Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 05/15/17 ve všech sekcích

  1. Adaptivni tempomat tam urcite nechej. Ve spojeni s DSG je to skvely. Pouzivam ho po Praze denne a i z toho duvodu jsem ho nechal pridelat do konfigurace kdyz se brala F3 pro pani . To spise lane assist je pouzitelnej pouze na dalnice, jak adaptivni tempomat (to jen tak btw..). Pokud nehodlas obcas nekde nechat svoji ratolest chvilku v aute, tak pak alarm (a safe system) ztraci smysl. Sklopeni sedacky spolujezdce vyuzijes? Pokud ne, tak dej pryc to. Gumovej koberec do kufru.. radejc oboustranej, sam ho mam a nemuzu si to vynachvalit - lze dokoupit pozdeji samostatne. Stejne tak zasterky i gumovy koberce dovnitr (ty sou ale vazne fuj fuj!). Bufik ani elektrickej kufr bych ja osobne pryc rozhodne nedaval. Jak psal Ales, to ze ho O3 lift oproti S3 liftu nema, je to co me sere asi ze vseho nejvic..
    2 body
  2. Tak uz to na tom svete byva Stringo. Bohuzel. Ja to uvedl jen jako priklad. Kdyz Liedel nabizi to co nabizi u pokladni ano bude tam asi pecena varena atd. ale presto. Na karlovarsku to taky neni zadna slava. Pozustatek z dob komunismu a to i 20 let po nem kdy vsichni brali stejne. Nasi sefove treba jsou si toho vedomi a samotne je to netesi. Uz i kvuli tomu ze dva nasi projektanti jezdi na vypomoc do Nemecka a driv jsme jednou dcerinkou jedne Nemecke firmy byli a maji tam akutni nedostatek lidi tak vime jak jsou placeni tam. Velka "pomoc" z Afriky se zatim nejak moc u nich neprojevuje. Presto nam vyssi platy dat proste nemohou. Museli by za zakazky chtit tolik, ze by jsme nebyli konkurence schopni. Je to tak blbe nastaveno uz systemove. Priklad. V Nemecku je nejdrazsi prace samotna. Treba prijde instalater a voli se takove materialy a postupy, ktere jsou sice drahe a to nekdy velmi oproti jinym. Ale ten instalater nad tim stravi tretinu casu a tak se to vyplati. U nas Cesi furt chteji vse nejlevnejsi a uz nevidi to, ze ten instalater se s tim bude srat vecnost, ale to nevadi a porad se to vyplati, protoze u nas si instalater uctuje 400 za hodinu prace zatim co v Nemecku treba 2000. Jsme levnou montovnou pro zbytek Evropy se zisky vyvadenyma do techto zemi a podle toho to tak vypada. Ja treba jit delat do DE nebo jinam nechci. Proc bych mel uz tak bohate zemi pomahat aby byla jeste bohatsi. Ja chci abych se tady jednou mel dobre a kdyz ne ja tak moje deti, ale to by asi chtelo radu veci zmenit. Vcetne nekdy mentality a mysleni lidi u nas. Vecne tema.
    2 body
  3. Mě by 30 přišlo slušný... Dneska sem se bavil se známou - má nějakej učňák ani nevím co přesně a dělá ranní 8h pouze v týdnu bez víkendu a brala 21t čistého + příspěvek na dopravu 1500,-. Kontroluje kliky do aut... Kurva a já dohlížím na celou montáž turbíny a s nočními a víkendy beru nějakých 25t... Seru tady na to a jdu do nějaké německé fabriky na tapecirung do BMW, kde kdejakej trotl bere skoro víc jak já a má čistou hlavu... Nedivím se, že lidi na odbornou práci serou a radši jdou na linku...
