Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 09/19/16 ve všech sekcích
-
Zdravím páni, Takže na základe všetkých informácií, čo som našiel, som spísal všetky funkcie aké sa mi podarilo vypátrať. Niektoré som skúšal, niektoré budem dnes a niektoré mne nešli ale iným očividne áno. Ak by ste mali ďalšie funkcie, prípadne výhrady, napíšte mi Dúfam, že neporušujem týmto žiadne pravidlá FabiaMk3_VCDS_Coding_Tweaks_CZ.pdf5 bodů
-
Myslím, že Pavel udělal dobře, že vytvořil nové téma, protože už jsem nechtěl pokračovat v OT, ale zároveň jsem chtěl napsat, že souhlasím, i nesouhlasím. Třeba Hnůjdej už jen kvůli té propagandě nesnáším, ale ani design mi nepřijde moc pěkný, interiéry hrozné.. Ale třeba to zmíněné Sorento mi přijde designově velmi jednoduché a vyrovnané, jediné, co se mi nelíbí, je divně napasovaná linka DRL nad předními světly. Ale jinak myslím, že tento jednoduchý design nezestárne, už teď neuchvátí, ale je dostatečně zajímavý na to, abych se v tom nestyděl jezdit. No a interiér? Nevím, mi nové Kie designem interiérů připomínají Audiny, kvalita zpracování si nezadá s VW, materiály pro pokles kvality koncernu už i lepší. Zato Kožak interiér OK, normálka, ale exteriér? Zadní část, spolu s ostrými hranami myslím rychle zestárne hned, jak přijdou do módy zase kulatá auta (já obecně nejsem zastáncem přehánění a to hranatění Škodovek a VW se mi nelíbí, zlatá vyvážená OII) a předek nebude v módě nikdy, to je prostě překombinovaná patlanina a po 10 letech si budou ještě lidi ťukat na čelo s nepochopením, co to Škodovka tehdy udělala.. Nechci být jako jeden nejmenovaný uživatel, který vidí jen kiu, ale faktem je, že v tomto případě bych ji dal přednost. Ale před Kiou bych dal zase přednost něčemu jinému, takže to je pak už jedno Tak to vidím já2 body
-
Ten kopec znám. A předjedeš vůbec i ty babičky na kole, co jedou vedle po cyklostezce?2 body
-
2 body
-
1 bod
-
1 bod
-
Ahojte, Chcel by som uzavriet toto vlaknu s tym, ze som spokojne namomtoval a uz minimalne dva tyzdne jazdime. Vybrat sedacku bola jednoducha cast. Odplastovat sedacku z bocnych krytov bola tazka cast, no nutna cast. Namontovat listu z linku bola opat jednoducha cast (4ks nity odvrtat a nove "nastrelit" + 2 sktutky na samotnu listu. Calunenie sedadla som ponechal nezlozene a jeho vymena je pre mna nepodstatna cast Zhrniem to tak, ze az na calunenie je to jednoducha vec isiel by som do toho znovu a bez zbytocnych obav, ktore som mal. Pridam fotku vo vysledku...1 bod
-
http://autoroad.cz/novinky/80951-co-je-tohle-za-skodovku-no-prece-fabiaq Už se těším na Feliaq!1 bod
-
Posledni vymena byla v cca 15800km, hlaska se objevila 31600 (plus minus, nevim presne). Samozrejme uz mi auto celou cestu tam i zpatky hlasilo, ze chce vymenu oleje (pevny int 15tis)... Na pumpu jsem sjel par km potom, co to zahlasilo a na merce byl tak mm pod spodni ryskou. Kdyz jsem tam dolil (z litrovky tak tretinu oleje), tak jsem se dostal nekam na dve tretiny vzdalenosti mezi spodni a horni ryskou. Lil jsem to tak natrikrat skoro po kapkach, protoze jsem nevedel kolik tam dat, abych to naopak neprelil. Vic uz jsem nechtel riskovat, navic stejne dneska to slo vsechno komplet ven a fungl novy olej, takze jsem nechtel zbytecne plytvat. Radsi si ten dokoupeny olej necham v pohotovosti, kdyby zas neco...1 bod
-
Dveře se zavírají a tramvaj se chystá k odjezdu. K vozu však dobíhá uřícený muž a zoufale volá : Prosím Vás, počkejte ještě na mě, jinak nestihnu práci!" Cestující se přimlouvají u řidiče a ten čeká na opozdilce. Pán nastoupí, zavřou se dveře, tramvaj odjíždí a pán praví :"Dobrý den, kontrola jízdenek." !1 bod
-
1 bod
-
Když vidím kolik jezdí (a nejen jezdí) kolem nás choleriků, tak se ani nedivím, že lidí od nehod utíkají. Můžeme si za to sami.1 bod
-
