Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 12/12/18 ve všech sekcích
-
6 bodů
-
Mně se Fl líbí . Pokud najede 300tkm a vydrží 15let tak pro mě super . O2FL mam 8let najezd 130tkm a vypada že dalších 8 da v pohodě,2 body
-
To každá Octavia, kor tady v ČR. Co je ale veliké plus je design. Například taková zachovalá OII v Eleganci je stále krasné a koukatelné auto. Co by za to některé konkurenční automobilky daly. Troufám si říct, že u OIII to nebude jinak. U faceliftu je to diskutabilnější, jelikož vyvolal vlnu odporu, kterou OIII před FL nepoznal.2 body
-
2 body
-
azriel: Hádám že o řád víc než těch, co se tomu na poprvé zasmáli, přecejen pro neznalého je to nerozlousknutelný oříšek. :) Když už tu jedou ty oborové, tak dborníci ve svých oborech dostanou záludnou otázku, kolik je 2x2. Strojař vezme logáro, chvilku s ním pracuje a povídá: "Je to 3,99." Fyzik chvilku šermuje s tabulkami a pak říká: "Výsledek leží v intervalu 3,98 až 4,02." Filosof se ptá: "Co myslíte tím 2x2?" Právník opáčí: "Předně třeba přesně definovat pojem 2x2." Nakonec se zvedne účetní, zavře dveře i okna a pak se tichým hlasem ptá: "Kolik chcete aby to bylo?"2 body
-
Tak schvalne, o co? Ja tvrdim, ze budou dve verze hlavnich svetlometu: 1) LED FF potkavaci, LED FF DRL, H7 dalkovy, zarovka blinkr + halogen mlhovky s moznosti corner funkce 2) Bi-LED modul pro potkavaci/dalkove, LED pasek DRL/blinkr, LED FF staticke odbocovaci/corner + halogen mlhovky2 body
-
2 body
-
Zajimavy ze jsem nikoho nejmenoval a presto potrefena husa se ozvala sama. Tedy ne husa, ale slepice. [emoji23][emoji23][emoji23]2 body
-
Plačka si otevře radostí šáňo z konzumu za třicet korun [emoji23] Zatím to startuje a určitě to ještě vydrží. Jen spekulace hochu [emoji23]2 body
-
Zdravím všechny co mají nebo měli problémy se spojkou. Na mém autě se vyskytl problém už při přebírání v autosalonu. Při rozjíždění se projevovaly vibrace při pouštění spojky. Reklamoval jsem u prodejce hned nového auta s najetými cca 50ti km. Prodejce se bránil, ale nakonec bylo nařízeno ze Škodovky demontovat převodovku zkontrolovat spojku. Na výsledek se můžete podívat na přiložených fotkách. V záruce byl vyměněna lamela a přítlačný talíř. Problém byl vyřešen a spojka již funguje jak má. Jedná se o Octavii III r.v. 2018 provedení Trumf.1 bod
-
Zdání klame. Dej bacha, aby jsi s tou baterkou nedopadl obdobně. Jde pán po ulici takovým pomalým širokým krokem a za ním vzrušeně diskutuji dva jiní pánové. Po chvíli ho předejdou a jeden z těch dvou se ptá: "Promiňte pane, sledujeme vás už chvíli a nemůžeme se s kolegou shodnout. Kolega je ortoped a tvrdí, že vaše chůze je způsobena artrózou kyčelního kloubu. Já jsem neurolog a domnívám se, že vaši chůzi ovlivňuje zánět sedacího nervu. Můžete nám říct, co z toho je pravda?" První pán se na něj smutně usměje a povídá: "Koukám, páni kolegové, že jsme se v diagnóze zmýlili všichni tři. Já jsem internista a myslel jsem si, že to bude jen takový malý, obyčejný prd ... ale nebyl…1 bod
-
