Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 03/24/17 ve všech sekcích

  1. Instantní SUV eintopf. To se takhle vezme Kokodák. Okrájí se mu kapota, přední světla, maska a nárazník. A kdo nemá doma v ledničce Kokodáka, ať tam vrazí multipack Tiguanu. Vzadu se ostrouhá nárazník, špetka změn v těch světlech a kdo má rád, může upravit i páté dveře. Vytáhneme přístrojovku a nacpeme místo ní nádivku z Leona. Krátce osmahneme, ozdobíme jinými koly a servírujeme.
    3 body
  2. Radius.. akonáhle jednu z tých vecí vyberieš z kufra von, do týždňa ju budeš potrebovať! Zadné svetlo je jednoduché vybrať, ale ten šrubovák na torx naozaj chýba.
    2 body
  3. On neví více věcí. Například to, že jeho písničky způsobují rakovinu.
    2 body
  4. sk0d@ : no asi chápu ale nechápu proč bych si musel pořizovat přesně ty rukavice od honeywellu na výměnu žárovky (ok i na jiné práce kolem auta) který doporučuješ. Já podobný kupuju v hornbachu na jakoukoliv práci doma a uznávám, jsou super i na výměnu žárovek a nemusím si půjčovat honeywell rukavice Radius: takže budu čekat u silnice dokud nepřijede pohotovostní auto vyměnit mě žárovku? Mě teda nevadí že jsou zadní světla vyndavací, alespoň je lepší přístup k žárovce. U předních světel ala Octavia2 bych to taky uvítal.
    2 body
  5. Na mě se Petrrrr vysral... Měl strach setkat se tváří v tvář s nejtajnějším členem - fantomem Donem Stringem, osobně [emoji23]
    1 bod
  6. Díky za sraz, pánové, rád jsem vás po dlouhé době viděl
    1 bod
  7. 2x 5JA 827 249 B DORAZ KLÍNOVÝ na víko, 2x 5JA 827 250 B KLÍN ZAPADACÍ na karoserii. Ceny v AS ŠA: 5JA 827 249 B - 98Kč, 5JA 827 250 B - 60Kč, celkem tedy 316 Kč .
    1 bod
  8. Mrkněte znovu do výbavy vozu já tam torx mám je schovanej pod klíčem na kola
    1 bod
  9. no kontrola tlaku funguje na pikaču a niektori si tu vypinaju k.ziaroviek kvoli vselijakym cinskym smejdom. Takze kontrolovat to mozu iba vizualne.
    1 bod
  10. V návodu se píše že je šroubovák ve výbavě vozu ale nezkoumal jsem jestli tomu tak aji je Jo a 75 korun s DPH nebo bez?
    1 bod
  11. Začal se prodávat nový Opel Insignia. CZ Cenik Insignia GS.pdf CZ Cenik Insignia STa.pdf
    1 bod
  12. Urcite 5w30 longlife, ma to default nastaveny interval QI6 a na ten plati vw 504/507.00.
    1 bod
  13. Nevim jak ty svetla jsou chycene, ale pokud jsou na sroubku a Skodovka neda sroubovak do vybavy, tak se domnivam ze 99% lidi si to světlo na ceste nevymeni, pac nikdo nezkouma dopredu jak se to dela a tak si sroubovak nepribali. A pokud clovek nema ten spravny grif v ruce (treba na predni svetlomety), tak stejne prt po tme pri -20ti vymeni. Ja jsem asi svetla vyjimka, vzdy ihned koukam co tam je za jarovky (v manualu, nic nevyndavam) a jak se menej + mam jak gumove rukavice, tak hadry, lopatku, sroubovaky, hrebik, lampicku, nahradni cepicky atd v kufru. Vozil jsem i kompresor, ale nikdy jsem nic z toho nepotreboval. Asi neco vyndam.
