Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 11/15/16 ve všech sekcích

  1. Prezentace z podzimní technické konference: konference.rar (heslo: skodahome) TPI k reklamací volantů: TPI_volanty.pdf TPI nový SW pro infotainment systémy: TPI_SW MIB.pdf
    5 bodů
  2. Přesně jak píše havrosh, to bys takhle mohl vyházet z auta všechno a nakonec i ten motor, dřív přece byly kočáry bez něj. Trošku nechápu tu hysterii kolem front assistentu, start stop, komfortního blikání, které blikne třikrát a podle některých je i dvakrát moc, signalizace nezapnutého pásu a nevím čeho ještě. Kup si tedy auto bez toho všeho (Dacia?) a nemusíš to dokola řešit, jak Tě strašně obtěžuje to vše před jízdou vypnout. Anebo napiš do škodovky, pokud je to tak serious, jistě na Tebe dají :-D A řeči o tom, jak dvacet let perfektně řídíš jsou úplně k tématu :DOH: Tak pokud na sněhu či poľadovici jedeš tak blízko za někým, že musí zasáhnout FA, tak jsi kojot a lituji toho před Tebou. Ale snad ve ŠA, potažmo ve VW, mysleli při vývoji i na kojoty :-D
    4 body
  3. já jen že Wirer si za tu příručku zaslouží přinejmenším poděkování, protože to muselo dát dost práce. To, že jsou tam nějaké chyby je beze sporu (také jsem na něco málo přišel), ale každý pologramotný uživatel je dovede opravit. V další verzi budou určitě opraveny. Já podle příručky pár věcí dokodoval a jsem za to vděčný. Ještě jednou dík - takových lidí už není mnoho. Kritizovat dovede každý a i kritika se dá řešit formou konstruktivní připomínky, kterou by autor jistě přivítal a ne slovy:"to nemyslíš vážně" ...
    3 body
  4. U tebe ne. Systém vyžaduje kulatý volant.[emoji23] [emoji14]
    3 body
  5. No tedy není, protože dokážou zmrvit věci, které se vyrábějí a jsou vyzkoušené léta letoucí. Pokud jde o zavádění nějakých nových technologií, tak prosím, tam lze pochopit, že je nutné vychytat mouchy, i když to platí zákazník. Ale jinak NE!
    2 body
  6. to jsou čuraci doufám že to čte Honza + číslo k volantu: Závadu lze uznat v rámci garance u vozidel s nájezdem do cca 60 000 km. Při větším nájezdu kilometrů je závada klasifikována jako běžné opotřebení. Hlučná ložiska kola to už vím cca 4 roky, že maj špatný ložiska. to na to přišli až teď? Samovolná aktivace varovných světel Superb III – samovolné otevírání pátých dveří koupíte si auto za 1,3 mega a otevírají se vám sami dveře tomu říkám simply clever!
    2 body
  7. To, že tím kódováním měníte další již nakódované věci bez znalosti, by mohlo(mělo) někomu vadit. To můžu nastavit, jiné kotouče v ABSu a na první pohled to bude taky OK....
    2 body
  8. V průmyslu co dělám tak slušný radar s pořádnou anténou vidí spolehlivě od 10 do 30m. A ano vidí daleko dál ale v úzkém paprsku policie a letectví. . A radar řeší jen a pouze měření vzdálenosti nic jiného. Zbytek je výpočet s časem. Tady je taková malá krabička, nic moc hluboká. Co kouká velmi mlhavě. Tedy z principu věci je to radiový vysílač a příjmač toho co přijde zpět. A v dnešní době je éter plný rušení a taky se signál odráží od čeho může. Zcela klasické falešné echo. A zbytek je algoritmus v malém počítači. A možná pípl na něco jiného než auto cca 60m daleko při 50km/h a zrychlování. Ale nevšiml jsem si ničeho jiného na co by reagoval. I tak ale se chová u mě velmi spolehlivě.
    2 body
  9. Pozor ja som to myslel čiste teoreticky asi si ma nepochopil, reagoval som na túto variantu zásahu FA.
    2 body
  10. Najlepšie ti odpovedia priamo v servise kde chceš výmenu urobiť. Niekto to robí bez problému, niekto nie.
    2 body
  11. A u mě to s tím volantem jde taky? Protože bez toho bych teď už nemohl bejt, jak jste o tom mluvili. To je tak skvělý, díky bože, díky za tak dobrou a užitečnou věc [emoji23] [emoji23] [emoji23]
    2 body
  12. to je bomba, to sem vždycky chtěl start/stop od dementních kreténu ze západu. to je panečku fíčura, že otočíš volantem a zpátky se zapne motor. pane jo!!!