Pawlisko. Souhlas. Přiznám, že přes čáru taky občas parkuju, i když nemám auto za mega. Navíc bych nerad obouchal auto vedle a na některých místech ani dveře dokořán ne otevřete. A dětskou sedačku s miminem bez úplného otevření dveří prostě nevyndám.1 bod
-
Podle me chyba v kabelu - nejspise nemas HEX-CAN verzi nebo neco podobneho. Mam 15.7.1 verzi taktez a temer vsechno tebou zminovane mam dokodovane. A ne, nejmenuje se to jinak1 bod
-
ona hlavně pak pojistka u těch dražších aut, to máš klidně 1/4 mega ročně, to jsou šílený palby.1 bod
-
Jo dle meho mate pravdu oba. Jedna vec je to auto koupit a druha ho zivit. A kdyz na to nekdo ma proc ne. Ja jsem odsouzen na veky k Rapidimu zivotu. Muzete se slitovat a usporadat na me sbirku. [emoji23] Se dvema detma mi bude Rapid jeste dobrej a dalsi nove jen tak nebude. Ale to je moje volba, nestezuji si.1 bod
-
Ja s tim nikdy problem nemel. Kolibku na pacce pouzivam uz od dob me FI (tempomat jsem do ni domontoval a pouzil packu z SI prave s kolibkou) a vzdy mi to prislo super. A ano, u tohoto reseni neni mozne pridavat po desitkach, jako to umoznuje separatni packa. Ze bych to nejak hojne vyuzival se ale rict neda...1 bod
-
Ja mam opačný nazor. Ja bych s tim jezdil.kazdy den. S ní to jde narozdíl treba od lamba. A šéf co bude mit toho mustanga tak s tim bude jezdit do prace kazdy den1 bod
-
Pravdou je, že když jsem nakupoval nábytek v Praze, tak jsem se vrátil k autu a ve dveřích ďůlek od druhých dveří. Od té doby buď: a. parkuji dál od idiotů a raději se projdu b. parkuji na krajích tak, že se vedle mého auta vleze peleton cyklistů a vlastně i chápu ty, co parkují s kárama za mega+ jak "dementi" přes dvě místa, protože raději ať si o mě někdo myslí, že jsem kok*t než abych musel ze svého opravovat dveře, protože je někdo de*il a nedokáže otevřít dveře jako člověk....1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
tak včerejší výlet do Plzně se maximálně vyplatil, s malým byla sranda veliká, Kometa též zaválela na jedničku, dokonce i cestu trolejbusem plnou plzeňáků jsme ve zdraví přežili, mladé akorát nějaký ču.ák při čekání u zastávky po zápase, chtěl ukrást její jedinečný vydražený dres z loňských hokejových her pod širým nebem (dala za něj přes 4 litry), ale naštěstí ho měla pevně uvázaný a ještě jsem ho stihl zachytit pro jistotu i já ... no Andělu jsem cestou zpět též řádně protáhl, průměrka 9,18 LPG, takže Ondro, i já umím zajet s těžkou nohou, Plzeň-Jevíčko 325km za pěkných 3:15 a kdyby nepršelo, bylo by to i lepší. Foto je z konce D11 u Hradce, kdy jsem zkoušel, kolik ještě stařena ze sebe ještě vytáhne1 bod
-
1 bod
-
Uprimne... nebylo by lepsi zavolat tomu dealerovi a zjistit to od nej? Preci jen, nemame kristalove koule ...1 bod
-
V Brně pije chlápek vodu z kašny. Přijde k němu Brňák a povídá: "Tý, kémo, nechlemté tu vasrůvku z tej kaserne, blejó do teho zkalené machři a chčijó do teho morgoši!" Chlápek se otočí: "Hele pane, já vám vůbec nerozumím, já jsem z Prahy." "Aha, tak to jo", říká Brňák a pokračuje: "Povídal jsem, voda je to dobrá, ale studená, tak pijte pomalu, ať se nenachladíte."1 bod
-
Na ovladani packou se lehce zvykne, az jsem byl prekvapenej, protoze jsem ovladani bezneho tempomatu kolibkou na pacce blinkru povazoval za genialne jednoduche a neprekonatelne. Ad agresivni brzdeni - kdyz dojizdis s vetsim rozdilem rychlosti nejake auto pred tebou nebo se dokonce mezi tebe a auto pred tebou nekdo vtlaci, adaptivni tempomat se snazi co nejrychleji obnovit bezpecnou/nastavenou vzdalenost od vpredu jedouciho auta. Normalne bych ubral plyn ci sundal nohu z plynu uplne a postupne odstup zvetsil, system ale slapne pomerne razantne na brzdu. Zalezi na konkretni situaci, ale jak jsem jiz uvedl vyse, vadi mi to cim dal vic.1 bod
-
