Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 03/25/17 ve všech sekcích
-
A ja bych toho Kardiaka docela i bral. To by v tom musel byt alespon 3.0 TDI 6ti valec aby to bylo o necem. Jinak je to pojizdna armara z venku. Kvituji ze pohodlna. Je ovsem otazka jestli to co Kodiaq nabizi to malo navic oproti klasice (O3,S3) za ty vyssi provozni, porizovaci naklady stoji. Popravde i kdyz se mi tam par veci nelibilo tak o malo vice me zaujala O3 fl 4x4 TDI 135kw DSG od Stana. Neni o tolik vice mene pohodlne a jizda s ni byla hbitejsi a tam ten vykon byl znat a i to DSG by se mi uz v takovem aute libilo. Ja nejsem sportovni ridic a vzdy dam radeji na pohodli a komfort. Skodovky v techto vrcholnych vybavach maji opravdu co nabidnout. To jsem nikdy nepopiral a nehanil. To o co jde je kvalita co to pak vsechno kazi a Kodiaq nebude vyjimka. Jsem zvedav co si v tomto smeru pro sve zakazniky Skoda pripravila. A to nemyslim zle, ale je to bohuzel tak.4 body
-
3 body
-
2 body
-
Inzerát...Nejsem žádná " krasavice", ani bohatá vdova. Jsem úplně normální, ani ošklivá, ani chudá ženská a hledám k sobě taky "normálního" chlapa.Chlapa, který nemá pošlapaný ego od svojí dominantní matky a nesnaží si ho hojit na své partnerce.Nechrápe a ráno netvrdí, že v noci vůbec nespal. Nedrbe se neustále při hovoru na koulích, případně v řiti. Splachuje po sobě záchod a umyje si ruce poté, co "ho ždímal" do mušle. Netelefonuje s kamarádama a neprobírá s nimi poslední fotbalový zápas celou cestu, zatímco jedeme ke tchýni na kafe zvaným "čurifrnda". Nenutí mě uklízet každý víkend a nikdy nepronese nad natřískanou ledničkou větu "tady zase neni nic k jídlu". Netůruje auto u čerstvě pověšeného prádla. Nedojíždí auta řízený "nojo ženská" a nedělá pak na ní "fakáce". Nebere mě na párty s jeho nadřízenejma s sebou jako "špendlík v kravatě" a nechce po mě abych měla najednou 127 cm dlouhý nohy, čtyřky kozy a dlouhé blond vlasy. Nenechává nespláchnuté oholené fousy aj. porosty v umyvadle a roztahuje mokrý ručník, aby nesmrděl. Nekrká u stolu a neprdí při každém podřepu, když si sahá pro lahváče. Neomračuje mě zážitkama z poslední pařby a obsah žaludku po pitce nevyprazdňuje do postele. Nestřihá si nehty u jídla. Nemá chuť na jahodové knedlíky zrovna když jsem připravila chilli con carne. Nenutí mě skákat padákem a bungee jumping a nekritizuje moje kamarádky z jogy. Neříká mi, kde všude mám celulitidu a jak bych mohla vypadat kdybych "něco se sebou dělala". Neopravuje moji angličtinu, když se snažím poradit zbloudilým cizincům. Nezapomíná na moje narozeniny a při sexu nevykřikuje "Lído, dělej. přirážej", když se jmenuji Jana. Nedosoluje si každé jídlo, aniž by ho ochutnal. Neptá se mě po sexu "tak co, jaký to bylo?" a "byla jsi?". Nechodí doma nahej s ponožkama. Nevyndává si u televize holuby z nosu a necvrnká je kolem sebe. Nezapomíná mi vyřizovat důležitý vzkazy typu "tvůj táta je v nemocnici s infarktem". Nepočítá s tím, že mám nadpřirozenou schopnost číst myšlenky. Nechce společný sex ve třech s impotentním kamarádem Jardou "aby si taky čuchnul, kurňa". ........SAKRA!!!! Já vlastně ani nechci chlapa! ...1 bod
-
1 bod
-
