Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 01/23/17 ve všech sekcích

  1. Sheron je rozhodně lepší než nějaká stupidní vlažná voda. Odmítám běhat kolem auto jako nějaký šašek s bandaskou, která je plná horké vody a pak ještě doufat, že mi to po cestě nezamrzne. Díky bohu za Sheron, který má protimrznoucí účinky. Mimochodem, máš sprej nebo rozprašovač? Měl jsem jednou ten rozprašovač a moc se mi to nelíbilo, spíše preferuji sprej. Jestli to nebude tím, že radius leje tu teplou vodu na sklo ve vyhřáté garáži......
    5 bodů
  2. Ale prd velebnosti. S Hčkem bych taky parkoval v ústraní.
    4 body
  3. To je dost možné. Něco jako kokta, který udělá autíčku pohodlí a ještě mu koupí zvlhčovač vzduchu... aby se mu lépe spalo.
    4 body
  4. Hele a proč tomu říkáš bufik ? Já tomu říkám normálně - garáž, ne ? :-)
    2 body
  5. Tak jsem to tu jen sledoval a prihlizel a jsem zvedav jak to bude vypadat v realu. Urcite se najde hodne lidi co to bude kritizovat, ale to jen z toho duvodu, ze je to neco netradicniho a vsichni tu jsou vicemene zvykly jen na to jedno Takze jsem zvedav na real
    2 body
  6. Až Ti rupne přední sklo to bude švanda. Ne že bych Ti to přál ale...
    2 body
  7. Jen tak jsem zabrousil na Fb - tedy bez přihlášení, páč já tam nejsem - takže veřejná část a co nevidím Clint byl zamlada zřejmě občan NDR
    2 body
  8. Alespoň do těch sportovních sedaček pořádně zapadne, až dá nohu na podlahu a rozjede se těch 63kW!
    2 body
  9. JPP povídala, že když věčer přijede, tak maže okna vyjetým Mogulem od předsedy. To by pak ta voda i fungovala.[emoji23]
    2 body
  10. Ahoj, konecne jsem se dostal k tomu vymazat RZ, takze tady je fotka ze srazu i ode me.
    2 body
  11. Taky ometám, nic mi to už neudělá. Stejně do práce tak či tak dojedu pozdě. Horší je, že často je na autě plno sněhu a potom i led. Nevím jak ostatním, ale mě se třeba led ze střechy dostává docela blbě... nehodlám z domu běhat s 30 litry horké vody jako Radius. Sheron je rozhodně lepší než nějaká stupidní vlažná voda. Odmítám běhat kolem auto jako nějaký šašek s bandaskou, která je plná horké vody a pak ještě doufat, že mi to po cestě nezamrzne. Díky bohu za Sheron, který má protimrznoucí účinky. Mimochodem, máš sprej nebo rozprašovač? Měl jsem jednou ten rozprašovač a moc se mi to nelíbilo, spíše preferuji sprej.
    2 body
  12. Jo a zkusil jsem dneska ten uzasnej Radiusovo navod na odstraneni namrazy z oken... jako fakt nevim,kolik galonu teple vody na to auto Radio vyleje,ale ja si na okne udelal takovou ledovku,ze to neslo oskrabat ani skrabkou... takze jsem vzal rozmrazovac od sheronu,postrikal a za chvilku okno ciste...
    2 body
  13. @vasnivykolista Vypada to celkem pekne a odvazne. Na strechu pak jeste kolo s cervenymi plasti a bude to dokonale. Sam bych si to asi nedal, preci jen v sobe mam trochu konzervatismu a zrovna na sidlisti bych si nebyl moc jist, neb by to celkem dost vycnivalo, ale ta kombinace je vazne zajimava.
