Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 11/06/16 ve všech sekcích

  1. 6 bodů
  2. Kluci zlati, hlasim navrat domu bylo fajně, placky tam nerobi, vepřovy rezeň mi tež nechteli zrobit prasata jedny teplo, voda, skluzavky, nejvic jsme si to uzili s malym A to jsem si uzival nejvic Misto ebříku maji ťavu Biedronka je všude Akorat na cestě domu se v Ostrave rozbilo letadlo tak jsme čekali vic jak dvě hodiny
    5 bodů
  3. Hm, tak už jsem asi starý, protože souhlasím s Clintem..
    3 body
  4. A k čemu? Navigace v autě je, rádio tam je....a když potřebuju na internet, kouknu prostě do mobilu, za jízdy to stejně nejde.
    3 body
  5. To je moc drahé. Teď udělali něco, co mohou označit za super konektivitu a technologický pokrok, to, že to v reálu bude mít nálady nižší, než běžná tlačítka, to samozřejmě nikdo nepřizná.
    3 body
  6. odtokovy kanalek to urcite ma je to spis mysleno aby se nezaparil,plisen atp.logicky vytahnu destnik pouziju ho,dam ho zpet a doma ho vytahnu a necham ususit a pak dam zpet,co je na tom k nepochopeni?fakt resite kraviny je videt ze je podzim,hnusne a brzo tma jeste edit: odlozit a ulozit je kuva rozdil
    2 body
  7. Když už se tím deštníkem chlubí a vzhledem k ceně auta by to ty odtokový kanálky dle mýho názoru mít prostě mělo. To si jako ten deštník budu po použití po cestě domů válet někde na velurovejch koberečkách ci čo?
    2 body
  8. Když myslíš. Kdybych měl deštník ve dveřích při ruce, tak si ho vezmu, ale lest do kufru pod roletu se mi nechce. Každopádně bych ho potom nechal uschnout a až potom ho dal zpátky suchý. Tož tak a dál o tom nemusíme mluvit...
    2 body
  9. Honzo, čteš po sobě, co jsi právě napsal?? Odfláknutý interiér, úsporná opatření a pro mnohé nepěkný design se tady řešili pořád dokola stránku po stránce od chvíle oficiálního odhalení auta. Myslím, že k tomu bylo napsáno už dost. A že nám (mi) nepřijde logické, že schránka na deštník nemá odtok? Tak do zádele, k čemu tam tedy ten deštník je?! Co je to za kravinu strčit do dveří, či kde že je, deštník, který tam nesmím vrátit?! Další pitchovina, která je absolutně nedořešená jen proto, aby se mohli chlubit, že nejvyšší výbavy nabízí toto Simply Clever řešení, které je ale ve skutečnosti na.. exkrement..
    2 body
  10. To jsou všechno sračičky na tahání peněz ze šrajtoflí zákazníků.
    2 body
  11. Co furt všichni blbnou s nějakou konektivitou? To chtějí připojit auto doma k pračce, nebo snad k sousedovic psovi? Tyhle píčovinky jsou pro mě zbytečný, mě stačí maximálně telefon a BT sada.
    2 body
  12. Co by bylo nelogické... nechtěli byste tam mít ještě nějaký vysoušeč??? Řešíte píčoviny, to že to auto vypadá debilně, že je odfláknutý materiál interiéru i celkové zpracování (jako u všech nových Škodovek) to vám nevadí, ale že budete muset nechat uschnout deštník po použití než ho znovu uložíte do schránky to je hrozný problém... Asi jako kdyz do chladící schránky dáte orosený nápoj, taky to nemá kam odtéct... I kdyby to mělo kanálek, nedal bych tam vlhký deštník už z principu, že se zapaří, jestli si někdo myslí že voda odteče a je hotovo, tak těžko...
