Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 09/27/17 ve všech sekcích

  1. Oplbizovi se narodila malá Corsa [emoji23][emoji23]Tak blahopřeji [emoji39]
    5 bodů
  2. dinosauři se bez ksichtoknihy obejdou, bo nemusí všici vědět o každém našim/mém prdu
    4 body
  3. Jinak jsem na to v té euforii úplně zapomněl... 9. 9. se ze mě stal fotr.
    4 body
  4. V priloženém dokumentu naleznete detailní popis implementace "Opatření na podporu důvěry" v souvislosti s akcí 23R6 TPI_2048023_7.pdf
    3 body
  5. 3 body
  6. 2 body
  7. Ještě, že se mu nenarodila Fábie.
    2 body
  8. Zdravím. V květnu 2017 jsem pořídil OIII kombi ( čtyřočko ) motor 1.4 tsi 110kW, kroutící moment 250Nm, v prostřední výbavě. Nyní nalítáno cca 6.000 km. Jednoduše jsem z motoru nadšený, konkrétně z pružnosti a spotřeby. Dlouhodobá spotřeba 5.8 l, ale jezdím většinou klidně dle limitů nebo mírně nad. Plzeň - K. Vary v jedné osobě 5,5 l a to se neloudám ( cca 110 km na tachometru ). Na dálnici 130-140km 6,5 l v plně obsazeném voze 5 osob s plným kufrem a rychlostech 130-140km - toto léto - Plzeň - Považská Bystrica. Skvělý motor na předjíždění běžných aut - Porsche 911 apod. nepředjíždím . Pro většinu běžných uživatelů bohatě stačí, je tam i výkonová rezerva. 1.8 tsi bude o fous lepší, ale né o moc větší, mám zkušenosti se starší 1.8 tsi, s kterou jsem několikrát jel, ale nevlastnil ( tovární nastavení 110 kW později čipnuto na cca 132kW u Cimbu ) a rozdíl bude zejména v pružnosti ve větších rychlostech např. nad 140 km, kde se moc často nepohybuji a možná lepší zrychlení obecně. Jediné dvě věci, co mne trochu štve u nové octávky jsou přední boční okénka a start- stop systém. Pokud jsou pootevřená a zavřu dveře, tak se děsně rozklepají nebo spíš zarachotí. A teď jsem v září zjistil, že když padne mlha, tak přední boční okénka nesetřu běžným sjetím dolů. Nesetřou se ani menší kapky. Prostě je tam větší mezera než má být a ta prachovka je nesetře. Zadní okna jsou v pohodě. Zajedu do servisu zda s tím něco jde dělat, ale kurňa to uměl i favorit. Nemusím start-stop system, motoru to nedělá dobře ( startéru jistě ne ), okamžitě po nastartování vypínám z následujícího důvodu. Když mi to chcípne před kruhovým objezdem na 1 vteřinu, když zastavím, než se zařadím na kruháč, tak bych vylít z kůže. Sice to okamžitě opět nastartuje, ale stejně to takhle za životnost auta zbytečně chcípne nepočítaně. Kdyby to šlo alespoň vypnout napořád a ne vždy pokaždé před startem. Montují do aut něco co tam nechci nebo spíš nemůžu ovládat podle sebe. Stačí obrátit funkci zapínání, abych si to zapnul, když chci já ( v koloně nebo když vím, že červená bude svítit ještě dlouho ) a jsem se start-stop systémem naprosto spokojený. No ale to jsou fakt pouze dvě chybičky, co jsem zatím našel. Celkově ale jinak super vůz z pohledu vnitřního prostoru, vnějších proporcí, palubka, infotainment ( rádio Bolero ) atd. Pořád mně něco překvapuje. Koukal jsem na golfa a i30, to jsou prostě o něco menší auta ( a nebudou špatná ), ale kvůli velikosti a motoru jsem nakonec přihodil nějaký peníz navíc, v rodině je i OII a OIII je opravdu větší. Ale toto je na jiné vlákno.
    1 bod
  9. Může to být klidně tím relé. Je to velké číslo 377.
    1 bod
  10. Obrázek víceprvku od Stanmara je pro modely O III s předním náhonem - pomocný rám je zde uchycen do karoserie (červeně označená místa) napevno pomocí šroubů. U modelů 4x4 rám oddělují od karoserie ještě pružná lůžka.
