Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 03/02/18 ve všech sekcích

  1. S těma ekoteroristama je fakt prdel. Ohledně zákazu ropáku v Římě... Jsem už nevydržel ?
    4 body
  2. Tak tobě to může být stejně jedno, páč na západ ani nepohlédneš, natož aby jsi tam jel
    4 body
  3. Teď psali, že v Německu zdražili kinder kárky v bazaru s 1.2 tsi na trojnásobek. Protože zakážou naftu a všichni už čekají na zánovní kinderky z Čech. Tak ideální je, aby Plačka s Vencou vyrazili, nazpátek Regiojet a plnej baťoh peněz [emoji23]
    4 body
  4. Vyměnil jsem manželce zubní pastu za vteřinové lepidlo. Ještě teď se mnou nemluví
    3 body
  5. Je vidět, že to dělám dobře! Vždy když startuji, namířím výfuk na Brusel. :-)
    2 body
  6. ja se nechvastal,ja jenom cekal jestli je nejakej zajem o informace,tady jsou 9 eur https://es.aliexpress.com/item/10W-Fast-Qi-Standard-Charging-Universal-DIY-3-Coils-PCBA-Wireless-Charging-Board-Charger-Transmitter-for/32794478244.html?spm=a219c.10010108.1000016.1.610b38d5bJKJXO&isOrigTitle=true 10eur trochu orezat aby to tam veslo a nalepit napajeni jsem vzal z rele vypinani start-stop-12v po klici aby to nebylo porad zapnute jednu dirku do auta https://es.aliexpress.com/item/High-Quality-12V-to-5V-3A-15W-DC-DC-Converter-Buck-Module-Power-Supply-Regulator-for/32782801858.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.ZhCRya 3 eur vysledek
    2 body
  7. A my nestačíme spalovat uhlí, aby byla elektřina. [emoji28][emoji28][emoji28][emoji28][emoji28]
    2 body
  8. akorát ti něco zapomněl napsat Honza9007 Volkswagen driving experience Moderátoři 3 999 příspěvků Nahlásit příspěvěk Odesláno Prosinec 15, 2016 Tak něco málo nového a nepotěšujícího ze servisu: stav km: 158317km navíc odhalené závady: - zasekávající se vodní pumpa - vyteklé tlumiče Vzhledem k tomu, že jsem už přes záruku (4roky/120tkm), tak se bude řešit vše kulancí. Protože se budou kvůli vodní pumpě rozebírat rozvody, je domluvená i jejich výměna. Takže se bude opravovat... výměna předních brzd, výměna brzdové kapaliny, výměna oleje v motoru i v převodovce. Zkrátka: 3 leté auto, najeto necelých 159tkm a bude oprava za 30tKč... Vládne, mírně řečeno, rozčarpvání...
    2 body
  9. To si pak tady Plačka koupi levně pořádný diesel [emoji23] Teď si píšu s Honzou plus číslo a má už přes 200 tis najeto s naším ropáčkem a měnili jen opotřebení brzd. To Plačka těžko rozdejchává tyhle zprávy [emoji23]
    2 body
  10. Před romantickým večerem "Miláčku, jak máš ráno ráda vajíčka?" "Neoplodněná."
    2 body
  11. Měl jsi ještě pustit stěrače, abys šetřel tu krev ze skla.
    1 bod
  12. Dneska sem málem sebral autem nějakou ženskou Na Evropské dole u metra skoro. Jel jsem v levém a kráva skočila zprava mimo přechod někde mezi zábranama a hups přímo mě před auto, ale viděla mě a myslela si, že budu snad brzdit nebo co No a já tohle nemám rád, jsem zvyklej srážet v práci zajíce, takže sem jen zlehka ťuknul na brzdy, pač za mnou jely auta a ženskou jsem štrejchnul čumákem, trochu mi vometla nárazník a levé světlo....ale nadskočila a já jel dál. Za mnou čuměli řidiči, jakej sem drsňák No vůbec mi nebušilo srdce, uplnej klid, jen jsem se usmál, jak jsem ji vometl. Skoro mě to překvapilo, ten můj klídek Kluci, škoda že nemám kameru, to by jste se pobavili
    1 bod
  13. Závady typu víčko nádrže, spasování karoserie a vychýlený volant - nepřebral bych vůz, resp. přebral po opravení. Zbytek je podle mého diletanství a špatný přístup servisu, který bych okamžitě změnil. V ČR je přes 230 autorizovaných servisů, jsem si jistý, že jinde by se chovali jinak. Je smutné, že na tebe "vyšel" nepovedený kus, ale není to důvod plivat obecně na celej model, potažmo značku.