    2 body
  13. Představuju vám moje řešení plynových vzpěr kapoty pro RAPIDa. Protože je zatím nikdo nenabízí, na OI jsem je měl a konstrukce je mým živobytím, navrhl jsem si kinematiku vč.výpočtu potřebné síly dle podkladů dodavatelů vzpěr. Vzpěry tím pádem nejsou použity standardní, jsou zakázkové. Držáky jsou uchyceny pod matice pantů kapoty, spodní kloub je našroubován místo šroubu blatníku. Síla plynových vzpěr se mi podařila vypočítat velice přesně, kapota jde velice lehce zavírat díky tomu, že vzpěry nakladou příliš velký odpor, jako tomu bylo třeba u vzpěr na OI. Díky nižší síle vzpěr se kapotě se musí lehce pomoci asi do 1/3 - 1/2 zdvihu. Ale to není nic, co by vadilo. Při návrhu dostala přednost jistota, vzhledem k subtilnosti provedení kapoty a jejích pantů nedochází k jejich namáhání či koucení při zavírání. A video zde:
    1 bod
  14. Jenže ty ještě nevíš, že mám spoustu praxe v nemovitostech, správě, inženýrské činnosti a dozoru na stavbách. A pokud by to nestačilo, můžu dělat i výstavnictví a veletrhy, kde jsem pracoval 5 let. Já neseděl na prdeli a nečekal na místo pod kamerou u kopírky, já střídal zaměstnání a získával praxi v různých oborech
    1 bod
  15. Najezdil jsem cca 10 000 km v nejvybavenejsich Superbech a proste aspon pro me ty navigace nejsou extra. Ano, urcite jsou lepsi jak treba u konkurence, jako je Alfa Romeo a dalsi, ale proste i tak, prijde mi to moc chaoticky, jako je treba zadavani cilu, nekdy to nechce najit a clovek si musi zkontrolovat jestli je to opravdu ono, nevim no, rika se ze si postupem clovek na cokoliv zvykne, to asi ano, taky uz je to u me lepsi, ale proste i tak. Zlaty navigace v mobilu, nacvakam a uz to ma najity. Ale je to muj nazor a aspon takhle ja to pozoruji
    1 bod
  16. Ja platil pri 3letem uveru 9tis. Zase je nutno podotknout ze Clint si to po dobu tech 5ti let nebo jak ma dlouho uver nesnizi. Ja jsem si hned po uveru uz delal svou pojistku ( taky od skofinu) a platim nyni 5tis. Clint bude calovat jak farebnej i kdyz uz to bude starej pekac.
    1 bod
  17. Hmm, dřív byly jen papírové mapy a telefon byl pouze v budce na rohu ulice (nebo na poště) a i tak jsem měl potěšení z jízdy s autem.... To se ovšem dnes vytrácí a tyhle novinky mě osobně nepřesvědčí k tomu abych jim nějak zvlášť tleskal. Tím nechci říct, že bych byl nějak proti pokroku. A je samozřejmě dobře, že i Škoda se snaží jít s dobou. Jen bych byl ovšem raději, kdyby si dali takovou práci třeba s motorem (mám v OII 1,8 TSI...)
    1 bod
  18. Vestavěná navigace je super věc, neměnil bych, waze jsem dříve taky používal, má ale výhodu aktuální dopravní situace, což vestavěná vlastně neumí, to jen při dlouhodobých uzavírkách
    1 bod
  19. ___________________________________________________________________________________________________________________ Tímto bych Vás rád pozval na již tradiční "Bramborák v Sedlišti" aneb byl s náma už i Trabant k příjemnému posezení jsou určeny prostory restaurace Lašská Jizba http://www.lasskajizba.com/ dne 17.12.2016 tradičně v 14:00 Pro zbloudilce kousek mapky Účastníci srazu : Budu průběžně doplňovat 1. ASPIRE 2. TOMUS 3. _Denis_ 4. Karlos 61 5. Reesha 6. 7. 8. 9. 10. 11. .......... No a hlavně to tu zas zaspamujte ať se v tom nedá pak vyznat Průběžně příspěvek budu aktualizovat.
