Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 02/19/18 ve všech sekcích

  1. Nevim nevim Clinte jestli stihnes nastudovat vsechny montazni prirucky Skoda, Vsechny vady a zavady vsech modelu, mazivarskou poradnu, servisni intervaly vsechna cisla casopisu Auto..atd. atd. Myslim ze do zitra to nestihnes. Jak dojde na technicke tema jsi v prdeli. Kazdej to pozna ze nejsi Pawouk.
    3 body
  2. Motos pri poledni pauze kdyz se vraci se svacinou. [emoji23][emoji23][emoji23]
    2 body
  3. Ja myslim, ze on prijde. Bude se maskovat za brachu, bude si muset pujcit jeho auto. Pawouk ma stigro ze si je se Stanem tak podobny. [emoji23]
    2 body
  4. JJ, tzv. Pawoukova hedvábná trasa.
    2 body
  5. Jj. Na Clinta je spoleh. Dokonce zavedl přímý spoj Moskva - K. Vary.
    2 body
  6. Plete si motory ve Fabii a Rapidech, s motorama v OIII., Karoqu a dalsich koncernech na jine podvozkove platforme Nejenom ze jsou tyto motory jinak zprevodovany, ale maji i trochu jine parametry a prubehy vykonu. Takze jenom o nejakej ,,chipu" ve fabrice to rozhodne neni.
    2 body
  7. Staré diesely vzrušují pavouka, nedokáže odolat... https://auto.idnes.cz/australie-pavouci-dieselove-motory-dbt-/automoto.aspx?c=A180218_100737_zahranicni_aha
    2 body
  8. Ten photoshop je technicky prevedeny dost dobre, ale tak brutalne agresivne tvary by sa mi k malemu autu nehodili. Celkovo sa ten design aut stava strasne agresivny, dravy, clovek aby sa zlakol maleho Yarisa
    2 body
  9. Já bych měl nahoře krávu. Ale raději chodím k hotovému... Bych tě i pozval, ale sám mám málo.... https://www.facebook.com/events/403123053459374/?ti=cl
    1 bod
  10. @sk0d@ neskúsiš? mám ísť v priebehu týždňa-dvoch smer Brno, no nemám ešte termín
    1 bod
  11. Minuly telefon, S7 edge ve flipovem pouzdru, nijak zvlast nehral, mozne je, ze jsem to nepozoroval kvůli pouzdru. Je fakt, ze jsem na telefonu nikdy nemel pustenou zadnou aplikaci, pouze se tam jen valel a dobijel baterku. Před vanoci jsem premigroval na Note 8, do dnešního dne jsem ho s autem ještě nesparoval, mlada ma jablko 8 a X a taky nemá s autem sparovano. Domluvili jsme se, ze uz nebudeme nonstop online a nemá to chybu, proste v aute telefony nebereme a pripadne volame az z cile. Co z pocatku vypadalo jako luxus a zbozne prani, to se povedlo a nemá to chybu. Telefon jsem odmazal i v dalších autech a mame klid :-) Asi i zalezi, co mas za telefon. J.
    1 bod
  12. Ted me tak napada, Stan dorazi ne? Aby tam byla pulka genu alespon. [emoji23]
    1 bod
  13. tak předpokládám, že už to za ty 3 roky snad vytáhl
    1 bod
  14. imigrant k Vám do Pieštan
    1 bod
  15. U mna nakoniec problem vyrieseny. Zistil som, ze adapter nebol spravne sparovany - nevypytal si PIN pri sparovani. Carista fungovala v pohode, VAG DPF sa nechcelo pripojit. Adapter som vymazal zo zoznamu BT zariadeni, dal znova sparovat, tentokrat si vypytal aj PIN (1234) a VAG DPF odvtedy funguje v pohode. Mozno niekomu pomoze pri rieseni podobneho problemu.
    1 bod
  16. Vcera sa netvaril ze by si to chcel rozmysliet... ked som sa ho na to pytal [emoji16] ze vraj Clint uz nie je to co volakedy, vyznavac benzinu a spotreby oleja [emoji23]
    1 bod
  17. Clint by se měl klanět až k zemi a jeho hřbet by se měl ohýbat a prosit o odpuštění.
    1 bod
  18. to je politika VW group... a ist na chip kvoli 4kW?