    2 body
  13. Super že si to odskúšal a potvrdil Ferda 25 len okomentuje ale nikdy nič neponúkol zo svojej kuchyne, hoci je odborník, hold tu nikto neplatí
    2 body
  14. To procento by mě zajímalo, zas tak málo toho nebude, když se na to přijímají taková opatření.
    1 bod
  15. Jenže podobné chyby se u Škodovky objevují v podstatě opakovaně. Ložiska jsou v hajzlu několik let, karosářská kvalita je mimo taky dost dlouho... A elektronika... Když už to berou u VW, mohli by to brát pořádně.
    1 bod
  16. Jinym autum zas pri vystrelu pytliku s pytlikem letelo i zelezo.... ono je to strasne jednoduche vybrat si jednu, dve zavady, zvelicit je , a pak je dva roky opakovat. auto je v dnesni dobe hromada elektroniky , ktera sve musky ma... a chyby mit bude. Skodovce se otviraj dvere, seat zas bude mit jinou chutovku, a toyote pro jistotu reznou cely auta... je to spotrebak jako cokoli jinyho a to se tyka vsech znacek.
    1 bod
  17. jenom nechápu, proč třeba v cupře není slyšet od předních bočních oken hluk a v oktavii 3 to je jak když ty okna máš otevřený.... asi nahovno obtékání vzduchu u oktavie 3.
    1 bod
  18. Někdy ano. I když zrovna toto moc k smíchu není.
    1 bod
  19. tohle je zabavnejsi, nez cist diskusi na novinky.cz .-D
    1 bod
  20. no hlavně nesmí z kabiny vystupovat, to pak bude skoro každý kolista větší
    1 bod
  21. Kurva. Na Lexíka nemám nárok. Sup je ve fázi rozkladu a Genesis je ve hvězdách. A že prej moje Octa je supr. Kurva , aby nebyla.... za ty prachy......
    1 bod
  22. I Clintův údajně bezporuchový motor 2.0 TDI CR je tam už poněkolikáté. Dnes je to fakt postavené tak, že po skončení záruky je nutnost auto prodat. A do té doby se dohadovat se servisem o záručních opravách všemožných chyb a poruch. Příště si raději koupím permanentku na vlak od ČD.
    1 bod
  23. Ondro, Ondro, kdy ty z toho vyrosteš
    1 bod
  24. Tam už budou vytahaný péra,nebude to vončo.
    1 bod
  25. Proto jsem urychleně valil do salonu jednu objednat Předpokládá se že i příští rok se bude zdražovat. Ale to u všech automobilek
    1 bod
  26. V O2 ne, ale v FIII ano. Skutečně musím za volant hodně vzít, ono to bez fungujícího posilovače ani jinak nejde. Brečet kvůli tomu nebudu, škodovka pomalu a jistě přestává být v mém hledáčku pro možný příští vůz. Teď do toho (FIII, Rapid) ještě nacpou 1.0 TSI a skončí u mně definitivně. OIII FL je hnus, takže už nic jiného nezbude.
    1 bod
  27. Podle mě je to jen informace, že je konečně nová SW. Na ten se docela dlouho čekalo.
    1 bod
  28. Mám SIII MR2017 s ACC a velmi mě překvapilo, že FA s ACC moc nespolupracuje. Pokud mi na dálnici někdo vjede z pomalého pruhu, když je zapnuté ACC dost často začne FA pískat, ačkoliv to začne ACC řešit postupným přibržďováním. Na druhou stranu pokud je na dálnici stojící kolona a já se k ní blížím ve vysoké rychlosti, neozve se ani píp. Jestli začne brzdit alespoň na posledních 5m jsem ale zatím neověřoval. :-)
    1 bod
  29. nechapem ako sa nemoze hejterom pacit skoda kodiaq ved podla mna je to medzi najkrajsie SUVcka na trhu ...keby bola moznost aj najvyssej vybavy visionc ktory bol jeden jediny tak potupi vsetke velke znacky v luxuse ...skoda kodiaq sa bude vyrabat ze vraj aj v coupe verzi ked som videl ....nevedel som sa nevynadivat ako to brutalne vyzera nadherne auto !
    1 bod
  30. Trochu to pripomina 1.0TSi v O3 , asi to nejak pojede, ale jak dlouho.
    1 bod
  31. Tahle se alespon netaji tim, ze to jsou Lipol, cili udavana kapacita je na 3.7V, tim moje vypocty vyse sedi. No jestli timhle jde startovat auto, tak mam doma jadernej reaktor. 12Ah Lion baterku mam doma - je to zalozni zdroj na RaspberryPi. + Asi desitku dalsich lion baterek jako zalozni zdroje na dalsi mikrocipy. Tomuhle bych fakt nevěřil, natoz kdyz to ma ani ne 0.5kg. To je powerbanka na tablet.