    2 body
  4. Představuju vám moje řešení plynových vzpěr kapoty pro RAPIDa. Protože je zatím nikdo nenabízí, na OI jsem je měl a konstrukce je mým živobytím, navrhl jsem si kinematiku vč.výpočtu potřebné síly dle podkladů dodavatelů vzpěr. Vzpěry tím pádem nejsou použity standardní, jsou zakázkové. Držáky jsou uchyceny pod matice pantů kapoty, spodní kloub je našroubován místo šroubu blatníku. Síla plynových vzpěr se mi podařila vypočítat velice přesně, kapota jde velice lehce zavírat díky tomu, že vzpěry nakladou příliš velký odpor, jako tomu bylo třeba u vzpěr na OI. Díky nižší síle vzpěr se kapotě se musí lehce pomoci asi do 1/3 - 1/2 zdvihu. Ale to není nic, co by vadilo. Při návrhu dostala přednost jistota, vzhledem k subtilnosti provedení kapoty a jejích pantů nedochází k jejich namáhání či koucení při zavírání. A video zde:
    1 bod
  5. Dlhsie som uz na fore nebol a pozeram, ze s mojich dnesnych 300.000km nie je vobec vynimkou a mnohi tocite uz dalsiu stovku. Tak vasim motorom prajem vela zdravia a vam vela stastnych kilometrov. P.S. AZQ 2004, rozvody menene iba nedavno!, vyhadzuje nizku ucinnost katalyzatora, inak olej nezerie, spotreba dlhodoba 6,5
    1 bod
  6. Jo školit neznámená znát...to je známe české pravidlo.
    1 bod
  7. Ahoj všem, rok se s rokem sešel a mě začalo týct řízení od gufera na levý straně. zajímalo by mě, jestli ta převodka jde vydolovat za normálních okolností, nebo musí náprava o kousek dolu. Případně, jak ji pak zpátky vystředit jak byla. Co vim, tak na středění sou nějaký locator piny pod číslem T10096, ale nerozumim jejich fungování. Díky za každou radu.
    1 bod
  8. No, řekl bych že stejný zvuk jak u Kidona pár postů výše. edit Ale jako všechna videa to zkresluje, nezdá se to být až takový extrém, nejlepší posoudit s druhým OK motorem. Jak se to chová při prošlápnutí plynu/jakej to má zvuk? To bude autorizák nebo nezávislej servis? Myslím že na spodku nic nezjistí, vím že radit servismanovi je těžký, změřil bych tlak oleje, sundal horní kryt rozvodu pro kontrolu řídícího ventilu a vůle přestavovače a mělo by být jasno. Pokud nemáš měněný rozvody na poslední napínák a případně řetěz, spojil bych to s tím, pokud se do toho poleze víc. A rada, na předcházející příspěvek jen odpovídej (v poli pod posledním příspěvkem) a necituj ho volbou "Citovat", porušuješ tím pravidla fora, jestli můžeš, citaci v posledním příspěvku odstraň link na video Ti teď nefunguje, tady je pro ostatní 20170512_144318.mp4
    1 bod
  9. Je tam jiny konektor, vymena mozna je + je nutne to nakodovat pokud se nepletu. Vice info rolbar/ferda25
    1 bod
  10. Prodávají se tam poškozené věci z linky. Pokud o ní nevíš je to jen tvůj problém.
    1 bod
  11. tak já jsem dostal od kamáráda koncovky z octavie RS a tak trochu jsem si s tím pohrál a skusil jsem to nainplementovat na superba TSI 162 Kw,kde jsou 2 výfuky,no a nakonec to vypadá takto:
    1 bod
  12. Škodovka má podnikovou prodejnu? :-D :-D :-D
    1 bod
  13. Style má světla TOP, která jsou na fotkách. Nižší výbavy mají světla, která jsou de facto shodná s před FL variantou, jen svítí jinak céčka, resp. céčko.