no to moja když jela jednou ráno z práce po noční, bylo -20°C, topení naplno, ventilátor na 3 a přijela dom s prázdnou nádrží a že prý je něco s plynem, že jí to za celých 20km nepřeplo. No bodejť, nejenom že se ona neohřála, ale ani ten reduktor ne, aby přepl. Od té doby jsem jí říkal, nechat to klapat ať se to ohřeje, jak to přepne teprve může dát topení naplno a eventuelně ventilátor na vyšší rychlost. Třihrnky jsou na to obzvlášť citlivé.1 bod
-
1 bod
-
Bude to jak v Karoqu, v jedné odrazce LED mlhovka, ve druhé nic. Couvací asi ve směrových LEDkách tak jako DRL vpředu?1 bod
-
1 bod
-
Na to, ze to je uz 6 let to vypada porad dobre. Ten design starne pomalu.1 bod
-
predok- 276 ,288 ,312 ,340 mm, 276- 288 mm min 15 Inch ,312 mm min 16 Inch, 340 mm min 17 Inch zadok- 253,272,310 mm1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
@Joker 85 chceš po Škodovce věci, které většina automobilek ani nenabízí. Navíc ani většina lidí nechce. Chápu, že ty by jsi byl za to rád, ale jsi tak malé procento automobilku a to se jí nevyplatí pak nabízet dvě nádrže a podobně. Pokud by jsi chtěl na výběr velikosti palivové nádrže, tak to je pak otázka homologace tohoto dílu zvlášť. Takže crash testy a podobně by tu nádrž tak prodražili, že to nikdo nekoupí. Asistent rozjedu do kopce a corner funkce ve standardu by je asi nezabila, ale bohužel nemůžeme mít vše co chceme.1 bod
-
Řešíte následek, nikoliv příčinu. Všechna auta, která se mi kdy mlžila byly pokaždé způsobené tím, že někde v autě je zdroj vlhkosti. Buď zatékalo, nebo nejčastěji byl starý kabinový filtr. V jednom případě byl dokonce nasáklý vodou. To jste pak zapli ventilaci a bylo v autě jako v někde v subtropickém pralese. Takže vyndat filtr, vyšplíchat pěnou výparník..nechat pořádně vysušit, klidně jezdit den-dva bez filtru, aby to pořádně vyschlo a potom dát filtr nový. Poté jsem už nikdy takové problémy neřešil.. :-) Odchytávače vlhkosti jsou opravdu nesmysl.. EDIT: pokud použijete klimu, sice to vysušíte, ale jakmile klimu vypnete, vlhký výparník vám opět do auta vžene vlhkost..1 bod
-
www.maxhaust.de, spokojnost, hlavne sa to da regulovat. Na 4valcovom tdi nikdy normalny zvuk nevyrobis, akosi chyba z coho by to malo byt.1 bod
-
Urcite sa da a aj elegantnejsie, s vymenou panelu klimatizacie. Potrebujes kabelaz, panel, predpokladam asi nejake rele...1 bod
-
Na druhou stranu po nich chce vedouci nejake vysledky a nejak se k nim dostat musi. Carkovy system. Zastavi napr. behem sluzby nahodne 10 vozidel, jeden z ridicu nepredlozi zelenou kartu, druhy ridicak, to jsou dve pokuty, tedy dve carky do vyslednosti.1 bod
-
Pokud foto osoby na RP nesouhlasi s podobou ridice, mel by se vyzadat jiny doklad totoznosti s fotografii. To je caste u zen, zmena ucesu, barvy vlasu, namalovany oblicej, ... A take je rychlejsi lustrace pres cislo OP nebo pasu. Vnitrnich predpisu je hodne, jsou tam detaily, ktere ani nikdo nedodrzuje, ani si je vsechny nevybavuji, napr. by mel policista od ridice zjistit, jestli v poslednich minutach pred dechovou zkouskou neco jedl nebo pil, protoze tim by mohl byt vysledek dechove zkousky ovlivnen, kdyztak se ma pockat 15 minut, ... naustek by mel rozbalit a nasadit do pristroje policista pred ocima ridice, pokud o to ale ridic pozada, ma mu umoznit, aby si naustek rozbalil a nasadil sam, ..., kdyz je malo naustku, tak by mel policista posoudit potrebu provest dechovou zkousku, napr. podle chovani ridice, ktereho vyzve, aby se prosel 10 kroku primym smerem a sleduje jeho stabilitu, nebo se ridic postavi, zavre oci, pripazi a vyzve se, aby se prstem jedne ruky dotknul spicky nosu se zavrenyma ocima, tedy obdobne testy, jake pak dela lekar pri lekarskem vysetreni na alkohol spojenem s odberem krve.1 bod