    1 bod
  20. 1 bod
  21. To jo na ulici nenajdes. 2h spanku u tebe v praci. [emoji23] kolik calujes to pojisteni rocne?
    1 bod
  22. U superbu (Pardon pawouku ale je to jen přirovnání protože Superb má také deštníky a vím že jsme v rubrice Kodiaq) je to takto a píšou tam Schránky jsou vyrobeny z voděodolného materiálu, takže vlhké deštníky mohou být odloženy bez rizika, že do vozu pronikne vlhkost. Schránky jsou navrženy tak, že vlhkost odteče mimo vůz. Tak proč u Kodiaqa je to jinak? Asi tam nebudou ty kanálky :-) A hlavně proč doporučují u Superba že že klidně dejte zpět do schránky, ono to pak odteče, ale co plíseň ? :-))))
    1 bod
  23. Stryc ma v S2 dva destniky a nikdy je nepouzil. To je dobry mozna tak pro holky.
    1 bod
  24. a co 10.12 to je sobota?přes týden někteří chodí do zaměstnání nebo práce(co je baví)
    1 bod
  25. Nedavno mi to taky psalo závadu start stop. Ale auto jelo normalně. A po dalšim startě závada zmizela.
    1 bod
  26. Kamioňák vezme stopaře. Když přijedou ke křižovatce, kde na semaforu zrovna skočí červená, kamioňák nebrzdí a profrčí celou křižovatku. Koukne na stopaře a povídá: "Takhle jezděj machři." Jedou dál a za chvilku přijedou k další křižovatce a opakuje se to samé a zase: "Takhle jezděj machři." Na další křižovatce na semaforu skočí zelená. Kamioňák začne brzdit a jen tak tak zastaví před semaforem. A ten stopař: "Co blbneš? Je přece zelená." „No právě. Teď jezděj machři zleva a zprava!“
    1 bod
  27. "No a jak se ta tvoje nová láska jmenuje?" "Lenka." "Nebyla i ta předtím Lenička?" "To byla lednička, mami."
    1 bod
  28. Jsem říkal: nahoď termín a ať se lidi přizpůsobí, nebo ne. Nikdy ne nezavděčíš všem
    1 bod
  29. Takze jinak ...hlavni menu, das navigace ( symbol vlajka ), tam dole dlouhe uzke tlacitko, tam druhe tlacitko od zhora ( symbol ozubeneho kola ), tam prave ze tri velkych tlacitek uprostred ( symbol ozub. kole bez niceho ), nahore jednou sipka doleva na stranku 5/5, tam prvni polozka od zhora sprache
    1 bod
  30. Otestuj v měřených hodnotách co ti to vykazuje, nemáš třeba v podvolantovce ohnutý pin.
    1 bod
  31. Tak Ty se kun bát nemusíš, páč jak uvidí Tvoji káru, začnou okamžitě zvracet a s vytřeštěnejma očima utíkat někam do nory.
    1 bod
  32. Jenže mě při řízení auta připadá intuitivnější šáhnutí na místo pevného tlačítka, které je stále na stejném místě, než nějaké klepání (mávání) na displej - na ten se musíš každopádně podívat. Jako by nestačilo, že spousta "řidičů" namísto sledování provozu šátrá za jízdy po displeji svého smartphonu, nebo tabletu... Bohužel to je trend dnešní doby a lepší už to v tomto směru nebude. V tomto směru jedou všechny automobilky, možná víc než na představení celého nového modelu dávají důraz na konektivitu. Asi jsem konzerva, ale toto mě opravdu nebere.
    1 bod
  33. Mladý a moderný pár sa rozhodol, že si spravia bábätko. Prestali používať antikoncepciu... mesiac, dva, tri, polrok... nič. Začali meniť polohy, nič. Vyskúšali bylinky, odvary, nič. Naobjednávali si doplnky stravy a lieky na potenciu a podporu plodnosti, nič nepomohlo. Čo sa dá robiť - nakoniec išli k lekárovi: „Pán doktor, chceli by sme mat dieťatko, ale nijako sa nám nedari. Skúšali sme všetko, bez antikoncepcie, v rozličných polohách, hocijaké odvary a lieky, dokonca sme aj veštici volali... a nič!“ Lekár sa na nich tak dlho a skúmavo zahľadí a hovori: „Čo vám už načisto jebe, chlapi?!“
    1 bod
  34. Na chvalozpěvy už sem velkej a zkušenej kluk, stejně jako na hospodský keci. Na fórech do hospody nechodím a když sem sem konečně nakoukl tak vidím (jak už sem psal) že se tu ví všechno a co se neví, tak jak píšeš, se odvodí Jako v klasický hospodě, nic víc, nic míň
    1 bod
  35. Šulda, vzhledem k dodací době nejspíš nikdo, jenom tady máme blbý kecy na něco, co jsme ani pořádně neviděli, natožpak řídili.
