Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 02/05/17 ve všech sekcích
-
Žijeme na horách a zde je to normální jen podle TV je divné že v zimě padá sníh a mrzne4 body
-
3 body
-
Naopak, v dnešní změti dopravních značek se jedna s rychlostí snadno přehlédne nebo zapomene takže možnost ověřit si co tam bylo je fajn pokud to člověk bere jako pomůcku a ne jako modlu.3 body
-
2 body
-
2 body
-
Tak že kokta zhusta blábolí nesmysly, je zde myslím už dávno obecně známo. Dělá ze sebe zbytečně vola. Ale to je jeho vizitka, ne naše.2 body
-
Ty vole kokta je starej stranickej funkcionar. Mozna stihl rok v jiskrickach [emoji23]2 body
-
2 body
-
Ano, presto cist radky dedy, ktery toto opravdu zazil nenahradi zadna knizka. To by si meli precist lide jako Putin, Merkelova Tramp co rozhoduji o milionech zivotu teto planety.2 body
-
Problém je především v Tvojí základní neznalosti u věci, která je všeobecně známa a učí se to i v autoškole Mluvíš tady o internetu - najdeš tam milion odkazů, jak se má postupovat, pokud se omylem do auta natankuje jiné palivo Víš co je tandemové čerpadlo, ale nevíš, co dělat, když do nafťáka natankuješ benzin. Samozřejmě špatné palivo způsobilo, resp.zásadně se podepsalo, na tom čerpadle. P.S. Nediv se v tom případě všem za takové reakce1 bod
-
ja ti dám chytrák ty jeden krapitalisto... Jojo sory jako mam o miliardu osobního zisku víc1 bod
-
1 bod
-
Setkání "Hradeckých" Škodovkářů v Pardubicích a nakonec tam přijeli Škodovkáři z Prahy a okolí.1 bod
-
miluji ty lidi co tady pišou to mě rozsekalo atd vy jste hustí a tak podobně místo aby poradili určitě všichni z vás jsou automechanici všechno ví všechno znají a umíte maximalně vyměnit brzdove desky a kotouče místo toho aby jste poradili co a jak co by to mohlo byt když nekdo má problem něříkam mu že je debil co udělal prostě se snažím ten problém vyresit a kecy typu to auto už nebude jako dřiv motor v haji jojo tak se pozna ne mechanik a blbecek ktery je nasrotovany s internetu a videl tak motor na obrazku maximalně a jinak problem byl v tandemovém čerpadlu tot vse1 bod
-
Mě také dělali přední ložiska, po výměně začalo při dobržďování kopat do pedálů ABS i když auto bylo na suchu , tak jsem hledal měl jsem to na vagu a všechny čidla byli ok. Jen jedno vynechavalo tak jsem ten jeden snímací kroužek co je u čidla drobet přiblížil zhruba na 2mm. A ejhle je to v pohodě takže když to bude tohle dělat píchnout na vag a když budou čidla ok. Tak je to ta velká mezera mezi čidlem a kroužkem snad někomu pomůžu.1 bod
-
1 bod
-
No raději bych neřešil jestli jedničku nebo zpátečku ale zatáhnout před uvolněním spojky ručku1 bod
-
1 bod
-
Pokud clovek nema v aute nezavisle topeni, tak za mne je tohle nutnost. Nekomu vadi ze vidi ty "dratky" ve skle, ja si na to nejak zvykl a uz je nevnimam -> nevidim. Takze za mne urcite ANO. Pokud ale nekdo vaha zda vyhrev skla, nebo nezavisle topeni, tak urcite jit do nezavisleho topeni. To sam lituju ze jsem do konfigurace auta nedal.1 bod
-
Ciste ze zvedavosti bych to jeste vyzkousel se zadnim sklopenym sedakem. Zkus si tam sednout a pokusit se bliz identifikovat to misto, kde to fici...1 bod
-
Opravdu nevíš o čem píšeš Táta bejval v tý době vedoucí v zelenině takže my jsme opravdu sehnali vše1 bod
-
1 bod
-
