Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 03/19/17 ve všech sekcích

  1. Problém je v tom, že bobanHTP neumí správně využívat charakteristiku daného motoru, pak tady píše nesmysly. A pak tady jen hloupě provokuje, to je z jeho "příspěvků" už dávno cítit na sto honů.
    4 body
  2. Teď jsi to konečně krásně napsal - dnes je problém najít kohokoli a cokoli kvalitního, vše se jede na kvantitu a to samé je i v automobilovém průmyslu. Nadáváš a vychvaluješ jednotlivé kusy aut a děláš z toho závěry. Clint nadává na OII ale on měl průserový typ, ostatní motorizace problém tak fatální neměly. Mluvíš o Kině, Hyundai co mají lidé kolem tebe, ale tys osobně žádnou neměl, já jezdil i30 a rezonoval v ní kde co, odešel posilovač řízení, zlobit centrál a to u auta s 50t km, děda má Kia Rio má na něm za 10let najeto 40t takže funkční je, ale to zpracování je hrůza a děs. Tyhle kecy jsou absolutně neobjektivní, každému vadí něco jiného a spolehlivost hodnotí každý jinak. Někomu stačí že ho auto nikde nenechá a nějaké zavrtání mu nevadí a někdo vyloženě leze a hledá cokoli, aby měl důvod. Např. RADIUS jak sem dával ty fotky světlých šroubů na spodku černé palubky, to já bych ani nevěděl, nikdy jsem to nezahlédl při běžném ježdění. Jak říkám sere se všechno a je to o kusech, případně o konkrétním typu daného auta, kde se sere něco konstrukčně.
    4 body
  3. Co proběhne ženě hlavou když zavolá Už jdu! "Peněženka, klíče…""Mobil, kde mám mobil?" "A, tady je.""Sakra, je skoro vybitej, si radši vezmu nabíječku, si ho tam někde dobiju." "Nabíječka, tady někde byla…" "Neviděl jsi moji nabíječku?" "Dobrý, mám ji!" "Tu už do tý kabelky nenarvu, musím si vzít větší" "No jo, sakra, ale kterou, kterou…" "Tu ne…" "Tu taky ne…" "Ježiš, tahle už je odrbaná, tu musim vyhodit." "Potřebuju novou kabelku, fakt." "No tak tuhle, no, ale radost z toho nemám." "Hnědá kabelka, černý boty, to je blbost." "Jiný boty." "Vim! Vezmu si ty nový páskový, co jsem si koupila, ty jsou supr." "Tlačej, ale dobrý, to dám." "To nedám, musím si vzít alespoň náplast." "Do prčic, on koupí tu nenastříhanou, kde jsou nůžky?" "Jak tam vůbec je, nemám si vzít radši sukni? Když mám ty páskový boty…" "Furt říká, že mám vypadat víc žensky, vezmu si sukni." "Sakra, kterou?" "Tu ne…" "Tu už vůbec ne…" "Tuhle! V tý mě posledně balil ten týpek na baru, v tý mám hezkej zadek." "Ty vole, v tý mam prdel jak valach, tu fakt ne." "Potřebuju novou sukni." "A menší prdel." "Tak tuhle, no. Ale to si musím vzít jinej top." "Sukně žlutá, takže top…bílej?" "Černej?" "Šedivej s puntíkama?" - "dyť nikdo neřikal, aby si se hned obouval ne?" "a mě asi vedro neni, že jo?" "Né, vezmu si sukni a tu blůzu, bílou." "Pod tu si musím vzít jinou podrpdu…" "Kde mám nějaký tělový podprdy?" "Je nechutný je tahat z koše na prádlo?" "Neni." "Fuj, on tu má ty svoje smradlavý věci z fotbalu… hele! Tady je jedna tělová." "No… to vůbec nevypadá špatně, to by šlo…sakra, šmouha od rtěnky!" "To musim namočit." "Nebo to nejdřív posolit?" "Ne, to bylo na červený víno." "Do pytle, nevim. Nejdřív posolit, pak namočit a nazdar." "ježiši a zase nemám co na sebe." "Stejně je mu úplně šumák, co mám na sobě…" "Líbim se ti ještě? Mi to skoro neřikáš už…" "Tak jo, tak já si vezmu cokoli, hlavně rychle." "Ale nejdřív si musím upravit make up, když jsi mě rozbrečel." "Kde je, kde je, kde je, sakra!?" "Ježiš, no jo, v kabelce." "Potřebuju vůbec ten mobil?" "Nepotřebuju." "Takže nabíječku nechám taky doma." "Tak já si vezmu tu původní kabelku." "Džíny, triko, tenisky – jsem ready!" "Jo, ještě tramvajenka, vlastně." "Tak ale teď už mám fakt všechno." "Zavřela jsem to okno v ložnici?" "Nezavřela…" "Co když bude pršet…" "Jako nehlásili to." "Nebo že bych přece jen…" "Vždyť ti říkám, že UŽ JDU!"