    1 bod
  14. veľa asi neporadím, ale nedávno som si uložil jeden odkaz. je nemecky, a nemal som kedy si to preložiť. nejaké pin-y sa tam spomínajú https://www.a4-freunde.com/showwiki.php?title=Pins+und+alles+was+dazu+gehoert a ešte jeden ruský zdroj https://www.drive2.ru/l/6736983
    1 bod
  15. To je dobry, to bych bral taky i u Rapida. Proud chladnyho vzduchu kolikrat vadi i mne, jsem citlivka. No ale u R MR13 si muzu na radiu ladit tak akorad Evropu 2. [emoji23]
    1 bod
  16. v 99,999999999 % jsou kradené. Jestli jsi někdy koupil použitou věc na škodovku tak byla ukradena. Pokud ti někdo ukradne auto, tak si vzpomeň že tento druh business jsi podpořil taky ;-) . Kdyby lidi nebyly blbý tak by jsme nemuseli cvakat tisice za pojištění proti krádeži, ale asi škoda slov.
    1 bod
  17. Popravdě řečeno neni mi znám princip, jak to probíhá a ani důvod, proč by to tak mělo bejt, ale neslyšim to poprvé - před lety mi kamarád s Oktávkou TDI vyprávěl, jak taky nechal tunit ŘJ, a že první km si myslel "vždyť se nic nezměnilo", ale jak najížděl další, bylo to lepší a lepší. I mě přišlo, že první vytočení po ohřátí bylo nic moc a ta další během cca 10km jízdy už lepší. Jak jsem psal, najel jsem zatim celkem cca 20km, z toho půlku hup cuk ve městě a v kolonách, nic dalšího jsem nenajel, byl jem KO, takže další dojmy jindy. Placebo jako hrom , pouze se naučil jezdit. Každá změna sw je poznat hned, korekce pouze ještě vylepší. Na to ale stačí režim plného plynu a několik resetů. /cyklus vypnutí a zapnutí/ V případě tohoto vozu o 1až 2Nm a možná 0,8kW a to opravdu nepoznáš. Takže jedinný efekt je přepis na 55kW což jsem ti před půl rokem nabízel za 3000,- Šutráka jsi poznal osobně??
    1 bod
  18. Ale plat máš třetinovej co Pawouk.......
    1 bod
  19. To není jako firma s 50ti zaměstnanci včetně uklízečky a sekretářky co si jednou každý to svoje [emoji6]
    1 bod
  20. Ja myslel ze bys tu zustal s jeho starou aby on mohl jed. Pancho uz asi nema cas.
    1 bod
  21. Zkus worldparts tečka cz. Mě dodali díl na anglickou verzi auta do 2 dnů. Někdy dokážou podle popisu také najít číslo dílu, celkem jsou velice ochotní.
    1 bod
  22. Diky za postrehy, nicmene na gume trvam.. Nicmene by me zajimalo, nemate nekdo foto, jak vypada ta kozenka na zadni strane sedadel? Nebo nemate nekdo zkusenost s rim paketem pro spatne cesty?
    1 bod
  23. nesouhlasim, ten oboustranej koberec do kufru je super zalezitost! standardne ho mas kobercem nahoru, abys moh pouzivat cargo elementy nejezdil ti naklad sem a tam. ale pak prijdou chvile, kdyz potrebujes odvezt lyzaky (ze kterejch kape voda), kocarek ze zaprasenejma kolama, sud po akci zalepenej od piva atd. no a jednoduse otocis, doma pak splachnes hadici nebo jen mokrym hadrem a je zase cisto. na druhou stranu gumove koberecky pod nohy jsou opravdu zbytecne, pokud casto nevozis lidi s botama od bahna.
    1 bod
  24. Facelift se rozhodně nevyvíjel dva roky dopředu. To by bylo trošku šitý horkou jehlou. Stačí se podívat na studii Rapid Sport, která vznikla v roce 2012 a bystřejší člověk pochopí, že prvky tohoto prototypu se objevují u faceliftu. Pan Dvořák by si měl naliskat za ty hovadiny, co píše. Ať už "plnotučné xenony" nebo 4válec 1.4 TDI...
