Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 01/17/18 ve všech sekcích

  1. Ja si soft u Cimbu upravoval a problemy s bohatosti smesi jsem mel. Me se i rozinala kontrolka. Mel jsem i o chlup vyssi spotrebu. Po nahrani puvodniho softu problemy zmizely. On totiz primo pan Janda software neupravuje. Delaji to za nej polsti kluci/programatori a prestoze mel dva pokusy, ani jeden nedopadl dobre. K jeho cti nutno rici, ze puvodni soft nahral bez problemu zpet, penize vratil taktez bez problemu, vse probehlo OK. Popisuji to konec koncu v jinem v tematu k Citigo.
    3 body
  2. Jeden o České poště Česká pošta mi právě doručila volební lístky na druhé kolo. Budu volit Schwarzenberga.
    3 body
  3. to je stále dokola: Na nastartování naftového motoru bohatě stačí, jenže lidem se z nějakého důvodů zdá slabá a dávají silnější. Čímž se laťka neustále posouvá vzhůru až se tam už větší baterie nevejde.... Na druhou stranu, kdybych si mohl vybrat pindíka, tak taky asi vezmu toho největšího
    3 body
  4. Apku pro IOS, aby se dostala na obdobu obchodování a apkami na Takovou aplikaci pro IOS, aby ji Apple dal na svůj Store, podobně jako jsou android apky na Google storu neuděláš. Zvláště, pokud půjde proti rozhodnutí Applu o monopolu na Car Play. To je snad každému jasné. Android má v tomto své výhody díky otevřené platformě. To řešení při ceně auta cca 1 Mega a telefonu Iphona cca 20k , tak jetý mobil s ML z Bazaru za 3k mi nepřijde jako nesmyslně drahá investice. Mluvil jsem s mnoha lidmi ze Škody - mají oba telefony! ( a ten druhý není z bazoše za 3k :-)). Navíc ne malé procento lidí, kteří se na mne obraceli s možností zprovoznění fullMirrorLinku chtěli druhý Android mobil - JEN DO AUTA - a řešili, jak ho připojit, aby se nepřebíjela baterka apod. Takže netvrdím, že je to masová záležitost, to rozhodně ne, ale že je to úplný nesmysl bych taky netvrdil :-)
    2 body
  5. No skoro umí ? Tu cenu jsi ale dost popletl. Neexistuje moc konkurenčních (tak malých) nabíječek s tak velkým nabíjecím proudem. Ten GPS lokator je výborný, takový "kompas" v aplikaci ukazuje kde a jak daleko mám auto. A pokud mám data, mohu zapnout mapu. Také to má nově i knihu jízd (!). Battery Health Checker je již jen takový užitečný doplněk. Aplikace umí i sharovat umístění auta, když ho třeba manželka zaparkuje někde na na nějakém velkém parkovišti, a nevím kde přesně je. Byl jsem jeden z prvních investorů, a z mnoha mých jiných Indiegogo a Kickstarter investic je tato zdaleka nejúspěšnější. Pár jsem jich rozdal jako dárky, absolutní nadšení.
    2 body
  6. Tak to by mě zajímalo co Ti na to řeknou. Snad budeš mít štěstí na servis. Ale pokud to máš bez DCC tak jakýkoliv mlácení bouchání chrastění a vrzání je naprosto v pořádku podle našeho autorizáku jinam už snad ani nemám sílu jezdit a hádat se. To že je to evidentně zmetek alespoň ten můj kus je jasný. Ale dávám ještě šanci v soukromén servisu kde nejsou tak arogantní a snaží se pomoct a ne se Tě zbavit co nejdříve... Jinak s DCC ti vymění hydrolůžka a tím by se to mělo vyřešit.Ale hydrolůžka spíše klapají než vyloženě bouchají...
    2 body
  7. Docela smutné, že nikdo z vývoje z koncernu si s tím do teď neví rady a já chybu v softwaru vyřešil po večerech při jiné práci.