    1 bod
  14. Až uvidíte Superb v barvě italské Polizia Statale, tak přijďte diskutovat, sokolíci :-)
    1 bod
  15. Haha ta reklama je dokonalá. Alespoň člověk vidí reálné využití motoru - prostě sekačka. A teď se tady objeví zběsilý pomatenec z Dacia fóra a začne se jako vždy navážet do mého bezproblémového, stále po 13 letech fungujícího, městského motoru o třech valcích, protože jeho Dacia má ty válce čtyři, ale dílenské zpracování je na úrovni auta, které postavil slovenský bača z ovcí.
    1 bod
  16. jak rikaji v rakousku: jen mrtva ryba plave s proudem @vasnivykolista dobra volba... zadna fadni kombinace. Pak se hod fotky z realu.
    1 bod
  17. Přesně, kdybys měl na střeše vodotrysk, pokud se Ti to líbí, je to v pořádku. Tak je to spravne, tak to ma byt.
    1 bod
  18. To ovšem děláš dobře, na dav se vykašli - co Ti je po ostatních jestli se jim to líbí nebo ne. Na nové auto Ti z těch posměváčků a kecalů nedá nikdo ani pětník. Sic zelená / červená kola = divočina, ale proč ne.
    1 bod
  19. Za mě ta kombinace nedává moc smysl, ale máš odvahu, jdeš proti davu a to se mi líbí. Jsem zvědav na nějaké fotky a třeba budu příjemně překvapen
    1 bod
  20. Protože garáž nemám Ne že bych ji neměl za co a kde postavit, ale neměl bych do ní kudy jezdit... tak mám auto s Bufíkem
    1 bod
  21. Netvrdim ze jsou to extra auta, ale zrovna OIII se mi libi. Kdyby nesla do haje kvalita zpracovani byla by to dobra auta...ale nedelam si iluze,ze jinde to bude jine pokud se bavime o autech do mega
    1 bod
  22. 1 bod
  23. Tak to nevim proc, ale ja mam windows 10 a prilozeny program na CD mi funguje. Stahnu video z kamery do PC a pote to video otevru v prilozenem programu. Je to divne teda, ale aspon to me tak funguje.
    1 bod
  24. všechna čest, čekal sem nějakého mladého kluka a vy máte 53
    1 bod
  25. Ty teploty jsou docela veliké. Já bych to sundal obojí. Já měl 115 stupňů jen jednou v létě. A vespod nárazníku máš chladič stlačeného vzduchu pro turbo.
    1 bod
  26. Tvl to jsem se hodně nasmál s tím zvlhčovačem [emoji1] A to ještě prej maže gumy psím sádlem proti stárnutí gumy.
    1 bod
  27. takže zrovna jsem se vrátil z autosalonu...objednána pistácie a červená kola 1.2 TSI style 81kw ...viděl jsem katalog barev a Pistácie je metla..ale třeba Limetka není..ještě jsme tam dokonfigurovali bezklíčové odemykání a startování..dodací lhůta 11-13 týdnů...projel jsem se ve stejné motorizaci v Rapidu..ale rozdíl zrychlení a tahu jsem teda v motorech moc neviděl..mám 63kw a jel jsem v 81kw..v dosavadní fábii žádná prodleva v nástupu turba není..ale v tom Rapidu jsem cítil po přidání plynu že to zpočátku nezabírá..škoda auto mě na faceboku napsala na moju konfiguraci, že je to zajímavé extravagantní..za nás palec nahoru
    1 bod
