Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 11/26/16 ve všech sekcích
-
5 bodů
-
4 body
-
Nejhezčí Škodovka.. Pro mě radši kombíka a byl bych naprosto spokojen. Vedle tohoto povedeného designu fakt nechápu výstřelek alá OIII fl..3 body
-
Včera jsem se svými kamarádkami vyrazila na večírek. Manželovi jsem řekla, že se vrátím o půlnoci. „Slibuji ti, miláčku, že se nevrátím ani o minutu později!“ Prohlásila jsem a vyrazila. Ale večírek byl fantastický. Drinky, tanečky, znovu drinky a znovu tanečky, ještě více drinků … bylo to tak skvělé, že jsem zapomněla na čas! … Když jsem se vrátila domů, byly tři hodiny ráno! Vcházím do bytu, jako myška otevírám dveře a vtom slyším tu sprostou sovu v hodinách, jak kouká třikrát! Když jsem si uvědomila, že manžel se při tom kukání může probudit, zakukala jsem sama ještě devětkrát … Byla jsem na sebe hrdá, že i když jsem ožralá jako dělo, dostala jsem takový dobrý nápad a podařilo se mi vyhnout nepříjemnosti s manželem …! Rychle jsem si lehla a usínala s myšlenkou na to, jak jsem inteligentní. Ráno, jak jsem se vzbudila byl manžel u postele a zeptal se, kdy jsem se vrátila z večírku. A tak říkám, že přesně o půlnoci, jak jsem slíbila. Nic neříkal a ani nevypadal, že by měl nějaké pochybnosti. „To je skvělé, jsem zachráněna ..!“ Pomyslela jsem si a otřela pot z čela. „Víš, musíme vyměnit ty naše kukačky.“ Zbledla jsem od strachu a ptám se pokorně: „Áaano? A proč, miláčku? „A on na to:“ Víš, dnes v noci kukačka zakukala třikrát, pak nevím, jak to udělala – vykřikla Ó bože!, Znovu zakukala čtyřikrát, pozvracela celou předsíň, zakukala ještě třikrát a spadla se smíchem na podlahu . Kukla ještě jednou, převrátila stolek v obývacím pokoji. Pak mě poslala do prdele a svalila se vedle mě a začala chrápat ..3 body
-
Co se (na rozdíl od dodatečné aditivace olejů) vyplatí, je aditivace benzínu - začal jsem používat VIF Super Benzin Aditiv - dávkuje se 1:1000, tedy kolik litrů benzínu, tolik mililitrů VIFu. Plechovka 500ml (na 500l benzínu) vyjde cca kolem 200,-Kč i méně - tj, 0,40Kč na 1l benzinu, tedy méně, než se připlácí za prémiová paliva. Přitom užitná hodnota obrovská: http://www.vif.cz/novinky/test-v-casopisu-svet-motoru---prisady-v-benzinu-cisti.html2 body
-
Řešil jsem teď různé vibrace a klepaní v přední nápravě na mé Fabii. A mám z toho jednoznačný závěr, že většina dílů z druhovýroby je naprosto nepoužitelná, vč. těch dražších. Všude se doporučuje např. Lemforder, že jde o výrobce originálních dílů, kde jsou vybroušená loga VW a čísla dílů. Loga opravdu vybroušená jsou, ale samotný čep je tam jiný než u originálu (to je viditelné okem). Je to naprosté bláto, které mi bez vůle vydrželo pár týdnů, v lepším případě měsíců. Šlo o čepy ramen a řízení + axiální tyčky řízení. Už vodítko je, že novým čepem lze rukou celkem lehce hýbat, což u originálu jde hodně ztuha. Jediné co mi zatím drží jsou čepy a tyčky řízení Moog. Ty šly rukou také dost ztuha. Ale mám na tom jen pár tisíc. Tyčky řízení jsou v originále hodně drahé. Pokud ani Moog nevydrží, tak ty peníze holt objetuju. Doporučuju tedy originál díly. Protože to, co ušetříte na experimentech s druhovýrobou, dáte do geometrie. Problémy jsem měl i s ložisky kol. Bral jsem FAG a 2 ze 4 mi po pár tisících km mírně házely. Navíc mi ve FAG krabičce přišelo konkurenční SNR Francie... Je to prý běžná praxe výrobců. Blbý je, že když si cíleně připlatíte za lepší značku, tak můžete dostat "horší" ložisko, které jste mohli mít za nižší cenu. Toť má zkušenost.2 body