    1 bod
  11. A mě už to stejně nehrozí, páč jsem od volantu skočil rovnou do kanálu (montážního ).
    1 bod
  12. no nevím, podrobnosti neznám, ale mě ta cena nějak extra fajnová nepřijde. Olítaná, leč slušná fabka se dá pořídit kolem 30 tis. Za 50 bych už od toho čekal nějakou elementární úroveň a ne že budu generálkovat motor a měnit katalyzátor...
    1 bod
  13. Co s tema radickama delate, to si na tom vozite ruku, hladite ji palcem? Sorry ale toto se normalnim pouzivanim fakt stat nemuze.
    1 bod
  14. No nevím proč si nechal kontrolovat karoserii, spíš bych tipoval něco z přední/zadní nápravy, nějaký vymačkaný silentblok, který když vezmeš díru nebo něco bouchne kov na kov, nebo eventuelně i nějaký čep, poloosa... ? Ještě jsem jednou viděl super závadu s kovovým zvukem - občas při přejetí nerovnosti to bouchlo, řešilo se to snad 3 měsíce výmeěou úplně všeho a pak se zjistilo, že při přezouvání pneumatiky někdo v pneumatice nechal závaží a to na díře, někdy, bouchlo o kovový disk :-)
    1 bod
  15. Dobře, no... je to holka a jméno dostala Magdalena.
    1 bod
  16. Nemyslel si "drahííííííí" ?
    1 bod
  17. Já osobně bych touto cestou nešel...
    1 bod
  18. Tos to tedy slavil dlouho, že ses probral až teď. Tož gratulace.
    1 bod
  19. To není jen v automotive. Každé odvětví šetří jak se dá. Nejhorší na tom ovšem je, že se drtivá většina odvětví snaží namluvit, že díky těmto úpravám je daný výrobek kvalitnější a lepší.
    1 bod
  20. 1 bod
  21. Trochu to ozivim. Koupil jsem si subwoofer z Audi A6 Avant ale bylo to takove heblo,ze zabiralo dost mista v kufru. Pak se mi podarilo koupit bocni tapecirungi, co maji takove ty dvirka. Vyuzil jsem stary tapec. Vyrizl tu kapsu a zalaminoval na dvirka. A s vysledkem jsem max spokojeny. Vypada to jako originalni a hraje vcelku slusne. Da se prakticky dostat k zarovkam. Subwoofer ma svuj zesilovac. Mam origo radio Symphony cd. Ted zvazuju osazenim repraku ze Skoda Yeti. Tak uvidime.
    1 bod
  22. Mám zcela opačné zkušenosti. Tam, kde OII jela bez problému, tam třetí generace s jednoduchou nápravou odskakovala a mlátila. Nejistota je přesný výraz. Důvodů může být víc než jen náprava, ale podstatný je výsledek. Já jsem s OIII spokojen teprve s víceprvkem a 150kg nad zadní nápravou. Pozici Škody v rámci VW rozumím, ale jednoduchá náprava u 110kW motorizace je těžký zásek.
    1 bod
  23. Bohuzial najnovsie data do ELSY co som nasiel na skodovku su z 2012 roku. Jedine si asi zaplatit pristup do erwinu 30 € den alebo 7 € hodina. Zvolit si sposob tlace do PDF a rychlo si to nazhromazdit . Teda to co potrebujete.
