Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 02/10/19 ve všech sekcích

  1. Čo iné si čakal že ti odpíšu? Realita je však taká, že ak na aute reklamuješ niečo, čo nesúvisí s upravenou časťou, nemajú problém to uznať. Keď som minule reklamoval tesnenia na dverách a chybný softvér v rádiu, mal som x viditeľných úprav v aute a nepovedali vôbec nič. A keď už, pred reklamovaním auta to kessy predsa môžeš opäť zapnúť, nikto si to nevšimne, ak ich na to vopred neupozorníš... ;) Pochybujem, že s FL prídu s niečim novým... každopádne nezabúdaj, že auto nie je zraniteľné len s kessy, ale aj bez kessy. Dlhé roky sa vo veľkom a bez problémov kradli autá s klasickým DO bez kessy... a zrazu prišiel systém kessy a všetky autá bez kessy sú nedobytné??? Auto treba mať rovnako zabezpečené, či má kessy alebo nie. Tento humbuk okolo kessy mi pripadá už naozaj prehnaný, podľa mňa ho umelo vyvolávajú firmy zaoberajúce sa zabezpečovacími systémami. Aj tento portál poslednú dobu vypustil kopec PR článkov na Vamos...
    6 bodů
  2. Pánové, VAG=Skoda, nevím jak ostatní značky, na to má svou interní Technickou Produktovou Informaci 2050744, tady se konkrétně jedná o verzi 2050744/6 z 12.12.2018, stačí si tohle vlákno v klidu prohlídnout, tolik stránek to není ... O situaci tedy výrobce ví, snaží se přijít s updatem, ale odhadovaný termín je druhé čtvrtletí 2019 ... Že různí dealeři tvrdí každý něco jiného, tak to už bohužel chodí ... Však požádejte svého servisního autorizovaného partnera, ať se mrkne do systému, pokud to bude umět Ten update jistě nebude řešit jen Škodovka sama za sebe, stejný DADA motor je v různých vozech koncernu a kvůli plnění emisních norem holt musí být v každém autě naladěn jinak. Hardware je všude stejný, sjíždí z jedný linky, to podstatný je software, který musí zohlednit kastli, hmotnost, odpory atd ....
    5 bodů
  3. Tak neměli tenhle "polotovar" pouštět vůbec do světa.Jako ty auta nestoji 50 tis a navíc si mnozi kupovali nove auto s vidinou že s nim nebudou mít problémy a ono tohle,tak kde to jako jsme,to je zákaznik nějaky testovací jezdec?Že si s tim někdo neví rady zákazniky vůbec nezajíma,oni si koupi nějaky výrobek a chcou ho řádně používat a ne jen řešit problémy s novým autem.
    3 body
  4. Měním olej dvakrát ročně... A není to pro to auto zbytečný? Jaký auto, mám stánek s hranolkama...
    2 body
  5. Barak: co si představuješ pod pojmem psát výrobci? Jediná možnost je komunikace přes infolinku a pokud jsi to nezkusil tak neuvěříš jaké fundovane odpovědi by se ti dostalo. Já chtěl jen vědět proč mám v TP zapsaný určitý rozměr kol a po měsíci komunikace jsem se v podstatě nic nedozvěděl. Pokud nebude věc se škubanim zmedializovana a dokud nebudou lidé vracet auta prodejci moc se toho nezmění. Dopadne to tak, že je to vlastnost a ne závada.
    2 body
  6. Barak ,myslíš to dobře ale přečti si toto : chce to překladač https://www.honestjohn.co.uk/news/owning-1/2019-01/volkswagen-acknowledges-problem-with-15-tsi-evo-engine/
    2 body
  7. Tak na tebe jsme tady čekali... Můžeš dělat, co chceš, a stejně je to k ničemu - problém s rozvody u těchto motorů nikdo ve skutečnosti nevyřešil a už nikdy ani nevyřeší. Je tady spousta lidí, kteří se k tomu chovali výše popsaným způsobem a stejně se problémům nevyhnuli - prostě je to nevhodná konstrukce a s tím nic neuděláš.
    2 body
  8. Hoši,hoši. Jste to tady fakt nějak překombinovali. Až k nesmyslům. Miskolcimu lze dát jedinou fakt dobrou radu. Pokud už mysl nedovolí jinak, deaktivuj to SW. Na záruku to vliv nemá, nemá, nemá... Teda kromě toho, jak tu někdo psal, že by jsi šel reklamovat, že ti nefunguje KESSY.
