Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 01/12/17 ve všech sekcích
-
Já jsem odpůrce různého solení a uklízení sněhu. Na horách max projedou s radlicí a hoděj trochu škváry a problém nikdo nemá.4 body
-
Ty jsi fakt dřevo... Jak můžeš srovnávat výbavu OI s novým Hyundaiem? To je jako bych porovnával OIII s Accentem. Dacii z toho období ani nezmiňuji - ta měla jenom kola a volant, a luxusní verze i vyhřívání zadního okna....4 body
-
3 body
-
Radius už bude za chvilku jak ten Wolfspitz nebo jak má ten nick. Furt si mele to svoje dokola a nikdo ho ani nečte2 body
-
Diky moc Kamca1, nevsiml jsem si, ze to je uz videt ve vizualizeru:) Jindrous: Je to videt ve vizualizeru na strankach SA, po prepnuti na interier, viz zde.2 body
-
Přesně tak Kočkagine Jako Petrrr, teď sedí doma, kouká z okna a brečí, že si nemá s kým psát. Najednou je osamocenej, ztratil všechny své posluchače2 body
-
Neskuhrej, máš bejt doma, přiložit dřívko do kamen, svařit vodu s punčem, přidat k tomu plátek citrónu a koukat v teplíčku z okna, jak se snížek pěkně sype.2 body
-
Já mám zejtra zase noční a má padat celou noc Pojedu sockou s přestupem, ráno po náročné noční si vždycky na dálnici chci schrupnout a to není dobře. Navíc určitě nebude uklizená. Lepší usnout v autobusu než za jízdy při řízení....2 body
-
Probíhá testování dvou naftových motorizací pro tento vůz, a během tohoto nebo příštího týdne budu měřit Kodiaq pro Svět motorů. Pokud budete mít zájem o úpravu tohoto vozu, pište sem, či přímo volejte , nebo pište SZ. Výsledky měření pochopitelně zveřejním.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
To je blbost. Zařiď se jako správnej "Ital". Ital nepracuje, Ital tančí. Když je práce na severu, odjíždí na jih. Podívej se na Clinta. Ten situaci podcenil, zůstal na severu, vyfasoval hrablo na sníh a celou noc, až do úplnýho zblbnutí, s hrablem ojíždí všechny ranveje. A výsledek?? Je slabej jako čajíček a začíná z toho být nějakej marodnej.1 bod
-
Dneska jsem to četl v práci a málem jsem brečel... takové peníze za litrový tříválec. Ale víš jak to je... Radius i tak bude zastávat Hyundai a říkat, jak je skvělý a úžasný. Stejně jako ta jeho plečka z Rumunska. Koukal jsem na teploměr a zase jsem se smál tomu, že nenastartuju. Upřímně... ať se raději na spojce táhnou 60 než aby to nějaký inteligent poslal do svodidel a spojku celou zavřeli. Raději dojedu domů o 10 minut později, než abych tam čekal hodinu a půl, než přijede odtahovka, pár policajtů a záchranka, protože vyděšená husa v SUV křičí, jak ji někdo málem zabil dítě. Tak bacha, abys pak nejel ožralej a poblitej. Víš, že Ti to jde a jsi šikovný. Jsem podobná plačka jako Petrrr. Jen to nedávám nijak najevo. A tady nemám čas. Nový rok, nové čtvrtletí a musím vykazovat nějakou produkci, abych dostal zaplaceno a mohl dojet na sraz. Ale na svou obranu... téma sleduji!1 bod
-
No ja zase za 400 kč ročně každý rok nové čelní sklo ocením. Motorku stejně nevytáhnu dřív jak koncem května začátkem června, mám své klouby rád a už tak dost vržou.1 bod
-
Taky bych nesolil, alespoň by jelimani nevyjížděli a báli by se. Na sněhu se mi jede lépe než v tom sajrajtu. Se štěrkem je to na hovno, lítá to do skla, na auto a na jaře je na silnici bordel, což mi pak jako motorkáři vadí.1 bod
-