-
Prosím tě příliš kozdrova trio, malý chce svůj bambourak2 body
-
2 body
-
Určitě taky doporučuju, na autech praktikujeme - natural 95 + VIF. U Cíga jezdíme na Vervu 100 - oproti kombinaci N95 + VIF je zde navíc výhoda v eliminaci biosložky.2 body
-
2 body
-
2 body
-
Myslím si že je škoda, že Android Auto nemá samostatné vlákno, takže tady to je. jaké jsou vaše zkušenosti s Android Auto? Vykopávám naší recenzí1 bod
-
1 bod
-
tak dnes jsem se konečně dokopal k tomu, abych konečně vyměnil již na jaře zakoupený termostat ... co se ochladilo, tak mi při každém klesání na prvních 20km pořád padala ručička teploměru, což se u haťapek děje když je mínus 10 a více (než se to pořádně prohřeje delší jízdou), ale ne u teplot 5-10°C nad nulou. Také poslední záznamy v mobilu o tankování mi ukazují spotřebu kolem 7,5l/100, což též není normální a ani nájezd na nádrž u mě pouhých 580km max není normální, obzvlášť teď v chladnu, když na beneli to jede o kousek déle, než normálka. Běžně na těch 44l jezdím 640-660km. Samotná výměna trvala tak 30 min i s přípravou, nejvíce času mi zabralo v podstatě jen vytahování spadeného šroubku ze spodní strany příruby domku, je tam totiž k té díře přístup jak k penězům, čék se musí dostat rukama pod box baterky, pak tam překáží táhlo spojky. Ale už při rozdělání domku mi bylo jasné že termostat je vadný, motor byl studený a ta tyčinka byla vyjetá z tělesa termostatu skoro centimetr (tedy termostat otevřen) a když jsem vzal do ruky ten nový, co ležel v garáži už od jara (taky studený) tak ta tyčinka vyčuhovala max 2mm. Hodil jsem to dohromady a skoro ten samý čas mi zabralo, než se mi to podařilo odvzdušnit, bo skoro litr a půl určitě uteklo. Tak jsem to jel projet (kousíček), to jsem pak zahlédl, že teploměr malinko spadl a šel zase nahoru, takže konečně otevřel termostat, do té doby byl teploměr kolmo, ale všechny hadice studené včetně těch k reduktoru. Pak to i přeplo na LPG. Tož jsem se těch 400m vrátil, nádržka byla prázdná dolil třetinu 4l kanystru s namíchanou G12 s destilkou a jel to znovu projet, zda to bude při klesání z kopce padat a drželo to . Pak jsme jeli nakupovat (Roomem), tož jsem si litr G12 pro strýčka příhodu ještě dokoupil, zítra ještě naředím a dám pro jistotu do auta, bo v úterý Andělu čeká dálková, do Práglu na Kometu se Spartou, tak pro zichr1 bod
-
To by muselo byt tolik nahod najednou ze loterie ve sportce je proti tomu tutovka...1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
A nejaky relevantni zdroj pro toto tve tvrzeni? Vubec nikdo nikde neprokazal, ze tyto problemy souvisi s olejem (jakymkoliv) nebo se jim da prechodem na pevny interval vyhnout. Naopak jsou lidi, co se o to snazili a rozpadlo se jim to stejne. Stejne jako je porad mraky lidi, co maji LL, puvodni stare pisty, najeto 200tisic a jsou v pohode. To doporuceni z UK s tim nema vubec zadnou souvislost, je to jen logicky zaver. Pokud nekdo jezdi malo a kratke trase, pripadne jezdi jako prase ci zavodnik, tak pro nej LL neni vhodny proto, ze jeho vyhody nijak nevyuzije a v konecnem vysledku ho to vyjde draz, pac meni olej stejne casto ale ten olej je drasi. A ne proto, ze se mu pak rozpadne motor.1 bod
