Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 10/05/17 ve všech sekcích

  1. Waze/GoogleMaps přes AA je takhle: Připojím telefon USB kabelem, to musíš kvůli nabíjení i teď, takže žádný rozdíl. Dále jsou 2 možnosti: buď se AA spustí automaticky, nebo musíš spustit ručně na 2-3 kliknutí, ale to je rychlé. Po spuštění AA jedno kliknutí na spuštění navigace, nebo 2 pokud chci přepnout z Waze na GM či naopak. Nevidím v tom žádný problém, je to rychleší než telefon někde upevňovat apod. Takhle může ležet jen tak dole v přihrádce. Přes GM výborné hlasové zadávání cíle. Přes AA je vypnutý display mobilu, takže se méně zahřívá, rychlejší dobíjení a hlavně se display neníčí a nevypaluje třeba v případě amoled displeje. Prostě šetří to mobil. Pro mne je AA/Bolero ta nejlepší fíčura na mém autě. Ale to je věc vkusu.
    4 body
  2. Kokta, tak bych chtěl vidět Tebe, kdybys byl v kůži toho hamburgráře. Makal jak negr za 13 hrubého. V Kvasinách po něm budou chtít bezchybnost a spolehlivost. Za to dostane 35 hrubého a je motivovanej. To samé s tím svářečem. Ten dostane v automobilce 35, namísto 25 jako svářeč. Odmaká si 8 hodin, v čistotě, a má 25 dní dovolené a placené přesčasy. Vy, co byste dali lidem minimální mzdu, a ještě na ně řvali, aby dělali víc a o víkendu, byste si to měli zkusit! Jen pro info. Osobně se mi dostalo vzdělání a vydělávám dost, ale netroufl bych si říct skromně placeným, že by si zasloužili méně, nebo jim vyčítal, že si našli lépe placenou práci. Mají na to nárok stejně jako ostatní. Každému kdo pracuje přeji aby si vydělal na slušný život. A ne s minimální mzdou na pokraj chudoby.
    3 body
  3. Tobě nasere každej měsíc zaměstnavatel a taky jsi spokojenej
    2 body
  4. S tím kódováním to není tak jednoduché, skončíš na jedné barvě.
    2 body
  5. kokta jako obvykle koktá nesmysly. To neřeš. Prostě jsme v tržním hospodářství, kde platí jisté zákonitosti. Tak například je málo lidí určité profese, tak je holt musím zaplatit. Tady si každý myslí, že hned zbohatne. A mimochodem, tím, že škodovka v tom kraji slušně platí, zvyšuje tržby a zisky i místním podnikatelům a firmám, protože její zaměstnanci je tam utratí. Kdyby tam nebyla, byli by totálně v háji. Co taky v takové díře, kde jinak není nic, kromě pár turistů dělat, že? To těmto českým rádoby kapitalistickým chytrolínům jaksi nedochází.
    2 body
  6. No chtěl jsem Vám zajistit prohlídku cvičné štoly na Dole Paskov. Bohužel pan průvodce leží v nemocnici , takže někdy příště.
    2 body
  7. Čím víc peněz dělnické třídě, tím víc porostou ceny. Pracující inteligenci se nepřidá a nakonec budou chudí všichni. Zbohem střední třído.
    2 body
  8. Ty kecko. Zrovna tenhle mesic jsem dostal pridano. Navic jsem si nemusel rikat sam, ale sefove prisli sami. Vsak VW se Skodou brzo zatoci. To bude kolotoc, az bude peri ze slepice litat. Mama zadusi sve dite. Jooo Muti z Rise si zada vice chechtaku pro Amiky. Ty jsi vlastne sponzor Amiku ( uz sis je zamiloval co?) [emoji23]
    1 bod
  9. To vic lidi i zde to neni schopne pochopit. Obcas si taky zablbnu. Honda neni hold nuda nuda koncernova sed. Tuctova auta, kterych jezdi mraky, o Skode mluvit ani nebudu.
    1 bod
  10. Cumeli jste Autosalon ted? Honda Type R GT. Kurva to je stroj. Vyhradne s manualem 320 koni. Dooost tuningu i pro koktu. A pro Pawouka zase technicka vychytavka, ktera u toho manualu pri podrazovani hazi samo meziplyny a to presne do otacek jake by byly v dane rychlosti na podrazovanem stupni. Jako druhe auto na blbnuti super. Jen ten milion nutny k nakupu.
    1 bod
  11. Jasně, nebýt ŠA, která zaměstnává a defakto kolem automobilky vytvořila průmyslovou zónu, bylo by Rychnovsko totální dírou, kde by lidé měli hluboko do žlabu. Doufám, že post dieselgatová doba toto nezmaří. Automotiv v ČR zaměstnává stovky tisíc lidí...