    3 body
  4. Nejde o km. Ale ja zaroven musim do prace, z prace. Ted treba navic potrebuje auto manzelka s detmi atd. atd. Ano, odvezou te, ale jen v ramci mesta. Ne ale 20km od nej. Dnes je problem sehnat nejen automechanika kvalitniho, ale i jakehokoliv remeslnika. Ti co sou jsou zavaleni praci. Plati i o technicich a inzenyrech v projekcich. Ty lidi nejsou. Dnes chteji vsichni rychle zbohatnout. Mladi studuji nejake posrane obchodni a ekonomicke skoly v domeni ze budou jen presouvat penize a ty jim budou vydelavat. Ale remesla, a technicke obory kde se vytvareji nejake hodnoty a kde clovek zacina od piky nikdo nechce delat. Kazdej chce byt hned manager se 100tis platem.
    3 body
  5. A bereš si s sebou vidle ??
    2 body
  6. Dal jsem mu + , tak v pátek doraž ať mě můžeš rozesmát.
    2 body
  7. Přihodím moji spotřebu Ostrava - Innsbruck (přes Mikulov, St. Pölten, Salzburg) :-). Téměř vše po dálnici. Motor 1.2 TSI 66 kW.
    1 bod
  8. ak Štart/Stop ešte niekoho trápi, ďalšia varianta ako "otočiť" funkciu tlačidla...dokonca keď som dobre pochopil, v prípade návštev servisu či STK stačí dlhšie podržať tlačidlo Štart/Stop a zmení svoju funkciu späť, teda po štarte je Štart/Stop aktívny trvalo a deaktivácia stlačením ako zvyčajne https://www.nicomania.de/auto/start-stop-automatik-deaktivieren aj montáž je relatívne jednoduchá. ukážka priamo od autora na Audi Q5
    1 bod
  9. Já chtěl v prvé řadě vyměnit za nové, nižší střední a kombík. Značku jsem neřešil, jen jsem nechtěl korejce. Nejlíp vyšel Leon ST v základu + njaký paket zdarma kde je vše co potřebuju. Takže cenově stejně jako za rapida na jaře 2013.
    1 bod
  10. Budeš mít památku na hlavní město.
    1 bod
  11. Tak sonduj sonduj [emoji6] chci tu zase alespoň rok číst chytrolíny co budou odsuzovat Octavii aniž by cokoli věděli. Jinak zatím byl nový model vždy hezčí než facelift předchozího modelu, tak snad to bude zase pěkná Octavie. Jinak já s trojkovou verzí (před FL) nemám vůbec žádný problém, dokonce se mi líbí v jistých barvách a výbavách více než moje dvojková...
