Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 08/30/18 ve všech sekcích
-
Ahoj, vytlumil jsem dveře materiálem od firmy A-hifi, hraje naprosto luxusně i se seriovými repro s rad. Amundsen. Repro lze zesilovat do maxima bez toho, aby začaly rezonovat. Pokud se nechá dodělat subwoofer pod přední sedadlo (nechtěl jsem , aby mi něco zavazelo v kufru), tak je to pecka. Osobně hodnotím v kvalitě zvuku lépe jak sériově dodávaný Canton. Nemluvě o tom, že celé dveře jsou takové hutné, zvuk zavření dveří je sametovější, zkrátka nic nedrnčí. Pokud se ve vytlumení pokračuje dále (kufr, podběhy,podlaha) má příznivý vliv i na snížení vnitřní hladiny hluku - elektromobil z toho nikdy nebude . Přidávám nějaké foto z úspěšně provedené akce.4 body
-
Proboha nedělejte problém z toho, že auto pár týdnů stojí na sluníčku a pod ním jsou trsy trávy. Spousta lidí kupuje skladová auta, která na dvoře prodejce stojí ještě déle a to ještě bez vrchních folií.3 body
-
3 body
-
Ahojte, montoval jsem kryt sání vzduchu do kabiny. Už chápu jak se v kabinovém filtru nasbírá půlka lesa. Je tam prostě díra a hned za ní ventilátor. Takhle tam je alespoň mřížka na listí a podobně. Ve škodovce stál 270Kč, na druhej den na mně čekal. Montáž zabrala anine pět minut. Jen procpat ten filtr okolo tlumiče si vyžaduje trochu manipulování. Pokud to někomu pomůže vyfotil jsem montáž. Jak psali ostatní stačí sundat gumu co spojuje levé a pravé torpédo a přizvednout. Nakonec jsem torpédo vyndal i z drážky u okna jinak to nešlo. Zpětná montáž si vyžádala trochu síly. Přikládám 2 foto kdy je to vidět. Snad to někomu pomůže.2 body
-
Všechno je to tady Co vám vadí na 0W30.??? Při 20 °C je viskozita tj. tekutost cca 10 x menší než při provozní teplotě. A HLAVNĚ viskozita má jen velmi málo společného s kvalitou mazání a s pevností olejového filmu! Důležitá je výkonostní specifikace. Viskozita je jen hluboce zakořeněný mýtus do IV. cenové.2 body
-
Tak to celkom aj tak slušna cena ja som cca v roku 2007, kupoval max-dot na fabiu benzin za cca 5000kč bol síce nový :) a práce to da fakt dosť ta prerábka s tým že som to ja osobne odflákol a spravil do rychla ma to stálo 6hodín práce a bavenia sa materialne a finančne ťažko povedať nakoľko všecko bylo na púde neboli skladem :)1 bod
-
Aha, tj. ty nemáš problém s personalizací, ale s potvrzováním připojení do Škoda Connect, který však nemá s personalizací nic společného. Personalizace = volba profilu přes Maxi-Dot(panel přístrojů). Tohle opravdu po chvíli vždy zmizí Připojení Škoda Connect = potvrzení přes navigaci....tohle se musí potvrdit a nemá s potvrzením nebo nepotvrzením na Maxi-Dotu nic společného...1 bod
-
6.10. zatím vyhovuje předběžně mi, Pawoukovi, možná Denisovi, předpokládám i Tomusovi a mimo jiné i Aspiremu a taky zatím i Galvimu. Včera si @Pitrsman psal, že se přizpůsobíš většině.Klidně si mohl rovnou napsat, že máš denní a že by si bral jiný termín. Takže případný jiný termín si už domluvte sami. Další organizování srazů už přenechám na někom jiném.Mimo jiné mě to s prominutím sere proto, že kolikrát člověk objedná stůl pro X lidí a některým je za těžko pak napsat, že nedorazí a člověk pak před obsluhou vypadá jak chuj. Viz. třeba loňský vánoční sraz s účastí 4 aut.1 bod
-