Dokážeš si představit nesolit české dálnice a silnice ? To že po uježděném sněhu můžeš jet tařka v pohodě 90 km/h a rozumě dobržďovat do zatáček prostě lidem nevysvětlíš, dnes řídí každý trotl co má občanku, silnice jsou přehlcené a sebemenší průser z namená obrovské kolony. Ty idioti jsou schopný bourat na suchých silnicích když zaprší tak stojí vše a všude, představ si kdyby jsi nechával na silnici uježděný sních. Doba kdy po silnici jezdili převážně schopný lidé co to mají v krvi dávno minuly ty už dnes tvoří minoritu i když s tebou souhlasím je to nereálné ačkoli si jako malý nepamatuji že by se na vysočině nějak solil, sem tam hlavní tah, jinak se běžně jezdilo po ujetém sněhu se štěrkem a otec to mastil běžně kilem, nikdy neboural. Dnes už se solí i hlavní tahy na horách, neuvřitelné. Solí i v oblastech s chráněnou povrchovou vodou, je to fakt magořina. A propo nevíte někdo kde by se zítra nechali sehnat řetězy thule 16" v Praze ? Aby měli na skladě mohl přijet zaplatit a odnést....1 bod
-
Dle sdělení prodejce, aktuálně na tu 9,2" navigaci není výrobní program a nelze jí zadat do objednávky, půjde to v momentě až na to bude prodejní program v systému prodejců.1 bod
-
Jo to sedí, omílá tu svou a nikdo ho nečte Navíc si ještě myslí, že mu na srazy budeme posílat extra pozvánku s pečetí Hnůje1 bod
-
Souhlasim, ze to vypada lehce asymetricky s temi ovladacimi tlacitky jen na jedne strane, kdyz si clovek prepina mezi Style a Ambition. Uvidime jak to bude pusobit v realu (FL OIII mozna bude na autosalonech driv nez Kodiaq?). Jinym resenim by bylo, kdyby ten displej zabiral celou plochu toho prostoru a tlacitka by byla jenom softwarova (pak by to bylo symetricke), ale to uz se asi bavime o jinem levelu. Takhle to ma napr. nova Panamera, ale to uz jsme nekde jinde no:)1 bod
-
1 bod
-
Je to úhlopříčka displeje na vyšku je stejný jen se rozšířil je to dobré jen na navi film na tom bude buďto ořezany na formát 16:9 nebo bude zdeformovaný na celou šířku.Vydržte a podivejte se prvně v reálu potom si udělejte závěr...za mně 8" je OK :-)1 bod
-
1 bod
-
jj, kvůli místu se dělají zeslabené články. Zkoušet to ale na stojícím vozidle je úplně k ničemu. Kolo v podběhu přeci při jízdě nemá statickou polohu. Co se třeba stane pokud se auto v rejdu (nabíc, když na něj působí odtředivá síla), zhoupne?1 bod
-
tak ďalšie zistenie. po nahlásení včerajšieho "znemožneného" prístupu k zmene parametrov vo verzii Carista 3.3 mi písali zo supportu mne bola zima, tak som si naštartoval auto a kvôli tomu to pravdepodobne nešlo. druhá možnosť je tá, že najprv treba inštalovať 3.0, otestovať, a až potom sa hrať s 3.3. ale to je málo pravdepodobné. výsledok: - verzia Carista 3.3 (cez LuckyPatcher) - verzia Android 6.0, mobil LG G3 - testované opäť vypnutie DRL pri zatiahnutí ručnej brzdy - funkčné !1 bod
-
to ti už neporadím, Rapid som veľmi neštudoval, predok bude rovnaký určite, zadok v spodnej časti kde ide difúzor snáď tiež. otázne sú boky, ale neobjavil som iné čísla ako som napísal1 bod
-
1 bod
-
Já ji měl s 1,6 benzínem a kromě té špatné převodovky z výroby odešla jen lambda. Samozřejmě pár pazvuků bylo taky, ale oproti O3 to nestálo za řeč.1 bod
-
1 bod
-
keďže ako som písal vyššie, na zmenu hodnôt nepomohol vo verzii 3.3 ani LuckyPatcher, skúsim som nahodiť staršiu verziu 3.0, opäť s LuckyPatcher-om. tu už som bol úspešnejší. celkom sranda stáť vonku pri aute a dotykom zmeniť "vypnutie DRL pri zaradení spiatočky" a sledovať, ako svetlo zhasne nevýhoda staršej verzie je v tom, že nemá aktuálne údaje od výrobcu. dosť vecí tam chýba alebo je odlišných. napr. mnou toľko omieľaný trippling - verzia 3.3 už počíta s maximom 3 bliknutia, zatiaľ čo verzia 3.0 ešte stále má maximum 5. pričom po zmene na nižšiu hodnotu ako 4 (vrátane) sú bliknutia len 2. riešil som to už aj v téme Kódovanie F3 pár screenov pre porovnanie:1 bod
-
ve výfuku karbonu nic nezjistíš. Jinak ten,kdo s autami dělal od začátku veděl,že LL je krok zpět. a paltí to i dnes.1 bod
-
Peknej kousek. Taky jsem mel kdysi takovou. Ale oranzovou a v benzinu :). Dodnes s ni jezdi svaruv tata.1 bod
-
Jednoduše nehtem odpáčit na světle. Buď tam budeš mít ostrikovač, nebo jen pružinku, která drží tu záslepku Obecně auto s xenony má ostřikovače a auto s žárovkama nemá. Ale pravidlo to být nemusí1 bod