    1 bod
  25. A proto se výpočet průměrné spotřeby sejde s palubním pc až po více tisících km. Tankování je vrtosivé že jednou natakujete o 2-3l meně než je možné a podruhé zase o to víc. Pak spotřeba lítá o litr i dva na 100km. Vic věřím pc
    1 bod
  26. Ahojte tak prispejem aj ja svojou vlastnou skusenostou.Dnes som osobne menil palivovy filter na 1,6 cr .Uz po precitani prispevkou vyssie ze je k tomu potrebne pripojenie na diagnostiku sa mi zdalo prehnane a aj sa to potvrdilo. Je len potrebne zaliat filter az po okraj doslova ako ked skoro prelejes pohar .Vrchny kryt filtra ma zvnutra asi 1 centimetrovy vystupok (trubka) ktora po zaliati filtra a zalozeni vrchneho krytu filtra je ponorena v palive a nie je mozne aby nasala nejaky vzduch.Po vymene som auto nastartoval a nenastal ani len pokles otacok alebo cukanie .Tak ze chlapi ide to v pohode aj bez diagnostiky!! Robyl som to na II r.v 2010 a aj na III r.v 2015 .
    1 bod
  27. Tak erwinu jsou prezentace akorát z podzimní konference, jarní tam ještě není. Ale postahoval jsem nějaké TPI.. Tepelná oxidace chladící kapaliny: chlad_kapal.pdf Nefunkční stahování oken: okna.pdf Pomalé navíjení rolety zavazadlového prostoru: roleta.pdf Panel přístrojů indikuje problém s motorovým olejem: snimac oleje.pdf Vylomené vedení skla zadních bočních dveří: zadn okno.pdf
    1 bod
  28. na tu horni plochu zadniho narazniku mam stejny nazor, to fakt vymyslel nejaky inteligent. furt v tom stoji voda a bordel, takze asi si dokazem selskym rozumem predstavit jak ta plocha bude po par mesicich/letech poskrabana.
    1 bod
  29. Prestala mi fungat funkce denniho sviceni. Mam Fabia I 1.4/50kW, do provozu 2001, zastavba rele denniho sviceni s inovovanym rele AEV 0317A VK7, doposud vsechno fungalo. Az najednou na me blikaji prodijedouci vozidla, ze nesviti predek. Popis zavady: - prepinac osvetleni v poloze "vypnuto" -> nesviti nic: predni potkavaci OFF zadni OFF obrysova OFF podsviceni palubovky OFF - prepinac osvetleni v poloze "zapnuto" -> predni potkavaci ON zadni OFF obrysova OFF podsviceni palubovky OFF - prepinac osvetleni v stredni poloze "obrys" predni potkavaci, OFF zadni OFF obrysova OFF podsviceni palubovky OFF Kdyz vyndam a nandam pojistku rele denniho sviceni, je slyset, jak cvaka. Stejnetak rele cvakne, kdyz se prepinac prepina z polohy vypnuto do stredni polohy obrys. Necvakne pri zmene polohy mezi obrys a zapnuto. Mimo to - nahodile za jizdy se na jeden cyklus spusti predni sterac - vubec nestrika ostrikovani Nevite, co s tim?
    1 bod
  30. Nevíte někdo, jestli je velký problém nacpat mezipodlahu z OII combi do OII liftbacku? Na combi by se ještě dala sehnat, ale na liftback sehnat použitou mezipodlahu je nemožné. Díky
    -1 bodů
  31. Mne v salónu říkali, že Kodiaq má "lepší kameru"... Takže bych řekl, že ve výsledku to bude kombinace jak HW, tak i SW., pokud mi tedy netvrdili nesmysly :-) Odesláno z mého SM-G935F pomocí Tapatalk
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...