Pridam svuj nazor, at to vyvazime. Mam adaptivni tempomat u sve OIII s DSG, tedy dalo by se rict idealni kombinace. Bez diskuse je to super vec, kdyz clovek popojizdi 20km v mistnich zacpach. O tom nema cenu diskutovat, castokrat nesahnu 10km/45minut na plyn nebo brzdu. Vsude jinde mi ale adaptivni tempomat nevyhovuje a dostal jsem se do stadia, ze ho bezne (krome vyse zmineneho) nepouzivam. Jeho leckdy az prislis agresivni reakce (brzdeni) me obtezuji. Je jasne, ze se system musi chovat dle daneho algoritmu, ktery priorizuje bezpecnost, ale dlouhodobe je to pro me neprijemna vec, byť mozna zpusobena v podstate neustale hustym provozem na mistnich dalnicich. Cely problem by vyresila moznost vypnuti adaptivni funkce s tim, ze by se pak tempomat choval jako obycejny. To bohuzel ale mozne neni. Co je naopak dobre je to, ze adaptivni tempomat udrzuje nastavenou rychlost i pri jizde z kopce, tedy aktivne pribrzduje. Kdyz to shrnu, priplatek 4tKc neni nijak zasadni a je tedy skutecne dobre zvazit, zda investovat ci nikoliv. Kdybych mel ale omezeny rozpocet, dal bych ty penize do neceho jineho a to obzvlast u auta bez DSG.1 bod
-
1 bod
-
Mám najeto 43 tisíc a neměnil bych. Musíš se ho naučit používat, což jsi se za těch tvých 14 tisíc ještě nenaučil.1 bod
-
Ve valce fasuji vojaci zbrane a na posledniho vojaka nezbude nic tak general rika : "Hele tada mas nasadu od kostete. Funguje to stejne jako zbran, staci proste zamirit na nepritele a zarvat ratatatabum a on padne, uvidis". Tak teda vojak vezme nasadu a je mu jasny, ze uz ted je chodici mrtvola. Stoji si tak v zakopu a najednou proti nemu nepritel tak zamiri zarve ratatatabum a skutecne nepritel se chytne za bricho a padne. Tak se to opakuje nekolikrat az sou skoro vsichni nepratele porazeni ale jeden se prece blizi k vojakovi. Takze zamiri a zarve ratatatabum a nic, tak znova ratatatabum, zase nic ,tak vojak uz hystericky mava nasadou ve vzduchu a porad dokola rve ratatatabum ratatatabum a furt nic az je nepritel uplne u nej, kopne ho do hrudi, vojak spadne do zakopu, podiva se na nepritele a ten se usklibne a rekne "Vrrr vrrr tank"1 bod
-
FabikaRS Nerob nám tu hanbu 20 000 km je nezmysel a chváliť sa že si vyučený automechanik tak to ešte dupľa navrch Poznám automechanikov vyučených a remeslo nerobia a ani nevedia tak nespadáš do tej skupiny ???1 bod
-
tak já mám na 1.2tsi 81kw 8000km, že by brala olej nepozoruju... první výměnu jsem byl v cca 2500km, zůstal tam LL olej... další plánuju na 15tkm, zase LL... nevím, asi to auto mám celkem rád, že radějc budu měnit olej dřív, než pozdějc...1 bod
-
Opět píšeš nesmysly - škodovka NIKDY neměla servisní interval 20 000 km. Zesměšňuješ se tady sám. Kdo chce kam... Tvé příspěvky mimo téma a citace bez odpovědí byly odstraněny. Za svoje "výkony" jsi byl taktéž náležitě odměněn. Pokud tady chceš nadále působit, nastuduj si pravidla fora a hlavně je DODRŽUJ!1 bod
-
Nevím jak na slovensku, ale v ČR jsou dvě možnosti - 15 tisíc pevný a 30 tisíc variabilní s tím, že 30 je max a auto tě může poslat na výměnu dřív. 20 tisíc v ČR není možné.1 bod
-
Možná na slovensku ve ŠKOLÁCH nastavují interval na 20 000. Už ho někdo napomeňte, protože to v každém tématu směřuje ke zbytečným konfliktům1 bod
-
1 bod
-
sory ale musim citovat ...preco pises ked sam nevies ...ja som chodil s autami do servisu mal som nemalo aut a tak isto sam som zato vyuceny nemusis ma v nicom poucovat ...dany interval je dany na 20 000km ....ako to bolo aj vo fabii1 ci 2 ...asi ze mam doma fabiu 1 a viem ako vyhadzuje intervali ...a to nie iba na jednom aute pri japonskych autach je to cez 10 000km z dovodou citlivejsich komponentov na opotrebovanejsi olej ...ale najlepsie je chodit po kazdych 15 000km ...ci nebodaj podla teba na kolko sa ma chodit 5-10 000km ? ale u kazdeho je to lubovolne mozte chodit aj po 2000km mne je to jedno iba pisem ako to je stanovene a mna ides poucovat no dobre ...-1 bodů