Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 08/31/16 ve všech sekcích

  1. To by sis nikdy nic nekoupil...
    2 body
  2. Vskutku zvláštní člověk. http://www.skoda-auto.cz/SiteCollectionDocuments/skoda-auto/mam-vuz-skoda/servisni-intervaly/servisni-intervaly-fabia-new.pdf Jinak naše TSI F3 v rodině za 11k km olej nevzala.
    2 body
  3. Mne pri preberani auta predajca povedal, že auto ma samo pošle na výmenu oleja cez palubak a bude to keď budem mať najazdené cez 19 000 km, že je to individualne a zavisí to od štýlu jazdy. Že to bude niekde medzi 19 000 - 21 000 km podľa jeho skúsenosti (predajcu), napr. 19 436 km.....
    2 body
  4. Ja myslím že dokud tu Fabii nemáš tak by jsi měl přestat všude popisovat to co si ty osobně myslíš, protože plácáš páté přes deváté, všechno motáš dohromady, v každém tématu co odpovídáš jsou to pohádky stále to stejné dokola... Navíc ja třeba mám slovenštinu rád ale při čtení tvých příspěvků mi jde mráz po zádech. Zatím jsi tady nenapsal jediný příspěvek, který by jiným uživatelům byl přínosný. Pokud máš otázky, ptej se, ale pokud si všechno pouze myslíš, počkej až ti Fabuli vyrobí, udělej si tam všechny ty nesmyslný úpravy a pak poučuj ostatní jak všechno funguje. Omlouvám se za OT a jinak nic ve zlém
    2 body
  5. Vím no, ale těch 150 000 navíc už je moc a to je ta částka ještě asi dost střízlivá když bych přidal přední světla
    1 bod
  6. No Octavia a Rapid je opravdu kolikrát k nerozeznání. Ale promiň, Superb s úplně jinými tvary nebyl zrovna trefným příkladem
    1 bod
  7. Nemáš si kupovat mainstream pro rodiny.
    1 bod
  8. To vis ja myslel kdyz to ma sportovni podvozek od skody tak to vydrzi vse
    1 bod
  9. Tak tak a ještě Ti udělají třeba kafe. Ne opravdu, nic nevymýšlej a dojeď s tím do servisu a nehrab se v tom než naděláš víc škody než užitku.
    1 bod
  10. Vnější vzhled by neměl být sjednocovaný. Neříkám, že nemají mít modely nějaké společné rysy spojující značku, ale každý model by měl vypadat do jisté míry originálně. Přehnaným sjednocením vnějšího vzhledu dochází pouze k jakési degradaci dražších modelů ve vyšší třídě a modely se stávají nezajímavými (viz. příklad Rapid, Octavia III a Fabia III, kde při letmém pohledu na přední část u tmavých barev nepoznáte na první pohled o jaký model jde - pokud nejste vyloženě maniaci na modely od koncernu a znáte detaily podle kterých je dokážete rychle rozeznat)... Interiér beru jako plus, že je podobný napříč modely.
    1 bod
  11. 1 bod
  12. Zadni sedak Mam odzkouseno, ze pri sklopeni nic nevrze. Vrzani je patrne pri krouceni kastle, staci sjizdet a najizdet na obrubnik. Tipuju to na zamek, ktery se zacvakava do oka v kastli presneji receno na stycnou plochu techto dilu. Musim vystrachat vazelinu a oko se zamkem maznout.
    1 bod
  13. Bando, jelikož jste se nikdo nepřihlásili k jídlu v kempu, tudiž v kempu se vařit nebude, jelikož tam budeme po sezóně! Je možnost si zajít na jídlo do Salaš Víglaš, který je vzdálený 450m od kempu. Nebo si zajet někam dál na jídlo. Ale počítat s tím, že když se všichni nahrnou do Salaše, tak se na jídlo chvíli bude čekat. Spanilá jízda je domluvena na 14h, odjíždět se bude z kempu. Občerstvení je možno i na spanilé jízdě.
    1 bod
  14. Interval 20 000 km, kde? Takový u škodovek neexistuje.
    1 bod
  15. Co to plácáš za nesmysly po celém foru? Spamování není zrovna činnost, kterou tady rádi vidíme. Žádné tovární 1.4 TSI LPG neexistuje. Jen a pouze CNG. A dost bylo plynu. Toto téma je poněkud o něčem jiném.
    1 bod
  16. Resilo se to tu zhruba pred rokem. Stav baterie ukazuji vsechny MR2015, od MR2016 uz ne...
    1 bod
  17. Tak včera návrat z dovolené v chorvatsku a ujeto celkem asi 2300 km, po dálnici kde to šlo jsem dával na speedlimiter (nemám tempomat) 125 km/h. Cesta ve dvou a plný kufr věcí (combi) 1.2 tsi 66 kw spotřeba 5.0 l takže paráda.
