Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 04/06/19 ve všech sekcích
-
2 body
-
2 body
-
Tu rychlost stanovuje kdo? Paušální "povolená" rychlost je nesmysl ze své podstaty. Bezpečná rychlost je pro každého jiná a jiná pro každou situaci. Dle mého skromného názoru jsou nejnebezpečnější řidiči ti, kteří slepě spoléhají na značky a řídí se "předpisy". Místo toho, aby rychlost přizpůsobovali povětrnostním podmínkám a provozu. Ne náhodou se pak tito dodržovači zpravidla odkopou v první krizové situaci, kdy naprosto nejsou schopni zareagovat, neumí brzdit, zmatkují a nedokážou sami vyřešit nestandardní úlohu. Sice jsou schopni jezdit podle tachometru, ale korunují to nejlépe denním svícením v mlze nebo za hustého deště. A pokud budeme mluvit o přistižených chudácích. Naprostá většina míst deklarovaných v rámci poslední policejní exhibice snesou jen jedno kriterium - dá se tam pohodlně a rcyhle změřit dostatek řidičů.2 body
-
Porad se mluvi o neschopnych ridicich, o ridicich jezdicich rychle, ... Co se na to podivat i z jine strany? Nesmyslne umistene znacky, neprehledne useky silnic, uzavirky silnic, kde se obcas pohybuje par podepiracu lopat, .... Pridejte si k tomu pretizene kamiony predjizdejici se snecim tempem i tam, kde to temer neni mozne, ..... Proste dzungle. Mame pripravovat na tuto dzungli ridice? Nebylo by jednoduzsi, aby konecne zainteresovani zacali pracovat na tom, aby ten bo..el napravili? Zatim se to nedeje. A policie? Ta nejradeji hlida a chyta ridice ne tech nejpehlednejsich mistech, pokutuje je za rychlost na mistech s nesnyslnym omezenim rychlosti, ...2 body
-
cca.150km s novy softem. Ve špičce jsme projeli opavu,krnov,prudnik a glucholazy a nakonec jesenik. Mnoho rozjezdu,popojizdeni a vypadá to ze to bude v pořádku. odpoledne rozjezd se studenym motorem a v pohodě,žádný klokan. Celkove se mi zda ze rozjezdy jsou jakoby takové hladsi a pro auto lehci.i nízké otáčky nevadí,předtím to skoro zdechlo a ted se zda ze ok. Nebudeme dělat ukvapene zavery,ještě nějaké kilometry nalitame a pak budeme hodnotit. Spotřeba bude stejna. Opava-jesenik pres polsko za 6,3l/100km ve čtyřech lidech a plny kufr vc.kola od staršího syna. Minuly týden jsem mel 6,2l spotrebu. Co se tyka predjizdeni,akcelerace vse stejne jako předtím, auto živé.2 body
-
Ahojte, aj vam Karoq s DSG vydava rezonujuce zvuky pri cuvani ? Deje sa to ked zaradim R a pomaly cuvam, Sa mi zda divne ze brzdy su aktivne aj ked cuvam bez brzdenia. Je to vlastnost alebo chyba ?1 bod
-
1 bod
-
Zdravím, řešil jsem problém s topením superb vubec netopil. Motorizace 2.5 TDI 120 Kw ale urcite to u ostatnich motoru bude stejný. Kontroloval jsem klapky všechno bylo OK ale pořád netopil. Ještě před výměnou vodní pumpy mě napadlo vypláchnout radiator. Vedle baterky (doporucuji vyndat) jsou 2 silné hadice - vstup a výstup so radiatoru obě odpojte (motor musí být studený jinak se opaříte!!) a uvidíte trubky do kterých jsou hadice zpojené. Do jedné trubky jsem dal vodu s tlakem a do druhé hadici jako vývod a postupně jsem pouštěl tlak (zase rozumně aby nepraskl