-
1 bod
-
___________________________________________________________________________________________________________________ Tímto bych Vás rád pozval na již tradiční "Bramborák v Sedlišti" aneb byl s náma už i Trabant k příjemnému posezení jsou určeny prostory restaurace Lašská Jizba http://www.lasskajizba.com/ dne 17.12.2016 tradičně v 14:00 Pro zbloudilce kousek mapky Účastníci srazu : Budu průběžně doplňovat 1. ASPIRE 2. TOMUS 3. _Denis_ 4. Karlos 61 5. Reesha 6. filippatrik 7. inntel 8. jozzi +2 9. Ondra16V 10. 11. .......... No a hlavně to tu zas zaspamujte ať se v tom nedá pak vyznat Průběžně příspěvek budu aktualizovat.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Pyro: na 99% to nepůjde, protože elektrika fabie je blbá proti Octavii a většinu světel v autě spíná vypínač přes relátka nikoliv BCM jednotka jak v Oktávce. Albín: Nejde, denní svícení není zapojeno samostatně. Jde to pouze u mlhovek, které se dají samostatně rozsvěcet, pokud máš z výroby corner světla ale to se týká pouze Fabie II. Dle popisu máš F1 a tam si myslím že tato funkce není určitě.1 bod
-
To je asi tak na úrovni legendárního rádia Jerevan: Otázka na Rádio Jerevan: „Je pravda, že kosmonaut Gagarin vyhrál v loterii automobil?” Odpověď: „Ano, máte naprosto pravdu. Nebyl to však kosmonaut Gagarin, nýbrž učitel Afanasij Krivošejov, a nevyhrál automobil, ale ukradli mu bicykl.”1 bod
-
Nemyslím si, konktrétně Rasto Chvala má ty recenze dosti normální, netočí to jako televizní show, ale auta testuje celkem prakticky. Takže je fakt, že se na to dobře kouká a člověk se z toho dozví užitečné množství informací. Ona celá Garáž.TV dělá svoje testy a recenze dobre.1 bod
-
Ona verze Trumf je asi hlavně cílená hlavně na starší lidi, důchodce a také na rodiny, kde se moc neřeší u auta různé funkce a vylepšení. Pro takové zákazníky je důležitější než jaké má které rádio funkce, že mohou jet 160 km/h a kolik vymyšleností auto dělá za něj hlavně to, že je to nové auto, české auto, praktické auto, které má 4 kola, volant, relativně velký kufr, dozadu se v pohodě vejde autosedačka a bude sloužit hlavně na couraní po městě, do práce, na nákup, na chatu, jednou za rok na dovolenou. To že nemá možnost různých příplatků je tem zákazníkům jedno, protože jim stačí to co v autě je. Dneska si koupit auto s cenovkou skoro 400 tisíc je pro hodně lidí nemožné.1 bod
-
Stoji to dan. A to ze muzu auto pouzivat jeste neznamena, ze k nemu budu nekriticky. Ja bych si treba OIII sam pro sebe s timto podvozkem nekoupil. Ma svoje klady, svoje zapory. Na druhou stranu souhlasim, ze zhnuseni z cinskeho FL staci vyjadrit a neopakovat to furt dokola.1 bod
-
To vubec nechapes. To neni o potrebe hledani prace kde něco nafasuju. Ale kdyz uz to nafasuju, tak to beru tak jak to je. To na jinym foru brecis, jak se ti nelibi nafasovanej telefon, nebo nafasovanej notebook, nebo nafasovany monterky? Jo az budes ve firme sef, tak budu chapat, ze ta nova Audi A8 cos nafasoval se ti nezda, pripadne ze bys rad vymenil nafasovanyho ridice. Ale konkretne ty tady pomalu v kazdym druhym prispevku div nezvracis, co to ta Škodovka vyrobila za paskvil. A kvuli takovejmhle moudrum me konkretne tohle tema prestava bavit. Jasne, muzes rict, tak to necti, nebo sem nelez. Ale rad bych si precetl neco noveho a užitečného o faceliftu Octavie. Sam jsem s ni v roce 1996 zacinal. Byla to moje jediná oktavka a rad na ni vzpominam. A i proto octavii fandim. Ale misto neceho k tematu tady ctu opakujici se vykriky, jak je facelift hroznej. Jednou by to stacilo ne? A mozna to pak muzes sem dat podruhy, az ji uvidis nazivo v realu. Takhle ses jak malej Pepík, kterej breci nad obrázkem...1 bod