    1 bod
  12. Byl jsem cca před rokem a to tys zase nemohl (bál jsi se mě, fantoma Clintova klubu a zakecal jsi to nějakou výmluvou)
    1 bod
  13. Co ušetříš na plynu,tak dáš za pokuty
    1 bod
  14. Ano, dostat z někoho informace ... Pro EA211 platí třeba toto https://www.drive2.ru/b/468232800198198331/ a pístní kroužky jsou prý také dobré ... Technical product information 2037557_1.pdf Technical product information 2037557_2.pdf Technická produktová informace 2037557_2.pdf
    1 bod
  15. jj, mi stačí srnky a vyřadit pražáky ... je doufám, že nebude mít moje poslední pražská návštěva nějaké finanční dozvuky
    1 bod
  16. 1 bod
  17. Objektivni nazor by mel ten kdo by mohl kazdy rok ta auta stridat a mit tak srovnani. Komu se toto ale postesti ze. A KDO JESTE DA, ZE SE MU LIBI STRINGUV PRISPEVEK TAK BUDE LITOVAT AZ HO POTKAM !!! Stringo je pani Coloumbova a troll z Ruska placenej Skodou co ho nikdy nikdo nevidel. [emoji23]
    1 bod
  18. Nevím proč,ale hned mě napadl Malta https://www.novinky.cz/krimi/432448-mitsubishi-u-lipna-srazilo-losa.html
    1 bod
  19. Sedet to urcite sedi, spis by me zajimalo, jestli to ma nejaky pozorovatelny efekt (uvnitr auta)?
    1 bod
  20. Životnost výbojky je dost dlouhá a lze je sehnat i levněji (okolo 1500/ks) . Bylo to tady už zmíněno , že halogeny nesvítí špatně - samo , že xenony svítí lépe. Pokud jsi fanda do aut , tak tě bude pořád něco štvát. Když máš halogeny , tak xenon bude lepší.Když máš xenon , tak aby to všechno svítilo bíle.Když to svítí bíle , tak zas je vidět modré baňky v parabolách. To je tak asi můj příběh. Teď se zabývám tím , že H15 jako dálkové nic moc a mám v plánu H15 LED. Dlouho jsem to studoval a taky si naběhnul s typy s malou svítivostí.Budu objednávat jedny se svítivostí okolo 3800 - 4200 Lm.Jen jsem čekal na nějaké slevy , teď to vypadá dobře bude pár za 1400,-.
    1 bod
  21. Akurát tento týždeň sa už aj ja chystám riešiť svoje predsilvestrovské štuchnutie, už som rozhodnutý ísť do autorizáku cez havarijnú, mám spoluúčasť 150€. Bola to aj tak moja chyba, tak nech platím! Potom dám info, koľko to celé stálo a či predsa menili aj svetlo.
    1 bod
  22. Ti ale za to nemůžou.
    1 bod
  23. Petře, máš nacouváno 15k km, tak 20 km do servisu nemôže byť problém. Nehovoriac o tom, že každý slušný podnik Ťa už dnes dovezie zo servisu domov. Máš pravdu, že tých závad pribúda. Je to dobou. Dnes už robiť poctivú robotu je pomaly hanba. Starí majstri sú už v dôchodku a mladí, len čo sa niečo v autorizovanom servise naučia, idú si robiť svoj biznis. Aby si bol spokojný , mechanika si dnes musíš jednoducho pohľadať.
    1 bod
  24. Tak to není - když přineseš originální balení oleje příslušné specifikace, jen to zapíšou do servisky a nic se neděje.
    1 bod
  25. Petře já jezdím v práci s kde čím a můžu tě uklidnit, že všude je něco. A to že se někde při výrobě namontuje nevyhovující díl, za to nemůže automobilka ale dodavatel. To že se vysere čerpadlo na autě za mega je úplně howno jako když se u nás vysrala regulační clona na turbíně za 40 mega... Prostě jsou to hovadiny co tu plácáš, jako fail beru vrzající stahovačky nebo klepání náprav hned z výroby, případně řetězy, zapékající kroužky v motoru apod., to jsou výrobní vady které posrali konstruktéři, ale to, že ti odejde pumpa a oni ji vymění to jako problém neberu. V podstatě má Clint naprostou pravdu, na jeho autě není žádný závadný problém a to že vychytával pazvuky v servisu delší dobu to je nemilé, ale kvůli tomu bych auto nehanil...