    2 body
  8. Další úprava, sice to není Škoda, ale pořád koncern VW, takže: Na VW Passat B8 (110 kW, TDI) 7/2015 za pomoci Carista 3.7 beta-7 + Lucky Patcheru (verze 6.9.5) + návodu z první strany úspěšně nastaveno: - deaktivace Start / Stop metodou A - cornering - aktivace předních mlhovek při zařazení zpátečky (DSG) - sklápění zrcátek při dlouhém podržení tlačítka uzamčení na DO, ne hned po uzamčení vozidla - denní svícení aktivní pouze pokud je spínač světel na AUTO (v pozici 0 nic nesvítí)
    1 bod
  9. Ono bude záležet na provedení, protože když porovnám projektory na FIII s LED co má třeba Leon před FL, tak není oč stát... Ale pokud by FIII FL dostala něco obdobného jako ostatní Škodovky, tak to by bylo už zajímavé, kór pokud tam bude i nějaké aktivní přisvětlování. No necháme se překvapit
    1 bod
  10. 1 bod
  11. No jo, a ještě ani nebudeš v televizi
    1 bod
  12. To bylo jen na posouzení, kolik paliva to tam dává, dík. No koukám na ty zkušenosti kolegy Šutráka, řekl bych, že úpravce zapracoval a ošéfoval to řízení ECU tak, aby to chyby ani Readiness nijak neovlivnilo ... Si dovolím odkaz aby se to dlouho nehledalo https://forum.skodahome.cz/topic/134632-10mpi-update-44kw-na-55kw/?do=findComment&comment=2251480
    1 bod
  13. Ale ty si s novým autem kupuješ, tedy platíš, spoustu věcí, které nechceš, ale vzít je musíš. Kdo za to může? .... asi vysoká míra státních regulací v socialistické evropě a možná trochu i technický pokrok. Kdo by si do auta dobrovolně za svoje peníze kupoval start-stop systém? DPF filtr? měkkej předek auta a aktivní kapotu pro ochranu chodců? atd. ... naprostá menšina majitelů aut plus pár idealistů. Stejné je to s infotaimentem v autě, a systémy apple carplay, android auto, mirrorlink. To je všechno v zásadě paskvil. Nadiktovaný kým? ... nevím. Co by chtěl zákazník? ... milé auto, zobraz mi na velkém displeji můj osobní telefon, co nosím u sebe, a umožni mi používat vše, co v něm už mám, a co dobře znám. ... a nebo ... milé auto, umožni mi do tebe naistalovat a používat vše, co by se mi mohlo v autě hodit, mé oblíbené aplikace, moji oblíbenou navigaci XYZ apod. Místo toho zákazník zaplatí a dostane: podporu spojení na apple carplay, nebo android auto, nebo mirrorlink. Za mne díky bohu alespoň za ten mirrorlink (full), ty dvě další jsou k ničemu, ale i tak je to velmi málo. Co dostane v carplay nebo v android autu? ... pár aplikací, které vlastně nepotřebuje, a v android auto je vrcholem Waze, ale to musí to AA mít v telefonu instalované "po pirátsku", oficiálně to u nás nejde. Vidíš ten rozdíl? ... tady neplatí projektový management .... Na čínském eshopu to chápou a nabízejí ti relativně levně nové neznačkové rádio - infotainment na Androidu, což je v zásadě podle funkcí srovnatelné se samotným mobilem. Instaluješ co chceš, používáš jak chceš, velký displej. Ale to by si museli všichni hned vyrvat a zahodit ty nová Bolera, Amundseny, zaplatit další tisíce za tu čínu, ztratit záruku apod. ... Takže my tady žijeme v realitě všedního dne, a řešíme tedy full mirror link, Floating Apps, a možnost či nemožnost zrcadlení iPhonu. Já osobně jsem za tyto diskuze rád.
    1 bod
  14. Přesně, podle mého servisu je auto OK, nic nenašli. Dnes jsem se domlouval se Šmuclerama, kouknou se na to, pojedu tam někdy příští týden.
    1 bod
  15. Takže si ho koupíš protože musíš, když to jinak nepůjde, ne protože by jsi chtěl. Tohle je diskuze mimo. Každopádně si myslím, že to řešení je strašně drahý na to, aby bylo prospěšný. Každý Project manager by to označil za nesmysl a vůbec by se do toho nepouštěl. Ale berte to pouze jako můj subjektivní názor a jako člověka, který se projekty zabývá 7 let.
    1 bod
  16. Tak to sa mýliš. Pokial Apple a Google nenájdu spoločnú reč a neuvoľnia Waze pre CarPlay, tak som ochotný spojazdniť stabilne fungujúci full mirror iPhonu aj za cenu kúpy staršieho jazdeného ML Androidu, ktorý bude slúžiť iba na to. Vyzerá totiž, že Waze serie na CP a vymýšľajú niečo s platformou Smart Device Link, ktorú má dnes akurát Ford SYNC 3. Resp. keď príde nové auto so Smartlinkom, tak budem zvažovať návrat k Androidu a využitiu AA, kde Waze funguje spoľahlivo. Sent using Tapatalk
    1 bod
  17. @psemrad no, jestli technik vyčistil sklo, to opravdu nevím, nebyl jsem u toho..a jinak zasílám tu verzi BCM jednotky..