radiator). Poprvý voda jen ukapávala tak jaem začal prohazovat vstup a výstup a najednou mi z hadice začali vytékat kusy usazenin a bůh ví čeho. Proplachoval jsem to cca hodinu dokud jsem si nebyl 100% jistý že už tam nic neni zapojil hadice odvzdušnil, tuším že na pravé hadici je odvzdušňovací dirka takže hadici kousek opatrně povyndat (dělal jsem to pod provozní teplotou takže pokud to někdo bude taky dělat tak opravdu opatrně) a dokud nezačla stříkat plynulá voda tak jsem odvzdušňoval. Po odvzdušnění radiatoru jsem dolil chladici kapalinu a nechal motor bezet s otevrym vickem pro uplne odvzdusneni a opět dolil kapalinu. Problém s netopícím superbem byl vyřešen. Pokud jsem někomu pomohl tak budu rád když sem napíšete a přeji hodně štěstí :-)1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Katalog prislusenstvi pro Scalu https://az749841.vo.msecnd.net/sitesencom/alv1/59f4f8d1-8276-413b-9d9f-829202146749/scala-accessories.1684791ff7ea6fecdeba33b2796a6fd8.pdf1 bod
-
A díval ses kde se měřilo? Bych tě chtěl vidět, jak dodržuješ všechny předpisy. To není možné. A nevím proč mi tady pořád podsouváš něco s překračováním nejvyšší dovolené rychlosti, o tom debata vůbec nebyla.1 bod
-
Teoreticky to ale zase muze trochu snizit komfort jizdy. Vyssi hmotnostni index bych nebral... Vyssi index rychlosti bych klidne vzal (pokud by byl za stejnou cenu).1 bod
-
Kotouče jsou OK co jsem tedy pochopil z místního vlákna, mohou za to nekvalitní destičky z výroby TRW které vyrábí Ferodo. Přitom co vím, byly několkrát inovovány, ale zase ne moc, aby se zřejmě nezvedla cena o víc než 1kč/ks. Textar Q+ má antivibrační podložku viz: https://textar.com/osobni-automobily/tlumici-podlozka-textar-q/?lang=cs Textar epad jsou bezprašné: https://textar.com/osobni-automobily/textar-epad/?lang=cs1 bod
-
1 bod
-
Den před prodejem pojištění nezrušíš. Zrušit ho můžeš třeba 3.dny po prodeji s platností od dne prodeje. V okamžiku prodeje je již zodpovědnost za vozidlo na straně nového majitele.1 bod
-
1 bod
-
Nazdar. Určite má tento problém viac ľudí či je to VW alebo Škoda, ale nevníma to, moja žena vôbec nič nepočuje a podľa nej všetko je v poriadku . Bol som s tým vo VW a povedali mi, že o tom vedia a na probléme sa pracuje. A keď budú mať problém vyriešený, tak sa so mnou skontaktujú, takže asi tolko.1 bod
-
Bral jsem Textar Q+. Tak nevím, co je to za řadu.. Auto je konec roku 2015 a má najeto cca 80 tis.1 bod
-
Správně, učí je jezdit nikoliv řídit. To jestli někdo projde zkouškami je přeci spojená s nádoba s tím, jak probíhá výcvik. Jejich změna musí jít tedy ruku v ruce. Stávající je pořád stejně dementní, jako před 10 lety. Trénují se jen různé špeky (rozhlížení vpravo vlevo na staré vlečce, kde vlak jel naposled za císaře pána a kterou se jen někomu nechce úředně zrušit), na kterých chytají komisaři ale reálné předávání poznatků z provozu, něco jako nauka plynulé jízdy a chování na silnicích se nevyžaduje a je to pak čistě o svědomí a přístupu daného instruktura, co kterého toho žáka naučí, jestli s ním třeba bude jezdit za různých světelných a povětrnostních podmínek. Zasádní je taky vyzkoušet si fyziku auta tj. nouzové brzdění min z 50km/h na nulu, vyhnutí v 50 km/h, aby si adept uvědomil, s jakými silami pracuje. Protože dnešní auta to velmi dobře maskují (i právě různými asistenty).1 bod
