Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 02/26/18 ve všech sekcích

  1. Nech sa paci, Carista 3.7 beta-19 je TU. Subor, ktery ma v nazve "crk.support" pouzite v pripade, ze sa Vam nedari urobit kroky popisane na stranach 5-11 v PDFku.
    2 body
  2. Vzdyt jsou to s prominutim kecy s tim zakazem. Tady se budou resit uplne jine zakazy ted. Ted se budou resit 1.9 rotacky, pak pedecka a tyhle motory. Bat se zakazu Euro 6 benzinu kvuli GPF muze jen clovek, ktery planuje mit auto tak 15 let minimalne. S tema svinstvama bych souhlasil, pokud by na ulicich nejezdily tyhle 1.9tky, vykuchane diesely, stare nakladaky a dalsi svinstvo. Mit spatne svedomi ze svoji Euro 6 TSI je hola blbost.
    2 body
  3. Prej Skoda plus. [emoji23][emoji23][emoji23]
    2 body
  4. Dneska jsem byl udelat objednavku, a co se barvy tyka, mel jsem trosku stesti (ale i smulu). Stesti spocivalo v tom, ze meli k predani karoqa ve vsech barvach, ktere me zajimaly - hneda, zelena, cervena, modra lava... Ta smula je v tom, ze ostre ranni zimni slunce cca v pul devate rano neni opravdu to nejlepsi na prohlizeni a obdivovani laku a z dalky vsechny ty barvy byly k nerozeznani od cerne.... Prozatim to vyhrala hneda, ale ....
    1 bod
  5. No hezkyyy, začínáš tady propagovat škodovky . Ještě chvíli a příště ti přivezu toho Jacka
    1 bod
  6. Kokto, ty vole to je auto pro holky. Tam nepise ani rok vyroby ani jakej motor. Sracka. 1.3 mil, za to mas Kodiaqa v plne palbe. Jen si na nej pul roku nebo rok pockas. [emoji23] Nez Ti ho daji, tak uz to bude starsi modelovy rocnik. To uz se bude delal Kodiaq 2. [emoji23][emoji23][emoji23]
    1 bod
  7. s tou spotřebou můžu potvrdit, kamarádka si koupila poslední i30 combi s 1,0 a jezdí skoro za 8 taky kolem těch 7,6. Když jsem je pak vezl ve čtyrech z restaurace s 1.4TSI Golfem variant a na konci svítilo 5,9, tak krapet čuměla
    1 bod
  8. prd přetěžování - naopak brzdí málo. Chce to občas jít až na krev a nebo se s tím smířit.
    1 bod
  9. Ano. Já nemohu do panelu vyvrtat díru a oni jsou schopný odnést i schody.
    1 bod
  10. Lidi, než tu začnete plácat nesmysly (McMatěj, lumirnavrat), tak se aspoň podívejte do smlouvy/pojistných podmínek a ujasněte si terminologii. Tohle se fakt nedá číst a pro ostatní to může být silně matoucí! Jak funguje bonus u Havarijního pojištění (v r. 2017/2018) Předně je potřeba říct, že neexistuje žádná centrální databáze, ze které by se dala zjistit bezeškodná doba u havarijního pojištění (některé pojišťovny mu říkají Kasko, dále jen HAV). To si eviduje každá pojišťovna samostatně. Česká kancelář pojistitelů (dále jen ČKP) eviduje pouze údaje o smlouvách pojištění odpovědnosti z provozu vozidla (povinné ručení, dále jen POV). Když si sjednáváte nové pojištění, buď doložíte bezeškodnou dobu doklady z předchozích pojištění (po ukončení pojištění je potřeba pojišťovnu požádat o potvrzení o bezeškodném průběhu), nebo necháte pojišťovnu použít data z ČKP. Při sjednání HAV zároveň s POV pojišťovna obvykle zkopíruje na HAV bezeškodnou dobu z POV. Pokud sjednáváte HAV samostatně, logicky kopírovat nelze. Z kopírování bezeškodné doby z POV na HAV plyne jeden užitečný fígl: Když máte škodu z HAV, stačí k výročí pojistnou smlouvu vypovědět a uzavřít novou, na které se opět použije bezeškodná doba z POV. Jak pojišťovny bezeškodnou dobu počítají? Obecně to funguje tak, že si pojišťovna stáhne z databáze ČKP data k danému RČ a křestnímu jménu, příp. IČ, sečte celkovou dobu pojištění přičemž nezapočítá duplicity (pojištěno více vozidel najednou) a potom odečte ze započítaných smluv patřičný počet měsíců za zjištěné škody (jak takový průběh může vypadat se podívejte na přiloženém obrázku). Většina pojišťoven odečítá za každou škodu 36 měsíců, některé jenom 24. Některé pojišťovny počítají každý započatý měsíc