Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 11/05/16 ve všech sekcích
-
Mladý a moderný pár sa rozhodol, že si spravia bábätko. Prestali používať antikoncepciu... mesiac, dva, tri, polrok... nič. Začali meniť polohy, nič. Vyskúšali bylinky, odvary, nič. Naobjednávali si doplnky stravy a lieky na potenciu a podporu plodnosti, nič nepomohlo. Čo sa dá robiť - nakoniec išli k lekárovi: „Pán doktor, chceli by sme mat dieťatko, ale nijako sa nám nedari. Skúšali sme všetko, bez antikoncepcie, v rozličných polohách, hocijaké odvary a lieky, dokonca sme aj veštici volali... a nič!“ Lekár sa na nich tak dlho a skúmavo zahľadí a hovori: „Čo vám už načisto jebe, chlapi?!“4 body
-
Jenže mě při řízení auta připadá intuitivnější šáhnutí na místo pevného tlačítka, které je stále na stejném místě, než nějaké klepání (mávání) na displej - na ten se musíš každopádně podívat. Jako by nestačilo, že spousta "řidičů" namísto sledování provozu šátrá za jízdy po displeji svého smartphonu, nebo tabletu... Bohužel to je trend dnešní doby a lepší už to v tomto směru nebude. V tomto směru jedou všechny automobilky, možná víc než na představení celého nového modelu dávají důraz na konektivitu. Asi jsem konzerva, ale toto mě opravdu nebere.3 body
-
Asi mají nové motto... Za každou Škodu zasadíme strom / ke každé Škodě kuna zdarma.3 body
-
Tak Ty se kun bát nemusíš, páč jak uvidí Tvoji káru, začnou okamžitě zvracet a s vytřeštěnejma očima utíkat někam do nory.2 body
-
Tak jsem poobedval a jdu si schrupnout. Necham si zdat o Clintove O3 a jejich kontrolkach. Lepsi nez eroticky sen se dvema buchtama. [emoji23]2 body
-
Kontrolecky sviti a sviti. Nechapu jak je to u spolehliveho 2.0 TDI a vubec u nejlepsi znacky na svete mozne? No nic, to je jeden kus z milionu a jakk na potvoru vysel zase na Clinta. To je schvalne. Skoda vi, ze u Clinta ma jistotu, ze si pujde koupit novou skodu. Jiz brzy. [emoji23] [emoji23] [emoji23] Dnes mi nemuze byt lepe. To ma za tu Thalii. Jezis ho vidi.2 body
-
Neni zac, kdybys potreboval poradit nebo pripadne opravu ( LCD, dotyk, SW ), jsem pripraven1 bod
-
Takze jinak ...hlavni menu, das navigace ( symbol vlajka ), tam dole dlouhe uzke tlacitko, tam druhe tlacitko od zhora ( symbol ozubeneho kola ), tam prave ze tri velkych tlacitek uprostred ( symbol ozub. kole bez niceho ), nahore jednou sipka doleva na stranku 5/5, tam prvni polozka od zhora sprache1 bod
-
Téměř určitě máš radar (nejspíš důsledkem nějakého rázu) vyhozený ze správné polohy. V servisu ti to srovnají a zkalibrují. Není to zadarmo.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Nech sa paci pani nemal som dnes cas tak som odbehol teraz. Nic viac to neukazuje.1 bod
-
1 bod
-
Pokud jde o originální díly, tak nejbližší dealer Škoda Auto.1 bod
-
Bando co tak uz domluvit datum pred vanocniho srazu a srazu posledniho v tomto roce ?1 bod
-
Nevadi, mala zavada, taky zavada. Kuna ode me dostane rad podtlakove hadice a medaili za statecnost. Ale stalo se ti to uz po druhe. Ta tva plasicka na baterky je pekne na hovno. Zlata moje co je napojena na baterii auta.1 bod
-
To ti udělali schválně. Určitě jí řízli, když si byl naposledy v servisu.[emoji12]1 bod
-
1 bod
-
Tak jsem natočil video o skutečné vzdálenosti otevírání / zavírání na dálku a je to cca 18m. https://ulozto.cz/live/!FgeGaum2CbUm/20161105-083648-mp41 bod