-
To jsem psal kde? A co ten zákon vyřešil? Nic. Kolik běží v naší slavné veřejnoprávní televizi osvětových klipů cílených na řidiče? Nula. Je ve škole dopravní výchova? Pokud vím tak není. Samořejmě to neeliminuje všechny idioty, ale sníží jejich počet na přijatelné minimum, které pak už půjde řešit třeba formou represe.1 bod
-
Je na čase zavést automatické rozmrazování všech oken s tím, že auto se rozjede až po tomto procesu.1 bod
-
Takže kvůli pár idiotům, kteří nejsou schopni se věnovat řízení, neudrží vozidlo ve svém pruhu a v podstatě neumí ovládat vozidlo, musím patřit do stejné množiny a platit za auto o to více peněz, za fce které nepotřebuji a ani nechci. Tohle není cesta, to je jako s denním svícením, kvůli bezpečnosti se to zavedlo, protože někteří neumí rozpoznat situaci, kdy je potřeba rozsvítit - v autoškole jim to nikdo nevysvětlil. Výsledkem bylo naprosto nesmyslné svícení přes den hlavními světly, které se pak řešilo různými denními světly mnohdy pochybné kvality, na které ti samí, opět jezdili ve všech situacích. Přínos nula. Navíc se mi "líbí" jak se u všeho pořád řeší jen následek a nikoliv příčina. Za nehody může lidský faktor, ale úroveń autoškol je stále pořád stejně bídná. Testy jsou pro srandu a řidičák dostane každá lopata - však systémy se postarají.1 bod
-
Europoslanci a EU dobře vědí co tímto činí. Oni dobře vědí co si my obyčejní lidé myslíme a jak k těmto tématům diskutujeme. Vše se dělá záměrně a učelově a cíleně. Bohužel já, coby tzv. "obyčejný" člověk nemám přístup k informacím o tom, co je ten jejich skutečný "CÍL" , jen si ho mohu domýšlet. Holt ve věci nezávislých automobilů (rozuměj na spalovací pohon) v soukromém vlastnictví se asi dostaneme zpět do naší první republiky, kdy vlastnit automobil byl nepředstavitelný luxus, vysoké daně pro motoristy, restrikce ze strany státního aparátu (dnes restrikce EU) aj.. Vše bude řešeno např. přes sdílení drahých elektromobilů, veřejné dopravy na jízdy i např. na dovolenou, soukromé vlastnictví aut bude jen pro finančně vyvolené. Diktát EU je dle mne zavádění socialistických myšlenek v jiné formě, no a k tomu patří i forma omezování a přikazování, tak jak jsme na to nadávali v dobách sovětské éry, akorát nám to podávají zatím po lžičkách, ať si pomalu zvykáme. Já se toho nedožiju, ale Vy mladší si po čase vzpomeňte ! Ano auta jsou čím dál tím více bezpečnější, ale svoboda volného rozhodování je čím dál tím více těžší a menší. Nemusíte se mnou souhlasit, ale já to tak cítím.1 bod
-
Myslím, že zde se uchýlím k občanské neposlušnosti a tu hovadinu si dám odpojit. Je mi úplně ukradené, co si ta banda levicových diletantů myslí, že je pro mě nejlepší.1 bod
-