pojištění, některé pouze celé měsíce. Pokud je pojištění sjednáno s odloženým počátkem, některé pojišťovny započítají i budoucí bezeškodnou dobu mezi datem sjednání a datem počátku platnosti smlouvy. Takže i když všechny pojišťovny vycházejí ze stejných dat, výsledná bezeškodná doba se může lišit, někdy i podstatně! Jak pojišťovny počítají bonus (slevu)? Bonus se nemění s každým bezeškodným měsícem ale ve stupních (třídách/kategoriích...) po 12. Tedy za každý bezeškodný rok se zvýší stupeň bonusu a tím i poskytnutá sleva na pojištění. Bonusových stupňů je 10, tzn. po dosáhnutí 120 bezeškodných měsíců už se dál sleva nezvyšuje. Ovšem pozor, výše slevy v závislosti na stupni bonusu není u všech pojišťoven stejná. U většiny pojišťoven sleva narůstá lineárně po 5% krocích (za 0 až 11 měsíců bez slevy, za 10-23 sleva 5 %, za 24-35 sleva 10 % atd. až do 50% slevy za 120 a víc měsíců). U některých pojišťoven ale sleva úplně lineární není a někdy může být nelinearita výrazná (např. v r. 2017 měla Allianz slevy 0, 20, 28, 31, 34, 37, 40, 43, 46, 48, 50 %). Co se stane s bonusem, když došlo ke škodě z HAV a bylo vyplaceno pojistné plnění? Pojišťovna přestupňuje bonus dolů, obvykle o 3 stupně (některé pojišťovny pouze o 2). K přestupňování obvykle dochází i v případě, že máte bonus výrazně vyšší než 120 měsíců. Proto bývá dobré využít výše zmíněného fíglu s kopírováním bonusu z POV na HAV, pojištění k výročí zrušit a uzavřít nové, nejlépe i u jiné pojišťovny. Několik obecných doporučení Jak často pojištění měnit? Jelikož hodnota vozu v průběhu času klesá, je obvykle dobré cca každé dva roky sjednat nové pojištění, které se potom uzavírá na nižší pojistnou částku a bývá tedy levnější. Vzhledem k tomu, že v poslední době pojišťovny v druhém a dalším roce hodně navyšují POV, má někdy smysl měnit pojištění i každý rok. Některé pojišťovny umí snižovat pojistnou částku dodatkem současné smlouvy, takže nemusí být nezbytné pojištění rušit (např. Uniqa). Jak s pojistnou částkou? Obecně by vždy měla být cca stejná jako obecná cena vozu v okamžiku sjednání pojištění. Jestli si někdo myslíte, že když máte X let staré HAV na vysokou pojistnou částku, tak v případě totální škody nebo odcizení dostanete od pojišťovny onu vysokou částku, tak se pletete. Pojišťovna bude plnit vždy pouze do výše obecné ceny vozu v době vzniku škody. Pokud si někdo myslíte, že ušetříte, když si necháte HAV sjednat na pojistnou částku výrazně nižší než je obecná cena vozu (tzv. podpojištění), tak to bude platit jen do první větší škody, kdy vám pojišťovna sníží pojistné plnění ve stejném poměru, v jakém bylo auto podpojištěno. Kdy pojištění neměnit? Pojištění obvykle nemá smysl rušit v prvních 3 letech od pořízení nového auta. Nová auta mají nižší sazby pojistného a některé pojišťovny dávají za pojištění nového vozu poměrně výrazné slevy. V žádném případě nemá smysl rušit pojištění, kde je sjednán tzv. GAP (Guaranteed Auto Protection). Ten se obvykle sjednává právě na již zmíněné 3 roky a v ČR jde uzavřít jenom na nové auto. Pojištění obsahující GAP má tu vlastnost, že v případě totální škody nebo odcizení dostanete částku, za kterou jste auto kupovali (mínus případná spoluúčast, mínus případná cena zbytků u totálky). Jak vypovědět pojištění? Nejpozději do 6 týdnů před výročním datem předat pojišťovně výpověď. Ta nemusí obsahovat žádné složitosti, stačí datum, místo, "vypovídám smlouvu č. XXXXXXXXXX k výročnímu datu XX.XX.XXXX," případně ještě "žádám Vás o potvrzení přijetí výpovědi," a/nebo "žádám Vás o vystavení potvrzení o bezeškodné době pojištění," jméno, příjmení, rodné číslo/IČ, adresa. Vytisknout 2x, podepsat, na přepážce pojišťovny jeden papír předat a na druhý si nechat dát razítko s datem předání. Některé pojišťovny akceptují i naskenovanou výpověď zaslanou mailem, papír je ale jistota.