To pískání jinak pro představu, ventilátor na plno (tzn. stav, kdy klimatizace se snaží např. rychle zahřát vůz, nicméně pískání je slyšitelné již od 50% otáček) : https://vid.me/c938 (vypínám / zapínám vnitřní okruh + na pozadí je má dcera, to není SuperB :-) ...) a https://vid.me/bthq Jinak ten vnitřní tlak je natolik silný, že je poznat, jak brání i zavření dveří. Pro zajímavost jsem zkusil změřit vnitřní tlak barometrem, který se používá pro lepší výpočet GPS polohy/výšky v mobilu z 970.9 hPa na 972,6 hPa tj. rozdíl 1,6 hPa = 160 Pa = 16,315 kg/m2 ... rozdíl je tedy 16 kg na metr čtvereční....1 bod
-
Tak se potvrdilo, co už týden víme :-) U Octávky cenový rozdíl nebyl rozhodně 40k... To bylo mezi dnes už mrtvým 1.2TSi 63kW a 1.0TSi 85kW, porovnáváte hrušky a jablka :-) Musíte porovnat cenu 1.2TSi 81kW a 1.0TSi 85kW, tam se to zdražení pohybovalo řádově o 15k Kč. EDIT: Našel jsem článek, podle kterého bylo to zdražení dokonce jen o 5 tisíc... http://www.auto.cz/skoda-octavia-zkusili-jsme-1-0-tsi-a-adaptivni-tlumice-mame-se-neceho-bat-videa-95777 Octavia dostala litr už před faceliftem, stačilo na ten motor z jedné strany našroubovat hliníkový ingot, aby motor nepropadl motorovým prostorem na silnici a sednul tam jak prdel na hrnec.1 bod
-
Za komančů bys to ne sehnal vůbec, možná v Tuzexu Kolik let si prožil v této éře? Zkus si naskladnit spoustu zboží = mrtvé peníze.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
K pásu nejde žádný konektor, co by měl tři dráty...to si pleteš s tím pro airbag a ten je navíc žlutý, k pásu vede obyčejný 2 drát...je tam malý černý konektor.1 bod
-
1 bod
-
Dnes jsem viděl další test tuším v auto tip na motor TSI 2.0 a byly tam tyto udávané spotřeby.... Sportovní jizda 11,9 Cesta do a z práce celkem 21km...9,7 Eko úsporný režim...7,7 Ještě psali, že motor pochází z Audi,tak si myslím, že to nezní špatně...1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Zdravím potrebujem poradiť , namontoval som si zadne led svetla a nakodoval podla návodu ktorý je na briskoda . Svetla mi fungujú jak máju ale signalizuje mi vypálená žiarovka koncové. svetlo láve a práve. Dakujem za radu1 bod
-
- Měli bysme ostatním dát na vědomí, že spolu chodíme.- My spolu ale nechodíme...- Vidíš, taky jsi to nevěděla. Jestli máš napsané úkoly, tak můžeš ven, ale do mínus deseti ať jsi doma.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
koukám... zajímavá debata. Zkuste prostě odpojit kabel v podlaze pod sedačkou u dráhy šoupačky u dveří. bude se to tvářit, že je pás připnutý.1 bod
-
Mrkni na tohle: http://www.sportovniautodoplnky.cz/koncovy-tlumic-ulter-sport-skoda-superb-ii-1-4-1-8tsi-1-9-2-0tdi-2008/1 bod
-
pán Vodič - edituj své příspěvky, kdes to viděl přidávat jeden za druhým? Pokud chceš něco doplnit, tak to pro příště (pokud vůbec nějaké příště bude) doplň do toho původního. Toto je technická sekce a ne hospoda, tak se tak vyjadřuj. Některé příspěvky jsem smazal a dostal jsi za ně další napomenutí - urážky a vulgarity zde opravdu nebudeme trpět.0 bodů
-
-1 bodů
-
Ložisko a ozubení unašeče někdo kontroloval? Pokud je špatné ložisko, může to poškodit i pátý převodový stupeň, což by tak nějak i sedělo na to, co píšeš. Myslím, že o tom psal i Sixta něco na webu.-1 bodů
-
výrobce uvádí VW 502.00, VW 505.00 nebo VW 505.01 - tedy typický olej pro stará PD a benzíny. Škodovka jeho použití u CR (a TSI) připouští pouze u aut prodávaných v Rusku, Indii a Číně - předpokládám, že to je kvůli tomu, že zde auta nemají DPF, EGR a další eko vychytávky. Samozřejmě si tam ale lej, co uznáš za vhodné.-1 bodů