Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 12/31/17 ve všech sekcích
-
Úprava je to solidní, klobouk dolů, ale... Úpravu chápu, pokud si auto budeš nechávat na 5 a více let, ale dát do něčeho, co ztrácí hodnotu více než cokoliv jiného, 40tis.Kč to opravdu moc nechápu. Navíc, jak sám píšeš, je úprava diskutabilní.3 body
-
2 body
-
On je nasranej, jako malej chtěl řídit letecký provoz a mít hodně peněz. Když dospěl, zjistil, že řídit může, ale maximálně tak Octavii a Rapida, co mají na letišti jako služební auto.2 body
-
To urcite u Mekace hledal jen neco k obedu. To jsou Ti co musi mezi svatky do prace, jinak by si nevydelali ani na slanou vodu. [emoji23]2 body
-
To, že Direct je banda kokotů a jejich likvidátoři jsou imbecilové, je ovšem věc jiná. I těch 180 tisíc, což je maximální možný strop opravy, dle pojišťovny, nikoli dle mého právníka, je pořád v normě. [emoji4] Jinak Clinte, předevčírem jsem byl na letišti. Musím říct, že bylo fajn vidět Tě, jak vynášíš ty odpadkové koše a třídíš odpad. Jen doporučení... Vem si na to příště rukavice.2 body
-
Opatrně na cestách! Spousta řidičů teď chlastá a nechává řídit své manželky!!2 body
-
Rapid má spojku hydraulicky ovládnou. Při výměně brzdovky se dokonce spojkový válec odvzdušňuje jako první. Ale jestli jde nastavit krok, to asi ne, resp. nemám to z DP nastudováné.1 bod
-
Dáš si na kus třeba dřevěný tyčky rozžvýkanou žvýkačku,nebo prodávají něco jako modelína ale trochu to lepí a tím relé přilepíš na tyčku a opatrně to tam zacvakneš,pak je točením tyčky odstraníš tyčku z relé. To je můj nápad. :-)1 bod
-
Zdravim i když tu nejsem často jako jiní zastupci tohoto fora bez jejiž rad by sme se malokdy obešli přeji všem štastný nový rok hlavně hodně zdravý a trohu štěstíčka zbytek nějak snad vyplyne Díky.1 bod
-
Pokud máš auto v zaruce, tak bych spojku urcite reklamoval. Mam Rapid 1.2 81kw vyrobeny 10/2016, najeto 45000 a menili mi tento mesic spojku v zaruce prave z duvodu, ze prokluzovala. Jde o vyrobni vadu, kdy na spojku prolina kolem setrvacniku olej z motoru. Ta potom prokluzuje. Me se to projevovalo temer od novoty, ale mel jsem cas to resit az ted.1 bod
-
Syn povídá rodičům: "Mami, tati, rozhodl jsem se osamostatnit." "To je moc dobře." "Kufry máte před barákem."1 bod
-
Přijde Josef k šéfovi do kanceláře a stěžuje si:"Šéfe, nemohl byste mi zvýšit plat? Vždyť tu dělám už 10 let jen za 8000,-Kč měsíčně."Šéf se pousměje, nalije Josefovi štamprle a začne: "Podívej, Josefe, je pravda, že vyděláváš 8 000 Kč měsíčně, což je 96.000Kč ročně, ale... Rok má 365 dní. Z toho je 52 sobot a 52 nedělí. To je už jen 261 dní. Dál máš 28 dní dovolené a 5 dnů jsi byl nemocný, to je už jen 228 dní. Den má sice 24 hodin, ale ty pracuješ jen 8 hodin, tedy 1 třetinu dne, to znamená 76 dní. Nemluvě o tom, že v roce máme 13 svátků, což jsou dny pracovního volna, tedy pracuješ jen 63 dní. To jsou jen 2 měsíce a 1 den. No a co chceš víc za práci za dva měsíce? Vždyť vyděláváš skoro 48 000 Kč měsíčně!." "Promiňte, šéfe, nechtěl jsem vás vyrušovat..."1 bod
-
Richinc: Už to tady bylo asi 100x, ale ok https://gpsunderground.com/forum/forum/car-navi-system/car-gps-systems/volkswagen-seat-skoda/32206-vw-rns-510-skoda-columbus-i-firmware-guide-downloads .1 bod
