Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 02/13/18 ve všech sekcích

  1. Mám navigaci už několik let a proto jsem vybíral držák podle navigace. Respektive - můj držák (sedadlo spolujezdce) je plně kompatibilní s mou navigací (manželka). Vybíral jsem dlouho a pečlivě, někteří mi radili, ať zvolím jiný model, že tento mívá problémy - někdy svévolně napadá fyzicky řidiče, někdy zase mlčí a jindy si plete směr vlevo a vpravo. V každém případě jsem si už zvykl a vždy jsem dojel, kde jsem potřeboval.
    7 bodů
  2. myslím si, že se z těch olejů dělá zbytečně velká a složitá věda..když čtu někdy příspěvky, že jsou uživatelé, kteří by nejraději pomalu měnili olej s tankováním nové nádrže benzinu, tak se musím fakt smát
    5 bodů
  3. Neuveritelny, co dokaze jeden clanek! Masova histerie! Kolika z vas uz baterka klekla? Ano, jsou tu jednotky pripadu, ktere je mozne pripsat zmetkove baterii uz z vyroby. Pak jsou tady lidi s jiz +/- 5letymi auty a stale jezdi. Takova tragedie to v praxi zas neni. A ze baterka nevydrzi co kdysi v drivejsich autech? Ano, nevydrzi. To ale neni pripad jen Skodovky nebo VW Group, je to dano technologiemi a vybavou dnesnich aut. Cetli jste taky clanek, jak BMW muselo v Americe v souvislosti s jejich technologii Efficient Dynamics menit u vybranych aut (predevsim motorizaci V8) baterku pokazde s vymenou oleje? Duvod byl ten samy, jaky ted resite tady. Takze klidek a rozvahu.
    3 body
  4. Jelikož jsem měl už "X" aut,octávek nepočítaje mohu myslím relevantně hodnotit.Zatím nejlepší co jsem měl byla-vlastně je OIII 1,8 TSi 135 KW s DSG.Žena měla OIII 1,6 TDi a to dvě,teď má Golf VII 1,4 TSi a musím říct ač jsem byl vžycky naftový,že ta 1,6 je oproti té 1,4 hlučná,líná,nekultivovaná. Když už tak 2,0 TDi ale pokud člověk nejezdí delší trasy,rozhodně 1,4 TSi a i podle servisu je tento motor jeden z nejvyvedenějších.
    2 body
  5. kto sa chce zabaviť, sadnite si na chvíľu s diagnostikou do auta a spustite si VCDS. jednotka 19 CanGateway, merané hodnoty stačí si už pri spúšťaní VCDS všimnúť napätie: merané hodnoty - naštartované auto: merané hodnoty - po vypnutí motora, zamknutí auta, pár minút čakania: nejaký ten graf: uložený LOG: LOG-19-IDE00019_&5.CSV nechcelo sa mi dlhšie mrznúť a sedieť v aute. rozdiel medzi lacným multimetrom a VCDS bol 0,02V. v robote mám lepší merák, dokonca viem vytvoriť aj graf a tuším i tabuľku so zmenami napätia...možno časom by poklesla baterka aj nižšie. po robote som prišiel domov (cca 15-18km), bol vo vnútri asi 30 minút, následne nastavoval nejaké veci a potom meral video: závery robiť nebudem, skôr som chcel poukázať aj na túto možnosť. môžte skúsiť pripojiť aj nabíjačku a odsledovať si hodnoty. zvládne to aj čínska verzia VCDS. za jazdy som neskúšal, iba naštartovaný motor a mierne pridaný plyn
    2 body
  6. Jo to je dobrá připomínka, já jsem se hlásil se zájmem o RS TSI Liftback v manuálu a oni mi odepsali, že na prodejně mají RS TDI kombík v automatu, ale že ať se stavím, že právě abych si to aspoň osahal jestli zhruba jo, nebo zhruba ne.
    1 bod
  7. Ad: o tom kufru ti rikala, protoze ses sel divat na “RS” TDI [emoji3] proto si myslela, ze te to bude zajimat. Netusila, ze chces prednosti RSa a jdes k TDI [emoji3] je to chytra holka
    1 bod
  8. Mám takový neklamný pocit (do auta se mi nechce) že aby se přehrávání spustilo, musíš mít vybraný přehratelný soubor. Ale výhoda je, že pak i po vypnutí si radio pamatuje kde a jak skončilo.