    1 bod
  11. @r_e_n_e podle mě si teď velmi vážně urazil GOOGLE TRANSLATE, protože ten alespoň ví, kde přijde jaké i/y :-D
    1 bod
  12. Nič v zlom, ale tvoja slovenčina mi spôsobuje rakovinu očí a mám problém jej rozumieť. Ako tomu majú rozumieť českí kolegovia? To je ozaj tak ťažké prehnať si ten výplod korektorom, keď už nevieš ani základy pravopisu z hlavy? Ale k veci - nikto z nás tu nemá vešteckú guľu. Problémy by mohli indikovat zlý stav DPF filtra, ale môže to byť aj kadečo iné. Pre začiatok by bol vhodný výstup z diagnostiky.
    1 bod
  13. Tohle byla poslední kvalitní Skodovka...
    1 bod
  14. @TOMUS tak vyzkoušena SDXC 64 GB a žádný problém.
    1 bod
  15. @TOMUS vydrž do zítra, budu mít k dispozici telefon ženy, která v něm má micro SDXC kartu, hodím ji do SD adapteru a vyzkouším, ale myslím, že na 100% by měla fungovat..
    1 bod
  16. .. a pak jsi se probudil v 1+1 v paneláku na Chanově.
    1 bod
  17. Tak to ze mam Bentley a barak s 5ti loznicema v centru Varu vam nebudu rikat. Rapida jsem koupil jen kvuli vam. Neni vzdy dobre totiz ukazovat na co mas. Kdyz s tim prijedu ze srazu vracim ho chuve, ktere jsem ho koupil jako sluzebaka. [emoji6]
    1 bod
  18. A není konkurencí tvé Kie spíše Octavia než Rapid ?
    1 bod
  19. Pouziva niekto metodu C na vypnutie S-S? Ako vlastne funguje? Pri vybere metody C ponukne paramatre 1...4..
    1 bod
  20. OtaH, souhlasím s tebou. Už dlouho podobnou věc praktikuju. Když koupím něco dražšího , třeba sekačku na zahradu, tak po nějaké době, kdy jsem si jistej že nebudu reklamovat, vezmu frézku a na viditelné místo vyfrézuju emailovou adresu pro tento účel zřízenou. To samé jsem udělal na některých dílech v autě. Ovšem tam né viditelně, třeba u světel na vrchní část jinak zakrytou plechem haupny. Vidím v tom přínos jednak ve ztížení prodeje kradené věci a jednak mám nějakou šanci na navrácení. Vím jakej má PČR problém najít majitele kradených věcí. Napíšou dotaz na mail, a hned budou vědět. Pokud bych auto někdy prodával, tak kupujícímu dám i heslo k mailu. Nebo jiná věc, výrobní čísla kol v rodině jsem nahlásil na několik databazí kradených kol jako kradené. Vybral jsem takové databáze, které jdou vygooglit. Pokud bazarista bude mít filipa, a vygooglí si čísla kol, tak se dozví že mu někdo chce prodat kradená kola, dřív než to já zjistím, a pak doufám že zloděje přinejmenším vypoklonkuje.
    1 bod
  21. No, tady bych si dovolil nesouhlasit. Jde to lehceji nez se muze zdat. A ano, pak bych byl rudej vzteky
    1 bod
  22. Uz som sa stretol s dotazom v sprave, ze uzivatelovi nefungoval takyto sposob preinstalacie. Dany telefon som nemal v ruke, takze neposudim ci to bolo verziou Androidu alebo bola chyba medzi stolickou a displejom (99,9% pripadov). Preto radim globalne aby kazdy odinstaloval staru verziu.