  28. Přátelé, tak jsem se do toho o víkendu dal. Nějaká fotky jsou doma ve foťáku, každopádně asi toho nebude o moc víc, než se dá najít tady na fóru. Myslel sem si, že udělám nějaký manuál, ale to sem ještě netušil, kolik to zabere času. Prostě dělat nějaký návod, u toho repasovat světla s tím, že to musím mít hotový do neděle, je věc skoro nemožná. Nicméně alespoň přinesu pár zajímavých bodů, nebo chcete-li, spíš takové shrnutí, aby se i další, co to budou dělat poprvé, mohli připravit: 1, demontáž světel je jendoduchá. Sundat nárazník dle dílenské příručky zvládne i zcela nezručný člověk. Pár šroubů u každého nadkolí, tři před chladičem, na spodní straně povolit spíš "to co zbylo", protože čase tam těch šroubů z logického důvodu jen ubývá. Pak jen vysunout směrem k sobě a je to. Světla drží na 5 ti šroubech, všechny jsou přístupné a viditlené. Pak už jen odpojit hadice na ostřik světel, konektory ke světlům a je to. Celkový čas asi 15 minut. 2, taková ta morální příprava - jakože oddělat ze světla ostřikovače, blinkr zárovky, packy mezi tělem světla a plexi, včetně pár krytek je i s přestávkou (káva/čaj/tabák dle potřeby) do deseti minut. 3, demontáž plexi. Bez horkovzdušky se do toho ani nepouštějte. Já měl nastaveno něco pod 300°C. Dobrá zpráva je, že plast co tvoří tělo světla, je tvárný, houževnatý a není třeba se bát nějaké větší síly. To stejné platí o plexi, vydrží nestkutečně hodně. Někdy jsem měl spíš pocit, že neoodělávám plexi od světla, ale světlo od plexi. Moje metoda byla hrubá síla a plochý šroubovák. nejdřív sem se snažil velmi opatrně, zalamovacím nožem, vyškrabávat tmel, dělal jsem si různá udělátka z plechu, jel milimetr po milimetru, co kdyby náhodou. Pak sem zjistil, že jsou dvě hodiny v řiti a světlo nenese ani nejmenší náznak toho, že by se co nevidět mělo rozpandout na dvě půlky. Přidal sem tedy na teplotě, síle i ryhclosti. Kde to nešlo silou, šlo to ještě větší. Je pravda, že tvar plastu, který lícuje s plexi, už nevyhraje soutěž krásy. Ale co, tmel pomůže případným mezerám a pod kapotou to nejde vidět. Koneckonců celkově, když vezmu hrubou sílu, horkovzdušku a plochý šroubovák, dají se obě světla rozebrat za 1,5 hodiny. Ruce zničený, prsty otlačený, někdy i pocit zoufalství a nakonec ten pohled na rozebraná světla: "do čeho sem se to, doprdele, za se pustil" 4, umýt ruce, ulidit bordel, pauza - 15 min 5, výměna parabol s čočkama - čistá práce, stačí jen 4 šrouby zezadu, vypáčit lehce jeden kloubek, odpojit kostru paraboly a napájení elektromagnetu (ovládá clonu - z xenu se pak stane dálkové). Montáž opačně. Za půl hodinky i s kocháním se. 6, čištění před montáží. Tady bych upozornil na něco, so sem se nikde nedočetl. Pozor, pokud se rozhodnete čistit i stříbrnou odrazovou vrstvu pod plexi. Dá se velmi jendoduše demontovat a očistit, ale vrstva toho stříbření je 0,00nic a strašně lehce jde dolů. Mě se to tak stalo a jde to vidět. Takže pokd to nemáte vyloženě špinavé, nebo neděláte "black look", vyprdněte se na to. Maximálně bezkontaktně vypláchnout destilkou (ano, příště už budu chytřejší i já). Jinak utřít čočky (jsou ze skla, takže pohoda) od prachu, mrknout na kontakty, vytřepat nepořádek (zbytky tmelu). 7, příprava před zalepením plexi. A to považuju za obvzlášť důležité. Než dáte plexi, tak pokud to podmínky dovolují (třeba když stojíte s autem venku), připojit světla a vyzkoušet, jestli vše svítí, jestli se nastavuje výšková nivelace a podobně. Není pak horšího zklamání, než když zatmelíte světla, dáte nárazní, umyjete to a pak něco nefunguje. 