Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 04/05/17 ve všech sekcích
-
JJ, v áčkách se dá koupit kdeco, třeba OII v super stavu bez závad po Clintovi4 body
-
jindrous - Sice je to tady v hospodě, ale to neznamená, že se tady může úplně všechno. Tvůj příspěvek (a bohužel nejenom tento a v tomto tématu)se dá hodnotit jako zbytečný = spam. To je poučení pro příště. Buď sem dej veřejně přístupný odkaz, nebo si to nech to své facebook fanatiky. Tečka. Celou tu šaškárnu jsem smazal.3 body
-
[emoji23] [emoji23] [emoji23] Clinte tak to se ti povedlo. To vis Sabiza nejak na ten barak vydelat musi. Je to pohrebak, tedy pred stretem s jinym autem si lehnes rovnou dozadu. Hasici pak na tebe se zachrankou jen hodi ruze a hotovo.2 body
-
Aleši, ne že bych ti do toho chtěl vstupovat, ale máš tam pár nepřesností... 1. Auto s TDI se doposud možná lépe prodávalo, ale neznamená to, že to tak bude vždycky. Zrovna motor 1.4 TSI patří k nejoblíbenějším, co se týká prodeje ojetých vozů retailu. 2. Existují i motory PD, které měly filtry pevných částic, speciálně třeba na německém trhu jich bylo poměrně dost 3. Režim 30km okresky a 10 km město není na diesel žádná hitparáda, to se taktak v zimě stihne zahřát. A 20-25 tkm mi pořád vychází spíš na TSI, rozhodně to není "jednoznačně TDI" 4. Ten podstatně větší zátah TDI, jak píšeš, moc nekoresponduje s naměřenými hodnotami zrychlení, kde je TSI lepší. Nepleť si fakta a dojmy. Obě motorizace jsem měl/ mám a pro běžnýho smrtelníka bych volil TSI. Služební mám TDI, ale tam se bavíme o úplně jiné porci kilometrů, cca 50 tkm za rok.2 body
-
Vyjel ti opěrák z toho plastu při sklápění a teď se ti to tam žmoulá. Ty plasty jsou velmi natěsno.1 bod
-
Po vypnuti motora, kedy prerusis regeneraciu, sa DPF uz nevypaluje, ale roztoci sa ventilator, koli dochladeniu motoroveho priestoru. Neriesit, je to navrhnute myslim dobre a neznalemu by prave kontrolka prave prebiehajucej regeneracie len stazovala zivot...no ja by som ju tam prijal1 bod
-
To že není položka podle VIN "vysvícená" znamená jen to že tam z fabriky není namontovaná. Ale, jestli bude pasovat asi nikdo nezaručí...můžou se lišit i ostatní plasty do kterých zapadá že tam třeba pro to nejsou otvory. 9B9 je kód barevného provedení1 bod
-
Asi se vyplatí na to po přezutí myslet a párkrát někde cvičně zabrzdit, ale jinak bych z toho žádné velké drama nedělal a voskoval nadále i dosedací plochu.1 bod
-
No já bych s těmi chvalozpěvy na 1,6tdi dost šetřil, najezdil jsem s ním 50tis km a žádné velké nadšení se nekonalo, snad jen spotřeba krásná a to je tak vše, výkon nic moc, kultivovanost a projev bídný, 5ti rychlostní převodovka tragédie... Teď jsem měl náhodou OIII 1,6tdi půjčenou a musím říci, že jsem si říkal jak jsem s tím mohl dříve jezdit, v té době mi to tak nepřišlo ale teď po čase opravdu tragické svezení a ten hluk mi rval uši....1 bod
-
ty jsi nebyl klukům americkým mávat, když projížděli okolo Plzně min.týden? edit: tak to vidíš, vždyť oni jsou v tom přece úplně nevinně https://www.novinky.cz/zahranicni/blizky-a-stredni-vychod/434210-rusove-vysvetluji-tragedii-v-idlibu-toxicky-plyn-unikl-z-municniho-skladu-povstalcu.html1 bod
-
Proč to zase píšeš tak útočně? Občas by to chtělo trochu vydechnout.. Jinak když už teda budeme takto komunikovat, tak proč by nemohl vzít 1,4Tsi ve Style výbavě? Píše, že chce ojetou a tam tahle kombinace snad jde, ne? (Nechci se pouštět do žádného flame s tebou, jen nevim proč když s někým nesouhlasíš reaguješ takhle přehnaně) @milososka Za mě benzin, ale budeš mít nejlepší to zkusit osobně. Oba motory(1,4TSI/2,0TDI)jsou dle mého to lepší do O3.1 bod
-
Je to hrozný. Sabiza to skládá jako Merkura [emoji23] A pak bude tvrdit, že byl jen odřený nárazník u Lídlu...1 bod
-