    1 bod
  23. ja pri novej verzii iba nainštalujem "navrch" tej starej. nerobím žiadne odinštalovanie
    1 bod
  24. Odinstaluj iba Caristu, a mozes potom nainstalovat rovno verziu co ma v nazve "crk.support". Kedze uz si raz spravil " fejkovy" nakup a Lucky Patcher si ho pamata, tak navod uz nepotrebujes a pojde ti ta nova. Uplnu odinstalaciu Caristy aj Lucky Patchera urob IBA v pripade vyskytu problemov. Info pre vsetkych: tu otazku ohladom zmien/changelogu novych verzii som dostal aj v spravach. Vyvojar je skupy na info a vacsinou je to zosumarizovane do par viet, tu je priklad toho co vidim uz od prvej beta verzie 3.7: New in v3.7 beta: - Bug fixes - Even more BMW E6x, E7x, E8x, E9x customizations - New customizations for VW Mk7, Audi B8, etc. - Advanced diagnostics for Nissan/Infiniti & Renault/Dacia Please try all customizations with a yellow "Send feedback" button!
    1 bod
  25. Když vidím ten příval nových beta verzí Caristy, tak mně napadlo si tu svojí (Carista 3.7 beta-5, Lucky Patcher v.6.3.5) aktualizovat. Chtěl bych se zeptat, jak postupovat při aktualizaci na na novější beta? Musím vše odinstalovat(včetně LP) a znova postupovat dle návodu z prvního postu? Nebo stačí nainstalovat novou beta verzi? Dá se někde zjistit co je nového oproti té mojí stávající (beta 5), abych zbytečně neměnil (neinstaloval) něco, co funguje? Předem dík za odpovědi a sk0d@ za toto vlákno.
    1 bod
  26. Cože, na 60 tis. výměna komplet brzd? Mám necelých 170tis od nova a brzdy se do důchodu ještě nechystají (2,0TDI), tedy vše originál od 6/2014. Překvapuje mně, že i zadní. Pokud jezdím krátké trasy, tak alespoň 2x za týdem brzdy pořádně prošlápnu, aby na nich nepučela rez. Jen ještě doplním, že jsem najel ca 20 tis s nebržděným přívěsem často i přes 1T a asi 10 tis. s karavanem 1,2T. Honza
    1 bod
  27. Nech sa paci, Carista 3.7 beta-12 je TU. Subor, ktery ma v nazve "crk.support" pouzite v pripade, ze sa Vam nedari urobit kroky popisane na stranach 5-11 v PDFku.
    1 bod
  28. Otřesné, navíc to není přední maska...
    1 bod
  29. Protože je to benzín. Ty dělají s nižší prioritou, protože je o ně menší zájem. Ty jejich řeči o zlepšení stavu se vztahujou jenom na diesely. A to buď rád za tu 1.4 TSI. Já objednal 2.0 TSI 4.9.2017 a slíbili mi termín v červenci 2018. Aktuálně jsem "už" na konci dubna. Tj. pořád je to 8 měsíců.
    -1 bodů
  30. Kupovat nyní benzín bez filtru asi nebude nejlepší volba. Aktuální TSI produkují ve zvýšené míře saze a pomineme-li fakt, že je to jedovatý hnus, zákazy vjezdu dříve nebo později přijdou. Tolik oblíbená 1.4TSI patří mezi ty vůbec nejšpinavější. Nevím nevím, spíš asi ne. Kdo chce kupovat nové auto, které je hned třeba rozebírat a předělávat? Navíc s vidinou všech těch neduhů, co se tady rozebírají - pazvuky od zadní nápravy, vrzající interiér apod., a především designem, který mi prostě nesedí. Podivné světlomety už fakt nemá smysl komentovat, ale třeba takový lesklý černý dekor v O3 FL Style je ještě horší než v Golfu Highline , kde se alespoň zamysleli, a ovládací tlačítka na středové konzoli vyrobili matné, takže jde jednotlivé ikony alespoň vidět. K tomu samozřejmě kvalitnější zpracování, lepší sedadla, žádné pazvuky a multilink. Pokud se kouknete na roční vozy, za cenu O3 2.0TDI můžete mít i Passata se stejnou motorizací, a to už je pak O3 fakt úplně nesmyslný nákup (kdo to za tu cenu kupuje?). Nebo chcete dodatečně dodělat DAB? Ve škodovce vám všude řeknou nejde, neumíme... První dealer VW, kterého se zeptáte vám řekne rovnou cenu za upgrade.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...