    1 bod
  9. Uznali mi to na reklamaci. Sice nejdriv, ze ne, ale pak, ze teda jo... Vrzalo to fakt fest, neslo to neslyset. Myslim si, ze ta guma proste casem zpuchri a kdyz se pride tuha zima, tak to ztuhne a zacne vrzat. Zacinam mit pocit, ze mi to leva predni strana zacina delat znova, cas od casu na retarderu… holt uz ma ten "novy" silentblok 50tis od vymeny ;-)
    1 bod
  10. @MilanHos hej no nad tym som tiez uvazoval, lebo sa mi nezda ze by koli tomu robili vedy ... uvidim este pockam len som bol zvedavy na info lebo sa mi to zdalo nejak dlho ... @Galaxy64 nevedel som ako to funguje tak som sa spytal predsa nie. Ja v tom nevidim a ani nehladam problem ... mozno len ty mas niekde problem neviem :)
    1 bod
  11. Jde změnit servis bez ztráty kytičky(záruky) Může se jednat o problém dodávky hlavic na Slovensko.
    1 bod
  12. Mně jí měnili před týdnem, šestistupňová a byla na skladě bez problému.
    1 bod
  13. Ahoj všem, tak jsem pořídil Rapida. Je to Spaceback 1,2, 77kW, 2014,najeto 80tis. Od soukromého prodejce. Servisováno vždy jen servis škoda (Astra v Jablonci n/N). Prolustrováno"mým" mechanikem, škodovkou a cebií. Vše bylo OK,tak jsem ho koupil. Musím přiznat, že to byla koupě z rozumu. Měl jsem Octavii 1.generace v kombíku, tak jsem měl(a mám) strach z menšího kufru, Zatím jsem s ním najel asi 500km a musím říct, že jsem mile překvapený. Možná to bude tím, že nejsem žádný automobilový fajnšmekr a že jsem moc aut v životě nevysřídal (rapid je 6. za 27 let co řídím) ale líbí se mi a mám z něj radost. Vlastně se těším na každou jízdu. Teď bych si ještě rád pořídil lištu nákladové hrany-zadního nárazníku kvůli psovi a nějaká alu kola na léto. Díky Vám všem tady na fóru za cenné rady. Rád se sem budu vracet.
    1 bod
  14. Ak by ti webasto slo s nastartovanym motorom (automaticky alebo spustenim tlacidlom) a takto na dialku nie, mohlo sa ti pokazit vodne cerpadlo. Bezne sa to stava a zvykne to odist vzdy, ked je najvacsia zima :) Najlepsie je napichnut na kabel a vycitat chyby z RJ
    1 bod
  15. ŠA nepracuje jistě sama, ten problém je v celém VAGu a nikdo neví nic jiného, než je v těch TPI, snad jen ti, co zajištují homologace a testování samotné před homologací ve spolupráci s programátory ... a že to trvá rok, to jen ukazuje, že si s tím neví rady ... Na rozdíl s EA189, kde byl upřednostněn komfort a projev motoru nad emisemi se VAG u EA211 EVO "poučil" a byl WLTP+RDE donucen upřednostnit emise před komfortem a projevem motoru ...
