Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 03/17/18 ve všech sekcích

  1. Ne, ty trysky se vysouvaji tlakem vody a pak diky pruzine se zase zasunou zpet. Rekl bych, ze to jde normalne podebrat tupym nozem a vysunout.
    1 bod
  2. Já měnil v 8,5tis. Motoru se nic nestane ani po 20.tisících, ale dle kamaráda, který do toho vidí každý den, je olej plný "špon" a malých částeček už po 5.000tisích. Všechny součátky v motoru si sedají a je ta velké tření. Takže pokud chceš udělat maximum, vyměň klidně v 5 a dej když budeš měnit každý rok, nemusíš dávat ani žádné drahé značky.
    1 bod
  3. Zdar, dlouho jim to nefungovalo. Takže opět problém na straně Škody. P.S. četl jsem to v rychlosti, takže druhá část odpovědi.. jak říkáš třeba od prosince, se ty radary sjednocují do jednoho souboru tzn. soubor CZ.gpx obsahuje stacionární, úsekové, semafory v jednom souboru.
    1 bod
  4. Jako učitel autoškoly bych se měl jen divit,ale slyšel jsem nejroztodivnější otázky.Tohle je věc,kterou by ses měla naučit zcela automaticky a nepřemýšlet o tom.Tak jak to je,je to zcela záměrně,aby nešlo sešlápnout oba pedály současně,nebo si je splést.Ten plynový pedál nijak přestavit nejde,musel by se přemontovat.
    1 bod
  5. Jednou jsem vyzkousel neoriginaly ... a uz nikdy vice.
    1 bod
  6. Pán si vybírá v sex shopu gumovou pannu a ptá se prodavačky... Prosím Vás, kdy byla tahle vyrobená? Červen 2015 zní odpověd prodavačky... ...hm, tak tu néé, s blížencem bych si nerozumněl...
    1 bod
  7. Nj někdo to musí odmakat [emoji3]
    1 bod
  8. Clinte, bacha na housera! Lopata je svinstvo !
    1 bod
  9. Zdavím vás.Mám O III z 4.2017 výbava skoro základ a světlo v kaslíku mám.Nejsem moc náročnej na výbavu,ale s tím co to má,mi to slouží skvěle.
    1 bod
  10. [emoji23][emoji23][emoji23][emoji23][emoji23][emoji23][emoji23][emoji23][emoji23][emoji23][emoji23] Hned mam lepsi naladu. Jdu do lednice pro Plzen.
    1 bod
  11. Pokud sedi za mnou a za mou manzelkou, tak jsou reci o odpovednosti k nicemu.
    1 bod
  12. Chtělo by to trochu více pokory. To, že něco neoceníš ty, neznamená, že to tak nemůže být u jiných. Mně se třeba kontrola obsazení/pásů líbí. Pípání většinou hosty donutí samo, pokud ne, tak je donutím jízdou/pokynem já. Přitom pípání pásu řidiče bych nepotřeboval..
    1 bod
  13. Přesně tak, jako já jim nic nevyčítám, naopak jsem rád, že je o ta auta takový zájem. Možná by mohli trochu víc zpřesnit jejich objednávkový systém a informovanost, ale od klávesnice se mi to radí. Asi kdyby šlo něco jinak, udělali by to. Ale rok čekat na auto jako za minulého režimu, kdy se čekalo před Mototechnama na Favority, tak to mě upřímně v roce 2018 docela překvapuje.
