Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 09/26/17 ve všech sekcích
-
Poprvé v životě jsem zapojoval zásuvku. Bylo to jako první milování.Vědět kam co patří, mohlo to být bez křiku a slz.4 body
-
Petrrr, docela jsi to trefil. Lid se složí na e-auta těm co si je mohou dovolit a mohou je dobíjet ve svém baráku, který je mimo, nebo na okraji města. Takže lid ve městě utře a náplavy si budou v klidu jezdit po dálnici zdarma, nebudou platit silniční daň, parkování v zónách atd.... Prostě, jak řekl klasik. Muž v elektromobilu musí projet. ;-)3 body
-
2 body
-
Tohle mě napadlo, když byl tuhle v TV nějakej odborník z Eco Caru - prý to nebude dlouho trvat a bude stačit na cestu třeba do Chorvatska třeba 2x zastavit na dobití - což o to to by nebylo tak hrozné, ovšem pouze v případě že by jelo pár elektroaut - v běžném provozu by se ty tisíce aut na dobíjecí stanice ani při nejlepší vůli nevešly. Mám jen obavu že vychtrálci z Europarlamentu něco schválí a běžný motorista bude mít po pí.. Pak bude vlastnictví auta zase jen pro vyvolené.2 body
-
Přesně tak, NikhajZzz motá dvě věci dohromady. Žádný certifikát o úpravě SW není potřeba. Jediné co může policista rozporovat je platnost STK, při tom ale musí vycházet z předpisů země, kde je vůz registrován. To znamená, že majitele Slovenského auta nemůže popotahovat za to, že neplní Německé předpisy - taková jsou pravidla EU, které ostatně opakovaně potvrdili soudy nejrůznějších instancí. To právě vůbec nemusí být pravda. "Rozchození" auta po výměně EGR je občas problém i u vozu, který úpravou SW neprošel - proto by to měl vždy dělat někdo, kdo s tím má zkušenosti a umí si poradit a hlavně je ochoten za to převzít plnou záruku. O celé záležitosti mám sice kusé informce, ale podle toho, co píšeš, se mi postoj autorizovaného servisu zdá OK. Vždyť ty nevíš, v čem je skutečný problém, jen si "něco" myslíš. Blbý je, že jsi si ten ventil koupil sám a tím pádem to ani nemůžeš hodit na hlavu tomu servisu, kde to montovali - v opačném případě by to byla jejich věc, jak si s tím poradí. Kolik máš najeto?2 body
-
Tak ji měl říct, že to byl takový předčasný Ježíšek a už nic dalšího od něj letos nedostane.2 body
-
2 body
-
No jo, ono se mluví. Ale bude to tak skutečně? A jak ekologická je jejich výroba a pak likvidace/recyklace oproti pohonnému řetězci spalovacích motorů?2 body
-
1 bod
-
Optický parkovací systém je chytřejší než bys čekal, úmyslně zobrazuje velkou překážku kterou vidí pouze jedno čidlo také na sousedních čidlech. Proto raději před hledáním chyb ve svazku zkus přehodit čidla mezi pozicemi, které nejsou bezprostředně u sebe. Pak uvidíš, jestli není vadné. Já kvůli tomu rozebral celé auto, proměřoval kabely a měnil jednotku abych pak po týdnu zjistil, že vše způsobuje jedno vadné čidlo za pár kaček, výměna zabrala 10 minut. Za dobrou radu plus bod potěší :-)1 bod
-
1 bod
-
Nikdo nic nesmazal, příspěvky jsou přesunuty tam, kam patří = výběr motoru v motorové sekci FI... PS: Po té době, co jsi tady, by sis snad mohl najít své příspěvky ze svého profilu.1 bod
-
1 bod
-
... a v neposlední řadě, co ti, co jsou zvyklý jezdit na dovču autem? Cesta do Chorvy 3 dny a to ještě někam navrch na Istrii, aby to nebylo moc daleko1 bod
-
Včera jsem se bavil s kolegou, že mu přijela dcera s Teslou na dobití. Prej tu elektriku bude splácet ještě dlouho. :-)1 bod
-
Presne jak pise @Scenic, znovu nasynchronizovat a odebrat + znovu pridat oblibene kontakty, pak uz obrazky uvidis.1 bod
-
Ukazuju. Akurat som musel donutit radio synchronizovat nanovo kontakty.1 bod
-