    1 bod
  19. A nestálo by za to se mu ještě ozvat, jestli si to nerozmyslel? Přiznám se, že mi na srazech bude chybět...
    1 bod
  20. Je to přesně, jak doložil Aleš. Rezervu mám, takže jediný "polystyren" je opravdu jen výplň rezervy pro hever a příslušenství. Vyhodíš rezervu a celý prostor je prázdný. Mám plnohodnotnou, takže 205x55 R16 (teda velikost pneu jsem nezkoumal, ale předpokládám, že to tak je).
    1 bod
  21. Tak info od prodejce je ze me se termin nemeni. Dodani konec března.
    1 bod
  22. Škoda, že už s náma Pawouk nekamarádí. Kvůli jednomu Zlobrovi se vysral na nás ostatní. A takové pěkné typy na rozhledny na západě jsem mu dával. No jo no, za dobrotu na žebrotu.
    1 bod
  23. @Robert Fazekaš k olejovému fitru musíš zespodu a odšroubovat ten plastový černý kryt..
    1 bod
  24. To som len konstatoval, aky je trend...Ta FRS by bola oproti tomuto len slaby odvar
    1 bod
  25. Mám chvíli čas před termínem, tak posílám ještě lepší foto, senzor ok, prostor ok a hlavně záznam ok.
    1 bod
  26. Nic prekvapivyho. Proste 1.4TDi si nikdo rozumny neporizuje kvuli kultivovanymu a tichymu behu. Pokud je to sluzebak, ktery ma najizdet kvanta km, pak v tom s ohledem na ucel nevidim problem. Konec koncu, mam znamyho, ktery ma dodnes velmi zachovalou FI Combi Elegance 1.4 TDi PD 59kW a je mu fuk, jak je to hlucny, ale jezdi dlouhodobe za 3.x l/100km bez nejake sebekazne. Holt ucel sveti prostredky.
    1 bod
  27. Každá specifikace musí mít nějaké blbé testy a každý blbý test něco stojí. Když dají 2 výkonostní verze do maloobjemovýho modelu (což by Fabia 3 s 1.4tsi byla) tak se to automobilce nevyplatí. Ty testy se myslím týkají homologace v závislosti na vypouštění CO2. Co bylo pro mě překvapením tak i různý velikosti kol musí mít svoji homologaci, protože čím větší a širší kolo tím větší spotřeba a s tím i vyšší vypouštění CO2. Já to píšu strašně zjednodušeně, protože jsem to nijak víc nezkoumal, tak snad nepíšu moc z cesty Pokud někomu chybí 18kW, může si to nechat navýšit u nějakýho “odborníka” na chip.
    1 bod
  28. Rezervu si už dopasujem. Teraz ma už len zaujíma či sa dá vôbec kúpiť tá forma polystyrénová pod rezervu. Na stránke škodadielov som to nikde nenašiel.
    1 bod
  29. TomS9: Jeho si nevsimej, to je tady takovy maskot, mistni rypal obecny ....
    1 bod
  30. Performance monitor mi ve fabii funguje. Bolero 366, vag extensions for auto v2.2, performance monitor v0.40B. Ale stejně jako u skoda one app v mirrorlinku, také neukazuje výkon.
    1 bod
  31. Jezdit s 1.2 za deset na sto je fakt retardace. To nemaj kluci ani v Insignii první generace.
    1 bod
  32. ...a to je přesně to, o čem jsem psal před cca 3 týdny....AA přejde na verzi, kde vývojový modus bude dostupný pouze na on-line serveru Android Auta ( Google) pro vývojáře a cesta pro "crack" uzavřena.... ...a pak tu mám vizi č.2 - ale té musíme dát trošku více času - přijde chvíle, kdy na trhu bude aplikace, která Vám "mirrorlinkový" telefon udělá z každého Android telefonu :-)
    1 bod
  33. @Mirec.K pozri bazoš a pozjednávaj tam s nimi cenu. Veď vieš, za akú cenu to kúpili a teda kde až môžu ísť! A R15/R16 nie je len o serpentínach.. rozdiel cítiš už na diaľnici pri 130ke, ktorú človek bežne dáva aj v zime. Na 16kach je auto podstatne istejšie a stabilnejšie, nemusíš toľko korigovať volantom.
    1 bod
  34. Prodal. A holt neco tratil. Kdyz uz bych do takoveho upgradu sel, tak aspon o palec vys. Optickej rozdil mezi 15" a 16" je totiz znacnej, dokonce vetsi, nez mezi 16" a 17".