-
Tak mám hotovo našel jsem k tomu docela dobry návod tak kdyby to někomu pomohlo:1 bod
-
Kolikátý to je "poslední příspěvek" do této diskuze? Ačkoliv jsem s nelibostí konstatoval, že oproti černo-bílému provedení před faceliftem je to z praktického hlediska hrozný downgrade, pořád se tu najde někdo, kdo mi bude vyvracet tvrzení, že to nejde přečíst vůbec (což jsem netvrdil) a na otázku, zda je to z hlediska čitelnosti zlepšení nebo zhoršení jsem nedostal odpověď vůbec. Že je barevný kontrast bílé s šedou dost nepraktický pro čtení je prostě neoddiskutovatelný fakt. Ale je úplně jedno, co si o tom myslím já. Podle ISO-9241-3 je minimální doporučený kontrast pro práci s textem 3:1, s ohledem na různé drobné nedostatky zraku související nejen s věkem však spíše 4.5:1. A to je minimum a nikoliv optimální hodnota! Barevný kontrast nových budíků O3FL je možná tak třetinový (1.5:1), v porovnání s tím, co doporučují odborníci (kteří na rozdíl od nás tomu skutečně rozumí). Před faceliftem byl kontrast budíků přibližně 21:1 (tj. maximální možný). Jo a budíky na slunci jsou čitelné dost blbě, i když jsou zrovna podsvícené, to jsem si ověřil opakovaně osobně. K tomu jízdu nepotřebuji.1 bod
-
Alesi, ten povysenej konec. My vime, O3 po FL je proste bezchybny, jako R&R. Chudak Pawouk, tohle neskonci snad nikdy!1 bod
-
Ještě jsem zrovna našel toto v diskuzi na netu. To je teda masakr a ještě že jsem stejné provedení Octavie 1,8 Tsi tenkrát nekoupil a dal přednost Kie. Karel Novotny 21590 Skodovce jsem dlouho fandil, ale jen do doby, nez jsem si poridil jeji vyrobek - auto rocnik 2010, v provedeni 4x4, 1.8 TSI. Jeste behem petilete zaruky se musela vymenit spojka a rozvodovy retez s napinakem, ale to prave peklo nastalo po skonceni zaruky (pricemz soucasny najezd je pouhych asi 128 tisic km): 1. Pul roku po skonceni zaruky zadreny zadni diferencial => nutnost vymenit cely haldex system - ten diferencial plus mezinapravova spojka, za 80000 (a to mi udajne servis neuctoval praci) 2. Rok na to zacalo auto "zrat" olej v mnozstvi, ktere se postupne vysplhalo na cca 2.5 litru na 1000 km (!) - i ukazalo se, ze na vine je znama vyrobni vada cele serie motoru, a jako jedine reseni je komplet generalka motoru a vymena pistu, ojnic a krouzku, a celkem 3 dny prace - celkem za asi 70000 - jedina klika byla, ze v ramci kulance to z vetsi casti zaplatila skodovka, ale i tak me to stalo cca 25000 3. Behem 14ti dnu pote odesel odesel alternator, ovsem ve znackovem servisu to nepoznali a myseli si, ze je to "jen" baterie, kterou vymenili a poslali me domu, aniz by se obtezovali zkontrolovat ten alternator, takze jsem malem ani nedojel domu; abych se vubec pote dostal s autem do servisu tak jsem tu baterii musel vyndat a doma nabit. Za novy alternator + praci si servis nauctoval dalsich asi 12000 4. Musel jsem nechat prelakovat strechu, protoze zacala dost brutalne reznout jeji hrana nad celnim sklem. To se kvuli cele operaci muselo vyriznout a vymenit, takze celkem asi 25000 plus asi 10 dni bez auta. Navic pri te prilezitosti zjistili, ze mam zlomene a nejakym lepidlem na zelezo znovu spojene prepakovani steracu (zrejme to asi udelal jiny servis v nejakem z predchozich zasahu, mozna pri te generalce motoru), a museli to kvuli tomu vymenit - takze + dalsi 3000 6. Pul roku po te generalce motoru zacala pipat a svitit cervene kontrolka oleje - takze opet do servisu, nastesti se ukazalo, ze to bylo jen vadne cidlo, stalo to "jen" asi 1500. Takze skodovku uz fakt nikdy.1 bod
