézované části a části se silnými vrypy stále stříbrné barvy) Část s elektronikou/tlačítky je uvnitř těsněná gumičkou na hraně protikusu Tlačítka pružná Přesnější výroba (plastu - zde jen minimálně, ale i kovu - třeba na planžetě více patrné, viz moje zkušenost se startováním) Lůžko sklopené lamely klíče lícuje a kopíruje tvar klíče Logo Škoda je z tlustého, vypouklého kovu, grafika nanesená v silné vrstvě a silně lakované Imobilizér je uložený těsně (výstupek na protikusu), nehrká, nelze bez rozebrání vyndat Masivní pružina vystřelovací planžety Obal klíče z Globusu (dodavatel: Kemax.cz) + silikonové logo Škoda ~ 250 Kč + 50 Kč: Materiál plastu se zdá být stejný jako originál, kovové části z méně kvalitního kovu (po silném vrypu či frézování jantarová barva) Část s tlačítky bez gumového těsnění na hraně protikusu Tlačítka poměrně tuhá (moc plastová?) Méně přesná výroba, spáry nejsou vždy stejné, nepřesná planžeta (viz startování), nelze vložit planžetu z originálního klíče (je tlustší) Lůžko sklopené lamely na boku obalu je znatelně větší než lamela (šířka, ale hlavně délka), nekopíruje tvar lamely (jednoduchý obdélník) Silikonové logo Škoda je tištěné, což je vidět, ale hlavně rovné a na vypouklém prostoru pro logo na klíči nelícuje přesně a nelze nalepit tak, aby drželo po celé ploše Lůžko imobilizéru není utěsněné, takže bez vycpání imobilizér hrká, navíc je jeho lůžko otevřené, takže po rozebrání klíče (třeba pro výměnu baterie) může imobilizér snadno vypadnout a třeba se rozlomit (má skleněný obal) Pružina planžety je z tenčího drátku Obal klíče + hliníkové logo Škoda (obojí z obchodu Klicnictvi.eu/cz) ~ 520 Kč + 100 Kč: Materiál plastu se zdá být stejný jako originál, kovové části z méně kvalitního kovu (po silném vrypu či frézování jantarová barva), oproti klíči z Globusu (výše) má plast povrchovou úpravu i na nepohledových stranách Část s tlačítky bez gumového těsnění na hraně protikusu Tlačítka měkčí/pružná, piktogramy výraznější Přesnější výroba než klíč z Globusu (Kemax), přesnější planžeta (žádný problém), nezkoušel jsem výměnu za originální planžetu (nechal jsem hned frézovat) Lůžko sklopené lamely kopíruje tvar klíče přesně jako originál Logo Škoda je kovové (hliníkové), vypouklé, tenčí/méně masivní než originál, se slabším lakováním, v realitě v podstatě k nerozeznání Lůžko imobilizéru není utěsněné (je třeba utěsnit např. filcem, aby nehrkal), lůžko je po smontování horní části klíče uzavřené, imobilizér nemůže vypadnout Pružina planžety z tenčího drátku Tak snad někomu budou moje poznatky k něčemu. Podtrženo, sečteno dle mé omezené zkušenosti: neoriginální obaly jsou méně kvalitní než originál, ale očividně i zde záleží na ceně - dvojnásobně dražší obal je znatelně kvalitnější (hned v několika ohledech) než levnější varianta. Pokud chcete vyměnit jen část klíče (nejčastěji asi část s tlačítky), vybírejte dobře, protože třeba obal z Globusu není zcela shodný (lůžko planžety má jiný tvar, méně přesný tvar tlačítek, a tak nelícuje přesně). A foto...
    2 body
  5. 2 body
  6. No nevím, ty ženský v tom autě jezděj umírajícím zpříjemňovat poslední chvilky života. Pokud kvůli tomu ztratily jen jeden pracovní den, tak bych se to neodvažoval poměřovat ani s mejma zánovníma hliníkama.
    1 bod
  7. Ty kravo. Pak ze je Ramka o nicem. [emoji3]
    1 bod
  8. Ten Rádius, to vzdávám, to nejde číst.... Hnůjdaj bude ještě větší srágora, než ten současnej. Je to jako s každým autem, čím novější, tím ošizenější. Nejhorší ovšem je, že tohle už platí i v motocyklech.....
    1 bod
  9. A co jste čekali? Škodovka snad dělá nějaká super přemotorovaná auta? Něco podobného si nekoupí někdo, kdo chce závodit. Myslím, že těch 132kW na podobné auto bohatě stačí
    1 bod
  10. To neřeš, radiovka je jako obvykle úplně mimo tento vesmír.
    1 bod
  11. No a co má být? Můj motor dělá něco podobného úplně legálně - za určitých podmínek (teplota, délka odstávky, atd.) po startu studeného motoru tzv. zahřívá katalyzátor. Pokud tyto podmínky splněny nejsou, na katalyzátor kašle a jede v úplně jiném režimu volnoběhu a tím pádem i emise jsou někde úplně jinde. Celé EURO normy jsou jen jeden podvod a šikana zákazníků.
    1 bod
  12. jeslti bude pravda, že bude jen 132 kw benzín tak je to bída....