    1 bod
  26. na F3 jdou i 18tky https://www.youtube.com/watch?v=rXkKxQhBoa8
    1 bod
  27. jj do Třinca bych se jel podívat
    1 bod
  28. Petře nikdo nechce abys ji chválil, ale když někdo v každé druhé větě napíše, že je strašný jak tady mluvíme o Škodovce, protože je to největší shit co se dá koupit, tak už to zavání posedlostí. Kdo tady z nás má škodovku jako služební auto ??? To že Clint na něj vydělá za rok a Petr za 10let přece nic neznamená, já na nové nevydělám nikdy. Podle mě jen Petr zaspal v komunistickém Česku, kdy se opravdu vyráběly věci proto, aby sloužily, ale tahle doba už je kurwa dlouho pryč a měl by se probrat z toho snu. Dneska se jede na spotřebu [emoji6]
    1 bod
  29. Pro někoho ne... Ovšem souhlasím s tím, že pokud má někdo tolik negativních zkušeností s jedním autem jako Petrr, tak určitě nebude koncern chválit. Navíc když má auto za své skutečně vydřené peníze...
    1 bod
  30. V týdnu mi dorazí, dám vedet.
    1 bod
  31. Ja pouze odpovidam na tve nesmyslne a nepravdive komentare. Umyslne ubiras zavady apod. [emoji16] Stringo nevsiml jsem si, ze bych v tech komentarich si na neco stezoval (plakal) popsal jsem jen a pouze realitu. Sve zavady jsem vypsal na jinou zadost a lehce poupravil Clintovu statistiku reklamaci. On totiz Clint rychle zapomnel. Mozna zapomnel uz i na predeslou O2. Posledni prispevek je nadsazka a sranda i kdyz taky asi ne tak uplne vzdalena realite. A ty Stringo neremcej a makej at vydelas na novou Skodu v myslivci za 700 v zakladu aby ses mohl pak s nama taky podelit o sve ( samozrejme pouze positivni) zkusenosti. Firemni jsou firemni co treba jezdis. Ale vlastni vydrene je vlastni vydrene s uplne jinym vztahem. Co u sluzebaku nevadi razem u soukromeho za ty prachy vadit muze. [emoji3]
    1 bod
  32. On je podle mě největší plačka v republice, přitom ale ve škodovce jezdí a to je právě ten paradox On je uplně nemocnej , tohle už je na návštěvu psychiatra
    1 bod
  33. Tenhle postup funguje, mám vyzkoušeno a používám to. Není potřeba VIM ( vše funguje i za jízdy, včetně videa ) . Já mám jen trochu problém s tím, dostat se vždy ven ze spuštěné aplikace. U některých to jde u některých ne. Kromě toho Button Savioru jsem zkoušel i jiné programy, ale zatím jsem nenašel žádný, který by na 100% fungoval dobře. Jde o to, že v některých programech zkrátka tlačítko pro Back nefunguje a musí se vyskočit úplně z MirrorLinku a aplikaci típnout v telefonu. Další nepříjemná věc je, že po spuštění se překlopí orientace displeje a je vidět jen polovina ikon na ploše a nejde s tím posouvat nahoru a dolu ( doleva a doprava to jde ) takže můžete spustit jen programy z ikon, které jsou v horní polovině obrazovky ( tohle se může samozřejmě na různých telefonech s různým OS lišit). Video jede, ale není úplně plynulé, přirovnal bych to k tomu jakoby jste snížili fps třeba na 20. Koukatelný to je. Navigace Sygic i Waze mi fungují, to je asi myslím ten největší přínos. Ostatní programy jako Opera, Messenger a další také bez problému fungují. Jinak moje konfigurace je: OIII FL 2/2017 Bolero, sw 0361 Samsung S6, android 6.0.1 Ještě když už to sem píši, tak děkuji Martinu Bednářovi za tip na tu appku LG MirrorDrive, to zcela povyšuje použití MirrorLinku a musím říct, že bez ní by byl celý MirrorLink téměř k ničemu, protože s aplikacemi pro něj je to tedy bída. EDIT: ještě jsem si vzpoměl, že jsem někde viděl video, kde autor používá ve smartfonu Nova Launcher což může eliminovat ten problém s orientací displeje protože v Nova Launcheru jsou všechny ikony aplikací uspořádány jinak (ale nemám vyzkoušeno, jen tip).