-
Jedná mladá žena se rozhodne podat si inzerát na seznamení:"Hledám muže, který mně nebude bít, nikdy ode mne neodejde a bude dobrý v sexu."Za pár dnů slyší veliké bouchání na dveře, ale přes kukátko není nic vidět... Otevře, a tam leží na zemi bezruký a beznohý muž, že jako přišel na ten její inzerát a že je dokonalým adeptem.. Nemá nohy a tudíž ji neuteče.. nemá ruce a tudíž ji nebude bít..."A jak to bude ale z tím sexem? " ptá se žena."Čím myslíš kotě, že jsem bouchal na ty dveře???" - A vy jste dvojčata?- Proč myslíte?- Že vás maminka oblékla stejně, jste sladcí.- Vystupte si a připravte si řidičský a technický průkaz..1 bod
-
Ohjh 17.12 mám kupodivu volno, předběžně se hlásím. Doufám že mi to po půl roce vyjde. Píšu si do diarku.1 bod
-
Dobrá otázka, tuto maličkost jsem zapomněl uvést. Lisovali jsme to s kámošem ve velkém svěráku, který také dělá do aut. Je k tomu zapotřebí mít vhodné 3 kroužky vytočené na soustruhu. A ty on samozřejmě z předchozích akcí už měl. Silentbloček se trošku máznul a do ramena šel dobře. Dvě ramena 20 min. i s kecáním o všem možném... PS: Taky jsem začal tím, že by ten kolega vzal ty mé ramena do škodovky, kde má známé a tam by mi silenbl. nalisovali na přípravcích, jak popisuje DP. A víte co mi maník ze škodovky vzkázal? "co že si myslím, jak to dělají oni, no ve svěráku přece!" Tak jsem jen zakroutil hlavou nad tím, že DP machruje, jaký jsou na vše přesně stanovený postupy a jejich mechoši to stejně dělají, jako já v domácích podmínkách. Tak si kladu otázku, kua, za co tedy chtějí cca 500 - 600 za hodinu servisu????1 bod
-
Chlape, ty to máš totálně otočený Ke tmavému laku se hodí stříbrné/chromované detaily - maska, lišty kolem oken, stříbrné ližiny, stříbrná kola. Ke světlému laku naopak černá maska, černé lišty kolem oken a černé ližiny, tmavá kola. Jde o kontrasty tmavá-světlá. Třeba u OIII RS je to dotažené téměř k dokonalosti. Ano, můžeš mít démonickou kombinaci tmavá-tmavá či nenápadně elegantní světlá-světlá. U FIII to bohužel nejde.1 bod
-
Taky mi při výměně maska praskla, buď sundat nárazník, nebo počítat s ulámanými packami. A i tak to je šílenej porod ji dostat ven prasklou.1 bod
-
Ahojte Záhada vyriešená - klasická HTP - čkárska Preskočený rozvod. Takže keď možem poradiť pri týchto dvoch chybách: 16490,16556 hneď skontrolujte polohu vačkových hriadelov voči sebe odkrytím krytiek zboku od baterky a nebudete strácať čas skúšaním snímačov a lambda sond..... Je to 10 minút.1 bod
-
Tak tlaky mají být: nový motor min. 15 bar (1,5 MPa), minimálni tlak 11 bar(1,1 MPa), rozdíl mezi válci max. 3 bar(0,3 MPa)1 bod
-
-1 bodů
-
