Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 08/13/18 ve všech sekcích

  1. Chlapci FL mám od dnes doma. Nieje to moje auto ja som s Toledom spokojný. Auto sme vyberali starej mame ako náhradu za felíciu. Motor je 1.0 MPI 55 KW. Musím povedať, že v porovnaní s 1.4 16V je to živé ide to do otáčok a ťahá to príjemne odspodu. 1.4 16V len žerie a nejde. Takže napriek veľkým hatom na 3 valec je doba zas inde a motor ide lepšie a je tichší ako 1.4 16V. Pokrok nezastavíš. Musím povedať, že som sa veľmi bál ako tá atmosferická trojvalcová sranda bude jazdiť, ale za mňa palec hore. Nejaké rýchle poznatky: Bola tu búrlivá diskusia ohľadom obyčajných svetiel na FL. Všade na nete sú fotky FULL LED. Takže vyzerá to takto: Nie FULL LED zadné svetlá si zachovali čierny rámik. +dojazdy okien. Od vodiča všetky 4 okná aj zo všetkých miest. Teda aj vzadu, keď sedíte je tlačidlo 4 polohové. za mňa obrovské plus a na Tolede ma max. vytáča, že dojazd je len na vodičovom okne. +navrát do doby Fábia 2 FL. Okná idú stiahnuť diaľkou po dlhom podržaní tlačidiel :) = VW group očividne zmenil planžetu, čo som doteraz ani len netušil. Je tenšia viď foto. -Na rádiu je zobrazená oktávka. Neviem či je to chyba alebo úmysel... asi chcú človeku povedať, že je socka lebo nemal na oktávku :D. - Lišty na prahoch vpredu sa odlepujú už teraz :/. Fotku nemám, odfotím zajtra. -Dorazy na kufri zle nastavené. Kufor nešiel zavrieť ani silným buchnutím ani slabým. Furt odskočil od zámku. Podarilo sa to tak na 3 krát. Došteloval som dorazy na kufrových dverách a už je to OK. Keď si to tak spojím stými odlepujúcimi sa lištami tak je asi pomaly ale isto na kvalite cítiť to, že škodovka vyrába na plné obrátky. A plne sa to bohužiaľ odráža na kvalite. Ak bude mať niekto nejaké otázky, rád zodpoviem. Auto budem mať cca týždeň ja, aby som ho zabehol.
    4 body
  2. Hele Stringo, ty jsi byl dneska odpoledne autem na Kladně?
    2 body
  3. Hele vorvaň. ? Tak bacha na žraloky....
    2 body
  4. No hlavním důvodem změny potahového materiálu bude stejně především problém s výrobou Alcantary
    2 body
  5. Tak co vy flákači ? Makáte ? Já teda odpočívám po obědě...
    2 body
  6. Dobrý den, obracím se na Vás s prosbou o radu u mé OII s motorem BKC. Při mírném přidání plynu se z levé části vozu začne ozývat hučení( srovnatelné hučení jako od ložiska v kole) při dalším přidání nebo uvolnění pedálu zvuk okamžitě přestane( jedná se jen o tu jednu polohu). Samozřejmě stejný zvuk se ozývá i na tempomat když se motor dostane do této fáze že přidává jen minimum plynu. Nejdříve jsem to ignoroval ale bohužel plyn v této poloze člověk drží dost často pro opravdu mírnou akceleraci a jakmile udržím nohu v té poloze zvuk nekolísá nic a stále se ozývá a nepřestane dokud polohu plynu nezměním. Děkuji Vám za vaše rady Kuba
    1 bod
  7. Jsem jim psal mail, tak proto Teď by do toho mohli ještě dát 1.5 TSI a zase se vrátím k fabce. I když asi bych vzal na milost i ten tří hrnek TSI, v před FL ani těch 70kW nejezdí špatně, otázka jak to bude s filtrem. Psal si že 70kW asi špatné, ale bral bych určitě 81kW.
    1 bod
  8. Hodnoty emisí a spotřeb u nových vozů jsou zjištěny dle nového homologačního standardu WLTP (Worldwide Harmonized Light Duty Vehicles Test Procedure) a v souladu s platnými právními předpisy jsou v tomto ceníku uvedeny dle standardu NEDC (New European Driving Cycle) do kterého jsou přepočítány. Hodnoty dle standardu WLTP Vám na přání poskytne Váš prodejce vozů ŠKODA. Toto je napsáno úplně na konci ceníku. Zajimavé. Bylo mi divné,že by podle WLTP měla 1.5 TSI spotřebu 5.1l/100km...:-D Pokud chcete znát realnější hodnotu, musite se zeptat. Oni to prostě neřeknou...