Též jsem zkusil experimentovat s těsněním, použil jsme D-profil výšky 17mm a nalepil jej na spodní hranu dveří, prozatím jen u řidiče a umyl všechny prahy. Porovnání po 2 měsících bez umývání a v posledním týdnu najetu 500km v dešti (když jsem otevřel dveře, u řidiče sucho, jinde mokro) Řidič Za řidičem U spolujezdce1 bod
-
1 bod
-
@bojler fotky už jdou zvětšit, takže je dobře vidět, že ted tam má pevný a před tím tam měl proměnlivý, tak jak říká..1 bod
-
Protože modely VISION kromě toho, že ukazují možnou podobu budoucího nového modelu, znamenají předzvěst kam se automobilka bude ubírat. A dost se teď snaží tlačit na veřejnost, že RS teď bude hodně v kurzu. Rozhodně jsem si nemyslel, že ten grafický návrh je Fabie!!!! Ale když se zpětně dívám co jsem napsal uznávám, že jsem to napsal hodně nešťastně.1 bod
-
ŠKODA VISION RAPID SPACEBACK II je 4356 mm dlouhá (+52mm), 1810 mm široká (+104mm) a jen 1431 mm vysoká (-28mm). Rozvor náprav měří 2650 mm (+60mm, dřív bylo uváděno o 23 mm víc než nyní, kdy je u Rapidu udáván rozvor 2590mm). VISION X, tzn. "A-0 SUV" má 4255 mm na délku (tzn. o cca 10 cm míň), 1807 mm na šířku a 1537 mm na výšku (tzn. o 10 cm víc). Rozvor až na pár mm totožný. Dvojčátka, patrný je rozdíl oproti Aroně/Ibize/Polu/T-Crossu, které budou rozvorem a délkou výrazně kratší.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Nahodou ted jen sloupek dobrej ze se neotvira. Aspon neni umatlanejod debilnich spolucestujicich ktery pres nej zaviraj dvere a hezky skrabou prstynkama apd...1 bod
-
@Novotka Říká ti něco jako maskování? Takto to auto nebude vypadat, je to zamaskovaný prototyp aby nebylo poznat jak bude vypadat konečný produkt...1 bod
-
1 bod
-
Kdyby to bylo pro někoho zajímavé, tak volby log v infotainmentu (Start screen logo (infotainment)) jsou v Caristě následující: NONE - Bez startovacího loga 1 - VRS 2 - Scout 3 - Laurin & Klement 4 - Greenline 5 - Hybrid 6 - Electro 7 - Monte Carlo Zkoušeno na Swingu 5" MY2015. Předpokládám že některých jiných infotainmentů může být trochu jiné. Škoda že tam nelze "dohrát" libovolné své logo jako například u stanic.1 bod
-
hledal jsem separátní a ten jsem nenašel, nenapadlo mě že škodovka se rozhodla to spojit všechno dohromady... A nemám z toho radost, mě univerzální věci nezajímají, nechci číst o fukncích které nemám... ale nic napalt. díky za odkaz. ještě kdyby sis dokázal odpustit toho rýpání na konci....1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Ještě bych dal potahy na sedadla, aby se neopotřebovaly. A ochranné krytky na hrany dveří :-)1 bod
-
To si kuny pošmáknou, Doufám, že opravdu mi auto vyrobí až v 37 KT jak mě informoval prodejce, protože tohle katastrofa to se ŠA moc nevytáhla. Jak socková automobilka v SSSR. Taky to mohly dát do kravína nebo prasečáku a bylo by to i s parfém, SYMPLY CLEVER0 bodů
-
-1 bodů
-
To je ale zajímavé. Utěsněnim cca 2 mm spáry mezi kapotou a přední maskou se sníží znečišťování motorového prostoru. Průduchy v masce a předním nárazniku, keré jsou podstatně větší se znečišťování motorového protoru nekoná??? Snad se jen snížilo množstvi nečistot na plastu nad chladiči? Ale když jsi se svou upravou úpravou spokojený, tak to tady ventiluj. Je na zvážení každého co si kde nalepí a proč.-1 bodů
-
To sem teda nečekal Ono je to fakt stejne hnusny jako ten původní. Nebo je to jen fejk a chlapci MB nás prekvapi Nov.-2 bodů