    1 bod
  16. Je to v podstatě uplně stejné. Zde je jak to sundat: https://www.escape6.cz/attachments/Skoda-Fabia-10tsi-FMINDK25-fitting-instructions-1.pdf ze spodní strany jsou pak šrouby po obvodu a jeden vprostřed
    1 bod
  17. Inspirace? https://www.ahifi.cz/clanky/detail/skoda-fabia-3-vymena-reproduktoru-0.htm
    1 bod
  18. @Habi001Tak oni už jsi tak nějak všichni zvykli že na škodovku se čeká půl roku i víc a o to spíš by si měli o slevu říct jako kompenzaci za čekání. A osobně nevím o limitované edici modelu Scala.... Už na fóru máme člena se slevou 6% @Jan R. U škoda MLdrive 3%. Mě po telefonu za 5 minut (takže komu koliv) 6%. A určitě toho bude víc.... @Habi001 píšeš jak akcionář škodovky
    1 bod
  19. Ja vobec nepouzivam prst na zamykanie ani otvaranie, pri otvarani chytam za klucku auto otvorene, pri zamykani sa dotknem prstami s pakruky a auto sa zamkne ,nikdy sa mi nestalo to co sa ti stava a kluc mam s mobilom v rovnakom vrecku
    1 bod
  20. No, jde o to, jak jsou ty vačky řízený a jak rychle reagují na povel. Určitě tedy není problém v tom, že by reagovaly se zpožděním větším, než má být, to už by byly zapsané chyby o pomalé reakci, takže se variabilně natáčí jak to chce ECU (tedy data od výrobce) a příslušné akční členy namotoru. A pokud tedy VAG naladil to, že při lehkém zvyšování otáček dojde k velkému či maximálnímu překrytí ventilů, tak tohle vnitřní EGR právě může mít vliv na stabilitu chodu motoru a pak může dojít k tomu cukání třeba při rozjezdu, kdy to spaliny dusí a motor přitom musí rozpohybovat vozidlo ... Proto by bylo zajímavý vidět, jak jsou ty vačky řízený ve skutečnosti na nějakém logu z klokana Trochu konspirace, ale aby kvůli WLTP splnili hodnoty NOx, jistě museli nastavit recirkulaci na maximální možné hodnoty a možná proto komfort chodu motoru/jízdy je na druhé koleji ... https://forum.skodahome.cz/topic/144190-combi-stylovka-oiii-fl-18-tsi/?do=findComment&comment=2338407 Variable valve timing leads to: - very effective inner exhaust gas recirculation, whereby combustion temperature and nitrogen oxides are reduced, and - also improved torque development. On FSI (=TFSI=TSI etc) engines, a high amount of exhaust gas recirculation is necessary to reduce nitrogen oxide emissions. In order that the amount of exhaust gas can be pushed up to its limit, it has to be calculated precisely. vzato z SSP296 pro FSI motory Jediný moment, kdy tady na EA211 nemá být překrytí ventilů aktivní, je volnoběh a to z důvodu stability chodu motoru, ve všech ostatních režimech je překrývání ventilů více či méně aktivní a podle toho je pak určeno, jaké množstvá spalin zůstává ve válci či je natlačeno do sání, což je mimo jiné hlavní viník usazenin na sacích ventilech u všech přímovstřiků s variabilním časováním ... U benzínu se NOx zásobníkové katalyzátory zřejmě neosvědčily (náklady, učinnost ...), obdobu SCR katalyzátoru s činidlem jako u dieslu asi nelze uplatnit také, takže jedinou cestu, jak bojovat s NOx u TSI a všech dalších GDI motorů, je recirkulace spalin, ať už je jí dosaženo jakkoliv. To že to výrazně zvedá hodnoty PM částic / sazí / ve spalinách, to nikdo až do posledka neřešil a to je ten důvod, proč nastoupily GPF / OPF filtry ...
    1 bod
  21. @peterge, neviem ci ovladas aspon trochu anglictinu, kazdopadne na googli najdes niekolko vysledkov na tvoj problem (anglicke forum briskoda), kde pisali presne to, co si sa dozvedel od tvojho znameho => do motorov vnikne spina a bordel a postupne sa pokazia. Netreba to tu hejtovat. Niekedy proste treba na odpoved pockat...