vymontované DPF a jízda bez emisní plakety se tam pokutovala vždy, prostě porušuješ jasně zákon (jezdíš s nedovolenou úpravou) a Euro bylo zavedeno jasně v rámci celé EU rakousku si prostě nemůže říct že bude uznávat pouze svoje nově vymyšlené Euro5+ s certifikátem. Ale dát mi pokutu za něco co se naší země netýká prostě nehrozí, leda že by vystoupily z EU a o tom jak si nevím. Auto je homologované a má euro5 konec šmitec. V německu bez úpravy neprojdeš STK, proto je to tam problém. Dokud tu nenapíše někdo spolehlivý nebo si to nepřečtu v seriozních novinách tak ti to věřit nebudu a až to někdo reálně potvrdí, tak stejně si tu pokutu budu moc přes evropské právo vymoct zpět.1 bod
-
Dnes jde o to vybrat alespon tak ( model, znacka) aby tech zmetku tam bylo v prumeru mene nez jinde. Samozrejme s prihlednutim k cene. Skoda to ovsem se svym papundeklovym interierem asi nebude.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
V technickom liste AV-L 0W-30 chýbajú údaje o TBN a SAPS, ale z toho, že to je ACEA C3 olej so schválením VW 504.00, môžeš vydedukovať, že je to mid-SAPS olej a TBN bude okolo 6-7. V tomto má Mobil jednodznačne lepšie hodnoty, ale na max. 15 tisíc km to zase nemusíš riešiť. Iné oleje ti posielať nebudem, lebo ja sám preferujem aktuálne tieto dva (aj s ohľadom na dobrý pomer ceny a výkonu). Existujú samozrejme aj iné zaujímavé oleje, ale ich cena je inde a ja osobne si myslím, že nestoja za to. To radšej mením lacnejší olej častejšie. Ja osobne som prešiel nedávno právce z toho Mobilu New Life na AV-L 0W-30, a mením ho každých 10 tisíc km. Filter si kúpiš v každom druhom eshope na oleje. Vždy sa uvádza či je to "originál", alebo iná značka.1 bod
-
Naco zadní světla při denním svícení? Se necháváte rád buzerovat od pomahačů a chráničů? Dotankovat? vždy to ukazuje cca o 8l méně, než se tam nakonec vejde. Mám pocit, že si z nás dělá výrobce legraci...1 bod
-
Produktove zmeny pro MR17 od 45KT Elektrická dětská pojistka od Ambition Nová barva šedá Steel (1M1M) pro SportLine Nová barva modrá Energy (K4K4) – od KT 01/18 Air care – nový symbol na Climatronicu Zrušení výbavy Lane Assist (PWA) Nové Výbavy: 7° DSG a změna emisní normy pro 2.0 TDI/140 kW - Od KT45/17 je k dispozici 7° DSG pro 2.0 TDI/140 kW - Změna modelových klíčů z 3V**8C na 3V**8D a 3V**8X na 3V**8Z - V souvislosti s tím dochází ke změně emisní normy z EU6W na EU6ZD Změna emisní normy pro 2.0 TDI/110 kW MP - Pro vozy vyrobené od KT45/17 (včetně) s motorizací 2.0 TDI/110 kW MP (3V**55) dochází ke změně emisní normy z EU6W na EU6ZD - Od KT45/17 (včetně) je tato motorizace vybavena systémem SCR pro vstřikování AdBlue sportovní 3-ramenný multifunkční vyhřívaný volant pro SPORTLINE - P16 pro manuální převodovku, P17 pro DSG Elektrická dětská pojistka od výbavového stupně Ambition - Možnost deaktivace kliky zadních dveří a okének z místa řidiče - Rozlišení levé a pravé strany Funkce paměti pro elektrické sedadlo spolujezdce - Nově paket PB4 - dopad na výbavové stupně, viz Změny nabídky Změna nabídky Zrušení AUX-In konektoru pro všechny výbavové stupně Zrušení paketu Lane Assist (PWA) Změna výbavového stupně STYLE a SPORTLINE - Nově paměť sedadel pro řidiče i spolujezdce Změna výbavového stupně LK - Nově paměť sedadel pro řidiče i spolujezdce - Odpadnutí Elektrického ovládání sedadla spolujezdce na vnitřní straně opěry ze zadních sedadel (4V1) - Možnost doobjednat 4V1 jako mimořádnou výbavu Zrušení 12V zásuvky vzadu – pro všechny výbavové stupně Změna USB strategie - Volitelně druhé USB vpředu (umístěno v Jumbo boxu) a druhé USB vzadu - Nahrazení paketu RA2 paketem RA4 - Nově: 2x USB vpředu (datové, dobíjecí), 2x USB vzadu (dobíjecí) a 230V zásuvka Změna obsahu paketu Fondpaket - Změna objednacího čísla z PKL na PKK - Nově: držák na tablet; 2x USB vpředu (datové, dobíjecí), 2x USB vzadu (dobíjecí) a 230V zásuvka Změna obsahu paketů Comfort WC5 a WC7 - Přidání USB vpředu i vzadu, viz výše - Z paketu WC5 je odstraněno ovládání sedadla spolujezdce 4V11 bod
