Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 06/27/18 ve všech sekcích

  1. A na koho jiného nadvat? Olej se kupuje za drobný (klidně i kolem 100,-/L). Ceny dílů od škodovky jsou relativně přijatelné, to AS na tom má marže 50%-500%, ceny práce ŠA taky nestanovuje. Jen u garancí si stanovuje počet a cenu jednotek práce které uhradí. Takže kdo může za ty ceny? Jedně AS. Nevemou, nevemou. Servisů je dost. My u firemních aut po záruce začínáme dělat "spotřební servis" sami - tj. brzdy, olej, filtry. I když se najme člověk a dovybaví se potřebným nářadím tak ta úpora je to mazec. Když si vemete, že u 60L balení je cena pod 150,- Kč/l, u 250L je to ještě zajímavejší tak ta cena cca. 800,-/L v servisu je napováženou. Zvlášt když vidíte v servisu ty samé sudy a víte za kolik se nakupují. Nebo třeba brzdy - náš místní AS dodával TRW - nákupní cena pod 700 s DPH, účtováno 1800,-. Za cenu předku v AS si sami uděláme i zadek a ještě s relativně "lepších" dílů.
    3 body
  2. Vlastizradu určitě né, s Čechy už Škodovka má společné jen místo smontování a prac.sílu, nic víc, nic míň. Stejné jako u nás, "Škoda - turbíny z Plzně do celého světa" dělalo se tu od slévání po konečný produkt, absolutně samostatný podnik a pak to přišlo, každej chtěl nakrást, zbyl z toho jen bordel, pár lidí udělalo akciovou společnost, dali to jakžtakž dohromady a když se začala Škodovka zase sbírat, tak ji prodali Korekcům, ti sbalili Know-how a výrobu přesunují do Indie, kde je to levnější a tady to jde do kopru. Došlo to tak daleko, že na turbíně za desítky milionů najdeš taková zvěrstva z výroby, že nějaké těsnění a vrzající interiér na autě za pár stovek tisíc mě nemůže absolutně rozhodit.
    3 body
  3. To máš pravdu. Ale kdyby ten servis byl zajimavej i mimo záruku, resp. člověk neskřípal zubama při garančce, kdy dá za prohlídku 5k, z toho služby jsou 1k a zbytek je 5 litrů oleje a spotřebák, netrnul hrůzou co mu v AS podřou, poškodí, ohnou nebo jinak zničí tak by nehledal způsob jak usetřit. Pokud AS dodá filtr za 550,- bez DPH a ty si ten samý koupiš online za 400,- s DPH kdy i ten prodejce na tom má zisk tak je to "špatně". Lidi z nečeho zaplatit musíš, ale to se snad dělá tak že máš spokojený vrací se zákazníky který ti generujou pravidelný (i nižší) přijmy a ne tak, že se snažíš zákazníka odřít na kost v době kdy k tobě "musí" a pak už tě nezajímá. A mezi náma - najít opravdu trochu solidní AS je taky celkem problém.
    2 body
  4. @osobne No coo noo, vymenit servis ... ruku na srdce, SKODA autorizaky jsou u nas na kazdem rohu ...
    2 body
  5. Věděli jste, že když je žena Nymfomanka, tak její muž musí být zákonitě Nymforumcajs?
    2 body
  6. Jsem rád, že jsem Petra potěšil. Bych fakt rád věděl, jak může někdo při výstupní kontrole zapomenout zkusit pás řidiče. Ale co čekat od ŠA lidí, že jo? Na základní škole je to neučili a dál se nedostali.