@Stringo Tady máš kupní cenu auta: http://autoaukce.proebiz.com/_eaukce/ukoncene.html (http://autoaukce.proebiz.com/6020705-4678-T/6020705-4678-T.html) - 147 000 Kč Tady máš cenu jedněch dveří (jedny dveře stojí 2500,-): https://www.sbazar.cz/wf2017/detail/21896176-vw-passat-b7-od-2010-leve-zadni-dvere-combi Blatník - https://www.sbazar.cz/nahradnidilymaxi/detail/15303015-vw-passat-b7-levy-predni-blatnik-originalni Kryt zrcátka stojí snad 500,- Sklo řidiče je do předních levých dveří jde sehnat za 1500 - 2500 korun. Tady máš výpis aut z SAuto, které mají vypsanou výbavu, kterou má ono auto - https://www.sauto.cz/osobni/hledani#!category=1&condition=1&condition=2&condition=4&dph=1&equipments=16&equipments=17&equipments=214&equipments=217&equipments=24&equipments=3&fuel=2&powerMin=100&stk=1&subCategory=6&tachometrMax=300000&yearMin=2011&manufacturer=103&model=762 A to jsem ještě s výbavou šetřil, protože má tažné, asistent rozjezdu do kopce, bluetooth, isofix a plno dalších hovadin. Zaráží Tě, že to koupíš za pár korun a prodáš za ranec, ale připočítej si k tomu, že já do té ceny nedávám hodinovou sazbu servisu, který by to pro tu pojišťovnu opravoval. Passat má 800 Kč / hodina bez DPH. Jen výměna jedněch dveří je na cca. 2 hodiny mechanika. Nezapomeň taky na to, že autoservis musí dávat ihned automaticky nové dveře, musí je poslat do lakovny (jeden díl 3 500 Kč)... já tyto věci „ojebu“ tím, že koupím dveře stejné barvy od někoho, kdo je má. Ano, bude to lítačka, budu muset objíždět vrakoviště, vybírat si, budu muset řešit pičoviny okolo. A dneska lidi koupí všechno... opravdu. Stačí koukat třeba po http://autoaukce.proebiz.com/6019701-4679-T/6019701-4679-T.html. Je tam VINko, takže za měsíc Ti doporučuji kouknout na Bazos, sauto nebo podobné bazary a to auto tam najdeš opravené s komentářem, že je naprosto v pořádku. Bylo vydraženo za 71.000,- Kč a ten člověk, co ho koupil, není debil... dobře ví, proč za to dal 71 tisíc. Stejně tak je to například u tohoto Rapida. Může se Ti zdát, že je rozjebaný na prach, ale opak je pravdou. Bude tam práce na pár dnů, bude muset objet pár věcí, případně zaskočí do Polska. Stačí se kouknout na Allegro, kolik stojí díly v Polsku.1 bod
-
Tak já snad mohu srovnávat - 8 let O II 1.9 TDI , nyní 2 roky O III 1.4 TSI ( dsg ) a už bych tdi nechtěl. O tom Tsičku nevíš, jak je tiché a kultivované, to je snad ten hlavní rozdíl. Dále - hned se zahřeje, nesmrdí, spotřeba 6,3 ( vs. 5,1 ) - takže při mém nájezdu 20 tis. km je do 12 let používání levnější, levnější servis, neřeším filtr pevných částic, lehčí motor=šetří tlumiče, a hlavně výkon ( 110 kw v.s. 77 kw ) je sakra znát. IMHO dízly pro osobáky už jsou těžká minulost, možná tak do náklaďáku, ale do doby než nás převálcujou elektromobily ( a to nebude dlouho trvat ), tak pro běžné uživání určitě benzín. Důležité je, že mluvím o NOVÝCH vozech, takže těžko to potom srovnávat se zkušenostmi Franty Pepy Tondy, který to srovnává s 15 více let starými motory z 3. a další ruky, nejlíp s vymontovaným filtrem pevných částic ... To je lahůdka jet za nimi v Blance třeba ....1 bod
-
Vykytovat sádrou, natřít temperama. Pak snad. Bohaté zkušenosti poskytne Clint.1 bod
-
To buď rád.Osobně jsem viděl,jak zloději ze vzteku,že si někdo dobře přišrouboval Columbus vrazili do displeje štoubovák a pořezali palubku,sedačky.Já říkám jedno-když tam vlezou,ať udělají co nejmenší škodu1 bod
-
1 bod
-
Kluku nejspise si tem tvym spolucestujicim urcite vysral diru do hlavy tema tvejma dedukcema1 bod
-
1 bod
-
Mám třetí 3.6ku. A musím říct, že až na maličkosti žádný problém. První ročníky měly problémy se softem v dsg a tuším, že mohlo zatékat do mlhovek. Obojí řešila Škoda při garančkách automaticky. Teď mám rv 2011, 56.000km a bez problému. Pouze ve 30.000km jsem reklamoval horní uložení tlumičů ( totálně se rozpadlo) Servis vstřícně vyměnil. Takže za mě spolehlivost. Když supa tak jedině 3.6. ;-)1 bod
-
Nejak se musi zduvodnit zariznuti Alhambry/Sharana a podporit vnimani SUV = "rodinne auto". Je to asi jakoze i20 a i10 jsou rodinna auta.-1 bodů