    1 bod
  14. Ale řidič/ vlastník o něm nic neví ...
    1 bod
  15. Jj.jedny tyčky na subaru a 10 tyček na octu. Však sú levné...
    1 bod
  16. Staci raz. Ale: - ak ukoncis proces Adaptation, musis zadat znovu - ak dlho nic nenastavujes (a mas vypnute radio), pocujes ako cvakne pravdepodobne rele a odpoji ta to. Vtedy je fajn jednotku nacitat a opat potrebujes security access. Asi to doplnim niekde do dokumentu
    1 bod
  17. Možná bych zkusil technologii PDR. Stojí to myslím do 2000 podle velikosti a místa promáčknutí.
    1 bod
  18. Petře, možná mám starší auto než Ty, ale narozdíl od Tebe tady pořád nebékám, co je to za šmejd ta škodovka.
    1 bod
  19. Toho se bojím. Už úplně živě vidím, že to vydržím 3-4 roky a pak nebudu mít na výběr a tu hrůzu po faceliftu dostanu těsně před příchodem O4..
    1 bod
  20. Na awd.cz mají jednoho Outa za 59tis. Kdyby tam kinderku nechal protiúčtem a něco připlatil, byl by na vesnici king.
    1 bod
  21. 1 bod
  22. Petrrr, jenže ty nemáš ani na ten novej sráč zn. Škoda .... takže už Ti zbývá Lada, nebo Dacia.
    1 bod
  23. To snad nie, ci? Zijem v tom, ze z vyroby je 5w30...
    1 bod
  24. Ty si podej ruku s wolfem... Kdo si dnes kupuje SUV aby s ním jezdil do terénu ?
    1 bod
  25. U 12V je kabelaž altika vedena pod štarterom a tam ma konektor tam budeš mať porušene vedenie či kontakt. O spodny šrob štartera je uchyteny ten držiak konektorov tam su aj lamdove.
    1 bod
  26. DISKUSIA O NAKUPE ADAPTERA JE V SAMOSTATNEJ TEME, PROSIM CTENYCH UZIVATELOV FORA ABY SVOJE OTAZKY A SKUSENOSTI OHLADOM NAKUPU SMEROVALI DO NEJ.
    1 bod
  27. Pěkný večer, vzhledem k faktu, že zde diskutující vůz nevlastní a mají s ním minimum zkušeností, je relevantnost jejich vyjádření minimální. 14 dní jsem majitelem Škody Kodiaq 2.0Tdi 110kW manuál Style, DCC , nezávislé topení, max. výbava, najeto 2359km. Zkušenosti-vlastněné vozy, od Favoritu, přes Octavii I a II, Superb II a II kombi, Superb III. Jezděné vozy Audi A6, Passat poslední generace, C5. Důvod ke změně vozu-fantastická cenová pobídka od dealera, od něhož je to již 4.vůz. Ročně najedu cca 50 000km 50% dálnice. Hlavním kriteriem výběru vozu je value for money, prostor, pohodlí, mám dva pubertální syny a fantastickou manželku. Mám ve zvyku se o vůz starat, 1.výměna oleje do 1 500 km, dále pak po 10 000 včetně filtrů. Kodiaq má zatím dlouhodobou spotřebu 6,6l, u Superbu III po 80 000km jsem měl 6,2-spotřeba výborná, motor je po primárním zajetí, pomalu jej vytáčím do vyšších otáček. Vůz je pohodlný, podvozek perfektně odladěný, jednotlivé režimy lépe vychytané jak u prvních Superbů III. generace, na vozidle jsou 17 zimní pneu Nokian 65 bočnice-jsou to papuče!! Vynikající odhlučnění podvozku, naprosto nezvyklé u Škodovky. Jízda hladká, pohodlná, tichá, slabší diesel sedí charakteru vozu perfektně. Vůz nevlastním proto, abych na někoho nějak působil, popř. si něco dokazoval. Jsem si vědom svých schopností a nepotřebuji vozem zvyšovat sebevědomí a masírovat ego. Respektuji názory ostatních, je na každém, jaký vůz si koupí a v jakém jezdí. Pokud máte otázky, rád je zodpovím.
    1 bod
  28. Sharky ahoj, mám Columbus na Superb 2/2017, telefon Samsung Galaxy S7 Edge, takže mám to samotné čo ty. Všetky pokusy som odinštaloval, ide mi to s NOVA Launcher Pro (to používám aj tak) LG MirrorDrive (zakázať oznámenia) a na ovládanie soft (tlačidlo menu 2.0.8 - dal som to do zatvorky lebo divný názov, ale je normálne v google play), lebo Button Survior nemal smerové šípky a enter a niektoré app (hlavne KODI) nereagovali na dotyk (ale išlo to aj s ním). Nereštartuje sa mi telefon nikdy, niekedy ak púšťam applikáciu nenabehne, alebo keď púšťam viacero za sebou, vtedy len odpojím kábel a ukončím všetko na telefóne a pripojím a ide to. Ale chápem, že podľa toho čo máš nainštalované na mobile sa môže byť a reštartovať (aj keď ja mám 200 app :-)). Snáď stačí tak...