    1 bod
  9. Skusil by som navod. Napriklad tieto 2 strany: Je mozne prehravanie nahodne aj celej karty. Ale v zdroji signalu sa musis dostat do najvyssej urovne a tak spustit prehravanie. Alebo pridat niektoru skladbu mimo ako mise milan
    1 bod
  10. Jezdím OIII FL 1.6TDI 85kW, předtím OIII 1.6TDI 66kW a s oběma veliká spokojenost jak s výkonem, tak spolehlivostí. Před koupí nynější 85kW jsem pokukoval po 1.4TSI, nicméně nebyly vůbec skladem a proto jsem zvolil opět naftu. Trhač to není a pomalé taky ne.
    1 bod
  11. Špatný dílenský zpracování se řeší na každym škoda foru, pročti si brity. Dílenský zpracování je s každou další generací VWAG daily car horší a horší díky honbě za ziskem a tlačení na cenu kde se dá. Já mam auto z Boleslavi, dva roky mi do něj teklo a jiných nepodstatných much mělo a má habakuk. První a poslední nová Škodovka. Jakákoli vada znamená náklady na opravu, tj. nižší zisk, proto je VW schopnej u většiny dílů dohledat jejch přesnej původ - aby tomu subdoavateli mohl tu vadu otřískat o hlavu a požadovat slevu a třeba i náklady na něj. A dodavatel je to schopen dohledat ke konretní sérii, stroji, dělníkovi. A třeba Mini (BMW?) se v UK taky v některých závodech svařuje "ručně", na plně automatizovanou linku v té továrně bez zásadní přestavby není místo. Video sem si našel, nevidím tam ruční svařování, vidím akorát manuální navedení svařovacího "robota" na pozici. Někde jsem tu záhledl obrázek, asi z manuálu, kde je jasně popsáno jak z výrobního čísla jednoduše zjistit kde byl vůz vyroben. Stejně jako se Opavia vyrabí v Polsku tak se Octavia vyrabí v Rusku. Holt si zvykejme na globalizaci. A koneckenců, je to auto prodaný v ČR? Je. Takže je na něj záruka 2 a více let (za přípatek) takže vám stejně vadu bude řešit českej pepík v nejbližším autorizáku. P.S: vsadím se, že vyrábět to v Reichu tak tolik prskat nebudete co? A to přesto že toho dělňase ta kvalita zajíma možná míň než v tom Rusku, protože má díky odborům jistý 5x takový plat a o 30% kratší praconí dobu..
    1 bod
  12. Panebože...... já mám taky iPhone,a co mám napsáno na zadní straně? Vyvinuto v USA (california) a vyrobeno v Číně. A nevadi mi to. A víš proč? Protože prodejce nic NEZATAJUJE. Pochopils ty a ostatní ten princip? Jasne ze nebude na každém autě Made in Russia, ale proč to tak tají? Dnes jsem se stavil u prodejce a jen tak se zeptal jestli to věděl ze Octavie Trumfky jsou vyráběné v Rusku a on na to že je to možné ale zákazníkům to nezminujeme,prý je to nepodstatné,a já mu povídám a nebojíte se ze by to lidem třeba vadilo ze auto není z MB a on povídá ano,je to jeden z důvodu proč to nezminujeme,ale není se čeho bát..... takže asi tak..... mají strach!! Bojí se negativních ohlasu ze strany zákazníka,narozdíl od Tebou zmiňovaného iPhone...
    1 bod
  13. Akorát kvalita výroby v Rusku je nižší, než tady. I když je to fabrika koncernu. Různé výrobní vady vlivem špatného dílenského zpracování se řeší na ruském fóru. Je t větší podíl ruční práce. To co tady dělají roboti, tam se např. sváří ještě ručně. Stačí se podívat na nějaká videa z výroby Škodovek z Kalugy. Leda že by auta do Evropy kontrolovali líp než ty jdoucí na svůj trh.
    1 bod
  14. Šumava má pozitivní vliv na autobaterii. To jsou mi věci :-).
    1 bod
  15. upravu dieselgate som podstupil preto lebo som myslel ze novy soft bude len plus ako novy update alebo aktualizacia no nic som si dopredu neoveril na forach a nevenoval tomu pozornost inac by som tam vobec nesiel az po aktualizacii som zistil ze auto neni v poriadku a zacal som patrat po forach a nete preco tak som to rychlo chcel dat na povodny soft..
    1 bod
  16. Mily Tondiku: 1. "Zvláště, pokud má spíše kratší jízdy a časté studené starty, jízda po městě, kdy se motor s řidším olejem LL rychleji promazává." Najvacsia chyba je otvarat temu viskozit a miesat ju s temou specifikacii koncernu, nakolko 50200 je dostupne aj v 0W-40. Preto vase neochvejne trvanie na LL je uplne mylne, nakolko nasledujuca tabulka jasne demonstruje (ne)rozdiely. + oleje 50400 maju bezne TBN okolo 7, pricom oleje 50200 (nie C3) maju aj 12. Tato alkalicka rezerva je obzvlast dolezita pri rezime kratkych/studenych jazd. 2. Preco mylite majitelov Fab3 nejakym 50600?