    1 bod
  18. tak, včera na mě začala křičet na MaxiDOTu hláška "doplňte vodu do ostřikovačů"... mám auto s ostřiky světel, tj. nádržka by měla mít cca 5,4litru... a, na to jak snaživě ta hláška křičela jsem si myslel, že bude třeba dolít tak 5 litrů, že už zbývá ten necelý půl-litr (10%)- ale ne, vešly se tam necelé 4l náplně... takže- čidlo kolik tam toho je a není, tam asi je, když to dokáže zařvat že má málo, ale ta funkčnost...
    1 bod
  19. Dá se jezdit i za 4,9 l/100 km, Dneska Šumperk- Rychnov nad Kněžnou a zpět za 4,9l/100 km s průměrnou rychlostí 54 km/hod. No a pak, že se nedí s Yetim jezdit pod 5l/100 km
    1 bod
  20. a latkovu vypln na dverach + ambient light )
    1 bod
  21. Dokážu uchodit na motoru BKD bez výměny jednotky motoru.
    1 bod
  22. Čerte, to je brutální.
    1 bod
  23. Ja jezdim zimu na alu, dokonce mam 7,5Jx18 s pneu 225/40 R18. Ty sice nepasuji na Rapida, ale na zimu se vratim o tridu vys do OIII - jen tim chci rict, ze netreba se bat alu kol na zimu. Snad jen pokud pouzivas retezy bych byl opatrnej prave kvuli riziku poskrabani laku.
    1 bod
  24. čo je na tom,že sme si tu povedali svoj názor i keď negatívny?? ..nie všetkým sa musí všetko páčiť
    1 bod
  25. Plně s tebou souhlasím,vylepšení v některých deteilech ano, ale né za takovou cenu.
    1 bod
  26. Tak toto bych mazlíkovi neudělal. Za mě teda bez bodu.
    1 bod
  27. wag je diagnostický software.... tlak zjistí třeba ten kdo ti to plnil- i když nevím jestli tě k němu znova posílat....když to je člověk u kterého si nejseš jistý, že nepozná upadlou "spojku" při plnění = když klimu plním, tak ji skouším-tj.poznám, zda funguje a vidím jak se pohybují tlaky atd....
    1 bod
  28. Zdravim, nechladí mi klima. Může za to tlakový spínač F129? Díky.
    1 bod
  29. Ahoj, nemate nekdo zkusenosti se zavadou (cvakani) rele vyhrivani prednich sedadel? Dluho se to na aute nepouzivalo a nyni i kdyz vyhrev neni zapnuty rele se nekdy rozcvaka i behem jizdy. Vyhrivani ale jinak normalne funguje. Jedna se o relé, které je umístěno pod palubní deskou v prtostoru nad nohama řidíče a má obj.číslo 1U0919533. Případně pokud jej někdo máte za zajímavou cenu tak nabídněte.
    1 bod
  30. smutne :/ ...v dnesnej dobre rady nad zlato myslim ze su uplne zbytocne ...ano nemam ale coskoro bude preto co viem pomozem ale ako som pisal zbytocne ked mate svoju hlavu a preto ze nemam uz som dostal distanc ....chcel som len dobre a pomoct kedze sa vtom vyznam ale dobre necham vas vtom a vobec nechapem co je zle na mojej slovencine taka ista ako kazda ina ale fajn budem len tichi posluchac a citat vase {mudre} reci ..nic v zlom
    0 bodů
  31. Tak nevím jestli většina, spíš to bude píšící většina. :c)
    0 bodů
  32. Možná na slovensku ve ŠKOLÁCH nastavují interval na 20 000. Už ho někdo napomeňte, protože to v každém tématu směřuje ke zbytečným konfliktům
    0 bodů
  33. spotreba u tychto motorov bude rovnaka z dovodu lebo to je ten isty samotny motor len stym ze 81kw verzia ma vyssi tlak turba a ten sa vyuziva len pri maximanolnom vyuziti plynu aby sa natlakoval take pri normalnej jazde auto sa sprava rovnako ako aj 66kw verzia ...spotreba by sa mala tahat na niejakych 4.5l 100km pri N95 shell alebo OMB ..lebo tesco metro slovnaft ako u nas na svk su odpad ktory len skodi motoru a riskoval by som nechcel za lacnejsie palivo a spotreba by zas bola vyssia aj vykon rozdielne nizsi ...tak isto ked sa bavime o N98 auto bude mat maximalne lepsiu reakciu na pedal a lepsie tahat do maximalnych otaciek alebo maximalna rychlost ....pri N100 je cisto uz pre sportovy ucel kde by som uz radsej aj auto nachipoval a mozno aj lepsie nastavil RJ pre N100 kto chce to dlhodobo pouzivat aj ked je drahsi spotreba je relavine o 1l vyssia ako pri N95 ale citelne citit vyssi vykon aj lepsiu pruznost acceleracia atd ....na zivotnost motora uz nvm nvm ale asi nebude mu smakovat lepsie ako pri N95 ktora je odporucana ....kto chce este nizsiu spotrebu treba si dat ECO chip ktory zvysi o 10k 20nm viac cca ...spotreba by mala by nizsia na 100km -0.50l -0.70l takze slusne ....normal znizuje o -0.30l -0.50l a vykon je 136k 226nm alebo RACE ktory turbo uz tlaci nieco cez 1.4.