    1 bod
  9. Tak jistě... Zrychlení z 0 na 100 km/h za 14,9 s vs 12,1; maximálka 168 vs 175 km/h; točivý moment směšných 95/ Nm vs 132... Do otáček to možná jde, tiché to možná také bude, ale to bude asi tak všechno. Prý pokrok nezastavíš, to jsme tedy pokročily směrem k nižším výkonům a třem válcům. Fakt skvělé.
    1 bod
  10. Sakra, ten Clint je snad všude [emoji3]
    1 bod
  11. Tak oni si to museji nějak obhájit když si ten třívalec koupili,přece na něj nebudou nadávat.Nechápu blbou narážku s těmi více válci u lidi kteři jezdi třívalcem.Ještě mužete za chvíli vychvalovat GPF u benzínu.Tohle se všechno děje jen kvuli nesmyslym emisnim limitum.Ja jsem třívalec měl a už nikdy.
    1 bod
  12. Jojo, asi tak pět až šest známých jsou v tento moment někde v Chorvatsku. To samé bude i za tejden a vůbec každý tejden až do konce prázdnin :D Chorvatsko je něco Česká kolonie :D
    1 bod
  13. To, že bude alcantara nahrazená se ví již v řádu měsíců. A věř tomu, že kvalitní jak alcantara to nebude.
    1 bod
  14. Opět demagogie - u menších škodovek prostě u přeplňovaných zážehových motorů nemáš, tady nejsme na Ford foru.
    1 bod
  15. Ceník: octavia-cenik.da224e0f904e04c6f70d2ff17a1431ce.pdf
    1 bod
  16. To neni posedlost ale realita,nikdy se třival nevyrovna kulturou běhu čtyřvalci,nedivim se že ho obhajuješ když ho sam vlastniš,ale nevnucuj ho prosím ostatním.
    1 bod
  17. Ajaj, to zase bude kvalita
    1 bod
  18. No má. Stačí, když to někomu půjčíš a uslyšíš. U studeného je to spíš ostuda, než legrace. Nicméně na zvuk to nejezdí. Podle dnešního SM FIII 1.0 TSI s filtrem pevných částic s výkonem 70 kW dost bída - udušený, hlavně při rozjezdech líný, jde laxně do otáček, kde to už trochu jede. Varianta 81 kW dle nich pocitově bez znatelného rozdílu od předchůdce.
    1 bod
  19. Uz jsem to psal nekolikrat. Na OSX je v tomhle pripade nutne pouzit neco jineho na rozbaleni, idealne Archiver atp. Skodovka (potazmo VW) to bali debilne a jsou u toho komprimovaneho souboru blbe hlavicky, windows to ignoruje, OSX a i jiny Unix system je na to dost haklivej. Alesi, neprud
    1 bod
  20. Mám vyřešeno. Nutné ještě nastavit: IDE03638-ENG116677-static AFS light-Abdimmgeschwindigkeit,50.0 %/s IDE03638-ENG116682-static AFS light-Maximaltemperatur,100.0 °C IDE03638-ENG116679-static AFS light-obere Grenztemperatur,95.0 °C IDE03638-ENG116681-static AFS light-Oberer Lenkradwinkel,90 ° IDE03638-ENG116680-static AFS light-untere Grenztemperatur,80.0 °C IDE03638-ENG116678-static AFS light-Unterer Lenkradwinkel,30 °
    1 bod
  21. Dle mého hlavním důvodem je cena, ten semiš se dává i na boty.
    1 bod
  22. A z jiného soudku. Tohle sem nešlo nedat
    1 bod
  23. Mám takový pocit že Suede - semiš není umělá, tedy pokud se nejedná o UltraSuede (Ecsaine) což by měla být japonská alternativa Alcantary. Je vyrobena z vnitřní strany kůže a není tak odolná. Někde jsem četl, že její odolnost ve srovnání s Alcantarou je cca 50%, protože Semiš má cca 100 000 vzájemě překřízených vláken na cm2, kdežto Alcantara má nejméně 200 000 vláken na cm2.
    1 bod
  24. Zdravím, bylo by dobrý napsat poslední díly od všeho, taky už se v tom ztrácím a chystám na výměnu v září. Takže kdo k tomu má přístup byl bych mu hodně vděčný, kdyby sepsal co je za poslední písmenko u všech položek, děkuji.