    1 bod
  32. Jo tohle koleso je fakt pěkné i barevně asi si nechám přelakovat kolo
    1 bod
  33. Pro ruzne zme jsou jine standardy. Doporucuju napr. srovnat vybavy u nas a v Nemecku a dojde se na zajimave rozdily.
    1 bod
  34. To zalezi na Tapatalku kdy doladi plugin na tento typ fora a jeho verzi
    1 bod
  35. Nechci do toho nějak moc kecat, ale s tím přepsáním CB na E7 to bez problémů funguje, dnes jsem to dělal...
    1 bod
  36. Jozzi tě možná nechá aj svést jako ochutnávku
    1 bod
  37. To, že někdo vyfotil/ natočil Scouta s halogenama nutně nemusí znamenat, že to tak bude. Na Fkových značkách jezdí občas takový kombinace, že tohle je proti tomu odvárek. Taky je dobrý si uvědomit, že na světě není jen český trh, ale i ostatní, mnohdy prodejně daleko zásadnější. Takže co je u nás standardem je v mnoha jiných zemích příplatkový a naopak.
    1 bod
  38. Hm, zase takové "náhodné" video, které zajisté natáčel někdo, kdo byl fascinován zadními nárazníky, které jsou naprosto stejné a přední část ho vůbec nezajímala.... No.. U Scoutu mě mrzí ten hnusný stříbrný kus plastu, který má asi imitovat.. Hm, kus plastu? Jak se mi OII Scout líbila a pořád líbí, OIII je podle mě ještě horší, než běžná OIII.. Naopak RS má zadní nárazník super, tam asi není co měnit. No a přední světla? To si fakt někdo myslel, že bude v roce 2016 ve standardu LED pásek? Nebuďte naivní.. Očitý svědek říká, že při svícení halogeny vnitřní světla vůbec nesvítí, budou to dálkovky..
    1 bod
  39. Krásná celoodpružená klasika.Zamiloval jsem se.
    1 bod
  40. řetězy a spodky mám, ale pleskačku musím koupit
    1 bod
  41. Coze jakou pulku. Clint ma tu cest ze to vubec na sveho zelezneho ore nalepim. Jinak si vybavuji ze Pawouk dostal tri. Na sve auto, na skrinku do prace a pro brachu. Holt to je hamoun a nalepil si to misto dalnicni znamky jeste.
    1 bod
  42. Hele, a není lepší řešit zdroj el. energie z domu než z baterie auta?
    1 bod
  43. nechápu celou tuhle debatu. Prostě to tak udělali a je to. Buď se s tím smíříme nebo ne.
    1 bod
  44. 12.11.2016 nastal pre mňa a majiteľov Fabia III deň D... teda aby som to upresnil, ide o prvé zverejnenie dokumentu Kódovanie funkcií Fabia III v1.0 v mojom vyhotovení. vybraní užívatelia už mali prístup k verziám v0.9 a v0.9.1, ktoré boli pracovné. nakoľko som im dôveroval, mohli si prezrieť komplet dovtedy nazbierané a otestované kódy, prípadne som čakal na odozvu.... všetky podstatné informácie o tomto dokumente sú dostupné priamo v pdf súbore. v prípade akýchkoľvek otázok sa na mňa môžte obrátiť, ak budem vedieť, poradím. zbytočné komentáre si nechajte, nejde mi o zárobkovú činnosť, no každý lajk, donate či ďakujem poteší...poprosím bez zbytočných komentárov, nech zachováme tému a diskusiu ohľadom kódovania... alternatívny odkaz na stiahnutie: https://uloz.to/!3JfVkF4TLy8s/vcds-kodovanie-funkcii-fabia-iii-2016-v1-0-wirer-pdf admin: ak to povolí autor prvého príspevku, kľudne to tam hoďte. snáď sa nik nenahnevá VCDS kodovanie funkcii Fabia III 2016 v1.0 wirer.pdf
    1 bod
  45. Nutné dodělat GSM anténu. Jinak tento typ jednotky by Ti měl v režimu rSAP poskytnout komfort o kterém píšeš(při správném kódování).
    1 bod
  46. Průzkum trhu, asi podobně jako Apple. V Apple se také usmysleli, že standardní sluchátka jsou mimo a odstranili klasický 3.5mm jack. Ve ŠA se usmysleli, že se nám obyčejná světla nelíbí a tak šňupli trochu kokainu, vzali si do ruky pastelky a začali náhodně čmárat. Ráno se po kalbě probudili a dle všeho jim nezbylo nic jiného než předat hotový a skvělý návrh nového auta. Nádhera. Ale je pravda, že je úplně jedno, jak to bude vypadat. Ve světě je stále dostatek obchoďáků, kteří to auto dostanou násilím, protože jejich fleet management neumí vyjednat lepší, levnější a vkusnější auta.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...