-
No uvidime jak to bude vypadat v Kodiaqu. Velikosti se to uz blizi iPadu, takze za me plus:) Navic by to mel byt novejsi hardware, nez stavajici. I kdyz to je stejne relativni, v dnesni dobe vsechno hned zastara, i kdyz tohle by mohlo nejakou dobu vydrzet, jen skoda ze tam nebude (asi?) hapticka odezva. Jsem spise zvedav jak bude hrat Canton, dle testu by auto melo byt lepe odhlucneno, tj. snad i v prostoru od dveri (i kdyz vim, ze to nebude jako premiovky typu BMW, MB nebo Audi), tak snad by to melo hrat jakz takz...1 bod
-
Tak to se na mě nezlob,ale jen......by jezdil na longlife.Všude na netu píšou..pokud chcete svému vozu dopřád,nejezděte LL.A to jak u benziňáku tak dieselů. Je to naprostá kravina a pak se není čemu divit,ale kdo chce tam,pomozme mu tam. Já se u nás na servise snažím..a zatím se mi to daří rozmlouvat lidem LL. Někdy se divím,jak se tu debatuje o kravinách,ale zásadní věci jsou pomíjeny.1 bod
-
Mno, čekám, co se tady ještě příště objeví, že by Spartak a rádio s androidem? matoR necituj přímo předcházející příspěvek! Pravidla fora to nepovolují.1 bod
-
Dost dobre se mohlo stat, ze tu novou verzi nemeli hotovou hned pri spousteni produkce Kokodaku.1 bod
-
1 bod
-
Jo hochu, to budeš muset začít oslavovat Trumpa , americký káry, krabičák z lidlu, thalii, nadávat na škodovku a psát sem i sebenepatrnější závady a bůhví co ještě....jo ještě musíš pomlouvat vše nové od Škodovky1 bod
-
Především: po vyčištění/repasi si pořiďte denní DRL. Ačkoli tato vyhláška je naprosto nesmyslná, musí se dodržovat. Poté budou už paraboly nesmrtelné, protože budou svítit jen v noci a na to jsou také konstruované (nikoli na celodenní provoz) A jako bonus lehce ušetříte altíku1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
U toho sportovního volantu jsou 2 varianty - varianta bez zkosení znamená, že volant bude mít pádla i výhřev, varianta zkosení znamená, že bude mít pádla, ale bez výhřevu. Pokud není objednám sportovní volant, tak nejsou pádla pod volantem (ale je výhřev). Sám jsem to řešil a ještě upravoval v objednávce (mám tedy variantu pádla + výhřev, tedy bez zkosení).1 bod
-
Mám najeto něco málo přes 10k a mohu říci, že ačkoliv jsem byl k fungování toho ACC z počátku poměrně kritický tak teď na něj nedám dopustit. V podstatě si na to člověk musí zvyknout a pochopit, že to není autopilot a je naprogramovaný tak, aby hlavně zbytečně neprudil řidiče. Další věcí je, že programátoři musí řešit neskutečnou množinu situací i s ohledem na převodovku opotřebení brzd a možných i nemožných situací v dopravě. Objektivně to dobržďuje v běžném městském provozu plynuleji než běžný řidič (režim komfort). Dojíždím deně do práce cca 15km po Brně a je to mnohem příjemnější jízda než se starým SII. Určitě se na tom najdou mouchy, ale to je dáno tím, že to musí být připraveno i na méně časté situace. Rozhodně si ale myslím, že ten vývoj ACC jde správným směrem.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Koupil jsem ten pevnej od AP na -35/-35 a jízdní vlastnosti jsou úplně jinde, s dobrýma pneumatikama můžeš jezdit hodně rychle. Samozřejmně komfort se snížil, ale pokud ti není 50, tak je to v pohodě. Musíš akorát myslet na věci jako je vysokej obrubník a nechat vystoupit 4 lidi, než vjedeš na polnačku (z toho jsem se už poučil).1 bod
-