8, lepení světel je už hračka, dát tmel, plexi k tělu světla, přisvaknout sponky a dotmelit je cca půlhodinka. 9, montáž nárazníku je opačný bod 1, 15 minutek a je to. Odhaduju, že celkově se to dá, při dobré disciplíně, hodných podmínkách a připravenosti stihnout tak za 4 hodiny. Po těchto zkušenostech bych raději volil cestu koupě druhých světlometů a pomalé repasi po částech. Pokud si koupíte repasované čočky a budete se těšit, že za dvě hodiny super svítíte, tak na to rovnou zapomeňte, nedá se to udělat. Chce to hlavně klid, rozvahu - a nespěchat. 10, Samozřejmě neděle a seštělovat někde světla, když mechanici odpočívají, se nedá. A moje chyba jako blázen, ani sem se nepodíval jak to svítí a v neděli večer vyrazil na cesty. Koukám před sebe a říkám si "to svítí jako blázen, jůůů". Mno, do té doby, než na mě blikl první, druhý, třetí, dvacátý, padesátý nasraný řidič v protisměru. Dělal sem, že v autě nejsem, výčitky jako prase, protože není nic horšího, když vás oslňuje blbě nebo nijak seštelovaný xenon. Tímto se morálně kárám a všechny co sem oslnil se omlouvám. V cíli své cesty jsem si vzpoměl, že mám v kufru šroubovák a seštěloval jsem světla tak, že očividně svítí hodně do země. Ano, pak sem viděl já skoro prd, ale aspoň ti naproti mě viděli, to co mají. Z toho plyne, že i když se zdá, že se mění "jen" čočky a se zbytkem se nehýbe, je třeba si naplánovat i nastavení na regloskopu. Jak se to našteluje, tak tu bude luxusní, tomu věřím. Rozdíl je obrovský, radost se taky dostavila. Ale ta rozborka, "to je hnus velebnosti". Hezké ondělní ráno!
    1 bod
  29. jinak sedám dopoledne v nedělu do rooma a co nevidím , překonaná hranice 190t km
    1 bod
  30. Rádius je pako [emoji23] A tys mu na to Stringo skočil. Já používám taky Sherona rozprašovač. Sprej jsem nikde prodávat neviděl...
    1 bod
  31. Přiložený program na CD NEJEDE !!!! Dlouho jsem se honil s firmou, která v programech zastupuje TrueCam. Programy na přiložrném CD snad jely na WINDOWS8 (ale kdo má dnes WIN8???). Ale na WIN10 NEJEDOU !!!! Přiznala i firma, když jsem měl dotaz jak do WIN10 dostat nějaký programek, se kterým by snad mohlo jet. Po dlouhém bádání jsem objevil program, který jede tak, jak slibováno firmou TrueCAM. Přikádám PrntScr obrazovky počítače. Dají se zapnou ještě další funkce, což jsou ty kostrbaté čáry vlevo dole (já tam mám okamžitou rychlost S a okamžité zrychlení G). Program mám nahraný na kartě kamery. Po spuštění programu počítač chvíli chroupá (doba podle výkonosti počítače) a trasu Ti sbalí dohromady a pak se díváš na celou jízdu. I jízdy se dají slučovat. Prostě to co slíbilo TrueCam je skutečnost, ale ne s TrueCam dodaným programem. Video+mapa se šípkou kde jedeš, rychlost jízdy možnost zvětšit video na celou obrazovku, zpomalení na 1/4 rachlosti a zrychlení až 64x, když spěcháš a něco hledáš. Mapa je Googlemaps. A jak vidíš je v ČEŠTINĚ !!!! Snad nebudu podrbaný Moderátorem, že TO TADY NEPATŘÍ.