    1 bod
  22. Ahoj pánové, jsem jedním ze zoufalců s panorámou. Pořád jsem jí chtěl a teď si drbu hlavu. Dám k dobru pár zkušeností - sloupek se stropnicí u výtoku už rozebírám i na parkovišti... Rozebral jsem i kompletně celý strop a vytáhl stropnici, abych viděl jak je to uděláno. Ale to opravdu potřeba není :-) Odtok se ucpává na třech místech - v místě kolínka na střeše, zmáčknutou trubkou (hadicí) ve sloupku a v místě kolínka výtoku v A sloupku. Pokud je cokoli ucpáno, teče do auta. V odtoku panorámy - v té plastové konstrukci, kterou nahmatáte předem stropnice, je totiž zcela otevřený prostor, a když je odtok plný, voda se hromadí v plastu u stropnice a sprostě potom vyteče. Obvykle to poznáte podle mokrého tapecíruncku u nohou nebo obložení A sloupku nebo u střechy před madlem. Zmáčknutá hadice v A sloupku - vyndáte obložení A sloupku. Nervat kolmo ven, ale nahmátnout jeho hranu pod těsněním dveří a cuknout s ním nahoru, tak 3cm a potom ho odtáhnout. Je tam nacvakaný, nic se nešroubuje. Právě ty nacvakávací plechy mačkají hadici odtoku. Já jsem ten zmáčknutý díl prostě uřízl a hadici nastavil, jinak servis na výměnu hadic. Ucpané kolínko ve střeše - profouknout vzduchem, opatrně. Jinak pro kontrolu - demontáž madla (já tam mám takový rozpírající hajzly co ho drží a jdou blbě ven, mám na to ocelový háček), osvětlení, a krajní úchyt clony, to je jeden šroubek na hvězdičku. Potom už stropnici nadzvednete tak, že tam jde strčit ruka a odcvaknete hadici z kolínka. Posviťte si tam baterkou. Kolínko v A sloupku dole - jedině profouknout vzduchem. Jak píše jeden kolega nade mnou, chce to fakt pravidelně. Ukrutně mi to kaká, protože auto za meloun a jsem jeho otrokem. Odtok je celkem malý, 2x kolínko, líp to na ucpávání vymyslet nešlo. Auto mám po fabrické úpravě odtoku, byla na to snad i akce, u mě v rámci reklamace ale i tak se to ucpává. Takže pokud do auta teče, vyndat obložení sloupku. Pokud je v hadici voda, je ucpané dolní kolínko, pokud je hadice prázdná, je ucpaný odtok u střechy. Co se týká toho cvakání, mám to taky a ještě nevím co s tím. Cvaká mi to při plně otevřené střeše, stačí přivřít a je to dobrý. super :-)
    1 bod
  23. @duchyo to je sice hezký, že najedeš pár kilometrů, ale kudy? Ono totiž, jestli se ten motor furt převaluje v nižších otáčkách, tak se nevypaluje filtr pasivně tak jako třeba jízdou po dálnici, kde jsou otáčky vyšší a tím i teplota splodin (pokud nejedeš i po dálnici stovkou). Pokud pak někteří místní experti jezdí jen krátké vzdálenosti, aktivní regeneraci ukončují před barákem a odkládají to tak dlouho, než si auto řekne o asistovanou, tak sice pak viní DPF, ale chyba je v první řadě u nich
    1 bod
  24. mě jen zaráží, kolik lidí si na ježdění krátkých tras po městě bere naftu. Nedivím se, že pak DPF pořád dokola jen regeneruje, většinou navíc neúspěšně a pak každý pláče, až je pozdě...
    1 bod
  25. Nakonec jsem udělal drážku, tam napájel nový drát, zatmelil drážku i s drátem průhledným tmelem. Akorát jsem si s tím tak hodinku hrál na stole :-( Hlavně že to zase funguje :-D Zámek dostal 2. šanci, ale jak to pozlobí, koupím nový
    1 bod
  26. Pisal som priamo do Skodovky, ak to KESSY vypnem cez diagnostiku (docasne sa da cez dialkove), tak pridem o zaruku na vozidlo kompletne Pockam, ako dopadne facelift, teraz v maji by mal prist, a potom sa rozhodnem
    0 bodů
  27. @Barak Vyrobci jsem psal na podzim 2018 3x. Ohledne jineho problemu. Nejdrive odpovedeli, ze to resi, a ze to predali kompetentnimu oddeleni. Od te doby jiz zadna odpoved, ani na mejlove dotazy. To samo o sobe svedci o urovni uvedene spolecnosti. Lidi, pochopte uz, ze SA nezalezi na zakaznicich !! Proc take, kdyz je zakazniku tolik, ze nestihaji vyrabet.
    0 bodů
  28. sk0d@ dobry troll , hehe Rekuperacia tu je uz niekolko rokov. Za tie roky si myslim, ze to je dostatocne odladene. Prvykrat som sa s tym stretol v B7 pred asi 5 rokmi. Do dnesneho dna som nepocul od nikoho erudovaneho, ze by vedel povedat ake problemy rekuperacia sposobuje alebo ze niecomu skodi. Je tu niekto, kto ma realne problemy s rekuperaciou a musi ju aktivne riesit? Za realne problemy nepovazujem to, co tu riesite, ci je bateria nabita na 50% alebo 70%. Pseudotema roztiahnuta na 16 stran.
    -1 bodů
  29. Jestli to již někdo dělal.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...