-
1 bod
-
Tady by se hodila ta parafráze na známou scénu z filmu " To neděláš dobře Jaromíre, že strkáš ty vypálený sirky zpátky do krabičky... jednou to poznáš". S OT končím, měli bychom řešit technické možnosti a problémy.1 bod
-
podle toho všeho bude spíš problém v tobě, než v klíči. V tom případě bych ti doporučil klasický klíček bez dálkového ovládání nebo zalepit tlačítka, aby nešla zmáčknout... Pro každého tyhle vymoženosti holt nejsou1 bod
-
Infotaiment by mel byt ovladany i myslim gesty, tudiz je mozne ze sice tady vidime velkou navi, ale treba staci mavnou a vyjedou nejake umele tlacitka po stranach kde se bude moct pak rychle prejet ve vyberech a ne jen v MENU,.... ale tezko rict, interier jsem jeste nezkoumal, takze jen moje uvaha1 bod
-
tak gratulace decela cumim ze to ma jenom 2,2tuny na tazne cekal bych vic,jestli to neni zkrz tu prevodovku nebo to maji vsechny motorizace?1 bod
-
Nebudu zakládat nové téma, ale opět problém s vibracemi. Předem prosím o radu, protože si s tím vážně nevím rady. Postupem času narůstají vibrace citelné hlavně ve volantu, nejedná se o silné vibrace, spíše brnění. Na volnoběh vše ok, pokud stojím na spojce a přidávám plyn přichází vibrace ve vlnách cca po 500 ot./min - možná je to normální, nevím. Ale při jízdě cítím brnění volantu stále a rozpojení spojky tomu lehce pomůže. Nicméně při akceleraci narůstá intenzita s otáčkami a nad 2500 ot./min. to má vlastnosti podobné špatně vyváženému kolu. Držet volant je poměrně nepříjemné, ve zbytku auta to cítit není. Mám 2x měněná všechna ložiska v převodovce a diferenciálu. Na motoru zkontrolovány svíčky, cívky a okometricky rozvody a "házivost" napínací kladky. Kola to nejsou, přední brzdy vypadají dobře. Auto jede výborně, jde za plynem a je živé. Napadají mě věci jako poškozené homokineťáky kvůli několikanásobné demontáži, špatně poskládaná převodovka, poškozené/opotřebené uložení motoru a převodovky. Dále mě napadá poškození kluzných ložisek klikové a vačkové hřídele atd. Nemá někdo podobné zkušenosti? Nerad bych jen tak preventivně repasoval např. poloosy...1 bod
-
Nevím, jestli je dotykový infotaiment tím správným krokem ke zvýšení bezpečnosti provozu ... Alespoň že do toho nenacpali ovládání klimatizace.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Tak to gratuluji. U nás se rozhořela bouřlivá debata, protože polovičce se medvěd nelíbí a ani se jí nelíbí automat. S autem bychom jezdili oba, tak se některých věcí nechci vzdávat. Nicméně, kdybych ustoupil, alespoň mě auto bude stát méně....:-)) Takže konsenzus je zatím takový, vyzkoušet všechny adepty, Sharan, Tiguan, Kodiak, Multivan, Peugeot 5008, u Hyundaye jsem prohlásil, že nevlezu ani na zkoušku. Tak nás čekají se všemi třemi prcky výlety po salónech.1 bod
-
