Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 12/22/18 ve všech sekcích

  1. Škoda-Auto už dávno nedělá levné vozy. Jedou na vlně firemních flotil a ocividně se jim daří, tak proč na tom neprofitovat? Osobně bych volil Scalu, než-li brutálně předražený (rádoby) SUV Karoq. Sice nejsem ze zadní části nadsěný, ale je to pouze subjektivní pocit a názor. Svět je plný lidí a 100 lidí = 100 chutí :-)).
    3 body
  2. Tak dám pár svých postřehů ohledně mého čipnutého Rapida, můj příspěvek na této stránce víš. Nikdy jsem nebyl závodník ani brzda provozu, jezdím na hranici povolených limitů, spíš něco málo do plusu ale tak abych nemusel dávat řidičák do čistírny. Po čipu Rapid jede o poznání líp, je živější a spotřeba je +- stejná. Při cestě z dovolené po Chorvatské dálnici od Zagvozd až na exit Čakovec podle PP jsem měl průměrnou rychlost 118 km/hod a spotřebu 8 L/100km. Pak po cestě domů přes Mad'ary, Rakousko a u nás po 38-ce šla spotřeba dolů až na 5,8 L/100km. Já jsem spokojen. Když tady čtu plky některejch CHYTREJCH, co spojka a převodovka, tak se musím smát. V běžném provozu, tak jak jezdíme většina z nás, tak nemám absolutně žádné obavy o jejich životnosti. To je můj názor, Něco už v 66 letech pamatuju a něco už jsem odjezdil a když jsem byl mladší, tak i nějaké auto opravil. Jen tak pro zajímavost, kdo z vás jezdí tímto způsobem??? Tu bych měl strach z životnosti ale ne při běžném provozu. https://youtu.be/3ofx8nDXCo0
    2 body
  3. Trochu to tu oživím... Dlouho jsem váhal jestli autu nějakej ten koník taky nepřidat a nakonec jsem to nechal v dubnu čipnout v Plzni ve firmě M+H. Probíhá to klasickým způsobem a to, že stáhnou stávající soft, ten se upraví a nahraje zpět do řídící jednotky. Najel jsem za 8 měsíců po úpravě něco přes 25 tkm a dojmy jsou velmi dobrý. Mám 51 kW verzi a po úpravě by tam mělo být 70 kW a 205 Nm. Výkon jsem měřit nenechal, ale motor dost ožil, zejména pružnost je velmi dobrá. Jede znatelně líp než sériová 59 kW verze. Spotřeba zůstala prakticky stejná resp. při klidné jízdě trochu poklesla, pokud se mu začne šlapat na krk, tak si samozřejmě vezme víc, úměrně vyššímu výkonu. Jinak auto jsem koupil se 150 tkm, čip jsem nechal dát při 256 tkm a teď tam bude 282 tkm. Průměrná potřeba za posledních 100 tkm podle dotankovaného paliva a najetých kilometrů je 4,84 l/100km
    1 bod
  4. Tak, montáž proběhla údajně bez problémů, nicméně se musela ještě vyměnit "upevňovací deska pro spin. skříňku" 1S0953223 za novou 6C0953223. Ale tempomat ještě není funkční, protože se musí žádat Škoda Auto o "povolení" na změny nastavení (aktivaci funkce) v BCM, a na to nyní čekám, páč údajně ten člověk co to má nastarosti má zrovna dovolenou.. A shrnutí na závěr: typ. model auta NH13J5 CJZD model. rok 2017 potřebné díly: přestavbová sada 6V0 054 800 A kroužek pod volant 6C0 959 653 upevňovací deska pro spín. skříňku 6C0 953 223 DÍKY VŠEM ZŮČASTNĚNÝM! Maikl
    1 bod
  5. V popisu držáku v tvém odkazu máš uvedené míry, tak snad není problém si změřit mobil. Každopádně je tento držák rozměrově omezen velikostí otvoru, do kterého se zasouvá. Dnešním mobilům již nestačí, mě se do něj sotva vejde Sony Xperia compact.
