Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 11/16/17 ve všech sekcích
-
Jak píše cosby, na to je jedna jediná odpověď - EMISE. Za to, že to někteří nejsou schopni myšlenkově pojmout, nemohu. Pak by se tady totiž nemohlo objevit tolik blábolů... Ono se stačí i u auta s manuální převodovkou podívat na ukazatel (rádce) řazení a řadit podle něj - a jsme prakticky tam, kde je teď DSG.6 bodů
-
Tak tu mám možné termíny srazu pro vás jelimany [emoji3] Hlašte i víc termínů, co vám bude vyhovovat 1/ středa 22: Clint, Motosman, Kočkagin, Sid, Tomiikk, Ozák, Kinderplačka, Stanmar, Pancho 2/ čtvrtek 23: Clint, Pawouk, Kočkagin, Sid, Tomiikk, Ozák , Kinderplačka, Stanmar, Pancho 3/ pondělí 27: Clint, Pawouk, Motosman, Kočkagin, Sid, Tomiikk, Kinderplačka, Stanmar 4/ úterý 28: Clint, Pawouk, Motosman, Kočkagin, Sid, Tomiikk, MichalRr, Ozák, Kinderplačka, Beutiček 80% Budu vás sem připisovat, kde nás bude nejvíc, tak takový termín zvolíme. Místo konání: Tentokrát Doksy !!! - Maštal, mega kolena hlašte předem! Objednané echt mega kolínka: Clint, Motosman, Sid, Zdar a sílu šmejdi, váš náčelník.3 body
-
Takovej Novinky.cz styl, ne? Místo argumentů tady zahlcovat forum výkřiky, samozřejmě ve formátu "Čím víc Caps Lock a čím víc vykřičníků, tím lepší názor".3 body
-
Politici touží pomoci. (to říkají) Politici touží po moci. (holá skutečnost)3 body
-
2 body
-
no asi cestou domů koupim nějakej nerozpustnej tuk a zítra se na to vrhnu, kola asi bude lepší sundat s tím počítám kor když člověk nevlastní zvedák. To zase budu od toho mastnej až za ušima když tak zkusim nafotit co jsem promazal a dám vědět jestli to bylo k něčemu dobrý ...2 body
-
Nech sa paci, Carista 3.7 beta-2 je TU. Subor, ktery ma v nazve "crk.support" pouzite v pripade, ze sa Vam nedari urobit kroky popisane na stranach 5-11 v PDFku.2 body
-
2 body
-
2 body
-
Bavil jsem se o tom s jednim z vývojářů,ví o tom,ale jsou nuceni tohle dělat těmi směrnicemi zku...né EU2 body
-
Proč čistit klapku? Po určitém kilometrovém proběhu můžeme pozorovat mírné skákání otáček při studeném startu, popř. soustavné držení např. na 1500ot/min. Na vině bývá většinou znečištěný prstenec + tělo klapky, kdy je prstenec díky adaptacím postupně otevírán. Pro odstranění je nutné tělo vyčistit a provést vymazání adaptací + základní nastavení, kde si prstenec načte opět správnou polohu Doporučuji nechat vyčistit minimálně každých 100 000km.. U této motorizace se klapka na rozdíl od jiných nevytahuje zrovna 2x dobře, ale všechno jde. Škrtící klapku je dobré vytáhnout celou a dobře vyčistit i z druhé strany, protože fouknutí spreje do sání zezadu dobře nevyčistí a veškerý bordel se dostává do válců a sání. Demontáž klapky s minimem demontovaných věcí okolo: 1) vycvakneme vrchní kryt nasávání vzduchu 2a) demontujeme trubku, která jde do airboxu, ať máme alespoň nějaký malý montážní prostor 2b) můžeme demontovat saharu, já jsem to nepotřeboval = prostor se zvětší, ale na úkor času, který musím věnovat demontáži a montáži sahary 3) demontujeme sponku na plastovém vedení jdoucí z IC 4) demontujeme sponku na škrtící klapce 5) gumovou hadici opatrně vyjmeme 6) odpojíme konektor z klapky klapku drží 4 imbusy zespod - těžko se tam dostává, ale malou ráčnou s odpovídajícím bitem to jde celkem dobře 7) demontujeme 4 šrouby držící tělo klapky 8) sejmeme klapku a jdeme čistit - foto špinavé VS. čisté klapky (konkrétně takto vypadá klapka po 5 letech a najetých 100 000 km) Na čištění je ideální menší štětec a benzín popř. čistič na brzdy. Ideální je vyčistit ji celou jako je vidět na fotce, nebo alespoň v okolí, kde se točí prstenec klapky. Místo kolem hřídele jsem čistil ušní vatovou tyčinkou namočenou v benzínu Navlhčenou hadrou v benzínu je ještě dobré vyčistit sání, ale moje bylo uvnitř čisté. montáž provedeme opačným způsobem. Diagnostika: zapnuté zapalování vypnutý motor baterie minimálně 11V [Vybrat] [01 -Motor] [Základní nastavení - 04] Skupina 060 [Jdi!] Aktivování základního nastavení: [ON/OFF/Next] Počkej, dokud v poli 4 nebude "ADP. O.K.". Vyjet z jednotky a ukončit diagnostiku. Vypnout zapalování.1 bod