    2 body
  7. Firemní německé auto najede ročně klidně 50 tkm... si to spočítej... [emoji3]
    1 bod
  8. Může to být i kroužkami.Mám Yetiho 1,2 TSi a je to jak je psáno.když je olej někde okolo prostředka měrky,benzín se stačí snáze odpařit.Když je na horní hraně,nestačí se tak odpařit.Pokud jedete delší trasy kde má olej možnost zahřátí na 90 a více stupňů je to v pohodě i s olejem na horní hraně rysek. Jinak za tvrzení,že tenhle motor není na krátké trasy bych škodovku nakopal do řiti.To si mám koupit na krátké trasy Diesel s DPF nebo co?? Bohužel je to dáno tím vysokotlakým vstřikováním.Kolega má nové Subaru Levorg a má i on s tím problém.Byl to reklamovat,řekli že Japonci o tom ví a přehráli mu jednotku,tak to teď bude sledovat.jen teď občas jezdí i dlouhé,tak to zatím nepozoruje. Ono nové TSI 1,8 a 2,0 pracuji v nízké zátěži v režimu nízkotlakového vstřikování a v zátěži se to přepne do vysokotlakého.Alespoň tak to eliminovali.Mám ještě Superb III s 2,0 TSi,jezdím dost krátké tratě a tam je to v pohodě.
    1 bod
  9. Jasne, idealne pres https://skoda-connect.com
    1 bod
  10. Prosim tě, zajdi se podívat někdy dál než kde se prodavaji auta.Viděl jsem lakovnu v autorizáku,typek střikal auto,vedle druhy brousil lak a ten bordel lítal na to lakovane auto a třeti kousek vedle myl auto.Tak jake standarty.Pěkne je jen co má zákaznik na očich dále je to děs běs.A kdo tam měni oleje??Učni a ještě se u toho náramně bavili.Takže bych řekl naleštěna bída a ještě naležitě zaplacena.
    1 bod
  11. Dneska bude krásnej večer....
    1 bod
  12. tyhle jedince miluju .. tvari se, ze něco vi, jen tu "pindaj" ale nic nereknou … a po dvou týdnech svy příspěvky ještě smažou.
    1 bod
  13. Oleje VW 507.00 / 04 jsou lehkoběžné oleje pro naftové motory, omezení sulfátového popelu, prodloužené výměnné intervaly a lze jimi nahradit oleje VW norem: VW 506 00, VW 506 01, pro pevný interval výměny i VW 500 00, VW 505 00, VW 505 01 viz https://www.oleje-motorove.cz/www-oleje-motorove-cz/5-RADY-ODBORNIKA/7-SPECIFIKACE-OLEJU
    1 bod
  14. V utorok idem do servisu na vymenu kompresoru. Som zvedavy, aky objednaju, resp. ci sa budu riadit tym TPI. Najprv nic nepoculi, aj ked to bolo zretelne pocut, ale ked som povedal, ze neni problem, ze video mam nahrate a poslem ho priamo vyrobcovi a pripadne vyskusam iny servis, tak uz boli ochotni a zacali riesit, skusat, nahravat, odpajat saharu cez poistky a pod. Nakoniec asi nasli v systeme nieco o tomto probleme a objednali ma na vymenu.
    1 bod
  15. Zaujimave,ze prave ty ferda25 tu riesis "prkotinky" a zrovna nenamontovany bezpecnostny prvok povazujes za banalitu....Odpadavam
    1 bod
  16. @osobne ano do erWinu po registraci se může přihlásit kdokoliv po zaplacení přístupu, který je možné si zaplatit třeba na hodinu, ale o tom, že by se tam dalo něco dopsat, tak to tedy opravdu nevím..už jsem měl přístup asi 2x, abych si stáhnul k autu nějaké příručky apod. ale že by se tam dalo něco dopsat ke svému auto, tak to slyším poprvé.. https://erwin.skoda-auto.cz/erwin/showHome.do
    1 bod
  17. to už je dávno otestované. stretávačky asi 10 000 km (za 3 mesiace, 2 republiky), žiadne blikanie, problémy a podobne; hmlovky trošku menej otestované, veľa možností na test nebolo, no pri corner fungujú spoľahlivo a konečne vidno ako chcem. diaľkové sú už iba bonus, hlavne kvôli farbe svetla.... http://wirer.sk/f3_led_predne/ PS: blbé komentáre si prosím nechajte. ďakujem
    1 bod
  18. včera zapojené na MR17, Style, krátka, infotainment 5Q0 035 840 B. po pár debilných problémoch funkčné. ešte si musím preveriť pár detailov, no potrebujem na to už iné auto
    1 bod
  19. offtopic: něco jsem hledal kolegovi na Dacia forum a zběžně jsem pročetl forum "Na co si dát pozor při přebírání nového vozu", no tam jsou takové perly, že i Rapid je proti tomu skoro vzor kvality. Jedna perla za všechny: "Zadní levé dveře mám dole v rohu vyoseny o 2 cm směrem do auta a zadní pravé na stejném místě lícují s prahem", odpověď: "jo, mám to taky, to je podle toho, jak jim to v továrně zrovna výjde".