Úplně jsem zapomněl přidat info o své kameře. Po dlouhém vybírání a ještě delším doručování jsem vybral Viofo A119 kvůli velikosti a kvalitě videa, která mi nejvíce vyhovovala + GPS. Instalace tradičně jako všichni zde, tedy skrytá kabeláž tažená pěkně souběžně s originálními svazky v A sloupku tak, aby nic nemohlo kolidovat s airbagy. Zapojení z pojistkové skříně na spínaném napětí a kostřícím bodu přes měnič napětí 12V->5V. Nalepeno na "černé tečky" na skle tak, aby šla vidět vyloženě jen nejnutnější část kamery, tedy jen optika. Fotky jsem dnes jen v rychlosti bliknul při cestě z práce, protože jsem se k tomu za celou dobu nedostal, tedy kvalita nic moc, ale pro názornost stačí. Nebýt dvouměsíčního dodávání kvůli tomu, že bylo objednáno 2x přes Ebay odkud vždy jen dorazilo na poštu do ČR a bylo opět odesláno zpět prodejci a až na třetí pokus přišlo během týdne z Alíka, tak už jsem od listopadu natáčel. Takhle to bylo až od ledna, ale aspoň skoro za třetinovou cenu co tady v eshopech.1 bod
-
1 bod
-
Motor ma za sebou 4000 km,mixova spotreba sa dlhodobo ustalila na 6.1l/100 bez akehokolvek setrenia a kontrolovania sa. Ako pise kolega vyssie,da sa jazdit aj s krajsimi cislanmi,ale chce to uz kontrolu a sebazaprenie. V ziadnom pripade ale motor v Rapide nepovazujem za nedostatocny,nebodaj nalozeny za dychavicny.Jazdim s nim do prace 4ia dospelaci,s rodinou v 3ke a nalozeny a este ma teda nikdy nesklamal.Praveze som prekvapeny,ako krasne a s istotou tento motor svoju pracu odvadza.Mne sa javi dokonca lepsi,ako rovnako vykonna Fabia 1.2 tsi s dsg.Tam sme spotrebou po cca 20000 km o 3 deci vyssie.1 bod
-
No neviem kde chodíte na tie spotreby že 4 litre na 100 normálnou jazdou. Ale ved OK. Normálna jazda je že pridám plyn a idem a nie ze gerontoštýl 3 minuty solenie z 50 na 90 za tabulou mesta. Neviem kde títo ľudia berú tie čísla ale vyzerá to tak že si kúpili auto tak z toho robia teslu. Mám tento motor v kombinácií s DSG. Pri tomto motore je prevodovka DSG veľmi zvláštna. Prevod "D" totiž motor extrémne dusí a na 40 km trase sa mi podarilo dať spotrebu 5,6 litra. (Okresky mierne kopčeky NORMÁLNA JAZDA). Na úplne rovnakej trase so zaradeným stupňom "S" som dal 5,2. V meste je spotreba 7 litrov bežným jazdením, jemnejším pri dobrej premávke sa dá 6,7 bez kopcov merané polhodinovým motaním po meste (Neporovnávajme s gerontoštýlom AKA spotrebu mam sice 7 ale keby som nepredbiehal ten traktor mam 6 tak na fórum napisem 5.9 aby dobre znelo). Diaľnica je už zaujímavejšia. Pri rýchlosti 110 km/h je priemerná spotreba 5,9-6,2 litra kto tvrdí že má na dialnici menej asi chodí len dole kopcom a ked mu fúka vietor od chrbta a 90tkou prípadne rovinatá D1 z Trnavy do BA. Pri rýchlosti 130km/h je to už 6,8-7 a ako niektorý píšu že to na dialnici nešetria a idú 150km/h tak pri tejto rýchlosti na rovine a tempomate je priemer 7,7. Dlhodobý priemer na 3000 km som mal 6 litrov. Tí čo píšu že nieje problém jazdiť za 4,6 tak by som teda poprosil aby tak skusili dať naozaj aspoň 200 km pretože to je nereálne. Dá sa samozrejme šmochlením, dobrým terénom a akceleráciou ďuribáčiho z domovu dôchodcov ísť aj na 4.6 ale to je naozaj veľmi ojedinelé a treba na to pevné nervy a mať to štastie bývať v okolí