    1 bod
  35. Dlouho to mám v mobilu tak to sem šupnu. Teď jsem hledal půl hodiny téma kde by se to hodilo ale nenašel jsem, tak to dám do hospody v hospodě Pán je asi echt designér
    1 bod
  36. Tak uz mam doplneny kryt aj ja. Skodovka bez dokazov na TPI nereaguje, cize radsej obetovanych 11 eur a namontovane doma. Plast pod oknom som najprv chcel iba nadvihnut, no nevedel som poskladat ruky, tak isiel von... Ide o tu novsiu verziu (TPI podzim 2016), cislo 6R0 815 479A. Par foto PS: presne to iste pasuje na Rapid
    1 bod
  37. Program VCDS existuje jeden významný chybě. Řídicí jednotka 17 (palubní deska 5JA 920 7xx) ve vozidlech Rapid od 2016 modelového roku programu není hole .CLB souboru. Je nezbytné stanovit soubor 5J-17 ze složky Labels, pak kódování přístrojové desky vám pomůže. 5J-17.lbl
    1 bod
  38. Z dostupných informací jsem udělal tento závěr. -Aktivace zpětných světel -Změna citlivosti čidla vlhkosti -Aktivace mlhových světel (NSW) a v zatáčkách -Aktivace mlhových světel (NSW) a v zatáčkách RS -Nastavení prahové hodnoty rychlosti pro aktivaci odbočovacích mlhových světel -Zobrazení stavu baterie v palubním počítači -Sklopení bočního zrcátka při couvání -Adaptace rozjezdu do kopce Asistent-zpoždění -Povolení USA parkovací světla pro přední ukazatelů -Povolení zobrazení Nachtankmenge na palubní počítač -Aktivace houkačky potvrzení na DWA + při zamknutí a odemknutí vozidla -Zapnutí sdílení probuzení oken při otevření dveří -Vypnutí kontrolky bezpečnostních pásů -Úprava ovládání DO zadních výklopných dveří + další nastavení -Zobrazování otáček ventilátoru v režimu AUTO- klimatizace -Komfortní blikání -Aktivace stopky -Aktivace osvětlení LED na SPZ -Aktivace uzavření oken při dešti -Nastavení prahové hodnoty rychlosti pro aktivaci městského světla -Uložení posledního nastavení topení+chlazení -Upravit hlasitost RS zvuku -Nastavení DO sklápění bočních zrcátek -Nastavení intervalu systému ostřiku pro přední světlomety -Zpoždění aktivace předních ostřikovačů světlometů -Aktivace parkovací světel na zadní světla (LED), světla pro denní svícení -Aktivace displeje dopravních značek při zástavbě navigace Protočení ukazatelů po --zapnutí zapalování -Protočení ukazatelů po zapnutí zapalování -Deaktivace hlášení / tónu o zapnutém zapalování
    1 bod
  39. Trošku jsem s tím maturoval, ještě bych to doplnil o přesnější popis: Vozidla s pevnými servisními intervaly QG0 Při vypnutém zapalování stiskněte nulovací tlačítko denního počítadla ujeté vzdálenosti a držte je. Zapněte zapalování, a pusťte. Potom tlačítkem u druhého budíku (kde jsou hodiny) otočte doprava. Interval je vynulovaný. u3nos
    1 bod
  40. trochu nechápu otázku a její směřování. jak chceš určit "jak má climatronic rozdělovat vzduch", když to záleží na proměnlivých podmínkách. pokud se shoduje nastavená teplota interiéru se skutečnou (tzn. je interiér vychlazenej a nebo vyhřátej), tak to zpravidla vhání vzduch krajníma výdechama, z prostředních, ze spodních a na sklo jde vzduch jenom málo. když je ale třeba zima, topí to hlavně na nohy, v létě čtyřma výdechama na palubovce apod.
    -1 bodů
  41. Na RS bych se představoval minimálně 1.4Tsi 110kW, ta R5 1.4Tsi 92kW je totiž k smíchu.
    -1 bodů
  42. Mám takový tušení,že si normální zákazník nebude moci silnější motor objednat,škoda,vymyslely to chytré hlavy v ŠA.Myslím,že pro fabryku,by určitě nebyl problém auto poskládat podle přání kupujícího,ale prostě to neudělají,je pro ně lepší chrlit auta jen podle jejich verzí.
    -2 bodů
  43. Inak 1.0 TSI malo mat po facelifte vykon 85kW, a ma nadalej 81kW. Ja asi po zabehu pojdem do upravy "mapy" na 85kW, motor aj DSG7 su na to dimenzovane, kedze to maju tak aj nastavene z fabriky v inych modeloch.
    -2 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...