    1 bod
  20. Ne, papírek mě teď trápil nejméně. Není tam skoro žádná mezera, takže to chce spíš demontáž dekoru. Navíc v posledních týdnech Rapidem prakticky nejezdím, čímž jsem od papírků v palubce, pískání kompresoru i vrzání šaltpáky ušetřen. Aspoň víčko po opravě funguje.
    1 bod
  21. Tak jsem taky měnil ventilátor topení. Sice nehučel ani nepískal, ale axiální vůle způsobovala bouchání - jako když je vymlácenej nějakej čep na podvozku. Najeto 264 tkm. Původní ventilátor měl označení 6Q1 819 015 G, já jsem použil neorigo náhradu z Elitu s označením JL 51986 jako origo číslo je tam 6Q1 820 015 G. Pasoval tam ale krásně, funguje jak má a nebouchá. Motor je jinak řešenej, rotor nemá znatelnou vůli, řekl bych, že je na kuličkových ložiscích, alespoň podle toho co je vidět skrz vrtuli. Taky není v tom plastu na gumových blocích, ale je tam přišroubovanej dvěma šrouby. Teď pár slov k výměně. Jako netvrdím, že to nešlo vymyslet lépe tak, aby po demontáži kastlíku byl k němu přístup, ale na druhou stranu to není takovej očistec jak mnozí popisují. Palubovka totiž stačí pouze kousek odsunout. Volant, páčky, obložení sloupku není třeba demontovat. Taky není třeba rozpojovat žádný kabelový konektor, mimo ten od ventilátoru pochopitelně. Nemusí se tedy odpojovat ani aku. Je nutný demontovat obložení přístrojovýho štítu a odšroubovat přístrojový štít, protože za ním je jeden šroub co drží palubovku. Dále je třeba odšroubovat airbag spolujezdce a vycvaknout ho z přístrojovky. Kabel není nutný odpojovat, je dost dlouhý a airbag se nechá ležet na polubce na nějaké podložce aby ji nepoškrábal. Dírou po airbagu se odšroubuje další šroub co drží palubovku. Pak se vycvakne rámeček kolem rádia a odšroubuje se celý jeho kastlík. Pak se odšroubuje prostřední díl palubovky co je v něm rádio. Za ním jsou další šrouby co drží palubku. Vycvakne se bovden pravého knoflíku ventilace. Jeho zpětné nasazení je asi nejtěžší operace, protože je tam špatně vidět. Vše ostatní je brnkačka. Odšroubují se ostatní šrouby co drží palubovku a ta se kousek odsune dozadu tak, aby se šlo dostat na šrouby co drží ventilátor. Ventilátor se vymění a vše se smontuje zpátky. Je to akce tak na dvě hodiny, žádný půl nebo celý den.....
    1 bod
  22. jen na egru se spojkou jsem ušetřil 25 tisíc, když započítáš oleje a ostatní věci, tak si z ušetřených peněz zaplatím nový motor levou zadní.
    1 bod
  23. Zpočátku jsem absolvování pravidelných prohlídek zvažoval, kvůli záruce mobility. Ale nějak to ekonomicky nevycházelo. Za dva roky bez "dohledu" autorizáku jsem si našetřil na případný odtah přes půl Evropy.
    1 bod
  24. Řešení je jednoduché odvést do servisu a požadovat opravu. Servis objedná, druhý den namontuje a jezdí se dál....takové banality není třeba radit.
    0 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...