Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 12/07/18 ve všech sekcích

  1. Takze....ani nie mesiac od zadania objednavky je auto u dealera.....
    2 body
  2. uz aj prirodu do toho tahate... 99.9% z vas nezajima priroda, chcete vozit #zadel#ve#ful#vybave a za nula#cela#nula#hovno litrov #aditivovanej#bezbiosragory#vervy
    2 body
  3. Kedze sa mnozia dotazy ohladom kontroly zanesenia DPF, v kratkosti predstavim Android aplikaciu, ktora to pri kompatibilnych motoroch dokaze velmi jednoducho nacitat. Hlavnym parametrom, ktory nas zaujima je "Soot mass - mnozstvo sadzi", no aplikacia dokaze okrem ineho nacitat aj cas a vzdialenost od poslednej regeneracie a teploty na vstupe a vystupe z filtra Aplikacia existuje v dvoch verziach, platenej a ochudobnenej bezplatnej. Uzivatel @Radas1 sa jej podrobnejsie venoval TU. Rovnako ako pri ostatnych aplikaciach vyzadujucich pristup ku specifickym protokolom, aj tu autor odporuca spravny vyber OBD Bluetooth adaptera. Citacia z Google play: "About ELM327 adapters: Currently on the market you can find a huge list of low cost clone ELM327 adapters using a cloned simplified version of the ELM327 chip; using these adapters with this app may introduce readings errors and also car connection problems or app freezing. For an optimal use I suggest a good quality adapter like an OBDLink LX, but the app also works with cheap adapters provided decent quality." Tento isty vyvojar tiez vydal aplikaciu "ELM327 Identifier", ktoru uz niektori poznaju z temy nakupu adaptera. POZOR, TREBA POUZIT SPRAVNU VERZIU ADAPTERA, NA TRHU SU AJ ZLE KUSY (POTVRDENE SKUSENOSTAMI UZIVATELOV), VIAC INFO NAJDETE V SAMOSTATNEJ TEME, PROSIM CTENYCH UZIVATELOV FORA ABY SVOJE OTAZKY A SKUSENOSTI OHLADOM NAKUPU SMEROVALI DO NEJ. Edit 3.9.2018: posledna odomknuta verzia 2.26.9 je tu
    1 bod
  4. Tahle kombinace se mi líbí
    1 bod
  5. Já od představení furt přemýšlel, kde už jsem ten zadek viděl, a pak mi to došlo: Neříkám, že je to škaredé, ale aspoň to minimalistické "C" co má KodiaQ prostě k Škodě tak nějak patří, ale asi už nebude, bohužel.
    1 bod
  6. I proto mě konec liftu mrzí. SUV bude tak pro paničku do města a F3 nemá místo pro cestující. Já sice nejsem žádný převažeč ledniček, ale je fajn vyrazit na lyže a jen je hodit do průvlaku. Dobrou připomínkou je téměř zmizelé C. To mě štve. Říkal jsem si, proč mi zezadu přijde tak generická, jak nějaký Japonec. Stěžovat si na motory mi přijde přehnané, tohle je v první řadě low-cost a tam 110 kW stačí.
    1 bod
  7. Habi001 napsal, že RS bude na 100 péro.
    1 bod
  8. Pokud tam chceš i Youtube a takové, tak leda ten modul s Androidem. O záruku bych se nebál, napojuje se to jen přes již existující konektory, a při nejhorším jediná záruka o kterou můžeš přijít je na rádio, pokud by ten Androidmodul způsobil zkrat, což snad nehrozí, to by ses musel bát zapojit jakýkoli adaptér do zapalovače. EDIT: Pokud se do toho modul pustíš, dej vědět, hodně mne to zajímá.
    1 bod
  9. Myslím, že Halbi tady psal, že žádné RS nebude.
    1 bod
  10. No ta 1.5 tsi 110 kw jako vrchol v dnešní době nic moc teda. Octavia i Leon třeba měli i 1.8tsi o generaci zpět. Navíc všude čtu, že ta 1.5 působí ve spodních a středních otáčkách ospaleji než předešlá 1.4, tu já teď mám v Octávce a klidně bych uvítal něco silnějšího. Malé auto to rozhodně není. Holt už si lidi zvykli na litrové tříhrnky a cokoli silnější jim příjde aburdní?.
