Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 03/15/17 ve všech sekcích
-
Chlapi, diky. Uz jsem myslel, ze se tu skodovek zastavam jen ja. Nekdy mi to tu prijde spis jako antiskoda forum4 body
-
Musíme si ale říct pravdu a to, že už koncern nema kvality, na které jsme byli zvyklí, proto se dnes oplatí podívat ke konkurenci a opravdu si vybrat bez ohledu na dřívější zkušenosti. Dnes se koncern sere úplně stejně jako jakákoli jiná značka včetně značek Korejských, které v tomto směru jdou stále kupředu. Chce to otevřít oči a nebýt slepě zahleděný do minulosti.3 body
-
Tady je to furt stejné. A musim souhlasit s clinton. Vse se sere. Zijem ve spotřebním svete. Vse se dela do záruky a ani to ne. Kdyz se podíváte na jiné fora je to same. Je jedno jestli škodovka. Renault. Kia. BMW. kdyz mne neco štve.nejsem spokojen tak si to priste nekoupím. A koupím jinou značku a stejne budu nadávat. Ale tady sou uz nejake lide asi nemocní trochu. podivejte se kolem sebe jak zijem. nehledejte chyby v autech ale v nas.3 body
-
Možná by ses měl podívat jaké tam jsou reálné rozdíly. To že nemá Barum na uplácení recenzí neznamená že je špatný. Obvykle to taky bývá tak že se vyzdvihuje pouze rozdíl. Např. Přilnavost michelinu 100 % dunlop 99.9 %, barum 97% ale graf který se hodí do tabulky je jen ten rozdíloví tj, vidíme sloupek 3 % a 1 %, opticky obrovský rozdíl, řidič to nepozná. Nechávás se moc krmit ;-)2 body
-
Oprava bude zdarma v rámci záruky. Ničeho se nebojte, auto funguje naprosto spolehlivě a bezpečně. Můžete přijet až pojedete na servisní prohlídku. - to může být za 2 roky - když o nic nejde, tak v čem je problém - týká se to pouze Ruska...... Česka..... všech aut od x do x. Kolik lidí si už tuto závadu opravilo za vlastní a bude jim to kompenzováno? No nevím. Pan Suzuki mi napsal, že před 15 léty mi dali tlumiče s blbou antikorozní ochranou, tak ať si je nechám zdarma vyměnit. A pak spousty omluv atd.2 body
-
Na druhou stranu je možnost u ŠA objednat prodlouženou záruku až na pět let, což dost pomůže s vychytáním případných „poporodních bolestí“ auta. To, že drtivá většina lidí má pouze dvouletou záruku je jejich boj. Stejně tak poskytuje podobnou záruku většina dnešních automobilek...2 body
-
Právě oni mají Trauma jménem Kometa tak jako Třinec co dostal Zlín v play off byl konec vždy jen je vyřaďte byly tak namachrovaní Pepíci že jim spadl zase aspoň hřebínek.Ale jinak super práce jen tak dál a doma je musíte zničit.2 body
-
jasně, ale odvážet si ze Sparty takovýto skalp, obzvlášť když v sezóně v základní době jsme je neporazili ani jednou2 body
-
tak jsem to včera furt hlídal, až jsem to propásl jinak dnes je to přesně 12 let, co jsem vyzvedával Andělu v saloonu, takže stav k dnešnímu dni je 345 352 km což činí 28 779 km na rok tak nějak jsem vypozoroval, že si mi objevil na ní další stařecký neduh, nesvítí mi kontrolka dobíjení ... musím přes VAG dát test přístrojů, jestli kontrolka vůbec svítí, nebo je pes zakopaný jinde ... nicméně dobíjet to dobíjí (to už bych dávno nejezdil, kdyby ne) a jezdit bez toho se taky dá2 body
-
Petrr jasem nikdy nerikel ze skoda sou super auta,super auto je zadne auto nebo sluzebak, Pro mne je skodovka dobra protoze je znam a starsi modely a vzdycky s nima byla lepsi prace nez francouzi a tak.TED je uz jedno vse se srovnalo,svet jde proste do prdele a tim nemyslim jen auta.Myslim ze to vidis sam. ale to sem odbocil,ja sem ze skodovkou spokojen,kdybych nestral penize do uprav tak mne to nic nestalo mimo benzinu a oleje,A kdybych si mel jit koupit nove auto nevim co bych koupil,zalezi na co bych to chtel,pokud na zabavu a neresil penize tak amerika,Takhle,si necham rs a na vikend si koupim BRZ:)) Ale mit prachy,neresit to a rodinu,klidne si koupim kodiaka,kazdy tri roky noveho a je to. Dnes to proste tak je,jak rikam vse spotrebak.TOJE MUJ NAZOR.Ale furt tu nebudu plakat a presvedcovat ostatni. Vime co si myslis o skodovce,ok vime to.Nemusis to stale psat dokola,to delaji stare squaw . howgh2 body