Abych tu jenom neprudil s hloupými dotazy… Přihodila se mi stejná věc, roletka nezatahovala. V autorizovaném servisu mi bylo řečeno, že se nejspíš urval plastový kolíček, přes který jde síla pružiny a že je to neopravitelné. Nicméně udělali mi nabídku asi za 6000,- na objednání a namontování nové. To mě moc nepotěšilo, takže jsem hledal na internetu - u dodavatele originálních dílů škoda jsem jí pak sice našel dokonce za 5000,- (a kdybych si koupil Fabii, tak jenom za 3500,- ☺ ), ale to taky nic moc. Jinde vyprodáno. Takže jsem si řekl, že když už mám utrácet, tak že se aspoň kouknu dovnitř, v čem je problém. A hle - něco vevnitř opravdu prasklo, ale nebyl to kolíček, nýbrž něco trochu jiného. Každopádně roletu se povedlo opravit a cenou bylo pár hodin času a trochu bolavé prsty. Pokud by někdo měl stejný problém (a že prý bývají), tak to třeba někomu pomůže, možná jen navede k jiné myšlence. Zkusím z toho udělat obrázkový manuál, ale upozorňuji, že fotky jsou dělány ze stavu demontovaného až do stavu téměř smontovaného (tzn. během skládání). Vadit snad nebude. V prvním kroku je nutno roletu vůbec vyndat z kufru vozidla. Tzn., vlézt do kufru a máte li dvojitou podlážku, tak se radši pohybovat někde u boku vozidla. Roletu chytněte a trochu jí zatlačte na pravou, anebo levou stranu. Vyjede ze zámečku a nechá se bez násilí vyndat. Pozor na skla… Odneste ji někam ke stolu a otočte vzhůru nohama. Je nutno sundat boční kryty na koncích. Zespod zevnitř se nachází dvojice zacvakávacích zámečků. K jejich odcvaknutí je potřeba vzít plochý šroubovák, strčit do jednoho otvoru a kryt přitom zkoušet stahovat. Plast se vyhrbí a měl by tak zůstat. Úplně stejně na druhé straně pak povolit i druhý zámeček. Pokud by nešlo, tak musíte zatlačit na obou místech naráz. Po uvolnění sundejte a odložte. Kdyby se někdo ptal - středící pružiny při stáhnutí NEvystřelí až ke stropu. Pod jedním z konců se skrývá navíjecí mechanismus, pod druhým pak pouze ložisko. Položíte li roletu na záda a plátno se bude odvíjet směrem od vás, tak najdete navíjecí mechanismus po levé ruce. Nejsem si teď jist, zdali je nutno sundávat oba konce. Po sundání krytů je potřeba odstranit víčka na konci hliníkového profilu. Opět jsou držena dvojicí zámků, nicméně se k nim snadno dostanete přes otvory v profilu. Kdyby souběžné mačkání na zámečky nechtělo víčka uvolnit, tak můžete trochu barbarsky vrazit šroubovák mezi víčko a profil (tam co je nahoře ta tenounká spára). Společně s víčkem na levé straně možná ven vyjede i taková plastová osička. Po vysunutí zjistíte, jaká je závada. Najdete li osičku ve stavu (viz obrázek) bez chybějícího kolíku, tak je nejspíš vada v pružině asi jako u mně – praskla. Je li ulomený kolíček, tak bohužel neporadím – maximálně si u někoho nechat z duralu vytočit novou a onen kolík do něj nalisovat, fantazii se meze nekladou. V případě, že je problém v pružině, je nutno nějak opravit ji. V mém případě jsem tedy z plastové osičky sundal zbytek pružiny. Z tlustšího drátu jsem si ohnul háček a s ním zachytil konec pružiny uvnitř tyče rolety. Vyloženě zdeformovanou část pružiny jsem odstřihnul a konec stočil do očka, viz originál. Pružinu je potřeba si nějak podržet venku – v mém případě pomohl starý nůž. A následě ohnout.. upozorňuju - sice to prasklo, ale ohýbá se blbě.. V podstatě analogicky k demontáži jsem pak vše dával nazpět. Roletu před montáží doporučuji navinout na doraz a poté nastavit předpětí v pružině tím, že jí zkroutíte na opačnou stranu, než se bude vytahovat. Přiznávám, nevím, jak moc by se měla zkroutit. Točil jsem tedy tak dlouho, dokud se nezačala prohýbat. Můžete víc určitě, roleta se mi stahuje velmi pomalu a malou silou, ale osobně nevadí. Nelekněte se, když vám to občas ujede a natočená pružina se uvnitř roztočí, je tam celkem blbý přístup a vše je mastné. V průběhu demontáže se ještě najde pár tvarových spojů, ale obvykle stačí šroubovákem trochu zapáčit a oni sami povolí. Tolik tedy můj postřeh, i když trochu s křížkem po funuse..1 bod
-
samý odpad a navíc se tady řeší alternátor... Tohle není seriózní téma, ale bordel plný stupidních dotazů na úplně nepodstatné věci0 bodů