    1 bod
  11. Tak se nám schází staří známí švábi do hospody.
    1 bod
  12. Takže pro Vás, kteří se taky divíte, jak to ted škodovka udělala už mám vysvětlení. Bohužel zlikvidovali tu celou evropu a rozsekali ji na několk částí..prý někteří si stěžovali, že potřebují třeba jen okolní státy a kvůli tomu si museli stahovat celou evropu. Takže vymysleli tento způsob a pokud někdo chce celou evropu, tak si musí stáhnou ty balíčky v kterých ty státy jsou, a postupovat dle klasického návodu a po update se v navigaci ty balíčky spojí.
    1 bod
  13. Mne sa to naozaj páči hneď od začiatku.... vedel by som si Scalu predstaviť ako ďalšie svoje auto, ale zatiaľ nehrozí. Inak, toto bude naozaj jediná karosárska verzia? Combi alebo liftback sa nechystá?
    1 bod
  14. modrazem - počkej si na prodejnost. To že se Ti nelíbí neznamená, že se nebude prodávat (a může to být i naopak). Navíc ono to poohlédnutí po něčem jiném třeba v ČR asi moc nefunguje, když čelní příčky prodejnosti většinou obsazuje hned několik modelů škodovky.
    1 bod
  15. Mne to takto kvílilo tiež. Musel som vymeniť spojku.
    1 bod
  16. Mne se to libi, jak vnejsek, tak vnitrek. Snad jedine ten stredovej displej ma na muj vkus nesmyslne velke ramecky. Radsi bych ho udelal az do kraju po vzoru dnesnich telefonu a tlacitka (beztak jen dotykova) udelal virtualni primo v UI prostredi. Na finalni soud je ale nutne pockat na realne setkani (to byva zpravidla pozitivnejsi, nez prvni dojem ziskany z placatych fotek). @Qual Nic standardnejsiho, treba 225/40 nebude, z logiky veci.
    1 bod
  17. Nešlo by to napsat česky? Šlo, že jo, ale pak by to nevypadalo tak chytře, co. ?
    1 bod
  18. @Zdenek Pastorek měl asi spíše na mysli, že koupí 4ks čepů od tebe @vaclav685@gmail.com, aby si ty plastové nemohl urvat na svém. Je pravda že pro někoho kdo častěji vyndává světlo (laborování s ledkami atd.) to může být zajímavá alternativa spolehlivé funkce.
    1 bod
  19. @Kent: "jedovatost" brzd znamená rychlost nástupu účinku. S výkonností má pramálo společného a svým způsobem příliš jedovaté brzdy mohou být shledány jako závada B/C (z hlavy nevím), kdy nelze plynule odstupňovat jejich účinek. Podstatná je maximální účinnost při rozumné ovládací síle - tj. jsi-li schopen vozidlo uvést do smyku na rovné suché silnici. Cokoli více je zbytečné a v určitých chvílích i nebezpečné.
    1 bod
  20. Pěkná práce, otázka částečně k tématu: Jak lze rozpoznat ŘJ Thermo top C že je analogová?
    1 bod
  21. Presne toto mi nikto nevie povedat,dokonca ani to,ci to je vhodne aj pre auta pred MR 2017.Zvlastne je aj to,ze neponukaju k tomu listy na bocnu liniu auta.Vymyslel to ale Milotec a ponuka ich samostatne a tieto sa lepia.Bohuzial iba bocne. http://www.milotec.net/bocni-listy-nerezove-superb-iii-lim-combi.htm http://www.milotec.net/showgaleryimg.php?imgId:3193
    1 bod
  22. 3V0071004 predna 3V0071004A zadna Dostupne od 2 stvrtroku 2017
    1 bod
  23. Ahoj. Stahl jsem si udajne odemcenou verzi 3.2 a mam par otazek,protoze mi to nechce nic delat. 1. Jak poznam jestli se jedna o free nebo o full verzi 2. Jak poznam ze je aplikace sparovana s BTmodulem. Treba OBDII doctor indikuje pripojeni k modulu,tady se toci klic a nakomec se nic nezobrazi... Ještě přikládám info o BT modulu. Píšete o nějaké verzi 1.5 což vůbec nevím co znamená, mám přesně tento: https://www.aliexpress.com/item/ELM327-OBD2-OBDII-Wireless-Bluetooth-2-1-OBD-2-OBD-II-Diagnostic-Scanner-Reader-Performance-Plug/32709288325.html?spm=2114.13010608.0.0.UtEfbU A jeste jedna vec,neni nekde k aplikaci nejaky popis co to umi od uzivatelu? Tu apku nejak nechapu,nebo jestli je to tim,ze to nejak nejede... nevim. Kdyby mel nekdo chut mi s tim poradit,tak kdyztak SZ. Budu rad!