    1 bod
  14. Start/Stop si nech vypnout včetně rekulerace. jinak za mě skvělá věc: webasto, dsg, acc, lane assist, elektronické otevírání kufru, velký columbus na filmy mohlo by být lepší: canton, světla s led dennim, chybi: vyhrev volantu
    1 bod
  15. Ten tvůj věčný pesimismus je vážně obdivuhodný. Tyhle auta se prodávají jak housky na krámě a čecháčci si rádi koupí ofci v naftě. Nemám strach, že by je ani bazary nechtěly. Možná ztratí trošku na hodnotě, až zakázou Němci vjezd do měst. Ale prodávat se rozhodne nepřestanou. A to že nesplňuje emisní normy, k tomu se nebudu ani vyjadřovat...
    1 bod
  16. Peťas, tak to mě mrzí, to bych určitě podepsal taky. Navíc si již několik týdnů pohrávám s myšlenkou, že bych si zašel zastřílet na střelnici (s instruktorem) - láká mě pistole ráže 9mm.
    1 bod
  17. No zaprvé nechápu, jak mohlo s takovými závadami vůbec dojít k převzetí auta. To je první věc. Dál netuším, proč auto dávno není vrácené. Od září s 3 000km 5x na geometrii? Proboha, buď kecáš a nebo je ten právní totální ňouma. K podobným výlevům, kde jde o snahu se pomstít přistupuju vždy s rezervou. Pokud už si pisatel dá práci s registrací, tak by si pro maximální účinek logicky také měl dát trochu práce s doložením konkrétních informací. Je tady jedna fotka.
    1 bod
  18. Petře jsi poněkud dezorientován, s Vídní je to již 100 let vyřešeno, takže krom nepřítele na východě je to nepřítel v Bruselu a v německém parlamentě (bohužel)....
    1 bod
  19. Sto roků v šachtě žil, mlčel jsem, sto roků kopal jsem uhlí, za sto let v rameni bezmasém svaly mi v železo ztuhly. Uhelný prach sed mi do očí, rubíny ze rtů mi uhly, ze vlasů, z vousů a z obočí visí mi rampouchy uhlí. Chléb s uhlím beru si do práce, z roboty jdu na robotu, při Dunaji strmí paláce z krve mé a z mého potu. Sto roků v kopalně mlčel jsem, kdo mi těch sto roků vrátí? Když jsem jim pohrozil kladivem, kdekdo se začal mi smáti. Lehko se zasmát mi kdekdo moh, ve Vídni, v ústraní tichém. Když tomu panstvu smích nepomoh, bodáky přišly za smíchem.
    1 bod
  20. No co si já pamatuji, tak tam nějaké problémy řešil, něco s podvozkem tlumiči, tedy bych byl opatrný s Tvými výroky nebo poznáš zač je toho Škoda. Honza Ti ani nemůže říkat něco jiného blázínku. Až můj profesní život bude natolik spojený třeba z Daciíí, tak Ti o ní budu tak vyprávět, že půjdeš a koupíš si rovnou dvě. Nové, ale i starší diesly mně problém nedělají, stejně jako benzíny abych byl objektivní. Když vše funguje jak má. Ale polovraky, chipované dehty co čoudí jako lokomotiva, to bych šmahem z našich silnic zrušil. Striktní dodržování technických a emisních kontrol u STK by bohatě stačilo. Kontroly STK, prokázal by se přijmutí úplatku licence na STK fuč, technik by přišel o oprávnění doživotně a hotovo.. Mobilní STK ( místo "nadupaných" Superbů co jen měří rychlost) jako v DE a viděl by si jak ty vraky pomalu mizí a nemusí se ani zavádět nějaké emisní zóny. EDIT: KOKTA DOPLNIL DŘÍVE VÝŠE NEŽ JSEM JÁ STIHL NAPSAT TOTO.
