Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 10/13/17 ve všech sekcích
-
Tušíte někdo, proč škodovka začala používat ty nesmyslné barevné budíky (bílé číslice na šedém pozadí)? To musel vymyslet úplný blb, vždyť se to musí špatně číst a bohužel se to netýká jen FL Octavie, ale má to i Karoq, a zřejmě to začnou cpát i do ostatních modelů. To to nikdo prakticky netestuje? Fakt nepochopitelné.3 body
-
Buď v pohodě, ten olej plní ACEA C3, takže je vhodný pro motory s DPF a zároveň plní 505.01 což je pro motory PD a ty jsou na olej háklivé. Pro klid v duši ho vyměň za 507.002 body
-
O garantované funkci nebyla nikdy řeč. Je to jen a jen pomocník. Tak je i funkce popsaná v návodu. To že je v TV skoro každá reklama plná až magických schopností těchto systémů(kupodivu škoda ne), co považuji minimálně za klamavou reklamu. Pak to dopadne stejně jak s pomocníkem na světla. Fúra aut pak nesvítí a teď se zase nebudou soustředit na řízení.2 body
-
Dobrý den, před měsícem a půl jsem koupil toto auto. A teď se mi to podle servisu potkalo a je to v háji. Oprava 90 tisíc. Nebo nový motor s prací za 180 tisic. Jsem totálně zoufalý, protože nejsou to malý peníze a netuším co dělat. Nový motor za 180 tisíc je strašná raketa. Paní mi tam řekla, není lepší koupit nové auto? Ano a to těch 220 tisíc co jsem za to dal mám vyhodit? Chci se Vás tu zeptat, za kolik by se to dalo třeba prodat na díly, nebo co byste dělali vy? S tou opravou a cenou vozidla bych měl auto fungl nový, ale pochybuji, že bych z toho vytřískal aspoň 130 tisíc... Míra1 bod
-
Neries to, v servise ti s tym nic nespravia. Mam to uz u nich odskusane, prd sa do toho rozumeju. Kym som im neukazal problem so sustanim, ani nevedeli ze taky problem existuje. Moj otec taktiez tento rok kupoval novu rapidku a tiez mu to robi. Proste zle a hlavne lacne navrhnute auto. Musis si proste zvyknut ze ak budes mat stiahnute okno pocas jazdy, ze bude aj sustanie. Bohuzial, toto v skodovke velmi odflakli a mozu sa hanbit.1 bod
-
1 bod
-
Souhlasím, černé budíky jsou krásně čitelné a přehledné, ty šedé se mi ani nelíbí a čitelnost mi taky přijde mnohem horší...1 bod
-
Dnešní jízda AUTEM, kde je svět ještě normální.... Trasa Dejvice - D8 - Most. V8 5.0 /4x4 /CVT/ váha necelých 2,5 t. Milášek1 bod
-
Tak moje problemy s LEDkami se uz resi ... v utery jsem objednan a bude se to resit ... Zatim Vam vic rikat nebudu, vic vam reknu po uterku ...1 bod
-
Už asi po třetí mi AF zachránil minimálně auto a to opět na D11. Nechápu z jakého důvodu, ale prostě řidiči tam jedou 130kmh a v zápěti brzdí na 30kmh. Každopádně FA aktivně začal brzdit a ubrzdil poté i s mojí pomocí1 bod
-
Sportovní podvozek, vlečná náprava pneu Bridgestone (původní) najeto 55ti km a v pohodě!!!1 bod
-
No potěš koště. Takže to klidně může být nějaký Turek stočený o 200 tisíc.... Ten, kdo ti to prodal, má půl roční odpovědnost za skryté vady, jaké to mělo v době prodeje. Takže pokud jsi schopný prokázat, že v okamžiku prodeje už byly načaté rozvody, máš právo na plnou kompenzaci. Pokud máš auto v autorizovaném servisu, zkus je požádat o nějaký oficiální verdikt.1 bod
-
Já mám vlečenou nápravu a 17ky a všechno v pohodě. A to mám ještě ty původní "tvrdé" tlumiče (2013).1 bod
-
1 bod
-
Priznavam, moze tam byt aj nieco ine v ponuke. Ked tak doma pozriem velky TP Ja som to riesil 17" originalmi. Poucil som sa a nechce sa mi riesit problemy s kvalitou a nie uplne presnymi parametrami diskov.1 bod
-
1 bod
-
U pred FL to melo pouze L&K, u FL to maji vsichni.. osobne mi to prijde citelnejsi jak bez toho teda..1 bod
-
1 bod
-
V červnu mi na 123tkm kleklo moje AZQ 2003. Již nějaký čas jsem pozoroval záškuby ve volnoběhu, i když jen na nejnižší volnoběžné otáčky při plně ohřátém motoru. Na výkonu se to nijak neprojevovalo. Pak jsem jeden večer přeparkoval a po následujícím startu začal motor celkem chrastit. Obvykle zachrastění při napnutí řetězu trvalo do 2 vteřin, ale tentokrát zvuk ustal až tak po minutě chodu. Šlápl jsem na to a po 5 hodinách dojel do Tater.. Následující den při cestě zpět se to opakovalo a v koloně u Ružomberka se rozsvítila kontrolka emisí. Naštěstí jsem dojel domů a poté do servisu.. Změřil mi tlaky 12,13,8. Motor jsem nechal zrepasovat u pana Dvořáka ve Vyškově. Blok byl v pořádku a bez opotřebení, dále jsem dostal přebroušenou hlavu s novými vodítky, šálky, pístní kroužky, gufera, rozvody s úpravou napínáku, ložisko napínáku řemene příslušenství a řemen, chladící kapalinu a olej 10w60. Auto jezdilo na olej 10w40, který byl měněn kolem 9-11tkm každý rok. Motor byl po rozebrání silně zakarbonovaný. Řetěz byl natažený tak, že se o sebe lišty téměř opíraly. Katalyzátor byl nepoškozený, jádro neuvolněné a čistý, svody do něj nepraskly. Nyní mám po GO najeto přes 2tkm, spotřeba oleje nezjištěna a vše OK. Jedeme dál1 bod