    1 bod
  13. A to si myslis, ze kazdy napis airbag ma za sebou jeden samostatny airbag? Octavia II ma tech napisu taky 10 a skutecne je jich tam "jen" 6.
    1 bod
  14. V Ahifi a podobnejch firmách nejen v čr už vytlumili a vyměnili repro asi v hodně autech a nikdy jsem neslyšel že by byl problém. Když to vezmu logicky tak je jasné že se automobilka sichruje a píše že se nesmí dělat úpravy protože když by to někdo udělal blbě a netěsnilo by to tak by pak tlakové čidlo určitě nemuselo reagovat ale pokud vyměním repro a to nové je tam našroubované zase natěsno, nalepím tlumení které nezasahuje do elektroniky ani do čidla tak nevím co by tam mělo být jinak aby čidlo nereagovalo při nárazu. Ty firmy co to montují by si taky nevzali na triko kdyby kvůli nevybouchlému bočnímu airbagu při nehodě mělo dojít k něčemu horšímu pro posádku ...
    1 bod
  15. Bez to prodat a kup jine auto. Nema cenu investovat ten cas a penize do juniora.
    1 bod
  16. Přesně tak Stane, ja se taky rád svezu a kór na jich, na západ jezdím pořád ale tam neznají kopce.  Letadla nemusím nemám z nich dobrej pocit, nedá se ovlivnit musí se věřit plešatýmu pilotovi který si za to omylem sednul po zběru zajíců z ranveje
    1 bod
  17. http://www.rehurek.cz/holidays/info_gargano.html
    1 bod
  18. Včera jsem zas po dlouhé době pocukával na chorvatsko - slovinských hranicích - skoro 2 hodiny. Kuwa takovejch divnej evropanů - hlavně z D a z NL tam bylo a kvůli takovýmu ksindlu kontrolují nám všem pasy. Mi je pí.u platný že naše země patří do schengenu... Hlavně že sem do Evropy mezitím lezou další bez dokladů - teď hlavně přes Itálii. Jinak cesta z dovči docela dobrá až na fičák v Chorvatsku na dálnici u tunelu Sv. Rok, naštěstí to neuzavřeli před tím tunelem, jen tam byla povolená max 40 km/h rychlost. To tam ovšem nikdo nedodržoval - a to já jel okolo 50 - 55 km/ h a stejně všichni mě předjížděli. Samí piráti ( teda v tom větru spíš hovada !! ) To je fakt divnej svět. Asi budu muset zajet do Globusu, nebo kam to ten prďola z KV furt jezdí za tím normálem.
    1 bod
  19. A vinem pro Prazaky. Specialni odruda. S kolou je pry nejlepsi.
    1 bod
  20. Clintovi vzdy vsechno funguje, se vsim je spokojen, nic mu nevadi, ma vse nejlepsi. [emoji3]
    1 bod
  21. Na to bych moc nespoléhal, pokud dojde k závadě motoru určitě si v SA stáhnou mapu, pokud v ní budou změny, můžeš mít velkou smůlu. Jinak do čipu půjdu taky, otázka ale kdy.
    1 bod
  22. No jiste, proto se cca 40% Superbu prodava s Haldexem. Protoze na to rozjeti po dalnici taky staci dvoukolka. Panove panove, za tuhle myslenku mate 100 bodu.
    0 bodů
  23. Citacia z (aj tebou) dokola omielanou mazivarskou poradnou "U mého vlastního vozu při použití oleje SAE 0W-30, ACEA A5/B5 náhradou za SAE 5W-30, ACEA A3/B4 klesla spotřeba benzinu ze 7,3 l/100 km na 6,8 l/100 km. Obě hodnoty byly měřeny dlouhodobě při běžném, převážně dálničním provozu v letních měsících."
    -1 bodů
  24. To bola reakcia (priklad) na jeho spochybnenie dopadu na spotrebu, kedze s oblubou argumentuje tym mazivarskym serialom. Kazdopadne platia body co som spomenul v prispevku #686. Pocasie a predvidanie nepocitam lebo: - poveternostne podmienky sa nedaju ovplyvnit (odklad cesty kvoli silnemu protivetru je uz nezmyselny hardcore, aj ked si viem predstavit ze tam vonku niekde existuje taky expert) - uviedol som faktory na znizenie spotreby pri uplne rovnakom sposobe jazdy. Predvidanie je nemeratelne, a je nam casto na prt, ak sa napr. ocitneme v kolone.
    -1 bodů
  25. Prodlouzit zivotnost pneu? Vzdyt ty gumy vydrzi vic nez karoserie, to ti to auto driv zrezne, nez nastane polocas rozpadu u pneumatiky. Proste to neres, dokud to bude mit odpovidajici vysku dezenu, tak to pouzivej, na nejake reci o ctyrech letech se vykasli, ja uz mam zimni pneu 10 zim a jeste nekolik dalsich zim vydrzej, nez sjedu dezen.
    -1 bodů
  26. Vsak jsem to uz psal na zacatku threadu, ze zimni gumy pouzivam jen cca dva mesice v roce. Kdyz neni snih, jsou lepsi letni gumy.
    -1 bodů
  27. Alespoň že si pachatel vybral firemní (pojištěné) hlíny, a né moje nepojištěné plecháče. To by mně už vomejvali.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...