    1 bod
  32. Já si toho všimnul u služební oktávky a říkal jsem si jestli mi to tak jen připadá, nebo to tam opravdu je....Ale je to tam jen na jedné straně a mnohem méně patrné než na fotce výše. Na Yeťákovi to mám vlastně na jedné straně taky, ale tam se musím ještě víc snažit, abych to našel. Jak bylo zmíněno, řekl bych že je to optická vada
    1 bod
  33. Díky za radu,hned jak to bude možné tak to nechám napíchnout a o výsledcích budu informovat.
    1 bod
  34. Takze na strese nesmi byt led, ale snih ano???
    1 bod
  35. Dnes jsme vyrazili do Hradce na hokej, tak doufám, že to Fabule přežije ve zdraví, páč mít v Hradci Ečko na registračce a na prdeli nalepenou Kometu Brno je ďábelská kombinace... ale hokej zatím špatné [emoji54]
    1 bod
  36. ty woe někde blíž, to je zase někde v německu!
    1 bod
  37. Nemáš zač. Jinak už vím proč nevytáhl chrochta. Zmrzla mu nafta a nedokáže ani přejet sněhovou barieru před barákem. Jsem nevěděl, že bydlí na Sibiři.[emoji6] [emoji23]
    1 bod
  38. Moc by mně zajímalo, jak řešíte teplotu ve válcích při zátěži, jak řešíte nízkotlak a vysokotlak AGR, chlazení turbíny, sondu...Pokud jsem se fyzicky díval na píst, ojnici, tak moc tolerance motor nenabízí. Potom se nabízí ještě dalších několik komponentů, které jsou skoro na hraně....Jakou si představujete životnost motoru při běžném provozu a udržbě? O kolik zkracujete interval pro pravidelný servis?Jakou mi dáte záruku na nepoškození komponentů motoru? Co vše by bylo nutné ještě vyměnit před upravou? Nějaké Vaše doporučení....U tohohle jsem skeptik... Zlaté staré dobré TDI 81Kw... Ještě jeden dodatek. Docela důležitý....Jak bude probíhat měření emisí při technické prohlídce? Tato uprava nese jistě sebou změnu identifikačních dat...
    1 bod
  39. Být ženou je vzrušující. Nikdy nevíte, jakou náladu budete mít a na jak dlouho.
    1 bod
  40. Anketa v Irsku:Myslite si, že je poľské prisťahovaletstvo veľký problém?30% odpovedi: Yes, it´sa big problem.70% odpovedi: Kurwa, nevidzie žadnego problema kurwa
    1 bod
  41. Tak jsem byl na oleji v autorizáku. Výměna, filtr, těsnění cena 750 Kč. Olej vlastní. To jde [emoji41] Jinak auto dobrý. Nic se nesere, všechno chodí. Až na ty Ozákovy diody [emoji23]
    1 bod
  42. Jasně mráz je vždy vidět.
    1 bod
  43. Super, krása. Se divím že to není v originálním příslušenství.
    1 bod
  44. Čerpadlo rámus nedělá. Jinak v příručce, kterou jsem ti poslal je i návod, jak čerpadlo otestovat. Já jsem to řešil tak, že známý v servisu mi čerpadlo půjčil, vyměnil a když je to v pořádku, tak jsem ho zaplatil. Jinak jsem ti poslal odkaz na stránky, kde stáhneš dílenskou přírušku na motor, karoserii, podvozek, elektriku, převodovku atd.
    1 bod
  45. Ja si ani neuvedomuji, ze bych spray videl nekde, ale asi to je tim, ze jsem cilene sel vzdycky pro rozprasovac...kazdopadne ta Radiusova voda je uplne k hownu, kdyz to polevam malo hned to mrzne a kdybych to poleval hodne, tak budu mit na dvore kluziste, nechapu jak to takhle nekdo muze delat, nema to absoljtne zadnou vyhodu ani efekt. Tahat se rano s kyblema vody, udelat kolem auta kluziste a jeste bejt mokrej a to vsechno pod tihou strachu jestli mi nerupne okno s nejistym vysledkem... zlatej sheron!!!
    0 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...