Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 12/11/18 ve všech sekcích

  1. Dovolil som si mensi porovnavaci photoshop ako by mohla vyzerat Scala s beznou strechou a plechovymi 5. dverami:
    4 body
  2. Výcuc z oficiálních Škoda stránek. V základu LED potkávací a denní světlo.
    3 body
  3. Byl jsem teď v podobné situaci ohledně služebního auta, ale šlo o Passat. Nakonec jsem se rozhodl už déle nečekat, protože uvedení FL modelu se neustále jen protahuje a navíc čím novější model jakékoli značky, tím větší ojebávky. Objednal jsem tedy aktuální model a poté, co jsem viděl první fotky nachytaného nemaskovaného Passata FL, jsem děkoval, že jsem se rozhodl nečekat, protože těch několik málo sotva viditelných změn celkový dojem z auta spíše kazí. V případě Škodovky, kdy se Superb nepochopitelně velmi povedl, bych na nic nečekal a kupoval dokud je čas, protože podle aktuálního trendu bude FL zase katastrofa..
    3 body
  4. Jen pro info, kdyby někdo chtěl porovnat. Testoval jsem program Torque pro a udělal z toho testovací video, kde je vidět průběh teploty chladící kapaliny. Skutečná (naměřená) teplota po cca po pěti kilometrech byla 70°, na budíku auta 90° a tam i zůstává po zbytek cesty. Teplota oleje podle palubáku po 5km - 50°, po 10km - 70°. Venkovní teplota kolem 0°. Video je nahráváno od nastartování (studeného motoru) a trvá 30 min (je to jen test, takže jinak nuda ) TEST - Torque pro: Fabia 3
    2 body
  5. Znám jednoho frajera co mu asi odchází v tom jeho škuneru baterie. a nemá na novou. Já Rapid téměř 6 let a baterie jako nová. ??
    2 body
  6. Jsem jeden z těch, co kupoval S3 mezi prvními. Pár much to mělo, nic fatálního. Po vychytání vše OK. A od toho je záruka... Určitě by se mi nechtělo rok čekat.... Navíc nutno vidět, že v průběhu výroby se neustále upravují a obměňují různé díly, takže sice rok počkáš, ale pak dostaneš stejně nějakej díl, kterej bude novej a provozem nevyzkoušenej. Btw. za ten rok čekání, by mi klesla hodnota starého vozu a navíc došlo k navýšení ceny u S3.
    2 body
  7. A když o tom mluvíš, trek Renault neprodává různé výbavy? Scala by měla být konkurentem k Meganu a ten také vypadá jinak v základu a v "topu" a stejně tak se liší cena. V podstatě každá automobilka prezentuje to nejlepší co dokáže nabídnout. A zrovna Scala by mohla být první Škodovka, která bude i v základu slušně vybavena, protože jak zde padlo, nebude se prodávat ve výbavě Active.
    2 body
  8. Zo stránky http://www.skoda-auto.sk/modely/superb/superb/technicke-detaily
    1 bod
  9. Doporucuji mapy od uzivatele clouseau Objednal jsem si je a druhy den jsem mel doma SD kartu vse maka jak rikal Jeste jednou dekuji.
    1 bod
  10. Každopádně nastávající generaci škody kterou odstartovala Scala fandím. Rád bych si další auto do rodiny koupil zase novou škodu která třeba místo všemožných elektronických systému které značku vůbec nic nestojí jen si je zákazník pořádně zaplatí dostane v základu - asistent rozjezdu do kopce, přisvícení mlhovek do zatáček atd atd. Možnost si vybrat velikost nádrže, možnost vyhrivanych předních led světlometů, možnost vybrat si multulink atd atd. To bych chtěl slyšet od škodovky. Místo toho se nabízí velikost displeje který opravdu nejezdí. Blbý online připojení aby mohlo posílat data hezky do škodovky atd atd můžu pokračovat na deset stránek. Místo toho aby se udělala hezky bezpečné auto tak raději dají asistent jízdních pruhů do základu protože za to dostanou automaticky půl hvězdičky když je takový Asisten aktivní v základu a lidem hezky nakoukáji já zvedají základní výbavu a bezpečnost. Takže si dost lidí bude po nastartování vypínat start stop tak hlídání jízdních pruhů. Ono mi to určitě při bočním narazu pomůže.