-
1 bod
-
Předesílám, že zkušenost přímo s 1,0 tsi nemám, takže budu blábolit. Tohle ale ty tsi benziny s DSG dělají - pokud jen tak šimráš plyn, tak jdou otáčky dolu (ony padají i u nafty, ale u těch benzinů to více překvapí), pokud to přišlápneš, tak to chvíli přemýšlí, podřadí a jedeš. Předpokládám, že asfalt s tím litrem trhat nechceš, takže ti to pravděpodobně nebude nijak vadit. Mě tohle ze začátku štvalo v 1,8 tsi, které má přeci jen nějaký výkonový potenciál, pak jsem si zvykl. Jak je ovšem patrné z výše uvedených reakcí, tak si občas někdo nezvykne a jiný si toho zase ani nevšimne - je to prostě čistě na tobě. Objednej si zkušební jízdu a uvidíš. Pak to ještě má ten apekt, že jízda s nízkými otáčkami na tom litru nemusí být vůbec příjemná - ale opět bude lepší, když si to zkusíš sám, protože hodnocení bude opět rozdílné. Ti, kteří si auto pořídili za své těžce vydřené peníte, ti málokdy nepřiznají, že si koupili shit. No a ti, co mají doma superba a v práci je donutili jezdit litrovou fabií, ti úplně relevantní hodnocení také neposkytnou...1 bod
-
1 bod
-
Sakra, chyba v matrixu - mělo tam být toto: https://auto.idnes.cz/brzdy-vysavace-castice-07l-/automoto.aspx?c=A171114_214459_automoto_fdv Odkaz na brzdové světlo jsem posílal někomu úplně jinému z úplně jiných důvodů.1 bod
-
výdechy jsem taky vyndaval a promazával všechny i ten pro cestující vzadu ten na levo jde úplně sám, stačí to trochu " vydloubnout" v tom místě úplně nalevo ( ten výdech je až do konce palubovky a malá část je jakoby ze strany tak tam to nadzvednout a už vyjede skoro sám , není tam nic co by se mohlo poškodit tak bych se toho nebál, i ten prostřední velký výdech šel dobře ven... jinak myslím že jsem přišel na to co mi tam drnčí na kostkách a asi to je ten mechanismus zavírání schránky u spolujezdce ( ten mechanismus na dvířkách) ale předběžně myslím že bude dost těžký se do toho dostat tak ještě nevím co s tím udělám nicméně už se mi podařilo celý ty dvířka demontovat a zase úspěšně namontovat tak možná si je pak vezmu na nějaký dlouhý zimní večer domu a budu meditovat nad tím jak se do toho dostat1 bod
-
Prosim tě, to je 8 let starej příspěvek, ty jsi jak archeolog V té době ještě Plačka šetřil na kindera - auto jeho snů a Motosman hledal lukrativní místo ve Chvaleticích podle počtu asistentek Kokta básnil o oktávce a nosil čisté oblečení, Stanmar dělal papíry na autobus a Kočkagin jezdil jako tramvaják s holkama tyčovkama po Praze. Ozi byl ještě těžkotonážní a Pancho si ještě leštil klobásu, pač neměl internet.1 bod
-
1 bod
-
@ronskispeed pravdepodobne áno, pretože kým nie som pripojený cez Mirrorlink, OneApp mi v mobile ukazje hlášku disconnected.. @MilanHos áno a po spustení tej appky ti vyhodí prázdnu obrazovku alebo hlášku, aby si pripojil mobil cez wifi alebo USB. Takto to má ešte jeden, s ktorým som včera večer písal, on používa CarPlay a má soft 353. Dnes sa mal ísť informovať ohľadom aktualizácie na 366.1 bod
-
Tak mám taky ten samý problém, dnes mě v servisu doslova vyfu..ovali s tím že nic neslyší a že je to víceprvek a těch prvků je tam tolik že když nějaký vrže tak je to normální, řekl jsem že snad promazat tukem by to nemusel být problém, na to mi řekli že ani neví co mají promazat ... no tak si to snad budu muset promazat sám nebo nevím už ... Superb za mega takové autíčko pro domácího kutila1 bod
