Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 02/25/18 ve všech sekcích
-
3 body
-
Koupě staršího vozu je všeobecně riziko. Myslím, že se áčka moc neliší od ostatních autobazarů.3 body
-
Rapid Spaceback som predal, kúpil som novú KIU CEED SW a to sa nedá porovnať v prospech Kii.Do Škody už viac nepôjdem.3 body
-
3 body
-
Vzdyt jsou to s prominutim kecy s tim zakazem. Tady se budou resit uplne jine zakazy ted. Ted se budou resit 1.9 rotacky, pak pedecka a tyhle motory. Bat se zakazu Euro 6 benzinu kvuli GPF muze jen clovek, ktery planuje mit auto tak 15 let minimalne. S tema svinstvama bych souhlasil, pokud by na ulicich nejezdily tyhle 1.9tky, vykuchane diesely, stare nakladaky a dalsi svinstvo. Mit spatne svedomi ze svoji Euro 6 TSI je hola blbost.2 body
-
Tak to ze mam Bentley a barak s 5ti loznicema v centru Varu vam nebudu rikat. Rapida jsem koupil jen kvuli vam. Neni vzdy dobre totiz ukazovat na co mas. Kdyz s tim prijedu ze srazu vracim ho chuve, ktere jsem ho koupil jako sluzebaka. [emoji6]2 body
-
Tak reklamoval jsem vady i u škodaplus aut. Navíc propad ceny u ročních vozů je někdy oproti původní ceně velmi solidní. Člověk si jen musí ujasnit co chce a na co má.2 body
-
2 body
-
2 body
-
Zdravím všetkých Octavia-kov a prosím Vás o pomoc... Ako je už v názve uvedené mám problém so svojou Octavkou a konkrétne sa jedná o 1.6 tdi cr, ročník 2013... Problém sa prejavuje pri štarte a síce pri otočení klúča do polohy 1 sa rozsvietia kontrolky ESP, Lane asist, kontrola tlaku v pneumatikách... nie vždy sa to stane... ale keď k tomu dôjde nedovolí mi naštartovať... niekedy štartujem na 20 krát... niekedy na prvý... hlášky z wag davam do prílohy... počas jazdy problémy žiadne ide len o to či sa to pred startom prejaví alebo nie... prípadne ak sa tu nachádza nejaký mechanik zo skody ktorý by sa mi na to pozrel som ochotný zaplatiť... som objednaný do autorizovaného servisu ale tipujem že tam sa mi budú v aute rýpať dva dni a potom zahlasia nejaku výmenu RJ... :-( Vopred ďakujem...1 bod
-
Nj, tak my od nich kupujeme auta, což je tak nějak pochopitelné, ale když Plačka chce hračku, nemůže se divit, že ho pošlou do Dráčika1 bod
-
1 bod
-
Také mám od nich auto a vše ok, jednání super, i slevu mi dali Nekupoval bych asi jinak než zase od nich roční vůz.1 bod
-
U nás zbytečnost.... možná. Každopádně moc zajímavá alternativa... Přístup by nemusel být marný. Hlavně, že se nemusejí sundávat stěrače. pro toho, kdo má své auto hodně rád, proč ne? 1) Na jaře je pylu jak v pytli. Rozhodně ochrání ventilátor před usazováním toho pylového bahna. 2) To samé, když v zimně za sucha auta víří sůl.1 bod
-
S tím počítám. Ale auto mám v průměru 6 let a není za málo peněz, tak si radši připlatím. Navíc mám až do konce března záruku.1 bod
-
No, taky pohled na věc. Bohužel s ním nesouhlasím. Mě je úplně jedno co leze z výfuku. Hlavně aby to jelo a nebyly s tím problémy. Je to Euro 6, benzín, motor naprosto v pořádku, tak co by kdo měl perzekuovat? A jestli někdo chce zakazovat půl roku starý motor, tak ať si poslouží :-). Alespoň se omladí český vozový park ze 17 let na nula :-).1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Už mám od nich 2. auto a vždycky bez problémů. Vždy komplet doložená historie.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Nejsou, jsou to normální štefty zašroubované v bloku. Takže pokud je máš zarezlé, garantuji ti, že je vyšroubuješ i s matkami, ty se ani nehnou1 bod