    1 bod
  25. Není pravdou, že je Škoda Plus lepší bazar, než jakýkoliv jiný. Jeho dvojče DasWelt je to stejné a mám velmi nepěkné vzpomínky na jednoho Tiguana z Pardubic, kdy bylo opravované auto vydáváno za "nehavarované". Tehdy šla výtka i na vedení. Takže pozor pánové. Po celé anabázi auto skončilo v místním bazaru Qualt za jinou cenu. Konkrétnější být už nemohu. Kontrola ojetých aut je mým denním chlebem a tak bych mohl vyprávět. Zkrátka Škoda Plus a DasWelt jsou bazary jako každé jiné a v takových institucích je hlavním měřítkem marže. Ono se pak takové auto i lépe prodá. Že už člověk nemá jistotu nikde, je bohužel smutná věc. A ještě jedna vsuvka: než jsem s klientem jel auto prověřit, volal jsem s požadavkem o nadiktování tloušťky laku po telefonu a prodejce dokonce i lhal, protože jsem mu rovnou řekl, že jinak nedojedeme. Asi nepočítal s tím, že s sebou vezmu diag a mařák laku, abych si auto pořádně proklepl. Takže prachsprosté jednání ala 3xA.
    1 bod
  26. Je lepšie raz vidieť ako 100 krát počuť, tak dal wirer pri Levoči technickú prestávku a trocha sme dali reč. Vyzerá to špičkovo, skoro sme začali montovať - ale len obrazne. Je to lákavé. No snáď neskôr. Ale za mňa niky nehovor nikdy. Na wirer-ovej to vyzerá super, na aj na mojej si viem tiež predstaviť .
    1 bod
  27. 1 bod
  28. To já jezdím do 30°C. Pokud jedeš, je to v pohodě, nejhorší je město, kde každou chvíli stojíš. Zácpy se dají jak kde, moc ale ne, nebo alespoň já se mezi auta moc nepouštím...
    1 bod
  29. Kinderkárka má dětské sedačky ve standartu vpředu i vzadu [emoji23][emoji23] Oktávka pro chlapy, Rapida dětem [emoji1]
    1 bod
  30. Copak chcaní, ale na něj přijde sr*aní, to bude prekérka [emoji23]
    1 bod
  31. 1 bod
  32. Jestli jsou platinové nevím. Podle Etky bys tam měl mít/dát tyto:
    1 bod
  33. Všiml jsem si úbytku oleje,tak jsem začal pátrat odkud.Olej uniká jen za jízdy,protože pod autem když stojí není ani kapka.Když se podívám ze spodu motoru je vidět že tam co je spoj mezi víkem a začíná hlava je to poblité od oleje. Když jsem sundal kabely ke svíčkám,tak jedna svíčka byla téměř celá potopená v oleji.Myslím si že je špatné těsnění víka válců.Ale co nevím,jestli to dokážu vyměnit si sám.Zdemontovat sání to je jasný,ale co mě čeká za problém potom to netuším.Mám se do toho pustit nebo raději předat auto mechanikovi?Měnil už někdo tohle těsnění na mojí motorizaci???
    1 bod
  34. tento tyzden som to menil na motore AGU . Zvladne to aj uplny laik vysrobuje zapalovacie cievky , par srobov ktore drzia veko a da sa dole veko . Potom pride na rad benzin a srobovak a skrabat a skrabat pripaleny olej na veku . Ma tam ist vonkajsie a vnutorne tesnenie . Takze pohoda , jednoducha vec , s vycistenim tak na 2 hodinky roboty
    1 bod
  35. Twisted nic nevnucuje, má pravdu. Taky si myslím, že se to zbytečně řeší. Spousta lidí co tvrdí, že "do tříhrnku bych v životě nešel.. " podle mně vlastně ani neví proč.. Jiné automobilky ,např Ford třiválce mají delší dobu než Škodovka a neřekl bych, že to byl propadák.. Ano "čím víc vlců, tím víc auto" :-)))
    0 bodů
  36. Ahoj všem, máme okinu 1.9 tdi pd 77 kW, přes den jezdí v pohodě ,po noci nenastartuje, kontrolky pozhasínají tak jak mají, otočím klíčkem a ani neškrtne. Kdyby to bylo baterkou tak se ani nerozsviti kontrolky, jediný kdy naskočí je když dáme baterku na nabíječku a pak nastartujeme...přímo ze sítě :-( pak zase celý den jezdí v pohodě a přes noc zase nic :-/nevíte čím by to mohlo být? Děkuji za odpověď
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...