Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 03/19/18 ve všech sekcích
-
4 body
-
Pro nektere je Octavia statusova zalezitost a neni pripustno o tom diskutovat. Ja myslel, ze legraci si z toho lide delaji neopravnene, ale jak videt neni to tak a lidi co za ni polozi zivot skutecne existuji. Doporucuju zkusit zabavne veci.2 body
-
Pawouku, taky jsem tu zbytečně. V životě jsem krom Škodovek jezdil jen Audi a Seatem a trochu VW. To ale nejsou konkurenti ale kámoši. Do Hnůje, Kie, Fordu, Renaultu, Oplu.... nevlezu. Tak to Octavii můžu srovnávat jen s předchozí nebo jinou Octavií. :-).2 body
-
Pamatuji, když jeden chlap přijel do VW s Toyotou, ať mu to opravěj. Nejdřív si mysleli, že si z nich dělá srandu, než zvedl kapotu. [emoji23]2 body
-
A pak je vyhodí z STK, protože maj jinej motor. ;-) A já dnes přišel o logo na kufru. Asi zmrzlo a upadlo.2 body
-
2 body
-
Když Octavia nemá konkurenci, tak proč tady to téma je? A že je větší, ano, je to její konkurenční výhoda, ale to přece ničemu nebrání ji porovnat s auty jako je i30, Astra, Focus a podobné. To že to pak špatně prezentují naše "automobilové weby" je věc jiná, ale to je pak taky třeba si stěžovat na jiných místech. A upřímně, myslím že každý když si vybýral své auto, tak mu bylo uplně jedno, kdo jak zařadil auta do kategorií, já si prostě prošel nabídku na trhu, vybral z toho modely které se mi líbily vzhledově, odpovídali cenou, výbavou a velikostí tomu co jsem chtěl a z těch si pak vybral...2 body
-
1 bod
-
Zařadíš zpátečku...jde proud do světla couvačky a aktivuje se Ti senzor (kamera). Přeci to pořád nebudeš zapínat ručně... Stačí se dostat ke světlu a najít správný kabel.1 bod
-
Nech sa paci, Carista 3.7 beta-22 je TU. Subor, ktery ma v nazve "crk.support" pouzite v pripade, ze sa Vam nedari urobit kroky popisane na stranach 5-11 v PDFku.1 bod
-
Jazdil som s VW Taro. Jediná zmena oproti Toyote Hilux bol iba gril s inou plackou.1 bod
-
1 bod
-
Když odloupneš to WV, bude tam Audi a když tu Audi bude tam Bugatti, tam ten motor slouží pro pohon stěračů a jako startér toho 16tiválce.1 bod
-
Proč to nakládají takhle když má Rapid kufr 550l. Nerozumím. No snad v tom zrovna nikdo neseděl.1 bod
-
1 bod
-
Ovšem má pravdu. Konkurencí pro OIII je kvantum modelů včetně Rapidu a klidně se z toho může někdo zcvoknout. Od toho jsou např. autosalony. Přijdete si pro něco, podíváte se a odjíždíte v něčem úplně jiným. To, že je OIII rozměrově výrazně nad poměry nižší střední ještě neznamená, že to v základních výbavách není soupeř pro Hojandé.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
V maxi-dotu lze vždy zobrazit aktuální rychlost, ale v navigaci bohužel. Zobrazení v Maxi-Dotu probíhá v rámci voleb Palubního počítače, pokud tam ta volba není, tak si si ji vypnul v rámci Vozidlo -> Nastavení -> Sdružené přístroje....1 bod
-
Spíše bych to asi viděl na nějakou kameru v rámu SPZ. Dotáhneš si akorát kabel (bezdrátový by se možná taky nešla, nevím) a dopředu napojíš na nějaký displej a bude to asi lepší jak senzory. Ono aby ty senzory vůbec fungovali dobře, když budou v takové výšce a nebudou ani po celé zadní ploše. Pár kamer zde: https://www.aliexpress.com/premium/reversing-camera-frame.html?d=y&blanktest=0&origin=y&spm=2114.search0204.8.8.d1042a2aokJtYV&productId=32815825183&SearchText=reversing+camera+frame&tc=ppc&initiative_id=QRW_20180317183309&isViewCP=y1 bod
-
Tak asi jakýkoli parkasistent, ale připojit na 12V baterii v kufru a k řadící páce přivést dráty s vypínačem. Zařadit zpátečku, cvaknout vypínačem a couvat. Taky by ten vypínač mohl být v kufru u té baterie, ale to bys musel pokaždé než budeš couvat, vystoupit z auta, otevřít kufr a přepnout si to. Dal bych tam nějakou startovací baterii z auta, abys to nemusel tak často měnit. Nebude se ti pak stávat, že když budeš zrovna chtít couvat, bude baterie vybitá.1 bod
-
1 bod
-
Za mne,vypadá lépe než ta co vypadala jako manuál, ale já ji měnil hlavně z důvodu že snad z téhle se nebude loupat chrom. Vše jsem řešil přes autorizák,pro případ problému na vše je platná záruka .1 bod
-
OIII je bezkonkurenční auto, větší blábol jsem tady ještě nezaznamenal. To by mě tedy zajímalo, proč sem vůbec lezeš? Nic kloudného tady v tomto tématu z tebe v poslední době nevypadlo, jenom se zase zbytečně navážíš do jiných. Doporučuji ti toto vlákno vynechat a nespamovat tady. Realizuj se tedy někde jinde.0 bodů
-
-1 bodů
-
Možná by bylo lepší v této hloupé diskuzi nepokračovat, protože evidentně vy ani půlka osazenstva internetu nechápete význam slova "konkurence", ale to vám evidentně nebrání poučovat ostatní. Konkurují si výrobci (právě nabídkou produktů) a nikoliv produkty samotné. A pokud vezmeme v potaz okruh, který zákazník při nákupu při nákupu zvažuje, bude pro každého jednoho konkrétního zákazníka jiný, takže ta vaše "konkurence" znamená při výběru auta při každém jednom nákupu jinou množinu aut. To, že vy produkt A vůbec neuvažujete jako alternativu k produktu B je zcela irelevantní. Btw totéž platí o "třídách". Kdejaký komik je schopen se na internetu hodiny hádat, jestli je to které auto ve které třídě, přestože (minimálně v EU) žádná definice tříd neexistuje, takže pravdu nakonec nemá nikdo a současně všichni.-1 bodů