    1 bod
  29. Čau, jestli se to ozve přesně ve 40 km/h tak je to normální já zase řeším jinou věc, nějak mě začíná vadit že skoro nikdy nejde zařadit zpátečka napoprvé. Musí se auto trochu pohnout a potom tam teprve vleze, je to dost obtěžující a nepomáhá ani puštění a sešlápnutí spojky atd ... taky se vám to stává často ?
    1 bod
  30. Najeto mám přes 12 000 km, od té doby spotřebu moc nemohu hodnotit (léto,zima,jiné pneu, povětrnostní vlivy), ale víceméně se spotřeba drží mezi 5 - 5,5 litry. Jízdní vlastnosti se subjektivně změnily k pohodlnější jízdě. Ale je rozdíl jet se studeným autem, kdy je celkkově chod motoru takový neohrabanější a s krásně rozjetým, kdy po nějakých 20km jízdy cítím příjemný chod i při řazení. Ale jak říká pawouk, vše je pouze subjektivní. Řazení z 1. na 2. stupeň je ale při studeném autě vždy otřesné, pokud není auto v zatížení (alespoň 3 osoby) nebo jedničku nevytočím, nebo si nehraju extra citlivě se spojkou, tak jde cítit určitý ostrý přechod. Další rychlosti v pohodě, za jízdy jsem teda ještě jedničku neřadil, leda při hodně ostré jízdě někde ve vracáku, dvojka si se vším poradila. Jezdím spíš v nižších otáčkách, zvyk z dieselu, občas to protáhnu abych nezapomněl, že to má nějakou akceleraci, a vyflusnu trochu pavouků z motoru. Toť za mě a mé zkušenosti s 81 kW.
    1 bod
  31. Koukám, že tady někdo asi pracuje v autorizáku :-) Podívjete se na to, co si platíte ve faktuře v rámci "servisní prohlídky" neplatíte to jako celek, ale jako soupis různých úkonů a materiálů Samotné TPI škodovky říká, že pokud si zákazník dodá vlastní olej a dodrží podmínky (je originál zbalený, splňuje normu, provede se zápis do knihy) tak to nemá vliv na garance, navíc i v ELSE je požadavek jen na normu .. to že si servisy tlačí své moudra (aby neschudli protože po odčepování 10 litrů z 50l barelu je zbytek jejich zisk) je věc druhá, pak je to na zákazníkovi jestli ušetří 2500,- (a víc) nebo ne. Naštěstí je autoizák na každém rohu a je možnost volby. Snad si lidi nemyslíte, že ty autorizáky tam dávají něco extra :-) Kupují si to podle svého uvážení (ceny?) jen v 50L barelu
    0 bodů
  32. Směrodatný je uživatelský manuál pro tebe jako uživatele, servis v době záruku se samozřejmě bude řídit něčím naprosto jiným než tvým uživatelským manuálem, a logicky nemůže ručit za to, co si doneseš stejně jako za to co on má v předpisech...Tedy záruka je to, že prodejce zaručí, že výrobek po dobu standardní záruky (24 měsíců, delší záruku poskytuje zpravidla výrobce, pojišťovna nebo jiná instituce) nezmění užitné vlastnosti po dobu dvou let od zakoupení, a zároveň se záruka nevztahuje běžné opotřebení, snížení hodnoty užíváním a neoprávněnými zásahy uživatele. Tedy za to, pokud si zadřeš motor dodáním vlastního oleje nenese zodpovědnost prodejce ani výrobce škodovky, ale prodejce a výrobce oleje, se kterým jsi ve smluvím vztahu ty. Takže ŠA může bezproblému odmítnout plnění ze záruky už ve chvíli kdy je v podezření použití oleje, který nedodali oni. A to z jednoho prostého a jednoduchého důvodu, že servis nemá žádnou smluvní vazbu k tvému použitému oleji. Stejně tak jako když natankuješ špatnou PHM, nenese zodpovědnost výrobce, resp. prodejce auta, ale prodejce, resp. výrobce PHM. Pokud ještě teď nechápeš doporučuji nastudovat občanský zákoník nebo se obrátit na službu ochrany spotřebitele (www.dtest.cz), kteří ti situaci více polopaticky vysvětlí. No hele pro mě za mě si tam lej klidně ceresol :-) a místo svářečky používej oboustrannou lepící pásku.A dál už tuhle debatu vést nebudu. Jak říkám možná na Slovensku máte jiné spotřebitelské zákony, nebo dogmata. Já osobně pracuju víc jak 10 let v oboru reklamací, takže vím o čem mluvím. A očividně ty budeš typ co má pocit, že vyřvaním vyhrožováním a urážením si docílí svého, očividně se hodně pleteš.