    1 bod
  11. Já mám teda 81kw ale nic takové nepozoruji, naopak nad 2000ot. se motor uklidní a jede tiše. Na dálnici do kopce na pětku to uhánělo bez nějakých zvuků i 170.
    1 bod
  12. To bude mít na starosti CNG verze, která bude mít do 15l benzínu :D (opět, důvod je homologace, protože pak by muselo být homologováno jako "dvoupalivové", ale takto je benzín jen na dojetí :D ). Prostě jsou v tom hrozné "zmatky" a né všechno co automobilky dělají je proto, aby nějak "oje****" zákazníky...
    1 bod
  13. Dobře oni. Jsem čekal třeba 40l. A pak mohla Scala RRRS udělat třeba na NÜRBURGRINGU rekord s nejmenší nádrží v kategorii ?
    1 bod
  14. Na druhou stranu pořád žvanějí o konektivitě. Ať s tim jdou do háje. K čemu to v autě je? Kdyby rači dali pořádnou nádrž
    1 bod
  15. Nevím to jistě ale nemá ta bílá právě základní světla? Foto z Instagramu..
    1 bod
  16. A jsme doma, takže zhruba za 5,2 to jezdí 120kou. Ano, ten motor má hezké spotřeby a ani na té dálnici to nějak extra neroste, ale za 5l po dálnici prostě nejezdí (při dodržování limitů, samozřejmě pokud se odchýlím, jde i spotřeba daným směrem).
    1 bod
  17. Tak se přidávám do klubu, už je to na autě, a fakt to na té mé černé vypadá moc dobře. Nechal jsem to udělat servis, a shodli se tam všichni, že to na tom autě (min. u LKčka) má být z továrny. Je to decentní, slušivé, a nechápu, proč něco takového tady třeba nedělá např. Milotec místo některých těch hrůz, které produkují...? Fotka je bohužel z neumytého auta, v současných s.čkách venku je to složité to udržet chvíli umyté.
    1 bod
  18. @Zajíc15 Nikdo z tebe nedělá socku ani nic podobného, dobře i když máš superba 2014 (není tedy úplně nejnovější), tak stejně na to přeci nekoupíš nějaké šlupky a to zvlášť, jak jsem psal nahoře, když za stejné ceny koupíš rozumné gumy jako je Barum. Já sám Barumky jezdil a za mě jak letní, tak zimní spokojenost. Teď na passata mám zimní Nexen, tak jsem zvědav, už tam byli a jsou nové, tak mi je bylo líto vyhodit, táta je má jako letní a kromě toho že se poměrně rychle sjíždějí jsou v pohodě. Letní mám 2x Bridgestone a 2x Continental, tak tam vím do čeho jdu. Šlo o to tím hlavně říct, že ušetření pár korun za to koupit čínskou gumu nestojí. A jak jsem psal, měl jsem je v ruce a proti tomu jsou i Hankook krásný gumy, které vypadjí jako normální gumy vyšších značek.. U těch tomketů je ta guma už na omak jiná.
    1 bod
  19. Je to o tom, že ceny Superbu padají rychle, nechají se sehnat už u kusy za 150.000kc a potom k tomu lidé takto přistupují a vymyslí jak ušetřit 2000 na sadě gum. To kup raději matador, pořád to bude lepší jak Čína, tzn i tomket...
    1 bod
  20. Já měl modelový ročník 2014, který už nebyl tolik strašný jako úvodní 2012. Teď mám 2018 facelift ve světlé polokůži a na pohled a dojem to je úplně jiné auto. Ale jinak prostě pořád Rapid v momentě, kdy to má člověk trochu déle k používání. Jednou to tu někde jeden člen dobře popsal. Je třeba si uvědomit, kolik je "cena OD", která to definuje jako platformu. Žádné další rádoby stylové doplňky z levného plastu, imitace chromu a ekonomické kůže co se sama vypařuje z toho "lepší" auto neudělají jinak, než na dojem.