-1.6b a ma 144k a 240nm zo N100 to bude nieco do 150k ...ja mam v plane si auto upravit na fabiu rs ako by mala vyzerat len skoda ze tam nedali aspon 1.4tsi ako mala 2.gen ..lebo nove polo ma uz 1.8tsi 192k..skoda stoji 20 500eu aj s priplatkovou metalizou ....ja som dal za fabiu 20 000eu ale zas mam sportovy packet full vybava auta aj dsg takze spokojeno ...tak isto mam v plane si auto upravit vyfuk KAT bude seriovy nech sa nemeni spotreba lebo vtedy bude vyssia a auto zas hlucnejsie no a aj emisie budu vyssie sportove sanie veci intercooler alebo dokopit dalsi nech to lepsie chladi tankovat N100vku a tak isto upravena DSG kde mi nastavia + - opacne ako ma byt spravne tak isto lepsie drzanie otaciek lepsie reakcie a mal by som sa dostat na 160k+- 270nm moj odhlad co staci na 1.2tsi ....:)
    -1 bodů
  34. kupit nove auto a menit si sam olej tak to je fakt divne a tak isto aj to ze pri 7300 co je to este polka z toho co netreba ....interval je na 20 000km ale spravne by sa pri turbach malo 15 000km pri japonskych benzinakoch je to 10 000km kedze su nachylnejsie na poskodenie motora ked sa nestara niekto o motor ...ale potom spolahlivost je na max urovni .....kym mam zarruku tak chodi priamo do skoly a olej budu mi ho oni menit ...tak isto co viem olej by nemalo zrat len ked motor bude mat vyssiu zatazenost motora koli vyssej teploty oleja mozno by sa aj zacala stracat ...no pri lpg urcite olej bude miznut ale minimum kedze je suchsi a ma vyssie oktanove cislo ..takze pri benzine by sa to nemalo diat a uz vobec nie pri novom motore ...:)
    -1 bodů
  35. Můžete prosím vás hodit sem obrázek té hadice která by to měla dělat? Díky
    -1 bodů
  36. Netřeba to hrotit. Tak jako tak se tomuhle nikdo nevyhne. Tak jako tak, je úplně jedno jestli máte 1.2 nebo 1.0. Obojí je automobilový odpad, který je pro dovoz lidí z bodu A do B. A tam je jedno, co tam bude za motor
    -1 bodů
  37. Nezmysli po celom foru ? no fajn ked si to myslis len som chcel pomoct ale vidim ze zbytocne davat dobre rady nad zlato v dnesnej dobre a ano beriem s5 LPG a CNG je rozdiel smutne je vtom ze je ich len 10x na slovensku..the end
    -3 bodů
  38. sory ale musim citovat ...preco pises ked sam nevies ...ja som chodil s autami do servisu mal som nemalo aut a tak isto sam som zato vyuceny nemusis ma v nicom poucovat ...dany interval je dany na 20 000km ....ako to bolo aj vo fabii1 ci 2 ...asi ze mam doma fabiu 1 a viem ako vyhadzuje intervali ...a to nie iba na jednom aute pri japonskych autach je to cez 10 000km z dovodou citlivejsich komponentov na opotrebovanejsi olej ...ale najlepsie je chodit po kazdych 15 000km ...ci nebodaj podla teba na kolko sa ma chodit 5-10 000km ? ale u kazdeho je to lubovolne mozte chodit aj po 2000km mne je to jedno iba pisem ako to je stanovene a mna ides poucovat no dobre ...
    -3 bodů
  39. sorry ale niejako velmi si premudrety ....nemas pravdu pises nezmysli jedine kto by mal byt napomenuty si ty nevies nevyznas sa ale hlavne ze taras 2 na 3 ...toto ucia ci v skolach alebo je to aj naozaj ci nebodaj kolko je interval ? ...5-10t km ? ...vysmech 15t km taky nedaju vyrobcovia iba pri japonskych automobilkach ale majtelia chodia na 10t km+- ..ci som mal vw audi skodu ford stale som mal v servisnej prehliadke dane 20t km tak mi netrep aj ako zvysok hluposti ...spravne by sa malo ist medzi 15-20tkm ale rob si ako chces pan mudry ...ja som chcel maximalne len pomoct a dozvediet sa viacej veci ale okrem toho pocuvam tu len taraniny ktore su viac menej nezmyselne a ked uz niekto pride ako ja a mam pravdu uz kazdy kritizuje lebo som tu novy fakt smutne ..ale fajn necham tvoju a zvysok inde ...nebudem radit ani pomahat ja som si svoje uz presiel s autami takze si necham vsetko pre seba a budem sa bavit natom co vy za hluposet pisete alebo k veci
    -5 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...