    1 bod
  17. Ja som bol na facelift velmi zvedavy, lebo som si koncom minuleho roka objednal fabku kombi. Facelift urobil toto auto konzervativnejsie, a mne skor vyhovuje sportovy dizajn. Pre mna je pred-FL fabia krajsie auto, akurat ma mrzia tie LED svetla pri FL, a ze nesli dat do fabky aspon tie low-xenony pred FL. Ale na druhej strane, po Leonovi s LED to az taky rozdiel nebude Dnes si idem auticko prebrat, tak potom poslem realne fotky, zatial mam iba render z konfiguratora.
    1 bod
  18. Ja jen nechapu proc by mel prodejce upozornovat kde se bude vuz vyrabet ... Ja si myslim SKODA jako SKODA ...
    1 bod
  19. Kedze mas podozrenie na vplyv teploty, tak som si to tam tiez pridal. Torque dokaze ukladat Excel tabulku so zvolenymi parametrami (mam verziu Pro, neviem ci to ma Lite, ak chces poslem ti ju)
    1 bod
  20. Očividně jsi mne nepochopil. Neříkám že se má měřit na zásuvce, ale nekteří zde si chtějí pořizovat (už mají) měřák co měří napětí v zapalovači, předpokládám že v zapalovači stejně jak na OBD zásuvce bude napětí jiné než na CM. Takže jsme chtěl říct, že ty hodnoty z toho měřáku v zapalovači ještě nemusí znamenat, že stejně je i na baterce. A o tom CM modulu, sledoval jsme to už minulý týden, celkem najeto 320km, celou dobu tam bylo 14.7-14,9V (nezávisle na tom zda jsme brzdil motorem, zaplé vyhřívání atd). Až včera cestou zpět (cca 40km) to začalo "skákat" 13,3V při jízdě až 14,8/14,9V při brzdění. Tím jsme chtěl říct že to že to na CM modulu jednu/dvě jízdy ukazuje 14,8V ještě nemusí nutně znamenat, že to NIKDY nemůže spadnout níže. Jediné co mne napadá, tak vždy když to nepadalo z těch cca 14.8V tak bylo okolo 0°C, včera odpoledne u nás bylo okolo 5°C, ale mám příliš málo dat na to aby se dala odhadovat nějaká závislost...
    1 bod
  21. Za tech 9let a 500tkm me xenon stal 40tkc. A to jen z duvodu,ze na 250tkm sviceni jen xenonem uz to nebylo uplne ono v noci. Jinak vybojky jsem daval jen 2x sada za 1700kc od Kasilka z VWC. V Nem2cku jsou vicemene xenony. Belgie/Holandsko je halogenova. Ale tam maj osvetleny i dalnice
    1 bod
  22. A tak bych to taky nechal, pripadne pouzil nejaky znackovy LL. A budes mit klid vyrazne dele. Kdyby se žárovka dala vyměnit lehce jako za dob FI (a to jeste ne vsech s ohledem na motorizaci) pak prosim, ale aktualne mi to nedává smysl. Homeopaticky rozdil a takove crcani s tim...
    1 bod
  23. Asi je letos tuha zima nebo to vyhrivani nestiha
    1 bod
  24. Nevím jak vy, ale já jsem v popisech olejů četl, že právě oleje LL jsou kvalitnější, ale je nutno vždy dbát pokynů výrobce vozu, který navrhuje motorový olej s ohledem jeho funkcí ohledně chlazení turba, druhu výroby dílů motoru a pod. Viz výňatek Z klasifikace olejů: "Vozidla, která nemají LongLife výbavu, nesmějí být z technických důvodů LongLife motorovými oleji plněna! Jsou-li však přesto takovým olejem naplněna, nesmějí využívat interval prodloužené výměny oleje. Podmínkou pro používání programu LongLife Service je používání speciálních motorových olejů podle norem VW. U koncernu VW group záleží dle které specifikace byl vyroben motor. Pokud podle QG1 nebo QG2 (kruhové honování) potom lze použít olej 505 i 506 pokud dle QG0 (křížové honování) potom lze použít pouze olej 505. Pozor na skokovou změnu kvality oleje - může poškodit motor. U motorových olejů VW 504 / 507 je spousta vyjímek, ve kterých motorech nesmí být použity. Proto je nutné VŽDY dodržovat předpisy a doporučení pro konkrétní motor!! "
    1 bod
  25. 1 bod
  26. vařit na dovolený, tak to moc dovolená není , ale chápu že když máš hodně dětí, tak se to jinak nedá... V taliánsku jsem byl i v zapadlým tenisovým klubu a vařili super jídlo, to bych si v Chovartsku nelajskl
    1 bod
  27. Máro, ne každý potřebuje hotel s plnou penzí. Při běžné dovolené stačí vybavený apartmán a potraviny nakoupíš ne o moc dráž než u nás třeba v jejich síti Konzum, a třeba v Makarské je i Kaufland a Lidl. Že je jídlo a hlavně pití v restauracích dražší než u nás s tím člověk musí počítat. Palivo zas tak o moc ne, a holt dálnici si člověk zaplatí. Jinak já letos pojedu do Chorvatska asi po čtrnácté za posledních 12 let. V žádném případě netvrdím, že to v jiné zemi není lepší, ale když jsem doposud neměl špatnou zkušenost tam, tak se jinam nehrnu. Navíc vzhledem k věku mých dětí se mě ve většině zájezdů týkají minimálně poplatky za cestu pro všechny.