    0 bodů
  33. Já ti nevim, možná na Slovensku to máte jinak, ale tady jsi v ČECHÁCH, takže ČOI není orgán, který v tomto případě neco dokazuje, jen posoudí tvůj nárok a slouží jako mediátor. A servis jednoduše dokáže, že olej není v pořádku a to tím, že to předem zadal do servisní kníky, kde se s velkou slávou objeví poznámka, že olej odpovídá specifikaci ale není doporučován dle předpisů, dílenské příručky nebo čehokoli jiného. A soudit se? ŠA na tohle má bandu vyškolených právníků, kteří se na tohle klepou jak vosa na cumel, co žalobu smetou při prvním stání u soudu a při troše štěstí to dopadne tak, že oni ti uhradí práci a ty si uhradíš díly. A finance na soudní spor v rámci tisíců že by neměla automobilka co je v ročním zisku 14mld? Kamaráde ty asi o spotřebitelských sporech víš jako koza o petrželi..
    0 bodů
  34. resi jednoducha prosta veta, kterou tam stejne pisou aby si kryli prdel " na zadost zakaznika" ci neco podobneho... a specifikace neznamena ze se jedna o naprosto stejnou vec ze.. a jak bude samozrejme nekde ve vop uvedeno servis nenese zodpovednost za pouziti neoriginalnich dilu. a tohle bohate staci aby se z toho dle zakona vymanili. A znalecky posudek musis dokladat ty jako poskozeny, v pripade vyhry procesu ti ho proplati. V dobe rizeni vsak nemuzes s veci nakladat...suma sumarum stoji to za to kuli usetreny tisicovce?
    -1 bodů
  35. Nikde nie je napísané, že olej musí byť kúpený v servise. Je napísané, že aké musí splniť požiadavky, resp. aké má mať schválenie. Nič viac, nič menej. Ak by použitie vlastného oleja znamenalo prepadnutie záruky, tak to by potom mala záruka prepadnúť aj preto, že ste palivo netankovali v servise, ale niekde na čerpacej stanici pri ceste. Nevidím v tom žiaden rozdiel. Ďalšia vec. V prípade zadrhnutia motora (čo je v dnešnej dobe dosť málo pravdepodobné), musí servis dokázať, že to zadrhnutie spôsobil práve olej dodaný zákazníkom a ten olej v čase kedy bol do motora naliaty, nevyhovoval schváleniu. Tj. bolo by potrebné, najprv vylúčiť to, že sa motor nezadrel napr. kvôli pokazenému olejovému čerpadlu, alebo kvôli inej chybe, ďalej by museli dokázať aj to, že olej nebol v poriadku, keď sa nalial do motora, a to spôsobilo zadretie. Toto ale výrobca dokázať nedokáže, lebo nemá vzorku oleja, naopak zákazník v najlepšej viere použil olej ktorý mu užívateľský manuál určuje, a v čase kedy sa olej do motora nalial, ten pravdepodobne schváleniu vyhovoval. Treba si uvedomiť aj to, že olej pravdepodobne už v momente kedy sa naleje do motora a premieša so zbytkovým olejom, ihneď stratí časť vlastností vďaka ktorým spĺňa určené schválenia výrobcu. Takže aj keby si predajca dal vypracovať znalecký posudok o kvalite oleja, ten by sa dal ľahko napadnúť.