Mám teď na vyzkoušení OIII fc 2,0 TDI 4x4 135 kW DSG ve verzi L&K. Design neposuzuji - přední světla v této verzi mi nevadí - ostatně svítí velmi slušně. Dá se říct, že se mi celkově fc líbí. Výkon motoru je slušný, nicméně i při rychlostech jen 120 km/h je již velmi slyšet v kabině. Navíc při razantnější práci s plynovým pedálem tomu charakteristika řazení DSG rozhodně neprospívá. (DSG já osobně za toto doposud nevzal na milost). Spotřeba úměrná motorizaci (a zátěži DSG + 4x4) - klidná jízda zde znamená pod 7,0 lit. Dálnice okolo 140km/h je těsně pod 8 litry (při obsazení jen řidičem). Kola 18´ se zimními pneu. Pokud vezmu něco z výbavy - pěkná je panoramatická střecha (ovšem příplatek za ni již ne). Měl jsem strach z navi bez vystouplých tlačítek (Columbus), ale je to věc zvyku. Ovšem pak ten doťapanej displej.. Asistenty nechci nijak zvlášť hodnotit - ale super je třeba Blind Spot Detect, adaptivní tempomat mě neoslovil. Ambientní osvětlení interiéru s 10 barvami - hezká hračka. Ovšem při cenovce cca. 950 tisíc Kč by snad u nového vozu nemuselo cosi drnčet v palubní desce - nepodařilo se mi odhalit odkud to přesně je (držák na park. lístky to ovšen není). Jen takové ilustrační foto - zde s další novinkou z MB :1 bod
-
Takže mé dojmy po najetí několika set km s touto motorizací v Kokodáku... Motor vlažný, dynamika jen průměrná. To jsem očekával, těžké a mohutné auto, velký odpor vzduchu. Průměrná spotřeba 11,4 /100km. Pokud jedete vyloženě předpisově bez předjíždění stylem pana klobouka, tak přes 9 litrů průměr. Níž jsem se nedostal. Ale to už není jízda, jenom přesun. Auto jinak na 19" kolech 4x4. Podvozek super, motor tichošlápek. Podvozek mile překvapil, filtruje nerovnosti, nic nebouchá, žádné masírování zadků se nekoná a to je auto bez adaptivních tlumičů. palec nahoru. Rozdíl ve spotřebě v kokodáku mezi TSI 2,0 132kW a TDI 2,0 140kW je 3 litry. Takže je dobré si spočítat, kolik kdo najede a jestli se příplatek u TDI vyplatí. Mohu ovšem srovnávat dynamiku motoru s 2,0 TDI 110kW v oktávce, ta jede výrazně lépe. Rovněž 1,4 TSI 110kW v novém Superbu jede lépe než tento dvoulitr v Kokodáku. S 1,8 TSI v oktávce to ani srovnávat snad nebudu, tam je opravdu propastný rozdíl. DSG funguje skvěle, jenom při předjíždění se člověk sem tam orosí, pač při sešlápnutí plynu se chvíli nic neděje a pak člověk s napětím očekává, co se dít bude a jak to bude rychlé, aby to auto předjel. Protože to není ovšem vozidlo se sportovními ambicemi, dalo se to očekávat a předjíždět je dobré pouze s rozmyslem a nechávat si delší odstup od protijedoucího auta. Sportovní režim nepomůže skoro vůbec, jen to řve ve vyšších otáčkách a nic zvláštního se neděje. Člověk se musí smířit s faktem, že do kopce vás spráská kdejakej lepší osobák s menším obsahem.... Co se týče LED svícení, super. Tady je to bez kompromisu skvělé. Porovnávám s mými bi-xeny na O3, potkávací LED tolik neoslňují a obrazec na zemi je pevně ohraničen, dálkové jsou LED lepší. Potkávací možná lépe svítí ty xeny. Přisvicování do zatáček je znát. Automatické přepínání dálkových a potkávacích bych oželel, nefunguje moc dobře, často oslňuje a trvá to dlouho, než přepne na tlumená a naopak i nazpátek na dálková. Ambientní osvětlení interiéru je taková srandička, ale poteší. Jinak auto skvěle brzdí, řízení je trochu rozevláté, při vyšších rychlostech netuhne tak jako u O3 a je potřeba více drobnějších korekcí. Ale je to o zvyk. V autě nic nevrže, nepraská, ticho. Audio Canton nic moc, hraje o chlup lépe než standart.1 bod