Chtěl bych se zeptat těch, co mají DAB a Bolero. Součástí balíku je prý interní anténa (asi vyhřívání zadního skla), takže auto přišlo z výroby se střešní anténou, patrně nezapojenou, ale bez prutu, místo něj jen taková kónická plastová záslepka v barvě karoserie. Máte to taky tak? V servise z toho byli vedle, že přišlo auto bez antény :-) Byl jsem rád, alespoň mi anténu nikdo neukradne. Hodně jsem se mýlil... ukradli mi tu záslepku. Naštval jsem se, že zase musím do servisu koupit novou, jenže ony neexistují vůbec jako náhradní díl! Ve dvou servisech vůbec nevěděli, co po nich chci. V katalogu to prostě není. Tak v jednou volali do Škodovky, tam taky nevěděli. Asi je to jen součást balíčku DAB. Tak zatím jsem tam pro utěsnění, ať závit nerezne a nevypadá to úplně blbě, našrouboval nějakou gumovou 18cm anténu. Neví někdo jak a kde by se daly ty záslepky sehnat? Zkoušel jsem nějakou náhražku hledat na netu, ale nic vhodného jsem nenašel. A ještě jeden dotaz. V návodu k Boleru je i pásmo AM, ale já ho tam nemám. Je někdo, kdo ho tam má? Normálně to člověk nevyužije, já hraji jen dab, ale někdy se to může hodit. F3 style 81kW, září 20161 bod
-
Kód dílů: 1S086345982V Název: kryt Cena bez DPH: 602,30 kč Cena s DPH :728,78 kč http://worldparts.cz/product.php?pid=1S086345982V1 bod
-
Zespod jsem si nalepil takový tmavý molitan oboustrankou. Přečalounění taky není velký problém. Když se sejme vrchní kryt, je tam jen "nasponkované" takovýma těma svorkama do koníka. Mi ten povrch ale přijde praktický na čištění.1 bod
-
1 bod
-
andy mal by si sa zamyslieť hlavne nad sebou ako jazdíš tvoj štýl mi pripomína jazdu 18 ročného pubertiaka ktorý dostal práve vodičák a myslí si že je majster sveta vieš pustiť ludí na prechode,alebo človeka ktorý stojí na vedlajšej a nemože sa dostať na hlavnú cesta nie je Hungaroring a nemusíš byť za každú cenu všade prvý ani ja nejazdím pomaly ale snažím sa ohladuplne a ked stretnem človeka za volantom tvojho razenia by som mu najradsej strčil tú trúbu do ...... no ved vieš kam1 bod
-
Já myslím, že stačí zveřejnění videí s bezohlednou jízdou majitele kamery. Všude v civilizovaných zemích platí, že při vyjíždění z vedlejší můžeš omezit, nesmíš ohrozit. K ohrožení nedošlo na videích ani jednou. Slušný řidič umožní vyjetí z vedlejší například sundáním nohy z plynu, to ve většině případů bohatě stačí. Základní poučka do života, ne jen za volant "chovej se k ostatním tak, jak chceš aby se oni chovali k tobě". Přestaň si zkracovat život nesmyslným rozčilováním, nevytvářej nehodové situace, nesmyslným vynucováním přednosti a uvidíš budeš žít klidně a dlouho, ne jako vzteklý cholerik.1 bod
-
Ja si myslým že veľa veci by sa dalo vyriešiť aj tým že by si ubral nohu s plynu aby poniektoré situácie nevyzerali tak ako vyzeraju na tom videu.1 bod
-
nwm no... taky nejsi svatoušek.... Ba dokonce mi hodněkrát příjdeš horší, než ti, na které ve videu poukazuješ...1 bod
-
nezlob se na mě, ale zveřejnit jak ostatní jezdí blbě a sám se tam chováš jak "hovado" mi přijde hodně divný .. absolutně nechápu tvé troubení na těch kruháčích .. noha z plynu a projede oba vždy bez omezení1 bod
-
Ty jsi asi debil, jak jsi prasácky najel na ten chodník v předposledním střihu. Zkus se trochu nad sebou zamyslet. Ty jezdíš bez chyby? A to mě matka říká, že já jsem nervák.1 bod
-
1 bod
-
A tvrdim snad niekde, ze ja medzi tych debilov nepatrim? Ale neviem co ti vadi, chodcov som neohrozil, na nikoho som nervozne netrubil a nebudem cakat dalsich 5 minut na vlak ktory nejde, kvoli nejakemu kretenovi, co zastane krizom cez cestu (keby ten tmavy Ford zastal tak ako Renault za nim, tak nemusim ist na chodnik). Ja sa vzdy snazim jazdit a stat tak, aby som co najmenej obmedzoval / zdrzoval ostatnych.-1 bodů
-
-1 bodů
-
-1 bodů