    1 bod
  14. To víš. My tu máme všechno. A co nemáme, to si koupíme...
    1 bod
  15. Asi vítr a ta bílá sračka = práce.[emoji23][emoji23][emoji23]
    1 bod
  16. Vzpěra kapoty a další věci jsou hezké, ale pro mne osobně je důležitější to, jak se mi třeba sedí v sedačce, jak se mi v tom autě jede a jak se mi řídí. Ano poslední dobou jsou auta čí dál tím víc "ochuzená", ale je taky si potřeba uvědomit, že ta Fabia I stála 300 tis v Classicu s HTP 40kW, dnes se za 300tis koupí ve Style s TSI a to platy dnes a tehdá jsou uplně jidne (tedy i "reálná "drahost" auta). A upřímně, nedělám si iluze o tom, že by šetřil jen VW a ostatní výrobci ne... Ad asistenti, taky jsem se jich "bál", ve Fabii mám sice jen FrontAsisant, ale upřímně můžu říct, že v dalším autě ho budu vyžadovat. A čidla zapnutých pásů? Používám pokaždé když někoho vezu (hned na palubce vidím, jestli se ti vzadu zapásali a kdyžtak je můžu "okřiknout", několik lidí už bylo překvapeno "jak to že o tom vím"). Ohledně e-call a sběru dat, je to sporné, osobně nosím mobil vždy sebou, který "špicluje" taky a co s tím nadělám, takže asi tak.
    1 bod
  17. tak proc tu tlachas o skodovkach? Proc pak nevypruzujes nekde na foru offroadu?
    1 bod
  18. Přesně tak, držím ostřik, malou chvilku nic, pak začne stříkat voda na sklo, potom se rozjednou stěrače. Je třeba si dát pozor jen na krátký stisk páčky ostřikovačů. To pak po chvíli vyjedou stěrače nasucho. Ventilek proto neřeším, jezdím, ostřikuji, stírám na mokro. :c)
    1 bod
  19. Našel jsme jen toto: https://www.automobilrevue.cz/rubriky/automobily/technika/trivalec-volkswagen-group-1-0-tsi-karierni-postup_45572.html a dle toho by dvouhmota neměla být ani v Audi A1 1.0 TSI 81kW, Dle tohoto ve Fabii taky není: https://www.autorevue.cz/test-skoda-fabia-combi-10-tsi. Ono je možná třeba rozlišovat "Dvouhmotný setrvačník" a "Záměrně nevyvážený setrvačník" který pak působí jako "protizávaží" chybějícímu válci. V druhém případě se nejedná o nic jiného než o klasický setrvačník jen nevyvážený.
    1 bod
  20. 120kmh - presne 2450 130kmh - presne 2650 140kmh - presne 2850 Chlapi prestante si tu vymyslat hausnumera
    1 bod
  21. Jo posunuli ... tolik aut, co skodovka udela za rok, tehdy delala pět let a víc. dneska 80% výroby je těžce individualizovaná per kus. tehdy sis (když jsi měl štěstí) mohl vybrat barvu. snaze škodovky neudávat nějaké moc přesné termíny rozumím - v situaci kdy nějakých 80% aut (+/-) je individuálních a bambilion komponentů (i z one individualní vybavy) dělaji externí dodavatelé, kdy nikdy nevis, co se stane behem tech pár týdnů, co se na auto čeká a muze kvůli nejakemu vypadku dojit prakticky kdekoli v retezci vyroby ... je lepsi komunikovat nepresne terminy v rudu X - Y týdnů, nez nejdriv aktivne slibovat "vase auto vyrobíme 10.5.2040" a pak poslouchat pláč pitomců, co bez auta nevydrží ani den. nedostatek komunikace (obecně) bývá problém. nadmíra komunikace (zejména nepřesných dat) bývá často ještě větší problém.
    0 bodů
  22. Jojo Kokodák i Zaraoq mají v ČR takovou auru vyjímečnosti asi jako Aston Martin z 60. let. Znám lidi co se chovaj dle hesla Kodiaq dude i kdyby na chleba nebylo. Ať se píčusové svezou v OIII s 1.4 TSI a Kokodákem s 1.4 TSI a uvidí zač je toho velké těžké a o 250000 dražší auto s kardanem a velkými 31kg vážícími koly :-).
    -1 bodů
  23. Nyní jsi dobře vystihl mojí povahu. Do hvězdiček mi vůbec nic není. Je mi úplně jedno kolik jich OIII má. Vůbec nevím k čemu bych je potřeboval.
    -1 bodů
  24. Pro mě je nejbezpečnější auto co váží 3,5 tuny a má rám. Radši bych se střetl s jiným vozem v tom, než ve Fabii nebo OIII s e-kolem a se senzorem Na sedačkách
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...