-
1 bod
-
Zdravím všechny, (Předem se omlouvám všem, pro které by mé vyjádření k tomuto produktu mohlo působit negativisticky a být pobuřující. Prosím nereagujte tedy vulgárně v rámci mého příspěvku. Děkuji. ) Jsem vlastníkem několika těchto krabiček již skoro rok, a nashromáždil jsem za tuto dobu několik poznatků, v mém blízkém okolí nejsem jediný kdo tuto hračku má a názor i těch dalších se ani vzdáleně neslučuje se slovem "SPOKOJEN". Několikrát jsem kontaktoval T-M* jejich výkruty však neznají mezí, hlavní že máme smlouvy ze kterých nelze odstoupit byť produkt nefunguje jak by měl... Musím se přiznat že provozuji v autech i 4 kousky jejího předchůdce "T-mobile GPS LOCATOR", který sice neměl mobilní aplikaci ale je 100% spolehlivý co se dohledatelnosti vozidla týče..... Své tvrzení můžu doložit 3-mi protokoly PČR o zajištění vozidla.... Sice se občas pohybovalo vozidlo zmatečně po mapě dle vlivu GPS satelitů ale když už přišlo na lámání chleba tak nezklamalo(vždy se dal spustit intenzivní mód s propisováním lokace každých 7 vteřin vč. udání aktuální rychlosti). Ve třech vozidlech mám "Chytré auto" s jedním jezdím osobně já (SUPERB 3T 2014FL) - zkoušel jsem v něm všechny 3 kusy zlepšení = 0 Veřejně prohlašuji že : kdo si myslí že mu tato krabička auto ochrání před krádeží se velice mýlí... nefunguje ani při odtahu !!!! .... Zainvestoval jsem a nechal si auto odtáhnout v náhodnou dobu jednou společností. Na jedno z parkovišť tak abych nevěděl kam. A kdyby to nebylo objednané auto bych už neviděl. 1x mi bylo Lupičem auto taktéž vykradeno a milá krabička, která registruje i blbě zabouchnuté dveře se na vymlácení okna neobtěžovala ani upozornit... to provedla až PČR Nepravidelné závady: - se stává že notifikace chodí jak se jim zlíbí i když je auto na signálu (vidím dle záložního zařízení starší verze - stejný operátor), - v autě sedím je nastartované přesto notifikace nic a auto je zaparkováno a když jedu tak píše že se auto naklání a že je odtahováno - na každé křižovatce to přerušuje jízdu (START STOP systém) je pro to asi úhlavní nepřítel... (to že to "ničí" motory je věc druhá) - aktualizace té aplikace ( OS není důležitý ) mění několikrát do měsíce, každou chvíli tedy nefunguje jiná funkce ( stav paliva , baterie, historie jízd, auto mizí a objevuje se nové, nepočítá to KM ) - často ráno nevidím historii jízd, odpoledne třeba ano, jindy to naběhne až za několik dní. - ta aplikace na WWW portálu moj.io, tak tu radši zavřeli jelikož byla chytřejší než ta jejich do mobilu... Shrnutí a rady: - pokud chcete mít jistotu že auto najdete, když vám jej odcizí - Kupte si jiné řešení - tohle je jen na hraní a ta "pseudo" baterie, která v tom je, moc záložně nefunguje zvládne to jen poslat zprávu, že vám zařízení odpojili a tím to hasne (defakto víte že jse o auto přišli, pokud jste ji neodpojili Vy nebo servis který provádí údržbu vozu. - některé statistiky, které z toho lezou jsou docela užitečné a v případě správného vyhodnocení se dá jezdit s autem šetrněji. - chybí funkce vynutit aktualizaci polohy neprodleně. - Musí být zapojena v OBD, je všem na očích a není těžké jí odpojit a tím pak i auto odcizit. Nedá se tedy schovat tak aby nebylo patrné že auto má sledovací systém. - V případě odpojení nezačne zasílat polohu kde se přístroj nachází. Ukazuje jen kde jste auto zaparkovali Téma k zamyšlení/zlepšení funkce a otázka na všechny: Je zde někdo takový, kdo by byl ochoten s tímto experimentovat a rozumí elektronice ve voze a komunikačnímu protokolu tak aby bylo možno připojit tuto krabičku na 12V a CAN kabel bez OBD(třeba přes redukci) a dát zařízení trvalý impulz nastartovaného vozu ? Pak by totiž mohl být ukryta kdekoli ve voze a být zapojena k záložní baterii pro případ odpojení či krádeže... Klidně takového kutila budu sponzorovat. (Jen seriozně) Sama podstata tohoto zařízení "Chytré auto" je vynikající. Však je potřeba vychytat několik závazných much a tou třeba odpojení baterie či vypojení z OBD zásuvky skutečně jsou. Předem děkuji za pozornost a objektivní reakce.1 bod