    -1 bodů
  36. No ještě že to uznáš.
    -1 bodů
  37. Petrkiller, v momente keď ti inú závadu hodia na olej, dáš si spraviť znalecký posudok ktorý toto tvrdenie vyvráti. Zároveň požiadaš SOI/ČOI o "spoluprácu" a v tom momente je na ťahu predajca (nie automobilka), ktorý bude musieť dokazovať opak tiež znaleckým posudkom. Otázkou ostáva, či sa im do toho bude chcieť, keď budú vidieť, že nemáš problém to riešiť takouto cestou. Musíš si totiž uvedomiť, že ani predajca nemá na to čas a financie aby sa súdil a je pre nich lacnejšie danú závadu opraviť, hoc by bolo treba vymeniť aj celý motor, než sa ťahať s tebou po súdoch. Ale v tvojom prípade je boj o tvoje právo predom prehratý, lebo ty si kapituloval skôr, než by sa vec ktorú tu rozoberáme, mohla dostať už len do teoretickej roviny. Inak povedané, ak ti to vyhovuje, tak ich pekne dotuj kupovaním predraženého oleja v autorizovanom servise za 25-30 € za liter, pričom z týchto peňazí by si mohol meniť olej každých 10 tisíc km, čo už je interval pri ktorom môžeš prakticky použiť takmer hocijaký olej. Každopádne prajem ti, aby sa ti motor kvôli ich superdrahým olejom pri intervale až 30 tisíc km nerozsypal dva dni, alebo pár km po skončení záruky, naozaj práve kvôli oleju, resp. zlému mazaniu.
    -1 bodů
  38. FannanekH, oni môžu zapísať do servisnej knihy čo chcú, smerodajný je užívateľský manuál a tam sa nič nepíše o tom, že by si mal olej kupovať v ich servise. Mám dokonca pocit, že to zakazuje aj nejaké európske nariadenia aby si výrobcovia a dodávatelia náhradných dielov, príslušenstva, atď. robili takéto dohody, a preto výrobcovia nemôžu určiť ani konkrétnu značku oleja ktorý sa má použiť (ako to dávnejšie robil Renault s Elfom). Takže ešte raz. Manuál píše olej VW 50x.00? Áno. Použil si taký olej? Áno. Servis to doplnil do servisnej knižky? Áno. Tým pádom sami potvrdili, že si použil ten správny olej. Ak dodatočne budú tvrdiť, že ten olej nebol správny, budú to musieť dokázať, ale ono sa to bude dosť blbo dokazovať, keď sami zapísali do knižky značku a schválenie oleja, a ešte sa pod to aj podpísali a následne ti to do auta naliali. A keď vieš, že ten olej nemáš z nejakého divného zdroja, tj. nie je pančovaný, tak v takejto veci nemajú šancu. A čo sa týka právnikov ŠA, tých môžem mať na háku, lebo ja som auto kupoval od predajcu a nie od výrobcu, tj. ak by som sa išiel súdiť, tak sa budem súdiť s predajcom. ŠA síce bude robiť technickú a možno aj právnu podporu predajcovi, ale riziko možnej prehry na súde a náklady s tým spojené nakoniec aj tak ponesie ten predajca, tým pádom si 2x rozmyslí ako bude postupovať. Žiaľ, v našich končinách je zvykom, že predajcovia sa snažia odmietať aj oprávnené reklamácie, lebo sa spoliehajú na to, že zákazníci nepoznajú svoje práva a tým pádom uveria všetkému čo im povedia. Žiaľ, prax je taká, že väčšinou sa to tak aj deje. ale kamarát môj, to už je tvoj problém ak si aj ty necháš srať na hlavu. Ja osobne odkedy auto mám olej si nosím do servisu vždy vlastný (samozrejme so správnym schválením), nechám ho tam vymeniť, a kým som mal auto v záruke, nikdy som nemal problém so žiadnou opravou (na motore mi menili vodnú pumpu). Ďalšia vec je to, že takto som vždy dobre vedel/viem, že presne aký som mal/mám olej v aute. Lebo nie je nič horšie ako faktúra zo servisu s položkou "motorový olej - 3,6 l" a vôbec nevieš, že čo ti tam dali, kde ten olej kúpili a či to umaže motor keď s tým budeš ťahať v lete karavan na Jadran.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...