dunajskej stredy kde najvyžší kopec má susedova žena. Bežný človek čo má o tento motor záujem v novom aute by teda mal vedieť že takú spotrebu ako tu dokážu napísať niektorý členovia naozaj nedosiahne. Moje meranie teda je Mesto 7L, Okresky 5.4 (kopcovitý terén), Okresky 4.9-5 Rovina, Dialnica 6,5-7, Dlhodobý priemer 6. Ak bývate niekde ako sú Donovaly alebo Banská Bystrica tak si prirátajte ešte pol litra v meste a 0,3 mimo mesta a ak ste srdcom pretekár o-strom-buch tak pokojne aj liter až 2 navyše. Samozrejme prázdne auto. každých 50KG váhy navyše = 0,25L. Spotreba nieje vôbec zlá. Ale v prípade že často chodíte naložený tento motor sa vôbec neoplatí. Čo ma ale zaráža tak tu niektorý davaju fotky spotreby také že dajú dole aj Fábie s rovnakým motorom. že 5 dlhodobý priemer ... to je maximálne nereálne a dokážem to aj ja. Stačí ten údaj vynulovať na rovine pri tempomate 90 a odfotiť.1 bod
-
1 bod
-
Co přesně znamená položka "příprava pro tažné zařízení" v konfigurátoru? A lze takovou variantu využít i pro následnou montáž neoriginálních TZ (např. proto, že originál škoda na rozdíl od golfu nemá výklopnou hlavici)?1 bod
-
Už vidím, jak se jednoduše zapojují vodiče do BCM, tak jak se to má. I s nátáhnutím vodičů od zadu. To je ten největší pakec. železo dá člověk do hodiny, ale zbytek se táhne. Nakodovat všechny jednotky, motorovou, ABS, couvací, BCM, tažnou,-to u origo. Neorigo je jednodušší, ale auto v nedostatečném kodování přichází o určité funkce.1 bod
-
Menili niekomu aj chladenie?! Lebo v Škode tvrdia, že dostali prípis. U Octavie III pri montáži ťažného zariadenia treba vymeniť chladenie za výkonnejšie. Je to pravda?!1 bod
-
Ak môžem poradiť , aj keď sám proti sebe , tak nič iné by som tam ako originál nedal . Celkové spracovanie ťažného , jeho umiestnenie , kvalita gule a celkove hovoria za origo . Keby už veľmi sockárim tak tam dám neorigo železo ale elektriku vzhľadom na to s čím všetkým to komunikuje by som dal originál . Kto videl tie zázračné neorigo canbusové skrinky napojené na rýchlospojky a kto to montuje vie svoje ...1 bod
-
Pry tomu jiz nekolik let neni!! Ze by auto melo lepsi prevodovku, chladic a alternator, diky taznemu!!-1 bodů
-
to Lancelot: Nevšiml jsem si, že by třeba Němci proti uvažovaným opatřením něco měli. Ohlédněte se zpátky do minulosti. Díky regulím EU tady máme snad všechny elektronické systémy včetně ESP v základní výbavě u všech aut. A hádejte, kdo s tím přišel. Nebo snad myslíte, že sami automobilky jsou tak milosrdné?! V roce 2003 jsem za 350 tisíc kupoval fabiu 1.2. HTP ve výbavě classic plus, kde nebylo ani ABS... Ten posun k bezpečnosti je za poslední roky neuvěřitelný. A díky za něj.-1 bodů
-
to milanxx: Pozor, Evropská komise se zodpovídá volenému parlamentu a členy komise musí EP schválit, tzn. ta odpovědnost tady je. A pokud něco komise schválí, musí se na tom většinově shodnout. A pokud jsem dobře četl, ČR byla také pro.-1 bodů
-
to Lancelot: "Co se týče bezpečnostních systému nejsem proti nim, ale nechápu proč je musím mít povinně.".... Protože nejste na silnici sám.-1 bodů