-
Nevylučoval bych taky pedál. Jestli se správně vrací. U Felicie to bývalo časté, že se trochu přidřel, nevracel se do základní polohy a výsledek ten samý co je na obrázku. Neodtíkala brzdovka zpět do nádržky. Ale bývalo to častější v letě při vysokých teplotách, když se teplem roztáhlo futro na pedálu. Tady to třeba teplota nemusí ovlivňovat.1 bod
-
Roomster z roku 2006 nemá denní svícení v mlhovkách a nemá ho ani samostatně v hlavních světlech. Pokud je vybaven spínačem denního svícení, pak se po startu zapínají potkávací světlomety v "denním" režimu. To znamená, že musí svítit zejména čočky (vedle nich jsou obyčejné parkovačky).1 bod
-
Věřím. Dělají to úplně stejně jako ostatní šmejdi. Zlatá Škoda plus (mimo Prahu).1 bod
-
1 bod
-
Hlavně je to strašná blbost. Tyhle vypískované kódy nikdo nikdy nikde nekontroluje ani na sklech. Ani policie a ani STK, nikoho to nezajímá. Nejjednodušší zabezpečení je odstranit diagnostickou zásuvku, koupit z aliexpressu za pár stovek GPS lokátor a sám si ho tam instalovat, udělat si někde sám tajný vypínač, prostě nic co dělá nějaká firma hromadně a totožně, nemá cenu vůbec kupovat. Nic není stoprocentní, ale tohle je alespoň levné.1 bod
-
nebylo lepší počkat na tu úplně novou ? jistě, současná je oproti Rapidu daleko lepší, ale co se týče třídy, to žádný zázrak není - přece jenom je to starý model...1 bod
-
Přesně tak, ty praktiky jsou všude stejné. U AAA je možná větší psychologický nátlak1 bod
-
Použil jsem tuhle nejnovější Carista 3.7 beta-18, mám Yeti MR2017. Šlo vypnout např. pípaní nezapnutých pásu, zapnout protočení rafiček budíků, vypnout denní svíceni po zatáhnutí ruční brzdy, deaktivoval jsem stahováni oken při dlouhém stisknuti dálkového ovladače, aktivuji ještě počet litrů k dotankování. Chtěl bych ještě také vypnout SS systém, ale příslušná volba tam není. Je možné, že by tahle volba byla v nějaké starší verzi Caristy? Že jí z novější verze smazali?1 bod
-
1 bod
-
Tak toto je posledna vec, ktora moze zmiernit zrazku, takze v prvom rade sa treba spoliehat na seba Mna to napriklad naucilo pri predbiehani nelepit sa na toho predo mnou, lebo potom mi to asi na pol sekundy pribrzdilo auto, ked som zacal velmi zblizka obiehat.1 bod
-
Pretoze system vyhodnotil, ze sa k prekazke priblizujes rychlo a nereagujes. Staci, ze mas nohu na brzde jemne polozenu a nebude reagovat. Teda aspon moje skusenosti z dvoch aut tomu nasvedcuju.1 bod
-
Když se ještě pár týdnů nebude holit, vezme si do třesoucích rukou hůlku a trochu se nakřiví..1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Nic se stáčet nebude, poctivě najeté km doložitelné pravidelným servisem v AS. A taková olejnička co měl Clint to rozhodně není. Navíc pokud dojde k prodeji - tak nejspíš výkupem nebo protiúčtem. A vůbec, každé auto si svého kupce najde, krom rapida, toho nechtějí ani ve sběrných surovinách - plast totiž neprojde přes magnet.1 bod
-