    1 bod
  24. Jsem zvědavej na živo, ale za mě pěkný. Nová Scala se mi fakt líbí. A pokud by RSo (pokud bude) vypadalo alespoň částečně jak bylo naznačeno na Vision RS, byla by to paráda :)
    0 bodů
  25. pokud chce být někdo na dálku u světové premiéry ;)
    -1 bodů
  26. @OnMiT312Princip je evidentně trošku jinde: při rekuperaci se napětí na regulátoru sníží pod napětí akumulátoru (asi 12 V). Spotřebu elektřiny pak kryje energie uložená v akumulátoru. Magnetické pole rotorového a statorového vinutí alternátoru posune vektor síly odporu do příznivější oblasti zátěžové charakteristiky. Alternátor tak pracuje s nižším odporem, takže z klikové hřídele spalovacího motoru odebírá menší mechanickou energii. Tzn. že alternátor musí být nabuzen a kryje určitou spotřebu energie. Jak se systém vyrovnává s dvěmi různými zdroji o různých hodnotách napětí, které by se z principu měly mezi sebou vyrovnávat to už bude asi trochu vyšší dívčí. Spotřeba vozu ve standardním režimu - RJ, světla, rádio, zesilovač, chod motoru a vše s ním spojené co spotřebovává el. energii při palubním napětí 12V musí být v desítkách A => tohle baterka nemůže dlouhodobě ustát :( Máš pravdu, změnilo se toho opravdu hodně....
    -1 bodů
  27. v elektrike som dost dobry, asi lepsi ako ty az pochopis ze ja som mal pravdu, tak staci ze mi tu napises "misocko mal si pravdu s tym riadenim alternatora" a budem vediet ze si to pochopil. Dovtedy sa s Tebou nebudem natahovat, viem ze dokazat Ti to neviem ani sa mi nechce. Studuj.
    -1 bodů
  28. Jeste jedno video:
    -1 bodů
  29. Škodovka tvarově ze ničemu nevymykající,žádnej zázrak se nekoná i když co do pompéznosti v rámci představení,a utajování auta by se to očekávalo.Představená nejvyšší verze kde bude i to zadní prodloužené sklo za příplatek + spousta fičurin jež si kupující připlatí.Myslím že se zákazníci ohlédnou jinde.Rozhodně to nepovažují za konkurenta Focusu ani VW Golfu jež přijde na trh jako novinka později,Co už no Škoda je ŠKODA.
    -1 bodů
  30. Ok, tak poslední oponentura...když budu řídit alternátor tak budu řídit jeho otáčky a na tom jsme se shodli, že je to velice nehospodárné. Budícím proudem řídím hodnotu výstupního napětí, tzn. že v podstatě reguluji elektrickou veličinu, nikoliv mechanickou.... Kdybych si dal pokaždé korunu když podřízeným vykládám i velice jednoduché věci několikrát než-li pochopí co chci, už bych dnes byl někde na soukr. ostrově a nemusel řešit rekuperaci ve svém autě :)) Howgh Zpět k rekuperaci: Dnes na palubáku +3° a rekuperace běžela naplno :( ... to by mě zajímalo jak je to teda s tím omezením na teplotu a nebo jestli se hodnota hraniční teploty neinkrementuje o nějakou bulharskou konstantu.
    -2 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...