    1 bod
  36. dnes výměna bez sundání nárazníku a bez poškození původního rámečku
    1 bod
  37. No ono je obecně zoufalé, kam (ne)kvalita spěje. Když to tak vezmu skrze neprémiovou i prémiovou konkurencí: Třeba zmiňovaní Japonci měli v Evropě značný úpadek. Když se vrátili zpět ve větší síle, snaží se zaujmout. Nepodbízejí se, ale nejsou v daných třídách mimo finanční realitu Škody. Pak jsou tady Fordy. Ty měly děsný interiér, zavalitý, laciný.. Některé modely s ním trpí doteď, nové modely ale interiér změnily, protože ve Fordu poslechli nářky lidí, design zlepšili, materiál a zpracování také. Netvrdím, že jsou teď interiéry lepší, než ve Škodovce, ale zlepšení je patrné. BMW jsem kdysi měl rád, dnes už ne. Přesto jim nemohu upřít, že interiéry byly vždy ponuré, plastové, špatně zpracované.. Dnes? Interiéry jsou už někde jinde, ne asi pořád na prémiové úrovni, ale zlepšení je patrné. Mercedes byl vždy synonymem luxusu. Od '90 let se to rapidně zhoršilo a některé i relativně nedávné modely zrovna kvalitou nehýřily. Dnes? Interiéry jsou opravdu luxusní, krásné a na úrovni. Francouzi měli rovněž úpadek, dnes? Opět zlepšení, třeba 307 má, až na ty budíky, interiér hezký a měkčený, nepochopím jen tu snahu vše centralizovat do nesmyslného dotykového displeje, ale to je už vedlejší.. No a třeba Korejci? Kde byla KIA a Hnůjdej před pár lety a kde jsou dnes? Kia mi designem interiéru připomíná Audi, Hnůjdej mi designem po chuti není, ale i tak se spolu s Kiou vyhoupl už minimálně na úroveň Škodovky. A o co mi jde? Netvrdím, že má Škodovka nejhorší interiéry, či další věci. Jde o to, že u konkurence v poslední době ceny spíše klesají, ale úroveň roste. U Škodovky je trend přesně opačný.. Vždyť kde byl interiér OI, která byla v té době možnostmi velmi omezená? Měkčená palubka, měkčené dveře.. Jediné větší plastové místo bylo jen na spodku palubky a v kapsách na dveřích. OII už přišla s z poloviny tvrdými plasty na dveřích, dodnes si pamatuji, jak jsem kdysi s nepochopením na ty dveře hleděl s otázkou proč?! Vždyť je to horší, než v OI.. Pořád mi ale úroveň interiéru přišla solidní. No a ona mnohými nazývaná revoluce v podobě OIII? Dveře jsou už vlastně celoplastové, zadní zcela. Už si nedávají ani tu práci dávat do dveří měkčené textilní výplně, vše vrže, úspora je vidět při každém pohledu i dotyku. Ještě že to "zachrání" vnější design alá lepenková krabice, který vzbuzuje asi stejné emoce.. No a obecně nechápu ještě jedno. Pokud si Škodovka tak ráda hýčká vcuclá malá kolečka a auta vysoká jako kozy, má si za tím stát. Fakt nechápu, proč tedy na představeních a billboardech auta prezentují se staženými pružinami a podložkami, popř., jako fotomontáž?! Buď to tak dělám, nebo ne a za svým směrem si snad stojím, ne? Obecně mi prostě vadí jedno: ta mediální masáž. Nejsem žádným odpůrcem Škodovek, jak si mnozí myslí, naopak jsem Škodovky měl kdysi velmi rád. Ale přijde mi, že kdyby prodávali auta s hovnem na sedadle, které smrdí tak, že je auto nepoužitelné, marketing řekne, že je to designový záměr, že to tak zákazníci chtějí a proto že je to tímto Simply Clever řešením nejlepší auto všech dob.. Prostě absurdní asi stejně, jako Kabaňovy obhajoby vyplní dveří, které vypadají jako z recyklovaného Trabantu - všichni však pravdu znají - ušetřit a to viditelně. Neviditelné věci ve smyslu (ne)spolehlivosti a vestavných kurvítek pro vydělávání na lidech (to ale není problém jen Škodovky) jsou už pak další věc.. Nikdo mi nenamluví, že se toto děje všude. Myslím, že Škodovka poslední roky se zákazníky vychcává nejvíce. A jestli jsem pro někoho blbý Čecháček, který jen plká, tak ať, ale já si myslím své
    1 bod
  38. Citigo MY2017 - barva modrá crystal
    1 bod
  39. Sežeň si vyhřívaný volant + jednotku: 5q0953569B + konektor: 5Q0972726 a není problém....následně se musí správně nakódovat jednotka na adrese 16 + jednotka 08. Až bude volant ke koupi, lze dodělat i do Octávie3.....asi....