První otázka přijímacího technika v AAA byla, když jsem nabízel OII a nestačil otevřít kapotu: Motor se měnil kdy? [emoji23]1 bod
-
A presne o tom to je. Clovek nikdy nemuze vedet, kdy se mu absolvovani predepsanych servisnich ukonu v autorizovanych servisech muze hodit. Bud holt usetri par stovek rocne na servisu nekde mimo autorizovanou sit a pak muze na podobne "vyhody" zapomenout, nebo bude chodit za zpravidla nijak vyrazne vetsi naklady do autorizovaneho servisu a muze se mu to nakonec i vyplatit. Mne to za to stoji a proto nikdy mimo autorizovany servis nepujdu. Chodim tam stale i s jiz skoro 13let starou FI.1 bod
-
Jak že se to rika? Chytrému napověz... Protoze combi ma principialne lepsi aerodynamiku, nepotrebuje kryty. Jenze to neni o uspore na kombi, ale spise o nutnosti vicenakladu u HB. A proc? Protoze hodnota Cx (ano, spise jen v laboratornich podminkach, ale o to se tu hraje) ma primy vliv na spotrebu a potazmo emise CO2. Jde tedy o to, jak dosahnut stanovene cilove hodnoty za jeste prijatelnych nakladu.1 bod
-
Máš pravdu nikam nevede: nechceš pochopiť aj to že doma príjmaš signál zariedenie je statické aj z antenou ! Uvedom si že s autom sa menia podmienky každou sekundou zatáčaš zástavba, vzdialuješ sa od vysielača. To nezohľadňuje tvoj drôt ani ty.1 bod
-
Přijde chlap na policejní stanici a chce vědět, kde tady mají bonzárnu, že chce udat souseda. Pošlou ho na služebnu a on hned spustí: "Soused má na dvoře složeno 10 metrů dříví."Policajt: "To přeci není trestné!"Bonzák: "Ale on si ho nechal dovézt z Německa!"Policajt: "No, to se teď může přeci taky!" Bonzák: "No, ale on v tom dřevě pašuje drogy!!" Policajt zajásá a ihned začíná organizovat policejní akci. Bonzák odejde a hned volá sousedovi, kterého právě udal. "Tak Josef, objednal jsem ti to sekání dříví. A mám pocit, že to bude ta stejná parta, co ti na jaře zryla zahrádku!"1 bod
-
Mafl bolo to presne ako si povedal, problém bol vyriešený po výmene relé 4H0 951 253 A , ešte raz ďakujem1 bod
-
Měl jsem stejné projevy závady. V servise na záruku měnili relé 4H0 951 253 A. Pojistková skříň u baterie. Tuším, že jsou tam tři stejná relé. Tedy vadné jedno z nich. Zdraví Mafl1 bod
-
Sice je to velký OT, ale přece jen...nyní o 7 let starší se omlouvám zakladateli tématu a všem, kteří můj příspěvek četli, co jsem to napsal před těmi sedmi lety za blbost...1 bod
-
Toto mi nejak nesedi Pri dvojrocnej prehliadke (alebo pri 30 000 km) je predpisane menit vsetky filtre a este ze to nikto nevie povedat, to je co za servis?? Asi to odpoveda na otazku, preco chyba reakcia k tej zaruke mobility, pretoze normalne z vyroby, pri dodrzani servisnych intervalov, je beznou sucastou. Potom by si tu tieto otazky vobec neriesil a rovno volal asistencnu sluzbu, ktora je zadarmo1 bod
-
1 bod
-
Kabinový filtr? otvíráš někdy okýnka? projíždíš stavbou? nacházíš se na prašném místě? nerekonstruuje se u vás třeba silnice nebo kanalizace nebo něco podobného? Pokud si/ti vyměnil/i kabinový filtr je tam správně? Já si myslím, že na tyhle otázky by se dalo odpovědět před založením.1 bod
-
Nie je to mozne iba aktivaciou, nutna vymena packy + aktivacia v Skode1 bod
-
Tak to reklamuj. Předtím se ale podívej do návodu. Mimo Tebe to má v maxidotu každý.1 bod