-
Jj, pri tom prave jedine MPV narozdil od SUV ma smysl co by rodinne auto. I u Kodiaqa si i instalaci 3 velkych autosedacek na 2. rade sedadel nepredstavuji, ze by se vesly, ale nevim nikde jsem o tom necetl.1 bod
-
Nejak se musi zduvodnit zariznuti Alhambry/Sharana a podporit vnimani SUV = "rodinne auto". Je to asi jakoze i20 a i10 jsou rodinna auta.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Včera jsme s kolegy testovali sedmimístnou verzi Kodiak a...nechápu pro koho je určená. Snad kdyby ve 3 řadě byly dvě hodně malé děti....Bohužel ty jsme k pokusu neměli k dispozici.1 bod
-
Zdar vespolek! Je tu niekto, kto má APR/inú úpravu s DSG? Rád by som si sním prehodil pár viet. Vopred ďakujem :-)1 bod
-
1 bod
-
Na mě se Petrrrr vysral... Měl strach setkat se tváří v tvář s nejtajnějším členem - fantomem Donem Stringem, osobně [emoji23]1 bod
-
2x 5JA 827 249 B DORAZ KLÍNOVÝ na víko, 2x 5JA 827 250 B KLÍN ZAPADACÍ na karoserii. Ceny v AS ŠA: 5JA 827 249 B - 98Kč, 5JA 827 250 B - 60Kč, celkem tedy 316 Kč .1 bod
-
Samozřejmě, že je užitečné zástěrky si nechat namontovat. Při troše odvahy a šikovnosti to člověk zvládne i svépomocí.1 bod
-
Instantní SUV eintopf. To se takhle vezme Kokodák. Okrájí se mu kapota, přední světla, maska a nárazník. A kdo nemá doma v ledničce Kokodáka, ať tam vrazí multipack Tiguanu. Vzadu se ostrouhá nárazník, špetka změn v těch světlech a kdo má rád, může upravit i páté dveře. Vytáhneme přístrojovku a nacpeme místo ní nádivku z Leona. Krátce osmahneme, ozdobíme jinými koly a servírujeme.1 bod
-
Koukám, že tady někdo asi pracuje v autorizáku :-) Podívjete se na to, co si platíte ve faktuře v rámci "servisní prohlídky" neplatíte to jako celek, ale jako soupis různých úkonů a materiálů Samotné TPI škodovky říká, že pokud si zákazník dodá vlastní olej a dodrží podmínky (je originál zbalený, splňuje normu, provede se zápis do knihy) tak to nemá vliv na garance, navíc i v ELSE je požadavek jen na normu .. to že si servisy tlačí své moudra (aby neschudli protože po odčepování 10 litrů z 50l barelu je zbytek jejich zisk) je věc druhá, pak je to na zákazníkovi jestli ušetří 2500,- (a víc) nebo ne. Naštěstí je autoizák na každém rohu a je možnost volby. Snad si lidi nemyslíte, že ty autorizáky tam dávají něco extra :-) Kupují si to podle svého uvážení (ceny?) jen v 50L barelu1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Climatronic vypneš tak, že otočíš větráky úplně doleva, aby si neviděl, žádné "čárky" větráku a pak ještě jednou stáhneš víc a pak se to celé vypne včetně displaye.1 bod
-
A co kdyz se vytahne pojistka od ABS ? tak mate vypnute vse a muze jit radit na zasnezeny placek...1 bod
-
0 bodů
-
Tak teď si mi to teda vysvětlil.Jinak to o možné zpětné ne-montáži GPF jen tak tipuješ nebo vycházíš z nějakých ověřených informací, jako třeba, že to technicky není možné apod.?-1 bodů
-
-1 bodů