-
hele je to jedno, kup olej s normou VW507.00 a máš klid. Tu náhradu si našel správnou, můžeš i SHELL HELIX ULTRA ECT C2/C3 0W-30. Je to pravděpodobně stejný olej jako AV-L (alespoň podle TL) a možná bude levnější1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Konecne rozumna rec. Ono reci typu "jezdím okolo 50 tis km ročně už 25 let a za tu dobu jeden bouchlej blatník, takže auto nejspíš pod kontrolou mám" nemam rad zase ja. Kazdej muze jednou udelat (at uz z jakehokoliv duvodu - nepozornost, preceneni vlastnich- nebo schopnosti auta, podceneni situace, unava...) chybu a zpusobit nehodu. A je jedno, kolik km a za jak dlouho najezdil.1 bod
-
Čisté sklo zevnitř je i pro mne základ. Je to větší problém než zvenku. Hlavně pak kdy svítí slunce, je prd vidět. Takže to občas čistím co nejčistším hadrem na který nastříkám trochu čistého izopropylu. Různé okeny, irony apod se mi neosvědčily, zůstávají po nich šmouhy, vevnitř se to mnohem hůře leští. Nějaký prostředek proti mlžení či utěrky proti mlžení bych tam nedal ani náhodou, to musí být šmouhy jak blázen. Jinak ohledně viditelnosti skrz okno založím nové vlákno.1 bod
-
Myslim, ze ferda ma dost zkusenosti na to, aby vedel, co rika. Btw, lozisko ma s ABS a tedy i TPMS spolecneho vic, nez si myslis. Integrovany impulsni krouzek.1 bod
-
Diagnostika neco rika? Jak je stare auto? Muj tip je baterka KO ...1 bod
-
No odpovím, na klasický výpad který zde je dost často "koupil sis ojeté auto, ted se divíš, že máš platit" Nemám problém platit, ale vždycky se rozhoduju, jestli to co kupuju má smysl kupovat za tu či danou cenu. Auto určitě má to je bez debat, jsem spokojenej. Ale jak píšou kluci, nemusím tu záslepku mít je to jen krytka schovaná pod kufrem a na provoz nemá vliv... Ptám jestli to nemaj někde za 20Kč jako ostatní záslepky který se daj takto pořídit... 140Kč totiž není předražený, je to zlodějina, za tu cenu to může koupit jen puntičkář, nebo idiot.... Nemá to cenu ani 1Kč (Nemám prvního Superba a dobře vím co se kde dá koupit za zlomek ceníkovky Škoda) Ale i tak děkuju za odpovědi a je fajn, že si tady pomáháme a dotazy nezůstávají bez reakce1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
nepleťte sem slevy na cílové skupiny (ZTP, slevy přes zaměstnavatele). Akorát tím plete ostatním hlavu.1 bod
-
No oni jsou potom ty propagační letáky i návody o těch slovíčkách. Systém může zabránit a systém zabrání je kurva rozdíl. Proto se snažím jezdit tak, aby mi žádný systém/asistent nemusel pomáhat. Bohužel při dnešním provozu a chování některých řidičů/chodců/cyklistů atd, atd se to někdy stane.1 bod
-
Neuvažuj a udělej to. Dnes je možnost volby, naštěstí. Každému se líbí něco jiného a buďme rádi, že je tu tak obsáhlá konkurence. Nenavštěvuj Škoda autosalony a bude ti lépe. Tohle, co píšeš, jsou plané a nic něříkající výkřiky.1 bod
-
A co je bezne? Festovni vypln dveri, ktera pri tlaku na stred neuhne ani o píď? A kdo ustanovil tenhle standard? V kolika modelech kterych vyrobcu jsi to zkousel, ze vis, co je bezne? Zaskoc si do vlakna o Rapidech a zeptej se majitelu, kolik z nich ma po letech popraskane vyplne dveri :-) Tam se to uz pred delsi dobou resilo taky. Muzes si byt jistej, ze me detaily hodne zajimaji a ze je resim u kazdeho sveho auta, zabyvam se ale jen podstatnymi vecmi. Tohle je zase mlaceni prazdne slamy...1 bod
-
Nejjednodušší je to spodem. Vyndat poloosu, odmontovat výfuk a vytáhnout turbo!1 bod
-
Dneska jsem ten zázrak viděl na živo v autosalonu. Přední světlomety OK (škoda že je raději nedali na FL Octávie), ale ty zadní světla jsou fakt podivná až škaredá. Proč tyhle designové podivnosti nenaplácali jen na jedno auto? Takhle jsou zprasené obě dvě. Pokaždé když vlezu do autosalonu Škodovky, přemýšlím kam ten design vlastně směřuje a uvažuji o migraci k VW. :-/-1 bodů
-
Zapomněl jsem, že kritika čehokoli je zde zakázána. Vaše přiblblé rady typu "nejezdit do autorizovaného servisu s původním modelem jen proto, že nová faceliftovaná verze vypadá pitomně," si nechte pro někoho jiného. Určitě nejsem jediný, komu změna designu škodovek přijde negativní. Krom toho Karoq jako náhrada za Yetiho má stejný problém jako změna O2 na O3. Strčit do SUV torzku je ještě větší ojeb než její nasazení v O3.-1 bodů