    1 bod
  28. Je videt ze cesky narod ma penize, kdyz maji na predrazene Chorvatsko, ktere stoji nesmysl a sluzby na hodne spatne urovni. Radsi letet na Kretu a vyjde to stejne...
    1 bod
  29. Tahle celá "diskuze" je vhodným adeptem na přesun do Hospody.....
    1 bod
  30. V Google Play máš asi povolenou službu Play Protect a v ní povolené "Vyhledávání ohrožení bezpečnosti zařízení". Před instalací LP to zakaž.
    1 bod
  31. Ta přístrojovka zatím není takový průser. Horší, že nějak potají vypadla alcantara.... Asi dodavatel nestíhá a lepší potahy se šetří pro VW.
    1 bod
  32. Jakpak by ne. Nějak musíme zaplatit nové katalizátory s GPF, stříkání chcanek do výfuku, e-call a jiné fíčury, které nám v rámci našeho vlastního zájmu (nebo spíš navzdory našeho nezájmu) EU povinně přinesla.
    1 bod
  33. padla do toho plastového obalu úplně přesně
    1 bod
  34. Jde zvednout,nebo spustit. Potřebuješ na to desítku torx. Vedle trysky je dirka do které dáš torx a otáčením trysku zvedáš nebo spouštíš.
    1 bod
  35. @tonda.cep@seznam.cz ak ste taky dosledny, tak asi viete ze netreba forum prznit citovanim predchadzajuceho prispevku. Pozrite si este raz a pomaly hodnoty v tabulke priamo od asociacie SAE, a odporucam si nastudovat co znamena napr. TBN cislo. Vasi odbornici vam urcite pomozu. Cest.
    0 bodů
  36. Zase je tam o pár koníků víc,tak ty sedačky bych oželel,no a za tu cenu....
    -1 bodů
  37. Ahoj nevíte někdo jestli je možné nahradit převodovku ve felícii 1.6 převodovkou z feldy 1.3. Slyšel jsem, že připojovací rozměry by měli být shodné, ale taky asi záleží na odstupňování převodů. Mám s převodovkou docela problém začalo v ní dost hučet (spíš teda klepat) a čím dál více se to stupňuje takže oprava mi asi nevyhne. Předem děkuji za každou informaci.
    -1 bodů
  38. osobně bych šel do motorů, které jsou pro Octavii dostupné teď, je předpoklad, že nové motory nebudou mít takovou pružnost. Za mě je 1.4TSI 110kW hodně povedený motor. Co se týká změny s 1.8TSI 132kW na 2.0TSI, tak bych volil 2.0TSI. Ale je otázkou jestli ho bude nabízet ve standartní výbavě a ne třeba jen v RS. Jinak všechny 2.0TSI 132kW budou mít 140kW.
    -1 bodů
  39. No ale co to ma spolocne s kodovanim? Sorry ak mi nieco uchodi, ale zadna roletka na SII je plne manualna vec bez akychkolvek elektronickych suciastok? Podla mna to patri do inej sekcie...
    -1 bodů
  40. Děkuju, ale na to jsem se neptal... Sent from my iPhone using Tapatalk
    -1 bodů
  41. Dealer je hajzl. O tom žádná. Trumf bude z Ruska. Poznáš to podle VIN Nicméně bych se toho asi neobával.
    -1 bodů
  42. rozhodně to nepůjde dodělat jen tak. Bude to vyžadovat cenově náročnější přestavbu a to se zase nevyplatí.
    -1 bodů
  43. Nieje to celkom v cajku ako hovorievate. Problém je že LL olej má iné vlastnosti ako olej s pevným intervalom. Olej s pevným intervalom má lepšie vlastnosti.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...