-
Ja treba rikam: "vystupte si, provedeme dechovou zkousku". Nekdo se pta "jste ochoten se podrobit ...?, to je ale spatne, policista se nema ptat, ma ridice vyzvat. Slova " jmenem zakona" se musi pouzit pri vyzve, po ktere nasleduje pouziti donucovacich prostredku nebo zbrane, tedy tesne pred zakrokem. Je to takova informace pro protistranu, ze bude nasledovat pouziti sily. Ale neni zakazano ta slova pouzit i jindy, napr. pri vyzve k dechove zkousce, je to ale zbytecne, ja bych je nepouzil, je to z taktickeho hlediska spatne, dechovou zkousku nelze vynutit silou, kazdy ji muze odmitnout s nejakymi nasledky (pokuta a zakaz rizeni napr.). Kdyz si lide na tu vyzvu "jmenem zakona" zvyknou, nebudou pak na ni dostatecne reagovat, jako kdyz ji uslysi poprve v zivote. § 10/5 zák.č. 273/2008 Sb. Pokud to okolnosti dovolují, je policista před provedením úkonu, při němž dochází k přímému vynucování splnění právní povinnosti nebo k přímé ochraně práv za použití síly nebo hrozby jejího použití (dále jen „zákrok“), povinen použít slov „Jménem zákona!“ a odpovídající výzvy.1 bod
-
1 bod
-
ještě bych to doplnil o známou věc s teplotou, olej se mění u zahřátého motoru, ideální nechat ho 10-15min vykapat, samo otevřený plnící uzávěr a vyšroubovaný filtr. Jen takto lze dosáhnout maximálního množství vypuštěného oleje.... odsávání je kravina k usnadnění práce1 bod
-
To je jako nic. O II měl 55 + cca 4l navíc. Optimum bych viděl alespoň 75. Ale jak vidno,.ŠA nás chce tím dojezdem připravit na příchod elektromobilů.-1 bodů
-
Každopádně nastávající generaci škody kterou odstartovala Scala fandím. Rád bych si další auto do rodiny koupil zase novou škodu která třeba místo všemožných elektronických systému které značku vůbec nic nestojí jen si je zákazník pořádně zaplatí dostane v základu - asistent rozjezdu do kopce, přisvícení mlhovek do zatáček atd atd. Možnost si vybrat velikost nádrže, možnost vyhrivanych předních led světlometů, možnost vybrat si multulink atd atd. To bych chtěl slyšet od škodovky. Místo toho se nabízí velikost displeje který opravdu nejezdí. Blbý online připojení aby mohlo posílat data hezky do škodovky atd atd můžu pokračovat na deset stránek. Místo toho aby se udělala hezky bezpečné auto tak raději dají asistent jízdních pruhů do základu protože za to dostanou automaticky půl hvězdičky když je takový Asisten aktivní v základu a lidem hezky nakoukáji já zvedají základní výbavu a bezpečnost. Takže si dost lidí bude po nastartování vypínat start stop tak hlídání jízdních pruhů. Ono mi to určitě při bočním narazu pomůže.-1 bodů
-
Nadseni nechápu fakt,to auto ještě nikdo neviděl jen par fotek a jedno video. To je na nadšeni za mě málo. Uvidis ze ty halogeny v socce budou. Nov-1 bodů