    1 bod
  6. Dneska jsme se vrátili z Dolomit. Jak jsem již psal 1.0tsi 81kw, velký box na střeše a 4 chlapi. Průměr 6,1, cesta tam a zpět 1900km + ježdění každý den na sjezdovky, většinou velke stoupani. Vykonove jsme milé prekvapen, naprosto dostačující, možná ta 1 by mohla být kratší...ale nic hrozneho
    1 bod
  7. V Praze Rolbar, ale pres zimu nema moc casu, pracuje. Pouzij zpravu a ozve se.
    1 bod
  8. S tou čerpací stanicí jsem to řešil taky u svého Karoqa. Stejně jako ty preferuji Benzinu, která tam s podivem chybí. Zřejmě se jedná o sponzorovanou službu, jinak si neumím vysvětlit, proč by tam nebyla.
    1 bod
  9. Podľa mňa 1.5tsi pre ženskú s nájazdom 10-15tis. sú iba zbytočne vyhodené peniaze.. ale ak má niekto dobré zľavy, to bude asi o inom. Cenník určite neprekvapí, neverím, že škodovka má pripravené také výrobné kapacity na novú Scalu, aby si mohla dovoliť nastaviť nízke ceny.
    1 bod
  10. Beuticku, ne jen Nemecko, ale cela EU se tomu kvapem blizi.
    1 bod
  11. Tie chyby by aj mňa zaujímali, pretože tiež som vôbec nikde doteraz nečítal o nejakej chybe na motore na F3. Príspevky v tejto téme sú úplne prvé za posledné 2-3 roky, kde čítam o nejakej kazivosti týchto motorov! 1.4tdi u nás vo firme bez akéhokoľvek servisu už ťahá na 150k (jedine svojpomocná výmena oleja po 30k)... taktiež 1.0mpi s nulovým servisom ťahá na 100k - auto behá denne po meste a štart-stop vypína motor na každej jednej križovatke. Už sme dostali aj 1.0tsi 81kw, ale ten má zatiaľ len 30k. Podľa mojich postrehov jediná vec, ktorá spôsobovala nepojazdnú F3, bola závada na DSG.. a to zatiaľ hádam každý majiteľ DSG už bol v servise riešiť nejakú chybu na prevodovke. Ale o motore teraz počujem prvýkrát!
    1 bod
  12. Myslím, že zrovna low xenony 25W byly skvělým tahem od Škoda-Auto. Neskutečně to Rapida pozvedlo, o kvalitě osvětlení vozovky nemluvě. Cena mě nepřekvapuje a pokud někdo přidá pakety, vyšplhá se ještě více. Trošku škoda absence NT.
    1 bod
  13. Hm, takže informace typu "jedna bába povídala", sype se to, ale nevím co. Neuvedl jsi jedinou konkrétní závadu, to je k ničemu. Asi tak na úrovni hospodského žvanění u piva. Pokud nemáš konkrétní relevantní informace, zdrž se pro příště podobných zbytečných příspěvků. Máme několik FIII 1.0 TSI 81 kW v práci, dokonce se teď už objevil i první FL, všechny jezdí jen a pouze po Praze a není s nimi sebemenší problém. A to nejen s motory.
    1 bod
  14. Tak také hotovo - včera mě to v servise vyměnili, cca hodina práce. Řadička do auta skutečně pěkně pasuje, není nijak zbytečně veliká a designově je docela povedená. K mému interiéru (černý piano lak) se hodí, a je celkem ergonomická, dobře se ovládá celou dlaní, při opření pravé ruky o opěrku funguje jako její komfortní prodloužení, tak jako jsem byl zvyklý v O2FL. Nakonec jsem ji i sehnal za výrazně lepší cenu, než nabízí prodejní síť Škodovky.
    1 bod
  15. Jak myslíte. Já se podělil o své informace. Nemám zapotřebí někomu něco dokazovat. Je to jako u všeho. Někomu to funguje, jinému ne. :)
    -1 bodů
  16. Ty se vyptáváš kolegů co se sere na autech? Bylo mě řečeno, že skáče do nouzaku a nejede. Nic víc mě nezajímalo. Prostě mě řekli ať do těch nejdu. Nikdo se tam nezajímá o škodovky. Berou to jako vozítko z A do B. Zkazí se, tak jedou do servisu ať to opraví. Já už taky přestávám. Nové stojí za hovno a stará semnou snad nějak požije ještě. Vidím, že každou chvíli jsou v servisu a to mě stačí.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...