Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 08/15/17 ve všech sekcích
-
Jestli je to jen kvůli dětem, tak bych se na to s klidem vyprdnul. To auto se celkem rychle natopí samo od sebe (diesely mají elektrický předehřev). Navíc, to dítě musíš do auta nějak dostat, takže ho oblíkneš a budeš ho pak zase svlíkat? To se mu líbit nebude... S odstupem času se budeš určitě smát tomu, jak jsi byl co by otec čekatel přehnaně úzkostný. Respektive, že jsi hledal problémy, tam kde nejsou a naopak je neviděl, tam kde se později ukážou.4 body
-
Říká ti reálné zkušenosti, tak nevyskakuj. S dítětem je nezávislé topení paradoxně pro kratší trasy přítěží - venku musí být oblečené, vevnitř mu bude zima. Ale ono tě vyškolí samo.3 body
-
Ne každý Pražák může jet do Benátek, tak přitekly Benátky do Prahy3 body
-
Restart pomohl. Druhý den jsem přišel k auto a nový design už tam na mě čekal vyzkouším ještě další.2 body
-
Ty vole uhlobaroni si hrajou na ekologisty. Stejne jako China si hraje na demokracii. Ozak si se svou Karkulkou hraje na Ferrari. Clint si se svym autem hraje na spolehlivy vuz. Tady uz je opravdu svet jeste v poradku jedine v Globusu.1 bod
-
Zatím se bránim zuby nehty. Ale když to daňový poplatník chce platit. :-) Už máme 2 kousky a jak slyší mýho Supa, tak slintaj jak hladový Bernardýni. Ale je pravda, že ta tramvaj chvíli jede... [emoji23] [emoji23] [emoji23] [emoji23] [emoji23] [emoji23] [emoji23] [emoji23]1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Vyšší cena není nutně zárukou kvality. To bys už mohl vědět. Třeba zrovna v tom Globusu toho jídla prodají tolik, že na něm nemusí mít takové marže. A hlavně to není jejich hlavní činnost, tu mají v obchodě jako takovém.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Zdroj niekde na nete : Kapitalizmus je lepší než socializmus. V socializme zlodeji kradli toaletný papier, mydlo, ceruzky. V kapitalizme zlodeji kradnú fabriky vyrábajúce toaletný papier, mydlá, ceruzky. V socializme robotnici dostávali prebytky. V kapitalizme sú robotnici prebytkom sami o sebe. V socializme kradlo veľa ľudí, ale málo. V kapitalizme kradne málo ľudí, ale zato veľa. V socializme sa o zlodejoch písalo v čiernej kronike a sedeli v base. V kapitalizme sa o zlodejoch píše ako o celebritách a sedia v daňových rajoch…1 bod
-
http://www.cars-equipment.com/www/en/shop/skoda/start-stop-system-deactivation-interface-for/#prettyPhoto ďalšia možnosť deaktivácie SS systému bez nutnosti zásahu do elektroinštalácie či kódovania. stačí nechať napojené na diagnostickú zásuvku. pre aktiváciu SS pravdepodobne stačí vytiahnúť, pre deaktiváciu opäť strčiť späť1 bod
-
O3 FL sviti lepe jak ty prvni verze LEDek co mel Leon.. Svetla se ve vyssich rychlostech prizvednou nahoru, ta kamera dost zkresluje.. Minimalne takove zkusenosti mam ja kdyz si obcas vezmu kolegovo FL. A za me teda LED svitej daleko lepe jak BiXeny na pred FL, jedina absence je to nataceni svetel, to fakt nekdo nedomyslel i pres to, ze ta sirka toho svetleneho kuzelu je daleko vetsi. Nechces tu objednavku omicrone zrusit a vzit si misto toho neco od VW radejc? Mam pocit ze se na to auto netesis, ale spis se jen desis.1 bod
-
Od urciteho modeloveho roku (tusim 2015?) to neni v zakladni vybave, ale spojeno pouze s alarmem. Vybava tedy nehraje roli. Takze se bohuzel nemylis.1 bod
-
Pro LEDky je obrovský problém, námraza, zima a sněžení(je schopné úplně oslepit přední světlomety, protože nehřejí a zalepí se sněhem) + pološero, tam opravdu nefungují(jako kdyby auto nesvítilo).1 bod
-
To je bída, to je bída Intenzita a zejména barva světla je celkem dobrá, ale ten ten dosah ? Buď ta kamera dost zkresluje perspektivu, nebo to opravdu nesvítí moc daleko, ani v tlumeném, ani v dálkovém režimu... Pro vyšší rychlosti pro jízdu po dálnici to bude problém I má stávající (ještě pár týdnů) O2FL LK svítí s xenony v potkávacím režimu výrazně dále a zdá se i šířeji, světelná stopa není tak ostře ohraničená, a "blbé" staré halogenové dálky s Osram Nightbreaker svítí podstatně dále než ty LED na videu. Někde v nějakých testech jsem to četl, a moc nevěřil, no doufám, že v reálu to bude vypadat lépe. A skutečné AFS? To je vidět při zapnutí světel, kdy se provádí diagnostika, světla se pohnou pouze ve vertikálním směru (povinná nivelace), v horizontálním směru ani ťuk, mé AFS v O2FL se vychýlí několikrát semtam i do stran, tam se skutečně světla natáčí plynule (byť jen do určité rychlosti). A ten LED corner light je také jen skokový, a ne plynulý jako u O2, je to asi jen nějaká clona ? Ale doufám, že většina z těch negativ jsou jen subjektivní pocity z nedokonalého zobrazení přes video z kamery....1 bod