    1 bod
  21. Tak už jsem konečně zapojil tu kameru přímo do pojistek. Po proměření pojistek jsem to zapojil nakonec na pozici 26 "spínač vyhřívání předních sedadel". Na poslední fotce je vidět kam jsem "zapojil" druhý vodič na kostru. Kameru mám za zrcátkem a kabel schovaný pod stropním obložením nad čelním sklem a poté pod plastem na A sloupku je kabel natažený dolů do palubky. Všechno funguje jak má a konečně nemusím řešit zapojování kamery do zapalovače.
    1 bod
  22. Do hospody patri zastery. Zasterky naopak patri na auto
    1 bod
  23. Nedávno ve Světě Motorů byl o to článek. Pokud si pamatuji s tím čistění to není taková výhra. Hrozí poškození či to pořádně nevyčistí. Nejlíp vycházelo novy v ECONOMY od ŠA. Dnes už vychází myslím skoro jako výměna EGR a to asi 15t,- což o proti dřívější ceně je nebe a dudy.
    1 bod
  24. No jo na vychodě mu taky pšenka nepokvete. Tam sice tyhle kraviny neřešej, ale naftu maji zmrclou téměr celorocně.
    1 bod
  25. JJ, za to může ten zelenej mor - to je samá ekologie ( tím neříkám, že by jsme se měli chovat ke svému přírodnímu bohatství nějak hovadsky), a nakonec to jednou dospěje stejně k červenýmu knoflíku a bude po píč..
    1 bod
  26. jarinoo3: Pravidla fóra jsi při registraci odsouhlasil, ale nečetl, že? Tohle je téma o oplikaci VAG DPF, nikoliv o DPF samotném - tvůj dotaz nepatří sem, ale do příslušné motorové sekce. O2 2.0 TDI CR má sekci ZDE a témat na DPF je tam hned několik. O2 1.6 TDI CR má sekci ZDE a téma na DPF je tam vyvěšené. Hlášení O2 týkající se DPF máš popsané v návodu. Dokud auto nic nehlásí, tak normálně jezdi a nic neřeš. Aspoň 30 tkm tě to nemusí trápit. Až bude DPF plný, můžeš ho nechat horkovzdušně vyčistit, nebo vyměnit za Economy od ŠA, kde dáš protiúčtem starý a dostaneš slušnou slevu. Osobně bych se vyhl chemickému čištění a levným aftermarket náhradám s pochybnou účinností - to je recept na budoucí problémy.
    1 bod
  27. No, moc matrošů o tom není. Asi jen to, co píšou ve Světě Motorů. Spíš si kup voltmetr do zásuvky na 12 V a sleduj jak to dobíjí. Až za jízdy uvidíš napětí 12,1V, tak to nedobíjí, ale z baterie bere. Což nejí moc Royal. Mě to nakrklo a tak jsem funkci tohoto vynálezu nechal potlačit, stejně tak "deaktivovat" Stop Start. Jsou to systémy zbytečné. Myslím, že stejně nic neušetří. Když mi motor na křižovatce chcípal třeba jen na 2 vteřiny, ničemu to nemohlo prospět. To opravdu psychicky nedávám.... :-)
    1 bod
  28. To je furt, jak je Škoda a.s skvělá, nic není problém, všechno vyřídíme, zákazník náš sponzor a já chci blbý originální kola k autu za 1.3mega a problém jako prase. Prej mám smůlu, že to nejde.
    1 bod
  29. To chápu. Z uživatelského pohledu asi nebude problém. Ale tady jsou po většinou fandové do aut, kteří nemaní rádi, když autům něco neproslívá.
    1 bod
  30. Plačka s Vencou u nádraží takhle po ránu.....
    1 bod
  31. Kucí, tak tohle bych si dokázal před domovem důchodců představit
    1 bod
  32. Tohle jsou strasny prdy.... mame tady auta za 500+ tisic a resi se tu 2000 za olej jednou za rok, dva. to je jak si do restaurace prinest vlastni hovezi. Ta marze je tam cca stejna.