-
1 bod
-
Po výměně panelu přístrojů za vyšší verzi dokážu nastavit kilometry dle původního panelu přístrojů(platí pro všechny VDO panely přístrojů do modelového roku 2017 - včetně).1 bod
-
Máš pravdu, také to chtělo přihlášení... no když si toho někdo nevšimne, tak mu prostě aplikace nejede a dotyčný o tom ani neví - super. No nic, vypadá to, že dokulhám druhý rok a poletí to z okna.1 bod
-
1 bod
-
Ahoj tak jsem hodil chat na http://www.autochip.eu/cz/chiptuning/ tam mi potvrdili, že dělají rovněž chiptuning pro Fábie III 1.0 MPI - přesně stejný jako pro Citogo, není tam prý rozdíl. Nejvíce se mi líbí ten z 55kw/95nm na 60kw/108nm, to už musí jít poznat ! :-)1 bod
-
Ahoj. Dodělával jsem si Bluetooth propojení na kolumbuse a tak musel jsem vyndat stávajícího Parrota, který byl za klimatronikem, tak jsem se pustil do rozebrání přístojovky v Superbu II. Třeba to někomu pomůže.... 1. vycvaknout štítek kolem kolumbusu - drží jen zacvaknutý - plastovou "kostí" + odpojení kontrolky AIRBAGU 2. vyndat 4x torx kolem kolumbusu 3. vysunout kolumbus ven 4. odpojit konektor kolumbusu a antény 5. oddělat rámečem klimatroniku - opět jen nacvaknutý - plastovou "kostí" 6. povolit 4x torx dva na stranách dva dole 7. vytáhnout klimatronik a odpojit konektory - nejdříve povytáhnout červené pojistky na konektorech a pak vysunout konektory ven z rádia 8. vyzvaknout ozdobný plastový kryt pod levým ofukem - kostí + rameček levého ofuku - opět kostí 9. vycvaknout ozdobný plastový kryt pod středovým ofukem + rámeček středového ofuku - opět kostí 10. mužete a nemusíte vyndat středový ofuk + odpojit i něj konektor 11. povolit torx pod levým budíkem 12. povolit torx pod pravým budíkem 13. chytit budíky po stranách a kolébavým pohyben ze strany na stranu vytáhnout budíky ven - jde to dost ztuha ale jde to 14. odpojit konektor přístrojů 15. hotovo Instalace zpět je opačným způsobem. Mě se nevylomil ai jeden plastový držáček a to jsem to dělal poprvé takže to není nic složitého... Hezký den a hodně zdaru všem....1 bod
-
Rád bych ještě přidal dodatek k mému návodu - ventilátor lze také zcela odstrojit (sundat zadní kryt), čímž se dostanete k druhému konci hřídele a samotnému motoru. Lépe se pak maže (můžete namazat z obou stran) a také čistí. Návod/inspiraci jsem našel na jiném webu. Demontáž zadního krytu motoru: Odpojte napájení řídicí elektroniky - dva dráty na konektoru, hnědý a žlutý, myslím (plastový dodatečný díl s kovovým vrchem). Řídicí elektroniku s pouzdrem demontujte pomocí dvou šroubků. Zatlačte tři gumové zarážky, které drží motor v zadním krytu, použít můžete např. plochý šroubovák. Pozor, zadní kryt drží skutečně jen a pouze na nich, celé tělo ventilátoru vypadne = držte jej! Nezapomeňte vyvlíknout dráty elektroniky ze zadního krytu, jinak nepůjde zcela sundat. Vyčistěte a namažte. Montáž je samozřejmě v opačném pořadí. Trošku boj je s gumovými zarážkami/klíny, ale opět poslouží šroubovák a trocha trpělivosti. Obecnou radu nemám, myslím, že "instinktivně" na to přijdete, ale dobrá metoda asi je zatlačit ventilátor do krytu, jak to půjde, a pak za pomoci plochého šroubováku zatlačit na gumové klíny, aby zapadly. Ujistěte se, že zapadnou úplně a všechny tři!1 bod
-