-
1 bod
-
njn pak přijdeš na uřad a něco po nich chceš, tak je většinou vzbudíš ze spánku1 bod
-
No vidíš, tak to by Ti všude v autorizáku řekli, že máš vše v nejlepším pořádku, K napínák a modifikované písty/kroužky, když máš číslo motoru vyšší jak 234188. Tady budou písty 06H107065DD a kruhy 06H198151C 1,2-1,2-2 vrtane. Průšvih je, že i tyhle se umí bohužel ucpat ... https://forum.skodahome.cz/applications/core/interface/file/attachment.php?id=407817 Myslím, že 0W30 je pro naši oblast zbytečná, dával bych spíš 5W30, a nebo ještě lépe nějakou 5W40, a jezdil bych jen fix interval, tedy max 15tkm/1rok, případně ještě trochu míň, když to honíš jen po městě.1 bod
-
skus typ 2 - podľa niektorých zdrojov by malo ísť o karbónové pozadie. následne reset rádia (tlačidlo zapínania drž dlhšie ako 10 sekúnd). netvrdím že sa podarí, no skúsiť môžeš1 bod
-
1 bod
-
Tak toho jsem si nikdy nevšímal, ale faktem je, že na to auto reaguji asi jako na starou Lagunu. Taky jich je všude plno, není moc hezká a proto je naprosto nezajímavá1 bod
-
máš opotřebený vstřikovací systém a ten nezvládá požadované ( upgradem SW zvýšené) tlaky nového SW. musíš vyměnit čerpadlo a pravděpodobně všechny vstřiky. Jelikož jsi asi podepsal papír, tak už ze škodovky žádnou kulanci nedostaneš.1 bod
-
No právě, ne že bych byl z vrzajících, lupajících, praskajících Škodovek nějak nadšený, ale co už, prostě tak už to u Škodovek bývá. Teď nedávno jsem se svezl v Peugeotu 307, asi tak 10 roků starém, řeknu Vám naprostá balada, za cca 200 km jsem nic podstatně zvukově otravujícího neslyšel. Já to částečně řeším tak, že si kupuji nové Škodovky až po 1. faceliftu, když už může být spoustu much vychytána, na nové modely a horké novinky nereaguji. Myslím si, ze současná rychlá obměna modelových řad automobilek a nepočítaně modelů a variant zavdává k tomu, že se nějak dlouhodobě systematicky, komplexně a vyčerpávajím způsobem tyto modely již tak netestují. No a taky když nás EU a podobné instituce nutí mít stále nové systémy ve voze (ABS, ESP, systém hlášení nehody atd.) tak při dlouhodobě podobných cenách nových aut, se někde musí ubrat ( na kvalitě materiálu, na zkrácení, nebo vynechání dřívějších dlouhodobých testů apod.)1 bod
-
Tak abych to shrnul. V cca v rozmezí 55.-58.000 km vyměněno, či upraveno následující. Auto již není v záruce. Měl jsem ještě původní 2 roky. 1) Plato kufru vrzalo a poťukávalo - vyřešeno podlepením pantu a gumového dorazu na středu plata, jak se opírá plato o víko kufru. 2) Vrzající uložení torzní tyče - vyměněno. 3) Vrzající a tukající kufr - vyměněny boční gumové dorazy za nové. V servisu je namontovali obraceně a jelikož to mám do servisu 50 km, předělal a seřídil jsem si to sám. Samozřejmě jsem udělal hezké fotky a poslal do servisu. Kufr krásně ztichnul. 4) Vrzání a ťukání zepředu- měl jsem podezření na silentblok převodovky. Při jízdě se neprojevilo. Nicméně jsem je poprosil o diagnostiku uložení. Přišli s tím, že je rez v tyčkách řízení. Cena tyček byla po mém jištění informací na fóru a zatlačení na servis, uhrazeno Škodovkou. 5) Vrzání a ťukání zepředu, při určitém stylu jízdy - jak jsem psal již dříve, zvuky byly furt. Teď už jsem byl přesvědčený, že to silentblok je. Bylo potvrzeno v jiném servisu Škodovky a vyměněno. Teď je ten pravý klídek a jak to i jinak řadí Až na to, že s tím autem vůbec nejezdím já1 bod
-
Jestli budeš zvedat auto, tak musíš celé, když zvedneš jen na hever ztabilizátor se zpříčí. Nejlépe ještě na kolech odšroubuj a vysuň vršek kosti (od tlumiče) a pak můžeš dle potřeby zvedat heverem třeba jednu stranu.1 bod
-
Najúčinnejšia ochrana je toto: http://www.koreus.com/video/pub-suburban-trunk-monkey.html#1 bod
-
A pak se lidi diví, že jsem začal chlastat. Kurva, jak mám dojet do Ostravy, normálně, za 4 hodiny.0 bodů
-
Tak to je tedy síla Mám naštěstí alarm objednán, ale že to dnes není ani v LK edici, tak to je opravdu masakr-1 bodů
-
Nejsme tady v dětské pořadne ne??? Tak se nezabíjej nesmysli ...... Já jsem jen chtěl zjist jak je zajištěn prihrev motoru to je vše a to topení má jiné přednosti než jen teplo v autě......-6 bodů