-
1 bod
-
Chalani...pokusim sa uzvariet tuto temu s Barumkami... Vsetko je o vodicovi. Mozete mat Dunlopy, Continentaly, Michelinky, atd. najvyssej triedy. No ak niekto nepozna mieru, tak sa vytrepe aj s top gumami. Proste neprecenovat svoje schopnosti su tie najlepsie pneumatiky na ceste. Samozrejme za predpokladu, ze si nekupite cinske gumy.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Isteze. Mas pravdu. Hocijaky Voloďa im zavola: "zdravstvujte chcém montóvat vas óbr автомобиль" skoda: "mate Iso?" Voloďa: "da komrad" Skoda: "zajtra posielame kamiony s mkd setmi"1 bod
-
Pavouk už je venku, i se světlem...:-)) Světlo mi neukázali, tak ani nevím, jestli bylo porušené nebo nikoli. Škodovka ho prý bude zkoumat. Předpokládám, že kdyby bylo porušené, hlásili by mi to. Jako bonus je nové světlo i s výbojkou.1 bod
-
2) Máš nějaké statistiky nebo průzkum? Ano, zákazník má nárok na náhradu nákladu spojených s reklamací vozu. Nárok ovšem vzniká až v době, kdy je reklamace úspěšně uznaná (viz. § 1924 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník). To znamená, že se tyto náklady vyplácí zpětně a musíš je nějak doložit. Kolik zákazníků o náhradu škody požádalo, kolik jich bylo odmítnuto? Pokud zákazník nezná svá práva, má smůlu a není to na ŠA, aby za každým zákazníkem šla a žádala ho, aby doložil cestovní výdaje. 3) Stejně tomu je i ostatních prodejců. Ve výsledku se dá říct, že servis funguje pouze dle toho, jak to ŠA nařídí. Pokud ŠA nebude proplácet škodu, která se na vozidle stala, tak to prostě proplácet nebude. Jednoduché... přeci to nebude servis, resp. dealer platit ze svého. Pokud se Ti to nelíbí, máš možnost se soudně bránit. 4) Dostáváš u reklamace telefonu náhradní telefon? Dostáváš při reklamaci televize jinou televizi? Pokud na to máš nárok, tak samozřejmě ano. Pokud ne, máš smůlu, stejně jako u každého jiného zboží.1 bod
-
Barumky jsou klasický mainstream.. nic špatného nic extra dobrého prostě klasika. Nikoho tím neohrožuje. Připlacet si za značky michelin nebo dunlop je při klasickém provozu zbytečné, pokud majitel chce peníze využít jinak než na komfortní cestu. Pokud se superbem nejezdí 200 km/h po dálnici, tak s barumkama neohrozí o nic víc než s nejdražším dunlopem, tak tu nešiř takové bludy a dezinformace. Jedná se o klasickou průměrnou poměrně kvalitní gumu.1 bod
-
Keď verí celý svet Slovensku ( v Bratislave sa vyrába http://sk.volkswagen.sk/sk/produkty_a_produkcia.html ), tak budúci majitelia Kodiaq-u, môžu a aj budú veriť Ukrajine, nie?1 bod
-
Active a Ambient tempomat nemusí mať, to beriem, ale Style by si to už zaslúžila. Ak by niekomu bola vysoká cena, nech si kúpi lacnejší Ambient. Elektrické sklápanie späťákov alebo vyhrievanie čelného skla by tiež mohla byť aspoň príplatková výbava. Ja by som si za tieto dve položky určite priplatil, ak by ponúkali.. Tmavší topaz mi pripadal krajší.... ale uvidíme v reáli..1 bod
-
Jo, to je pravda. Holt auta uz nikdy nebudou takove drzaky jako driv, protoze to neni v zajmu jakekoliv automobilky. Tak to beru i ja. Na druhou stranu je skodovka nejrozsirenejsi, a tak se da opravit vetsinou o neco levneji vc. velkeho vyberu aftermarketovych a bazarovych dilu.1 bod
-