    1 bod
  12. Aby to nebylo málo složité, v základu LED DRL nejsou, dávají je až od Ambition.
    1 bod
  13. napojis to na bcm jednotku. konektor C a chces vediet aj piny?potom to len nakodujes a fakci
    1 bod
  14. Doby vyraznejsich slev uz jsou davno pryc a na Citigo za par svestek uz tim tuplem.
    1 bod
  15. Bylo to automatické startování opakovaně, nebo jen jednou? Protože motor může být sám nastartován bez zásahu řidiče i z jiných důvodů.
    1 bod
  16. Teď , když proti sobě začínám víc potkávat nové rapidy s rozsvíceným denním led svícením, tak musím říct to svítí jak blázen. Mám dojem, že mě to asi svítí mnohem míň, takže defaultně je tam teď asi nastavena intenzita pro parkovací světla, i když má svítit denní na 100%.
    1 bod
  17. Kvasin by byla škoda. Jen ať továrna dál vyvíjí tlak na růst mezd. Konečně nastává doba kdy ochotný pracující dostane zaplaceno. Jen aby to nějaký čas vydrželo. Ono to s tím presouvanim výroby do rajchu tak žhavé nebude. VW je moc rád že se tu vyrábí auta levně a mají na nich velkou marži. Zisk si VW stejně stáhne k sobě. Maximálně přesunou do rajchu něco málo, protože Kvasiny fakt nestihají.
    1 bod
  18. Samozřejmě je to správně myšlení, proč by se mělo českému plebsu zvyšovat plat ? Kam to vede ? Jsou drzí, chtějí lepší podmínky a co je nejohrší mají moc peněz, všechno mi kvůli tomu zdražuje, silnice jsou plné socek co by měli správně jezdit MHD a makat 16h/7d v týdnu a ne si vozit prdel v autech. Svět se v prdel obrací, už je čas tomu zatnout tipec. Zlatý časy za krize, kdy neschopný socani co čekají až jim někdo dá peníze za skoro nic neměly prachy a pěkně byly zalezlí ve svých dírách, vše bylo levné a měl jsem se dobře.
    1 bod
  19. Ahoj borci,ten sraz se mi zrovna kříží s jednou tenisovou akci.Ale na 90% bych přijel.Telefon na mně 777400014
    1 bod
  20. Sice to sem nepatří, ale ano halogeny mají LED DLR vedle žárovkového blinkru.
    1 bod
  21. Zdravím přátelé Rapiďáci včera jsem viděl u Rapida přední světla s Led ala F3 u blinkru . Zda nižší výbavová řada či základ po faceliftu s halogenem? Nějaké zkušenosti či levnější varianta místo těchto led xenů?
    1 bod
  22. jj.. vec zvyku a vec vkusu.. sám som sa veľmi tešil na Waze cez AA.. a keď som pár mesiacov dozadu to konečne s radosťou rozbehal, zostal som sklamaný. Pripadalo mi to strašne neforemné a kostrbaté. A navyše ma odrádza nutnosť neustáleho pripájania cez kábel. Aktuálne už mám systém, ako rýchlo v priebehu necelej sekundy zacvaknúť mobil do držiaku, ako ovládať mobil aj bolero, taktiež v lete mi výduch klimatizácie prúdi studený vzduch priamo na mobil, čiže chladenie je zabezpečené. Najlepšie by bolo to v nejakom aute vyskúšať a podľa toho sa rozhodnúť, či sa oplatí zainvestovať do dodatočnej aktivácie Smartlinku.
    1 bod
  23. Nahodena cierna reflex od Milotec na kratku Fabiu bezova capucino s color conceptom...sadla uzasne presne
    1 bod
  24. Su tam...montaz aj bez sablon....krasne chrania aj tu hranu...
    1 bod
  25. Mám Bolero so smartlinkom a aj tak používam Waze v mobile tak ako ty. Tiež to mám zautomatizované cez Tasker, čiže len sadnem do auta, hodím mobil do držiaku a Waze sa sám spustí aj so Spotify. V prípade použitia AA musíš mobil ešte pripojiť cez USB a mám pocit, že musíš v rádiu to AA ručne zapínať (nie som si istý, skúšal som to len pár krát). Taktiež v prípade AA si na Bolere nemôžeš pozerať napr. údaje z jazdy. Akonáhle ich tam prepneš, AA sa ti zruší. Ale tieto údaje samozrejme môžeš pozerať aj na displeji medzi budíkmi. Na kratšie trasy po meste (môj prípad) sa AA podľa mňa neoplatí. AA sa možno oplatí na dlhšie trasy, ale ja aj na tie používam Waze v mobile, ktorý mám na palubnej doske, čiže mám premávku stále v zornom poli. Navyše prostredie Bolera (hudba, rádio, telefón) sa mi javí sympatickejšie a praktickejšie ako prostredie AA. Ale asi je to vec zvyku.
    1 bod
  26. @Lupen_cz ano @lubomir.kozak skus nastavit dojazd okna, ako tomu bolo kedysi pri starsich autach...
    1 bod
  27. Mě to u řidiče funguje vevnitř. Je to i napsané v návodu. Nevyndals náhodou baterku? Když tak okna zkus znovu nastavit. Postup taktéž v návodu.