    1 bod
  18. Ahoj, mam DCC, taky jsem zvedavej, ale, jak jsem psal vyse, uz mi bylo receno, ze se jedna o provozni zvuk neboli zvuk, ktery je schvaleny primo skodovkou, ale tomu neverim! Kazdopadne o zpravu se podelim! Jinak neni to klapani nebo respektive ja bych to nepopsal jako klapani, jedna se vylozene o DUNENI, ale opravdu DUNENI az bouchani(velice neprijemne), pokud prejedu malinkaty hrbolecek je to bouchnuti jakobych vletel do diry.
    1 bod
  19. No vidíš a já to vidím jen tady. A jsem rád, protože mi je hned jasné, proč konfigurátor na VW Allspace nenabízí alcantaru.
    1 bod
  20. Hodně mě překvapuje užití staré podvozkové platformy. Co se vzhledu týče, že by to bylo nějak zvlášť odlišné oproti Kokodáku... No a super, jak porovnávají rozměry Karoku, ale nějak pánům redaktorům nedochází, že v Číně je trochu jiný Karok..
    1 bod
  21. sorry, ale tohle zadání je na křišťálovou kouli. Zační výpisem z diagnostiky
    1 bod
  22. Pro mne osobně to smysl nemá, ale někdo třeba může mít služební iPhone a soukromý Android phone a chce je využít v autě oba. V mém případě mám ještě lepší "exotiku", mám služební Windows phone, ale chtěl jsem v autě využít Bolero se Smartlinkem, když už jsem si za to připlatil. Takže jsem pořídil levně Android telefon, co umí Mirrorlink, a jdu cestou "full mirror link", kdy používám přes displej auta jakoukoli aplikaci z toho Android phona, umístěného trvale v autě a připojeného kabelem. Ten Windows phone nosím v kapse a v autě je připojen automaticky přes BT, takže mohu přijímat hovory, kontakty a tak, nebo třeba sdílet z něho mobilní data. Za mne je to paráda, mohu použít jakékoli Android aplikace přes displej v autě, jakékoli navigace, video i za jízdy, internet, multimedia z telefonu, cokoli. No, a kdo se nechce drbat s nastavením "full mirror linku", může to být docela obtížné, koupí si Floating Apps a má to pořešené.
    1 bod
  23. Před časem jsem pořídil v kampani na Indiegogo výbornou německou USB nabíječku ZUS (mj. držitel Red Dot Award 2016) s mnoha vydatnými funkcemi jako jsou celkový nabíjecí výkon 4.8A (umožňuje dobíjet 2 současně běžící velké iPady), reversibilní USB porty, Bluetooth s GPS lokátorem, který vám najde auto třeba na velkém parkovišti (bez nutnosti map a datového připojení) a další funkce, ale hlavně je součástí i tzv. "Car Battery Health Monitor", funkce, která průběžně monitoruje stav autobaterie ve smartphone aplikaci ... Je to opravdu hodně povedená vychytávka s vynikajícím designem a velmi kvalitním provedením Printscreen je z mé O3FL.
    1 bod
  24. 1 bod
  25. Mám Fabii III kombi Style 1,2 TSi, 81 kW, DSG, zatím plná spokojenost. Mám taky tempomat a musím říct je to alespoň zatím "SQELÉ". Jak říkají mé děti, toto auto je schopná řídit i opice. Když se chce rychlý rozjezd, šlápne se na plyn, auto odřadí a letí jako střela. S tempomatem zatím průměrná spotřeba 5,55 l/100 km. Najeto 7500 km. Při rozjezdu do kopce necouvne. Prozatím není opravdu nic k vytknutí.
    1 bod
  26. Zkusil jsem včera natlačit nějaké flac (jak 16bit, tak 24bit) na SD kartu a zvuk je úplně jinej. Žádné upištění není. Takže je to zřejmě ekvalizací (pseudo prostorovým zvukem) u zdrojů s nižší kvalitou. Od teď nic jiného než hudbu ve flac v autě nechci.
    1 bod
  27. Vidím, že ti není rady ani pomoci. LPG (Liquified Petroleum Gas) - zkapalněný ropný plyn, složený ze směsi uhlovodíkových plynů (propan a butan), CNG (Compressed Natural Gas) - stlačený zemní plyn, složení metan... Zase jsi ze sebe udělal hloupého. To je tvůj problém. Osobní útoky tady ovšem netrpíme, takže následuje zasloužená odměna.