-
rok sa s rokom zišiel, wirer na nové kódovania prišiel. niečo sú len kraviny, potešia sa Fabinky. bacha však, čo zmeníš, ináč servis nedoplatíš... v obehu sú zatiaľ tuším 2 verzie, momentálne vypúšťam ďalšiu, trošku vynovenú, doplnenú a rozsiahlejšiu Kódovanie VCDS Fabia III, verzia 2.0. všetky potrebné informácie sú opäť uvedené priamo v dokumente, niečo budem stále dolaďovať a dopĺňať. chcel som to vypustiť už skôr, nakoniec som však nestíhal pomaly ani posledné úpravy. tak snáď sa potešíte, keď už sú tie Vianoce plány boli veľké, možno budú ešte realizované v ďalších verziách...ak bude záujem a "dopyt" postupne urobím upload aj na uloz.to, pridám na svoju skromnú stránku. zoznam zmien a doplnení: - zmena číslovania verzie na 2.0 z dôvodu väčšieho množstva zmien, aktualizácii a doplnení - zmena čísla účtu pre dobrovoľný príspevok, zmena kontaktného emailu, pridaný odkaz na Facebook stránku - spustená facebook stránka @Car3Code - zmena názvu kapitoly 7.2.13 - úvod – čo je VCDS, káble a softvér - doplnenie kódovanie zadných svetiel pri DRL svietení (4.6.2) - zmena usporiadania Úvod, presunutie ovládania VCDS programu do osobitnej kapitoly - úprava názvov a číslovania niektorých kapitol - doplnenie postupu spustenia a komunikácie VCDS s autom (2.3 a 3) - tipy – zmena obrázkov rádio staníc (11.5) + pridaný video postup - zastavenie stieračov pri otvorení prednej kapoty (5.1.4) - zmena intenzity svietenia DRL v pozícii parkovacie svetlá (4.5.8) - komfortné ovládanie okien cez menu rádia (8.2.3) - aktivácia / deaktivácia hlásenia Safe Lock (7.1.6) - doplnený preklad a vysvetlenie Funkcie svetiel (4.3.6) - doplnenie značenia pinov BCM jednotky pre osvetlenie (4.3.1) - kontrola prístrojovej dosky (11.6) - doplnené kódovanie sťahovanie okien diaľkovým (8.2.1) - WinMerge (3.8) - nová kapitola Otvorenie / odomknutie a rozsvietenie svetiel (4.10) + doplnenie kódovania pre rôzne situácie - upozornenie na rýchlostný limit 120km/h (7.1.7) - aktualizované SK a CZ logá staníc (11.5) - rozsvietenie tretieho brzdového pri otvorení kufra (4.10.3) - priebežné doplnenie fotografií, screenov obrazovky a videí - doplnené základné informácie v kapitolách 3.2 až 3.6 - zmena servisných intervalov (10.2.1, 10.2.4, 10.2.3) - aktivácia brzdových a hmlových svetiel pri DRL (4.6.3, 4.6.4 a 4.6.5) - kapitola venovaná servisným intervalom, resetom a nastaveniam (10) - oprava zapojenia pin-ov BCM jednotky (4.3.1) - zmeny odozvy plynu (9.1.2), aktivácia XDS (9.3.4), prispôsobenie XDS (9.3.5) - nová kapitola Bluetooth a telefonovanie (7.3) - doplnenie nastavenia režimu Autoškola (7.2.9) - nová kapitola Dažďový senzor (5.2) - nová kapitola Osktrekovače (5.3) - nová kapitola Parkovací asistent (8.4) - snímač hladiny ostrekovačov aktivácia (5.3.1) + návod na dorobenie - deaktivácia Start/Stop systému verzia 2 – bez zmeny napätia alebo teploty (8.1.2) - vypnutie optického potvrdenia zamykania smerovkami (4.11.5) - upozornenie na zabudnutý kľúč v aute (7.1.8) - pridaná možnosť pre nastavenie US svietenia iba pri parkovacích svetlách bez ohľadu na DRL a stretávacie svetlá (4.9.3) - aktivácia tempomatu (8.1.8) - oprava kódovania v kapitole 7.2.4 – správne má byť jednotka 09 (pôvodne 5F) - rozsvietenie hmloviek pri diaľkových svetlách (4.5.5) - zmena typu hlásenia nezapnutého pásu (8.3.2) - zmena jasu (svietivosti) Corner (4.5.2) - zmena zobrazenia Bolera na MR2018 (7.2.14) - možnosť nastavenia reakcie svetelného senzora (4.11.4) Download: VCDS kodovanie funkcii Fabia III 2016 v2.0 (lock).pdf https://uloz.to/!J3I5qxz5iHXH/vcds-kodovanie-funkcii-fabia-iii-2016-v2-0-lock-pdf PS: aj hejterom a neprajníkom a ohováračom a kopírovačom a zdieľačom a ... a aj všetkým ostatným pekné sviatky1 bod
-
1 bod
-
Me slzy kanou neustale. Kazdy si pod stromeckem od Skody najde tu svou poruchu do Noveho roku. [emoji23][emoji23][emoji23]1 bod
-
1 bod
-
@Atrani: Tohle je diskuse úplně o ničem, nezlob se na mě. Tvoje auto má (jako jakékoliv jiné, se kterým jsem měl tu čest se setkat) 4 vyztužené body pro zvedání. Myslím si, že výrobce tím pro běžného uživatele i servis udělal dost. Pokud máš hydraulický zvedák, tak ho použij a měň jedno kolo po druhém, jako se to normálně dělá, nemáš-li sloupový zvedák, kterým zvedneš celé auto. Z mé strany diskusi končím. Pokud Ti 4 body nestačí, spoj se se Škodovkou a navrhni jim, aby pro případy, že má někdo stejné náčiní, jako Ty, dělali podpěrných bodů 8.1 bod
-
To ale mluvíš o stažení map z webu Škodovky dle VIN vozu, ne? To jde ale jen u aut, která nejsou starší než tři roky ne?-1 bodů
-
Když tady tvrdíte, že je to normální, tak mi vysvětlete, proč to na některých neteče.-1 bodů
-
Tak u me nejak takto. I pri investici cca 40.000kc je to porad neuveritelne hlucnej vuz, coz se pri kvalite materialu (kdo da dolu tapacir, vrati se v case hodne, ale hodne daleko) vlastne mozna ne v case. To je blbost. Holt, prijde mi ze muj focus v roce 2001 mel tloustku tapciru vlastne tlustsi. Koncernove cuttovani costu je opravdu znat.) (jizda kolem 200km/h je uz hodne, ale hodne slysitelna, nicmene Canton Cantonuje vyrazne lip.) kdo to dela kvuli tichu v aute, tak v nem uz skoro jde konverzovat nas 180km/h. Kvuli hudbe se to ale vyplati.-1 bodů
-
Nemá někdo tip, jak dokódovat ponechání zapnuté couvací kamery i při 1. rychlostním stupni a nižší rychlosti? Nikdy jsem nad tím nějak moc neuvažoval, ale byl jsem vyzkoušet nějaká nová auta a docela mne to tam nadchlo, že se to při parkování pořád nepřepíná jak u debilů :-D Moc díky za reakce.-1 bodů
-
To myslíte vážne s tým zavzdušneným spojkovým valcom? Však to nie je Škoda 120:) Rapid má predsa spojku ovládanú mechanicky, lankom, ktoré sa ale ovšem nedá nastaviť, čiže pri zodranom kotúči, len výmena za nový. Či ?-1 bodů
-
Zdravím, zhlédl jsem toto video a jsem docela v šoku..máte někdo taky tyto zkušenosti nebo je to jen ojedinělý případ ?-1 bodů