    1 bod
  28. Ale on tě nikdo ani přesvědčovat nechce :-) Každému je jasné, že čím víc objem tím více motor. Třeba takové motory z poloviny minulého století. Objem kolem 2-3 litrů a výkonu na rozdávání = 50 kW vždy stačilo na krásnou a sportovně laděnou minutovou akceleraci z 0 na 100. A před touto érou? I naši otcové v mládí tvrdili, že objem ničím nenahradíš a se závistí v oku vzpomínaly na dědečkův 4-litr s megavýkonem 20 kW. Nechci tady rozdmýchávat nějaké emoční výlevy, ale myslím, že dnes jsme na tom mnohem, mnohem lépe: 1) Auta jsou velice laciná, pohodlná a bezpečná - stačí se podívat 15 roků dozadu a dál (srovnat platy, tehdejší ceny a nabídku) 2) Když pomineme jisté malé procento totálních uživatelem nezaviněných poruch tak životnost je dosti velká. Koho by dříve napadlo, že bude 10 let lít do motoru jen olej a benzín a najezdí bez zásadních oprav 200000 kilometrů? Ano mezi staršími vozy se najdou držáky co mají najeto kolem milionu kilometrů. Ale ruku na srdce, opravdu si všichni myslíte, že takové auto a motor vydrželo tak dlouho jen silou vlastní konstrukce? Vzpomeňte na éru našich otců a dědů, kteří trávili v garáži stovky hodin, aby udržely své plechové mazlíčky v kondici. Kdyby nebylo takovéto péče, kde by ty káry teďka asi byly? skoro V každém městě byla dilna na generálkování motorů, a když jste najeli kolem 60000km tak jste se již zapisovali do pořadníku. Dneska se tato kilometráž považuje za pěkně zajetý motor s výhledem mnoha spokojených let. 3) Auto je jen další spotřební zboží. Prodat levně, pak relativně draze udržovat a co nejdříve sešrotovat a koupit nové. Téměř všechny automobilky se potýkají s dílčími problémy kolem rozvodového mechanismu. No a co? Vždy se to dá vyřešit. První 4 roky záruka, pak další roky placená (formální částka) záruka mobility. Pokud se i po této době (řádově 6-8 let stáří) něco začne na motoru ozývat šup do servisu. V pípadě rozvodů 1,2 TSI ať mi nikdo neříká, že cca 6000,- Kč za opravu je částka likvidační. Vždyť se jedná o 1/4 průměrné mzdy. Pochybuji, že naši otvcové provedli generálku v 80-tých letech za 400,- Kč. Smutné je, když je někdo osudem předurčen k totální pozáruční destrukci motoru jako takového. Takový člověk je potom právem konsternován do nejkrajnější meze. Bohužel se to občas stane, ale naštěstí jen v mizivém procentu. Je však doba internetu a tak tito jedinci zcela logicky prezentují svoji mizernou zkušenost na všemožných forech. Pak se svrhne lavina nespokojených, ale hlavně vystrašených jedinců, kteří od té doby při každém startu či jízdě ostrým sluchem naslouchají každému zavrznití či zachvění motoru - už nemají takovu radost z jízdy jakou by měli, kdyby si nikdy na foru nepřečetli, že vlivem mírného protažení řetězu a uvolnění nenatlakovaného napínáku se při startu může chvíli ozývat kovové klepání. Podstatné je užívat si a jezdit a jezdit. Dokud můžem.
    1 bod
  29. Tohle je názor typického kapitalisty, který musí v důsledku okolí zvedat plat, aby u něj vůbec někdo pracoval. Z toho cítím pohrdání zaměstnanci.
    0 bodů
  30. Protoze co se proda v Cechach za tyden se v Cine proda za den. Navic tady zije hoooodne strasne mooooc lidi jako ty co i kdyby jim Skoda nasrala tak to koupi.
    -1 bodů
  31. lehký černý potah je běžný, ten se tam prostě udělá, ale nesmí to být silná velmi výrazná černá. Pokud projedeš prstem kolem do kola a prst je šediovčerný velmi lehce a místy je vidět kůže tak je to OK. Pokud je prst černý jak úhel a vrstva na prstu je vysoká tak je filtr popraskaný.
    -1 bodů
  32. hmm a co? ať zavřou kvasiny, akorát to tady kurví trh práce.
    -2 bodů
  33. Částečně máš pravdu, ale to vysvětlil Motosman a ostatní. Zkus si sehnat u nás v kraji schopného samostatného svářeče, zedníka, montážníka či pracovníka... Téměř bez šance, protože všichni chodí makat do Kvasin a dělají furt stejnou práci dokola... Známej má hambugrárnu, téměř bez šance, aby našel třetího pracovníka do směny.... Je to šílené co se tady děje, nikde nejsou byty ani ubytovny k dispozici. Silnice zasekané i mimo špičku.
    -2 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...