    0 bodů
  28. Přestaň tady zaplevelovat téma spamem! Upozorňuji tě již podruhé a to naposled. A kdybys to pořádně četl, namísto psaní nesmyslů, tak zjistíš, že v tom článku na webu nenajdeš jedinou zmínku o LPG. Mimochodem, LPG rozhodně není zemní plyn.
    0 bodů
  29. Upřímně bych byl raději, aby byla jiná kapota i blatníky, jinak to je hrozně velké lákadlo na utrácení Je fakt že u té bílé ta kapota a blatníky vypadají podobně, ale co to je vypadají, může být rozdíl 1mm a už to nebude sedět Uvidíme čím nás překvapí
    0 bodů
  30. TGI = GNG, tak to v koncernu je, koncern motory na LPG dnes už nenabízí, TSI jsou přímovstřikované, které se na LPG příliš nehodí a zbývá 1.0 MPI. A to jestli je CNG stanic 100x víc nebo míň je irelevantní, to výrobce neřeší, nevíc se to netýká tohoto tématu. Prostě a jednoduše, Fabia III na LPG z výroby nebude 100%, na CNG taky na 99,999% nebude. Dodatečnou přestavbu na LPG nabízí třeba dovozce pro Polsko, ale to už je téma uplně jiné než MR18/19, tak to ber tak jak to je a nesmekuluj o věcech které jsou jisté...
    0 bodů
  31. TGI je právě koncernové označení pro motory spalující CNG...
    0 bodů
  32. Taky u mne, když jsem použil "S" se při odřazování žáden hluk, nebo skřípání neobjevilo. Režim "S" u DSG nepoužívám, je to, jak mi říkali při prodeji spotřebu zvyšující a hlučné. Při rychlém přidání plynu na režim "D" si DSG odřadí o dva až tři stupně a zrychlení je veliké. Při rychlém přidání plynu se přeřazuje v 3500 až 4000 otáčkách. U režimu "S" jsem zatím nezkoušel zrychlení za obyčejných situací při předjíždění. Pouze ukázkozkový rozjezd a to je opravdu kravál spojený s vysokou spotřebou.
    -1 bodů
  33. To je síce pekné, čo tu píšete, je to však skôr taký český a slovenský folklór tie malé kombíky Takže z nášho pohľadu "zarezávanie" malých kombíkov môže vypadať zvláštne, z globálneho hľadiska sú skôr zvláštne práve tie malé kombíky Z tohto kontextu je aj celkom logické, že česká Škoda malý kombík podrží, ostatní výrobcovia český či slovenksý trh kopírovať nemajú prečo.
    -1 bodů
  34. současná platforma CNG neumožňuje, to si musíme poslat IV. generaci
    -1 bodů
  35. Nechte se prekvapit, zas tak razantni zmeny to ale nebudou. Jen co se tyce vybav, asistentu a moznosti. Zadek vime jak bude vypadat, tak bude stacit prehazet svetla bez nutnosti uprav karoserie, Predek bohuzel uz bez vymeny kapoty blatniku a pochopitelne i narazniku nepujde. Jedineho co me laka, tak jsou Predni LED svetla a mozna par asistentu, ale tod vse. Verze CNG urcite nebude, protoze face nebude na nove podvozkove platforme jako nynejsi nova IBIZA nebo POLO. To az Fabia 4 Dily se budou moci sehnat s uvolnenim prodeje, coz by melo byt 27KT. Drive co se naskytne, tak to bude z preserie ci nejakych testovacich verzi a do toho bych asi moc nesel
    -1 bodů
  36. ahoj , jak jsi dopadl s displayem? mam stejny problem. dik
    -1 bodů
  37. Neplet sem LPG. Řeč je o CNG. A to stejne nebude. Takze tak.
    -1 bodů
  38. pravda, v tech pul druhy rano jsem tam cet $274 (nikoliv tisic), coz mi prislo hodne. tech $42,99, za kolik se to prodava, uz neni takova palka. teda ale Alesi, ze te porad bavi tady psat takovy odstavce offtopicu... z tvyho prispevku je relevantni jen "vždyť to má GPS lokátor, to pokud vím běžně nabíječky nemají"
    -1 bodů
  39. Kdyz to jelo na lince, tam me bylo receno, ze predek bude jiny i co se tyce karosarskych dilu. Takze tod otazka. Ty si to uz videl ? Pokud jen svetla a naraznik, jdu do toho snad
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...