    1 bod
  34. Nojo, ale co jsi do okty preventivně nacpal a vyměnil, to už by měl Kockagin dalšího citigáče [emoji23]
    1 bod
  35. Uf, síla. Dnes jsem tu příšernost FL viděl naživo, zaujalo mě totiž něco divného na autě, které stálo na semaforu blikalo směrovkou, pak mě to došlo - dvojitý přední blinkr faceliftu. Hnus. Tak si říkám, co tady vlastně ještě dělám? Škodovka pro mě skončila - Octavia je příšerná a v případě Rapidu už není motor, který bych byl ochoten akceptovat, to stejné platí pro Fabii...
    1 bod
  36. Nezkoušel jste někdo tento postup ? https://www.youtube.com/watch?v=orR5QX3tJmg Pokud by to takhle fungovalo,tak asi jen u stojícího auta,jestli se nepletu.
    1 bod
  37. Zachytil jsem, jak jsou u nás lidé šikovní
    1 bod
  38. tady to je AMBA1268 00_01_55-00_02_12.mov
    1 bod
  39. Chlapi a "Garáž" v Ostravě Martinově. Dá se tam parkovat, dá se sedět venku i uvnitř. https://www.garageclub.cz/fotogalerie/14-garage-club Nebo Arrows v Porubě, dělají výborné burgery. http://restaurace.arrows.cz/#utm_source=mapy.cz&utm_medium=ppd&utm_campaign=firmy.cz-562523
    1 bod
  40. Pán mi řekl, že na přebírání vozu šel vždy s právníkem. Měl Superba3 z roku 2015 a jeho Amundsen při navigování nemluvil, občas nereagoval na displej, měl problém s párováním telefonu. Došlo k jedné výměně jednotky MIB a stav se nezměnil......novější software nahrát nelze a novější typ jednotky firma Škoda rovněž odmítla nainstalovat s tvrzením, že to není možné.....tj. finální řešení = vrácení vozu do CB Auto. Cca. před týdnem musela jedna Octavie3 vyrobená v září 2016 až do MB jen kvůli aktivaci tempomatu. Server odmítal aktivaci provést a soudruzi z MB si nechali odvést auto na analýzu. Ještě, že je v záruce....po záruce takovéto auto asi "umře" bez tempomatu. Kolik takových vozů asi po světe běhá na kterých nelze provést ani tak základní úkon....
    1 bod
  41. Sleduji, že jsi aktivní přispivatel na různá témata, zkrátka takový odborník na všechno. Takže přesně jak jsem předpokládal, jak to na fórech chodí, 90 procent jsou amatéři, 5 procent se navzájem uráží a 5 procent jsou možná lidé, kteří něčemu rozumí. A takoví jako ty, dokáží nováčky jako jsem já spolehlivě odradit. No tak si užívej to zázračné TSI a mně dej pokoj.
    1 bod
  42. Svetlo v odkladacej priehradke pred spolujazdcom mám z výroby. Svetlá do dverí som si domontoval. Nafoť tie pod nohami aj ostatné, kde sú:)
    1 bod
  43. Kdyby si chtěl někdo hrát. Na vlastní nebezpečí :-) Jen ješte HHC a bude to pecka! CORNER: Module 09, Security Code, enter 31347, then Adaptations and change channels: (5)-Leuchte12NL LB40-Light_Function_B_12 from not active to Abbiegelicht links (5)-Leuchte13NL RB3-Light_Function_B_13 from not active to Abbiegelicht rechts COMING HOME / LEAVING HOME POMOCÍ MLHOVEK Module 09, Security Code, enter 31347, then Adaptations and change channels: (4)-Comfort illumination-Coming Home Leuchten from Low beam to Fog light (5)-Leuchte6ABL LB44-Light_Function_B_6 from ComingHome LeavingHome to not active (5)-Leuchte7ABL RB5-Light_Function_B_7 from ComingHome LeavingHome to not active POVOLENÍ "DRIVE GREEN" MENU V BOLERU Module 5F, Adaptations, change channel: (186)-Car_Function_Adaptations_Gen2-menu_display_user_eco_rating change from not activated to activated STAGING (PROTOČENÍ RUČIČEK) Module 17, Long coding, change byte 1 bit 0 from 0 to 1 MAXI-DOT AKTIVACE POLOŽKY DOTANKOVAT Module 17, Long coding, change byte 10 bit 4 from 0 to 1
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...