vecsinou co tu vidim ste sa bavili o MPIckach ...no my mame v rodine od novoty nie z predajne ale od ruky aj to mal dany majtel len par mesiacov financna kriza tak sme od neho kupili za 223 00sk co je asi cez 185 000kc co je to dost 16r dozadu ...je tam uz druhy motor kedze do roku 2004 neboli faceliftovane a upravovane na menej chyb ...hadicka ostrekovaca s hlavnou zilou su spolu zaizolovane casom sa hadicka uvolni a zacne tiect po kabloch ktore su prirode ,,,takze vypliva z toho ze zacalo skratovat ci uz skartovanie servo ventilator na chladici ...a presne tam bol ten dosledok chladic nepracoval voda sa neochladzovala {auto stalo} a zrazu tesnenie strelilo vola sa vyliala a tak isto aj cast sa dostala do oleja ...samozrejme ze rucicku teploty som nespozoroval alebo si ju nevsimal kedze to je medzi najmenej postatne to sa moze stat iba raz za cas alebo za zivot takato chyba ked sa voda prehreje stalo sa a nestihol som zareagovat...voda v oleji a takto sme jazdili s motorom cely rok niekde muselo byt prasknute tesnenie alebo hlava atd ..takze naklady na opravu boli vysoke a lepsie bolo radsej vymenit cely motor takze sme to neriesili a jazdili sme kym siel cudoval som sa ze rok motor fakcil s vodou v olej jedine co robilo ze kolisali otacky na volnobehu inaksie jazdit sa dalo natom uplne v pohode no prisiel den D kde motor zrazu nesiel nastartovat a bol cas vymenit za druhy ktory stal 300eu s najazdenymi 60 000km uplna pohoda vymenil sa a do teraz fakci samotna fabka ma nabehane asi nieco cez 280 000km a motor cez 200 000km lahoda motor stale ide startuje v zime ako jedna brnkacka jed je dobra baterka preinvestovane do auta za 16r cez 5000eu ako vymena motora brzd loziska napravy atd...jedine co je povodne interier metaliza ktora uz sa supe {vtej dobe na kvalitu auta aj farbu pozabudli} samozrejme ze chybala aj mensia startostlivost najazdil som nanej ako mlady {kedze to je otcova fabka} a slusila ci v meste mimo mesta podialnici sneh blato teren no to auto co dokaze je obdivuhodne do prudnek zakruty na balonoch som nemal problem ist 160km kedze McPearson predna naprava ako u golf gti nadherne drzi a sa soferuje o auto ako aj dnesne fabia 3 .....podme k spotrebe 1.4mpi 44kw 108nm ziaden upravy vsetko seria od kupy auta na 45l nadrz spravim 500km vobec to nieje malo ale zas ani vela po dialnici pri 140kmh som mal 4000rpm co motor len vrieskal a vrieskal takze takyto motor na dialnici je absolutne nezmysel no 1.2htp uz deto ...nemal som problem ist dole kopcom aj 180-190kmh po rovinke 160-170kmh nato aky mali motor objem 1.4l hmotnost auta cca 1100kg je spotreba priemerna ale na 16r auto niet sa co cudovat ...takze preto mam aj ja fabiu aj ked som chcel 1.4 16v 55kw alebo 74kw rozmyslel som si jedna ma malo koni ale je v pohode po motorickej stranke menej zerie ako mpicka co za 74kw viac zerie oleja vyssie otacky pre lepsi vykon manevrovanie priedbehanie a tym padom aj viac zralo ...tak najlepsia volba bola 1.9tdi PD najlepsie dieslove motory ake sa vyrabali ako aj rotacky...zerie to 4.5l mimo priemer 5.5 v meste 7l nadhera tam som sa nedostal ani s 1.4mpi ktora to tahala niekde pri 7-8l...moja 1.9tdi presla znacnymi upravami od inych znaciek ako je leon cupra a teraz mam 140kw 400nm zerie to 4.2l mimo real 4l vdaka aditivam lepsiemu chladeniu vzduchu {sport filter studenie sanie ,velky IC ,velko dobry remap,vynikajuci NM takze menej tlacim a tym padom schopny sofer za volantom bez havari a tukancov ziadnych nikdy klop klop priemerna 5.5l najviac co som mal bolo 6.5l rychlejsia jazda a mesto toto je moc taky mensi pribeh za tie dlhe roky co vlastnimi fabiu 1.4mpi a to ze som milovnik skodoviek od fabii a novsie skodovky-1 bodů