    1 bod
  21. @Čečulák po jakým okruhu, závodním, městským? ? To musíš upřesnit když napíšeš okruh. Mimochodem kdyby jela po závodním okruhu tak je blbost mít aktivovaný FA. Ono se může zdát, že reaguje zbytečně brzy, ale v podstatě reaguje tak aby byla splněna podmínka bezpečně zastavit. To jen my Češi nedokážeme tu podmínku pochopit a aplikovat. Já jsem se do podobné situace už taky dostal ale bez ztráty kytičky. Když se nedodržují bezpečné vzdálenosti tak je potom brždění kolony mnohonásobně rychlejší, když u řízení ještě děláme něco jiného tak FA pomáhá zachránit čumák. Prdel holt nezachrání když nějakej debil jede zamnou a lepí se na mě. Se samovolným bržděním jsem zatím do styku nepřišel, asi mám rychlé reakce a brzdit začnu dřív já když to začne pískat nebo nevim.
    1 bod
  22. Před dovolenou jsem nakonec zkoupil nové světla s čočkou a vyměnil je. Byla to operace na cca 3 hodiny. Povolení podběhů, demontáž krytu motoru a demontáž všech šroubů co drží přední nárazník (ten jsem nesundával). Nové světla svítí mnohem lépe. Poté jsem se dal do demontáže starého světlometu, veškerý vnitřní povrch byl zaprášen, čočka je skleněná a pouze zaprášená, odrazová plocha je netknutá a zaprášená. Vše stačí pouze očistit a složit zpět. Co je problém, tak čelní průhledný kryt, který je zničený a nelze zakoupit nový, Světla se do budoucna zapráší znovu kolujícím vzduchem, není tam žádný filtr vzduchu, svěla jsou normálně otevřena, na cca třech místech.
    1 bod
  23. @Joker 85 chceš po Škodovce věci, které většina automobilek ani nenabízí. Navíc ani většina lidí nechce. Chápu, že ty by jsi byl za to rád, ale jsi tak malé procento automobilku a to se jí nevyplatí pak nabízet dvě nádrže a podobně. Pokud by jsi chtěl na výběr velikosti palivové nádrže, tak to je pak otázka homologace tohoto dílu zvlášť. Takže crash testy a podobně by tu nádrž tak prodražili, že to nikdo nekoupí. Asistent rozjedu do kopce a corner funkce ve standardu by je asi nezabila, ale bohužel nemůžeme mít vše co chceme.
    0 bodů
  24. Tohle jsou hlášky. V segmentu,unikat,cenová kategorie, konkurence. nejlepsi hláška je (konkurence Golfu) To auto vlastně nikdo neviděl,ale je to bomba.Mozna i auto roku 2018. Cemu je to vlastně konkurence,ani nevim. Kdyz si treba normalni člověk(ne sodovkarskej psychous) podívá na fotky nove Scaly tak si řekne. No jo ,ale jak asi bude vypadat v základu?kolik to bude stát v základu. Zde padaji slova typu MC,webasto,4x4,led dynamicky smerovky(to s tím vlhnutim”Dobře Ty” Uplne jinak. Svetla halogeny s led paskem deniho. S normalni palubku a malým rádiem.Uvnitr socka jako každá Skoda v základu. Protoze to auto v těch prezentacích a na fotkách,je za půl milionu. Rapid 2014 byl v základu hodne velká hrůza podobne jako oktávka s gumovym volantem,ale cena rozumná 320 tis u Rapida. Nekdo dal za Rapida 450 proste šílenec,nebo fanatik skodovkar. Nejsem náhodou na Skoda forum. To sem tomu dal, treba se mi zlepší rating. Jdu se podívat na Renulty Nov Tohle je fakt psycho
    0 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...