    1 bod
  33. Slovensko a německo dostali 1.5 TSI jako první,ale bez filtru pevných částic.V ČR bude od 27KT/18 ale s fitrem.
    1 bod
  34. Proc to na me spis pusobi jako antireklaˇa nekoho z hjonde?
    1 bod
  35. V článku se také píše že ti co zůstali stát v křižovatce měli špatný typ baterie...
    1 bod
  36. Áno, poôžu pomôžu. Nezachytia všetky, možno ani 50%, ale keby (a rysovať to tu a riešiť geometriou nemienim) zachytili 30%, tak význam majú. Či to je pre niekoho dostatočné percento, ak sa mu nepáčia, je vec iná. Tvrdiť ale, že to je s nimi a bez nich to isté, je ako tvrdiť, že ruská ruleta s jedným nábojom je to isté, ako keď sú tam náboje dva, či tri... Samozrejme, ak ma to trafí, tak ma štatistika v tej chvíli nezaujíma A tiež nikomu ich nepôjdem na auto montovať, ak sa mu nepáčia
    1 bod
  37. Tak tohle sedí, rozdíl tam opravdu není, možná po úpravě méně. V každém případě ale dostaneš certifikát. No a na něm to poznáš. Pokud chcete certifikáty, tak vám je vytisknu, mám je v akci za 1500,- kus. Jsou moc pěkné a múžete si je dát v autě za okno.
    1 bod
  38. jednotka ABS/ESP - tlakuje cerpadlo, ocekava, ze muze byt pouzito ...
    1 bod
  39. TVL...sorry, ale je to blbovzdorné. Kliknu na odkaz, stáhne se automaticky do počítače. Pošlu si to mailem do mobilu, otevřu, nainstaluju a pak v autě děj se vůle boží.
    -1 bodů
  40. Slušná demagogie. Když se ti ten hnusný kus plastu líbí, tak si ho měj. A nelži, ani ty slavné londýnské taxíky nemají zástěrky....
    -1 bodů
  41. Lidi, než tu začnete plácat nesmysly (McMatěj, lumirnavrat), tak se aspoň podívejte do smlouvy/pojistných podmínek a ujasněte si terminologii. Tohle se fakt nedá číst a pro ostatní to může být silně matoucí! Jak funguje bonus u Havarijního pojištění (v r. 2017/2018) Předně je potřeba říct, že neexistuje žádná centrální databáze, ze které by se dala zjistit bezeškodná doba u havarijního pojištění (některé pojišťovny mu říkají Kasko, dále jen HAV). To si eviduje každá pojišťovna samostatně. Česká kancelář pojistitelů (dále jen ČKP) eviduje pouze údaje o smlouvách pojištění odpovědnosti z provozu vozidla (povinné ručení, dále jen POV). Když si sjednáváte nové pojištění, buď doložíte bezeškodnou dobu doklady z předchozích pojištění (po ukončení pojištění je potřeba pojišťovnu požádat o potvrzení o bezeškodném průběhu), nebo necháte pojišťovnu použít data z ČKP. Při sjednání HAV zároveň s POV pojišťovna obvykle zkopíruje na HAV bezeškodnou dobu z POV. Pokud sjednáváte HAV samostatně, logicky kopírovat nelze. Z kopírování bezeškodné doby z POV na HAV plyne jeden užitečný fígl: Když máte škodu z HAV, stačí k výročí pojistnou smlouvu vypovědět a uzavřít novou, na které se opět použije bezeškodná doba z POV. Jak pojišťovny bezeškodnou dobu počítají? Obecně to funguje tak, že si pojišťovna stáhne z databáze ČKP data k danému RČ a křestnímu jménu, příp. IČ, sečte celkovou dobu pojištění přičemž nezapočítá duplicity (pojištěno více vozidel najednou) a potom odečte ze započítaných smluv patřičný počet měsíců za zjištěné škody (jak takový průběh může vypadat se podívejte na přiloženém obrázku). Většina pojišťoven odečítá za každou škodu 36 měsíců, některé jenom 24. Některé pojišťovny počítají každý započatý měsíc pojištění, některé pouze celé měsíce. Pokud je pojištění sjednáno s odloženým počátkem, některé pojišťovny započítají i budoucí bezeškodnou dobu mezi datem sjednání a datem počátku platnosti smlouvy. Takže i když všechny pojišťovny vycházejí ze stejných dat, výsledná bezeškodná doba se může lišit, někdy i podstatně! Jak pojišťovny počítají bonus (slevu)? Bonus se nemění s každým bezeškodným měsícem ale ve