    1 bod
  24. Napadlo mě také použít maps-tool 2 a instalovat pomocí CD/DVD a SD karty, jenže u tohoto programu je uveden požadavek na firmware 39xx a vyšší, no z přeinstalace firmware mám obavy, jsem rád, že funguje vše co má.... a přeinstalaci FW beru jako krajní mez...., jsem rád, že tam mám tu, co tam má být... :-) a vše funguje. Zajímalo by mě, zda někdo použil tento program a instaloval pomocí SD-karty i s nižší verzí.... Z výpisu SETUP (obr. uveden u předešlého dotazu) mám pocit, že mám verzi 2844 i když mě mate, že je tam uvedeno SW 2844, kdežto HW H55. Z diskusí jinde jsem vyčetl, že je nutné mít disk rozdělen na 3 sektory, což dělá ten vyšší FW, ale z výpisu SETUP se zdá, že já tam 3 sektory mám. Myslíte, že by šlo použít tedy instalaci DVD+SD karta i s touto starší verzí FW.....? Včera jsem Columbuse rozebral v naději, že si tu čočku vyčistím ručně, vyndal jsem i mechaniku, ale k čočce jsem se už nedostal, respektive neměl jsem odvahu, pokračovat v rozebírání dál... Byl jsem rád, když jsem tam ty konektory zase všechny vložil jak patřili... Výsledek je, že mi teď svítí kontrolka airbagů, protože jsem zkoušel, zda je vše správně složeno a neměl jsem zřejmě rámeček spojen s konektorem signalizace vypnutí airbagu při zapnutém klíčku zapalování. Takže jsem si přidělal práci a čeká mě návštěva servisu s vypnutím této chyby. Jinak celý vnitřek byl obdivuhodně prachuprostý.... to Hanys: Kde ti mechaniku čistili??? Respektive poradili byste někdo kam s ní zajít, pokud nepůjde použít SD karta s mým FW? Jsem z Tábora, ale zajet třeba do Prahy není problém... Jednovrstevné DVD s mapami čte dobře. Bohužel potřebuji WEST a ty už se nevejdou ve V13 ani na jednu vrstvu ani bez POI. Aktuálně mám nahrané V6.1 a to už je navigačně dost bída....
    1 bod
  25. U EA 111 nebol problém vymeniť to v garaži, filter bol hore po ruke. No ako to je u EA 211 ? Potrebujem auto dvíhať, alebo to zvládnem aj v garazi ? Aký je prístup k filtru, mal by tam byť Mann W712/95
    1 bod
  26. Já doporučuji to, co mi poradil expert na koncernové motory. Tovární olej je Shell nebo Castrol. Do TSI patří specifikace 5W-40. Nemůžu souhlasit s příspěvkem výše,kde pan uvádí olej 0W-40. Ten je vhodný tam, kde jsou arktické zimy. Taky není vhodné experimentovat s oleji. Nejlépe je zvolit vždy tu stejnou značku a specifikaci.
    1 bod
  27. Základ je dodržať firemnú špecifikáciu, tj. VW 502.00 pre pevný interval a VW 504.00 pre premenlivý. Ja osobne preferujem pevný interval s výmenou po 10 tisíc km, a ak premenlivý tak s výmenou najneskôr po 15 tisíc. Čo sa týka konkrétnych olejov, kvôli dobrému pomeru cena/výkon používam Mobil 1 New Life 0W-40 (VW 502.00). Dobrú skúsenosť mám aj s Motul 8100 X-lite 0W-30 (VW 502.00), ale ten je o polovicu drahší. Všeobecne. Môžeš dať do motora aj najlacnejšiu 5W-40-ku ktorá plní VW 502.00 (10W-40 nedoporučujem kvôli turbu), bude to v poriadku. Skôr sa zameraj na častejší interval výmeny, ten prospeje motoru oveľa viac, ako nejaký extra drahý prémiový olej.
    1 bod
  28. Trojkova Octavka ze zadu vypada jako trakar kdyz ma jednoduchou napravu. Super byli novinari jak ze zacatku strasne kritizovali ze O III nema multilink a ted je ticho po pesine. Proc panove novinari neudelaji srovnavaci test O III bez a s multilinkem? Skodovka by jim uz asi zadne auto nikdy nepujcila. Ja ten test udelam seberu dve O III jednu s multilinkem a druhou bez multilinku, posadim do zadu 20 lidi zavazu jim oci a svezu je po roletove ceste a zeptam se jich ktere auto bylo podle pocitu pohodlnejsi.
    1 bod
  29. Já jsem byl původně taky naštvanej, že u 2.0 TDI je jen klikovka, ale rozdíl nakonec není moc velký (nejezdím na krev, občas se jen ostřeji projedu po okreskách) a budoucí servisní náklady budou minimální.
    0 bodů
  30. -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...