V zimě mi začal ventilátor čerstvého vzduchu (umístěný v prostoru nohou spolujezdce, za přihrádkou) nepříjemné pískat, než se zahřál. Vyjmul jsem ho proto, vyčistil a namazal. Vyjmutí ventilátoru čerstvého vzduchu není taková legrace, jak se to z dílenské příručky zdá, níže pár mých postřehů. Na úvod: Doporučuji si při práci s ventilátorem lehnout do prostoru pro nohy spolujezdce tak, že hlava je pod ofuky nohou. Poslepu to nelze. Odšroubovat dvě plastové „matky“ a sejmout měkký (kosmetický) kryt ofuků nohou spolujezdce. Kryt je dvěma matkami pouze jištěn, aby neupadl, není jinak přichycený, pouze zasunutý za okraje prostoru (přístrojovou desku a přihrádku spolujezdce). Odpojit svorkovnici ventilátoru (pozn.: větší svorkovnice, blíže motoru). Odjistit ventilátor (plastová západka, nebo šroub (3.1) – pokud nebyl dříve demontován, vždy by tam měla být plastová západka) Otočit tělo ventilátoru proti směru hodinových ručiček, čímž se uvolní a lze s ním pohybovat. Vyjmout ventilátor směrem dolů. Poznámky: Ačkoliv teď vyjmutí ventilátoru působí snadno, snadné to není, pokud jej nechcete poškodit a vytahovat hrubou silou (nedoporučuji). Překáží jak ofuk nohou, tak koberec podlahy a také přihrádka spolujezdce. Doporučuji přihrádku spolujezdce vyjmout (lépe se dostanete k ventilátoru), nebo alespoň odšroubovat všechny spodní šrouby, aby se uvolnila její spodní část. Potom se uvolní i ofuk nohou a ventilátor lze už výrazně snadněji vyjmout. Stále to ale vyžaduje trochu trpělivosti a „manévrování“. Ventilátor lze nyní s opatrností vyčistit (doporučit se dá kompresor se stlačeným vzduchem, nicméně poslouží v nouzi i výkonný vysavač). Pokud chcete z motoru ventilátoru uvolnit maximum nečistot, položte ventilátor na lopatky a klepejte vhodným nástrojem na plastové tělo motoru. Z vnitřku budou vypadávat nečistoty. Není na škodu štětečkem očistit také samotné lopatky. Ventilátor lze nyní taky namazat vhodným mazivem. Nedoporučuji používat větší množství.1 bod
-
Ahoj. Třeba se někomu bude hodit návod na výměnu GPS antény na Škodě Superb II combi. Demontáž: 1. sundání gumového těsnění kufru 2. sundání obou plastových boků obr. 2 + 4 - dost drží a je potřeba velikou sílu, aby vyskočili zobáčky z karosérie 3. odsunití stropnice od střechy - drží u hrany kufru na dvou suchých zipech, které stačí od sebe odsunout a já jsem si tento prostor vyplnil vysokou houbou na mytí auta, abych si zvětšil přístup mezi stropnici a střechou 4. rozpojení konektoru GPS antény 5. povolení matice antény - myslim si, že klíč 22 a já volil ořech a ráčnu (mimochodem, byla u mě úplně povolená - stáří auta 5 let a proto pod ní zatekla voda a přestala fungovat) 6. vysunutí antény nahoru přes střechu Montáž: 1. očištění střechy v místě antény (já použil ředidlo) 2. zasunutí kabelu s konektory skrz díru 3. nasazení antény na střechu (v tuhle chvíli mi musela pomoci žena, jelikož se nedá nedostat na matici a anténu zároveň) 4. nasazení a utažení matice 5. spojení konektrou antény 6. přitlačení stropnice na suché zipy 7. nasazení plastových bočnic - jen na zacvaknutí 8. nasazení těsnění kufru 9. hotovo a test na Columbusu1 bod
-
1 bod
-
Jasně pánové, pochopil jsem PODTÁČÍM a PODTÁČET BUDU !!!!! Omlouvám se že jsem přidal svou NEZKUŠENOST a HLUCHOTU. Očekávám další MÍNUSY od MODERÁTORA!!!! S díky vracím.0 bodů
-
Tak to tady končí skoro vždy... DSG jsem zažil v několika škodovkách a všechny bez rozdílu podtáčely. I v kombinaci s 1.2 TSI (sic předchozí verze EA111). On totiž možná někdo ani není schopen si tohoto jevu všimnout.-1 bodů
-
Tak je třeba sdělit koncernu VW, že mají závažnou systémovou chybu v mapování DSG převodovek, jelikož jejich vývojové centrum na základě měření a zkoušek je chybně stanovilo, a motory jsou podle vašeho odborného názoru ve spojení s těmito převodovkami podtáčeny.-1 bodů