    1 bod
  40. Taky už mám nainstalované krytky, dokonce s nápisem TSI
    1 bod
  41. Tak sem dnes taky vyměnil řadičku s Monte Carla s červeným prošitím.
    1 bod
  42. Jak jsem avizoval ve svém tématu "Mikliskovo TSI-čko", začaly mě drnčet na cca 2000km plasty horního nastavitelného vedení pásů. Drnčení se ozývalo z oblasti "šupny" hlavně na souvislých nerovných površích - dlažební kostky a hrubý beton nebo asfalt (např. R10ka a D11), kdy auto vlivem celkově tvrdého nastavení a 16" kol chytne nějakou rezonanci. Naštěstí zatím drnčely jen ty "šupny" a nic jinýho v interiéru. Problém se zhoršoval s narůstajcímí rozdíly teplot ráno a přes den. Takže první část řešení byla na ŠA a autorizovaném servisu. Vyřešeno to bylo na reklamaci v rámci záruky pomocí textilní izolační pásky do rybiny vedení "šupny". Vlevo u řidiče to bylo dostačující řešení, vpravo "šupna" začala drnčet po 100km. No protože jsem puntičkář, to řešení mě nestačilo a šel jsem na věc sám. Koupil jsem samolepící černý velur a oblepil jsem vnitřní styčné plochy panelu B sloupku, "šupny" a tlačítka. Sice jde mechanismus víc ztuha, ale to zas tak nevadí, protože pásy máme nastaveny do střední polohy a nešïbujeme s nimi.Teď je teprve ten pravý klid na palubě. Fotky nepotřebují komentář. Sablona tlumeni RAPID.pdf A protože je horní panel B sloupku ve svém spodním uchycení (pružná spona + plastová zacvakavací packa) už kapku volnější (už byl totiž 3x demontován), na spodní lem jsem pro jistotu nalepil 15mm široký pásek, tlumící přesah přes spodní panel. Dokonce to tak vypadá, že v plastu na něj odskok je už vytvořen...... co by kdyby.....
    1 bod
  43. tak chlapi konecne sou tam. me osobne se to moc libi. jen musi sedacky ven - namerit,navrtat a nanytovat ten kovovej drzak co ten plast drzi vepredu.
    1 bod
  44. Oni asi vedi co delaji. Bohuzel existuje mnoho lidi, co hledi jen na cenu a je jim jedno, ze v aute neni mimo euroekokurvitek zadna vybava a technika. A koneckoncu kdyz to nekomu vyhovuje, tak proc ne.
    1 bod
  45. Poslední ladění detailů před finalizací nulté série: - úprava ucpávky mezi blatníkem a kapotou - držák hadičky ostřikovačů čelního okna
    1 bod
  46. 4 litry pro motor 2.0 TDI 103kw s DPF 3.8 litru pro motor 2.0 TDI 103kw bez DPF Jinak je to i v Navodu k obsluze strana 273: http://www.skoda-auto.cz/cze/service/docum...pages/0609.aspx
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...