stupních (třídách/kategoriích...) po 12. Tedy za každý bezeškodný rok se zvýší stupeň bonusu a tím i poskytnutá sleva na pojištění. Bonusových stupňů je 10, tzn. po dosáhnutí 120 bezeškodných měsíců už se dál sleva nezvyšuje. Ovšem pozor, výše slevy v závislosti na stupni bonusu není u všech pojišťoven stejná. U většiny pojišťoven sleva narůstá lineárně po 5% krocích (za 0 až 11 měsíců bez slevy, za 10-23 sleva 5 %, za 24-35 sleva 10 % atd. až do 50% slevy za 120 a víc měsíců). U některých pojišťoven ale sleva úplně lineární není a někdy může být nelinearita výrazná (např. v r. 2017 měla Allianz slevy 0, 20, 28, 31, 34, 37, 40, 43, 46, 48, 50 %). Co se stane s bonusem, když došlo ke škodě z HAV a bylo vyplaceno pojistné plnění? Pojišťovna přestupňuje bonus dolů, obvykle o 3 stupně (některé pojišťovny pouze o 2). K přestupňování obvykle dochází i v případě, že máte bonus výrazně vyšší než 120 měsíců. Proto bývá dobré využít výše zmíněného fíglu s kopírováním bonusu z POV na HAV, pojištění k výročí zrušit a uzavřít nové, nejlépe i u jiné pojišťovny. Několik obecných doporučení Jak často pojištění měnit? Jelikož hodnota vozu v průběhu času klesá, je obvykle dobré cca každé dva roky sjednat nové pojištění, které se potom uzavírá na nižší pojistnou částku a bývá tedy levnější. Vzhledem k tomu, že v poslední době pojišťovny v druhém a dalším roce hodně navyšují POV, má někdy smysl měnit pojištění i každý rok. Některé pojišťovny umí snižovat pojistnou částku dodatkem současné smlouvy, takže nemusí být nezbytné pojištění rušit (např. Uniqa). Jak s pojistnou částkou? Obecně by vždy měla být cca stejná jako obecná cena vozu v okamžiku sjednání pojištění. Jestli si někdo myslíte, že když máte X let staré HAV na vysokou pojistnou částku, tak v případě totální škody nebo odcizení dostanete od pojišťovny onu vysokou částku, tak se pletete. Pojišťovna bude plnit vždy pouze do výše obecné ceny vozu v době vzniku škody. Pokud si někdo myslíte, že ušetříte, když si necháte HAV sjednat na pojistnou částku výrazně nižší než je obecná cena vozu (tzv. podpojištění), tak to bude platit jen do první větší škody, kdy vám pojišťovna sníží pojistné plnění ve stejném poměru, v jakém bylo auto podpojištěno. Kdy pojištění neměnit? Pojištění obvykle nemá smysl rušit v prvních 3 letech od pořízení nového auta. Nová auta mají nižší sazby pojistného a některé pojišťovny dávají za pojištění nového vozu poměrně výrazné slevy. V žádném případě nemá smysl rušit pojištění, kde je sjednán tzv. GAP (Guaranteed Auto Protection). Ten se obvykle sjednává právě na již zmíněné 3 roky a v ČR jde uzavřít jenom na nové auto. Pojištění obsahující GAP má tu vlastnost, že v případě totální škody nebo odcizení dostanete částku, za kterou jste auto kupovali (mínus případná spoluúčast, mínus případná cena zbytků u totálky). Jak vypovědět pojištění? Nejpozději do 6 týdnů před výročním datem předat pojišťovně výpověď. Ta nemusí obsahovat žádné složitosti, stačí datum, místo, "vypovídám smlouvu č. XXXXXXXXXX k výročnímu datu XX.XX.XXXX," případně ještě "žádám Vás o potvrzení přijetí výpovědi," a/nebo "žádám Vás o vystavení potvrzení o bezeškodné době pojištění," jméno, příjmení, rodné číslo/IČ, adresa. Vytisknout 2x, podepsat, na přepážce pojišťovny jeden papír předat a na druhý si nechat dát razítko s datem předání. Některé pojišťovny akceptují i naskenovanou výpověď zaslanou mailem, papír je ale jistota.
    -1 bodů
  42. Asi bydlíš někde v rozvojové zemi. v ČR bude OIII s 1.5 rovnou s GPF
    -1 bodů
  43. Bacha, dalsi svolavacka na KAROQ https://svolavacky.cz/?listing_type=skoda-karoq-2017/
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...