-
B sloupek = posuvnik pasu. Zkus ho zatahnout dolu (ne posouvat, ale jen silou stahnout niz, aby poradne dosedl) - to pomohlo v mem pripade.1 bod
-
1. Je kontrola kabelovýho svazku (je tady na to téma co, kde a jak) 2. Je kontrola serva, kolik baští a po rozsvícení kontrolky jestli de (je tady na to téma co, kde a jak)1 bod
-
ako hovoria rodičia svojmu synovi, ktorý sa stane farárom? otče??1 bod
-
Kdyz uz se u narazilo na pot, ja osobne se moc nepotim, a nehlede, treba volant vypada jako novy, takze ta jejich kuze na radicce to bude pekna srajda, asi nejaka eko kuze z Bruselu.1 bod
-
Tak jsem včera otestoval dojezd v praxi až do prvního škytnutí... Bylo to vcelku veselé. Vyjížděl jsem z Prahy směr Německo, D8 a na dojezdu svítilo 30 km. Zhruba po 30 km se mi rozsvítil dojezd 0 km, což bylo v té chvíli při ujetí 840 km na nádrž (spotřeba do toho okamžiku na nádrž byla asi 5,1 l/100 km). No inu jel jsem dál a věděl jsem, že na minimálně 40 km to vystačí (vyzkoušeno minule), ale s teorií, že při ukazatelu dojezdu 0 km, je v MQB nádrži ještě zhruba cca. 7 l paliva. Projel jsem české tunely v Krušných horách (již lehce ve stresu jsem si říkal, že když motor škytne, musím se trefit do nouzového zálivu nebo to bude špatné...) Neškytl, jelo se dál, dojel jsem do 50 km vzdálených Drážďan a stále nic...Pokračoval jsem po A4, pak po A14 na Lipsko, stále nic... Najeto již 1000 km (průměrná spotřeba na nádrž v tu chvíli 5,0 l/100 km). Grimma - stále nic a pak přišel škyt. Motor jsem okamžitě vypnul - PC v tu chvíli ukazoval 1027 km, tedy jsem na dojezd 0 km najel ještě lehce přes 180 km!!! Je pravda, že jsem to moc nehonil (100-120 km/h tempomatových), odhaduju spotřebu na těch posledních 180 km asi 4,5 l/100 km. Čili to +/- odpovídá oněm 7 l v nádrži - záleží na každém kolik na ně najede km... No, ta pravá zábava teprve přišla. Jelikož jsem těch posledních snad 50 km držel klíček zapalování opravdu křečovitě - abych mohl motor okamžitě vypnout, což se mi i povedlo, tak jsem jel po německé dálnici v mžiku bez zapnutého motoru. Celkem štěstí bylo, že přede mnou byl zrovna sjezd - cca. 1000 m jsem z mírného kopce doplachtil. Myšlenka byla, raději doplnit palivo někde mimo dálnici, než v odstavném pruhu. Povedlo, sjel jsem a zastavil. Auto z kanystru - 6 l - dotankoval. A startuji - 2s, motor nenaskočil, 2. pokus - 5s a také nenaskočil. To už jsem si říkal, že to není vůbec dobré... Chvilku jsem se uklidňoval, něco zanadával a na potřetí po 5s naskočil - rovnoměrně a normálně. Trvalo přeci jen déle než se do válců dostala zase nafta (z nádrže to jsou dobré 3 metry palivového potrubí a v tom byl jen vzduch). Palivoměr se ani nepohl, dojezd byl stále 0 km, což potvrzuje teorii se 7 zbývajícími litry. Obrázky PC klidně zašlu přes SZ, sem mi to nejde vložit. Tak, co, najde se nějaký další odvážný tester???1 bod
-
Opět porušuješ pravidla fora - bezprostředně předcházející příspěvek se necituje. Slušně říct? On ti snad někdo nadává? Přijdeš sem, pravidla ignoruješ, tak co chceš? Když jsi je schválil při registraci, tak je dodržuj! Další debata v tomto smyslu už tady nebude.0 bodů
-
Tak tady to vypadá, že se někomu asi citelně prodlouží čekací lhůta na dodání auta, jen doufam že to nebyl ten můj ;-) Dneska při přepravě dětiček do školy jsem natočil tohle => Nehoda při přepravě nových aut-1 bodů
-
-1 bodů
-
No no, dá sa to snáď aj slušne povedať nie ? 2 príspevky snáď nieje "tapetovanie" , ale ok beriem na vedomie pravidá. som tu nový tak sorry !-1 bodů