Zaprvé bych si zopakoval češtinu, protože tvoje gramatika neodpovídá ani prvnímu stupni ZŠ a je mi hanba za tebe... Zadruhé, je mi jedno, jestli tvýmu autu obětuješ 16x za rok celkovou renovaci, každopádně šetříš na nesprávných místech a tvoje "gumy" dost značně ovlivňují i ostatní účastníky silničního provozu. A že sis koupil v jistý době vrcholný model Škodovky argumentuje přesně co? Vrcholný model byl v jisté době také Favorit nebo Felicia. O to smutnější je, žes měl kdysi na drahé auto a teď řešíš pár stovek na pneumatikách, kde je rozdíl v bezpečnosti a chování celkem sakra podstatný. Buď si spokojenej jak chceš, ale nešiř tady lži a polopravdy o tom, jak jsou Barumky super, protože z objektivních měření jasně vychází, že nejsou.1 bod
-
jinak dnes je to přesně 12 let, co jsem vyzvedával Andělu v saloonu, takže stav k dnešnímu dni je 345 352 km což činí 28 779 km na rok tak nějak jsem vypozoroval, že si mi objevil na ní další stařecký neduh, nesvítí mi kontrolka dobíjení ... musím přes VAG dát test přístrojů, jestli kontrolka vůbec svítí, nebo je pes zakopaný jinde ... nicméně dobíjet to dobíjí (to už bych dávno nejezdil, kdyby ne) a jezdit bez toho se taky dá1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Pohledej na foru. Tuším ze kdysi dávno to tu někdo řešil a z SA mu odpověděli, ze ta funkce funguje tak jak popisuješ a je to nemeny stav. A pokud té tohle neuspokoji, tak kontaktuj někoho na fóru kdo se zabývá kódováním, třeba bude znát cestičku.1 bod
-
Sere se všechno vy vtipálci A nehledejte furt jenom chyby, vozí vás to do práce, nechalo vás to někde? Mně ne a jede se mi v tom dobře1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Mno já bych se tou dodací dobou moc nechlubil - je to spíše neschopnost (nemožnost) pružně reagovat na poptávku.1 bod
-
1 bod
-
Já bych to tam nedal vůbec. Jakékoli takovéto hovadiny jsou za mě nejen hnusné a laciné, ale v "terénu" i nepraktické..1 bod
-
Je to na fotkách v pěkném stavu první majitel byl jistě Farář nebo starší lékař, se divím že to tam nenapsali....1 bod
-
Ahoj, můžu se pro jistotu zeptat?? Budu manželce měnit budíky, dle daného postupu. Klíče tedy přizpůsobím jak? Raději se zeptám než zbytečně laborovat. Děkuji za odpověď1 bod
-
Climatronic vypneš tak, že otočíš větráky úplně doleva, aby si neviděl, žádné "čárky" větráku a pak ještě jednou stáhneš víc a pak se to celé vypne včetně displaye.1 bod
-
Bez středícího kroužku bych nebral, kolo pak drží jen na šroubech a na těch držet nemá, šrouby mají kolo jen pritlačovat ke středícímu kroužku. Ty kola ze Superba jsou myšlený tak, žes je měl dřív na Superbu, ale nejsou to originál kola? Protože originál nemají šířku 8", proto se ptám...0 bodů
-
Zacalo to vyradenim farieb, ktore sa mi pacili a dnes to dorazili tou Ukrajinou. Kodiaq bol moj velmi vazny kandidat na nove auto, ale ja nechcem auto vyrobene na Ukrajine.0 bodů
-
Pokud kola nic nepohání, tak by po otočení jednoho mělo to druhé rozhodně provádět opačný pohyb - POKUD je zařazená rychlost a sepnutá spojka... I při vyřazené rychlosti by mělo vnitřní ozubení diferenciálu klást menší odpor, než hřídel k převodovce, takže by mělo docházet k opačnému pohybu kol při otáčení jednoho z nich, ale to nemusí být pravda. To, že se pravé kolo v určitém bodě zastavilo, může způsobovat odpor v brzdovém obložení, na kloubech poloosy, ložisko, vnitřní část diferenciálu, kdo ví... Kolik máš najeto?-1 bodů
-
-1 bodů
-
-1 bodů
-
zajímavá záhada... zkus ještě přehodit jen kola zepředu dozadu a naopak, jestli se to nějak projeví-1 bodů
-
Ono by stačilo, kdyby jim ta výbava fungovala a nabízeli jen to, co funguje. Takhle si nechávají platit za, s prominutím, "sračky". Pardon za OT.-2 bodů
-
Já bych se z vysoka vy**** na nějaké ptákoviny typu Bolero, Bluetooth, Monte Carlo hrající si na něco, co není a začal tam dávat aspoň 1.5 TSI, udělal něco s podvozkem atd. Je už holt jasné, že mé další auto už Fabie rozhodně nebude. A dost možná ani Škoda.-3 bodů