Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 05/22/19 ve všech sekcích

  1. Probuh, auto je falesne zamaskovano, nechapu, jak nekdo si furt muze myslet, ze to takhle bude v realu vypadat.....
    2 body
  2. Vzdyt je to porad maskovane. Jen dalsi kaminek do skladacky nahodnych odhaleni..
    2 body
  3. Ta část nárazníku pod světli je nějaký nástavec, maskují tím podle mě světla až k masce, takže tam může být ještě schované další překvapení :(
    2 body
  4. Když vše kolem škubání shrnu: 1) u většiny se to projevovalo v celém koncernu VW group u motoru 1,5 tsi osazených od 1.9.2018 OPF 2) jedná se o motory od data výroby 1.9.2018 až do 30.12.2018 ? , jak manuál tak DSG 3) vyjímečně se stávalo, že cukají motory i vyrobené před 1.9.2018 a bez OPF 4) majitelé 1,5tsi 4x4 toto chování motoru většinou nepociťovali 5) v březnu 2019 byl vydán první opravný soft řj, částečné zmírnění projevu cukání, při chladných ránech se problém opakoval 6) motory výroby od 1.1.2019 do současnosti nejspíše tímto neduhem netrpí, technicky se v motoru asi nic zásadního neodehrálo (jen vysokotlaké čerpadlo bylo jinné) 7) ŠA slíbila nový soft řj, který tento neduh odstraní úplně Snad vše podstatné......
    2 body
  5. Kéž by to hlídali i u nás.
    1 bod
  6. Takze nie je problem, ze by sa nejako "zablokovalo" spustenie webasta, ked je konektor odpojeny a platia zvycajne podmienky - dostatok paliva a dostatocne napatie autobaterie. To je fajn.
    1 bod
  7. Jako, ac si o Němcích myslím kolikrát ledacos tak v tomhle mají pravdu.
    1 bod
  8. https://zpravy.aktualne.cz/zahranici/nemecti-policiste-vyskolili-ceskeho-ridice/r~eb139bb67c7411e9ad610cc47ab5f122/?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu Palec
    1 bod
  9. No jak je asi zřejmé, 1.5 TSI 110 i 96 kW verze (DADA a DACA kody motoru) mají vždy číslo jednotky motoru 05E906018 a jen písmenný suffix za číslem určuje, do jakého vozu a případně dalšího provedení tato ECU patří a jaký soft to tedy také má dostat. Pokud tedy vyhledáváte jak v těhle seznamech nebo přímo ve flash souborech od VAGu, každý flash soubor má uvedeno v názvu kromě komplet čísla jednotky také o jakou verzi se jedná a logicky, čím vyšší číslo verze tím aktuálnější. Takže jak už jsem napsal výše, např. pro AL není vyšší než 6084. Pokud výrobce uzná za vhodné, má v daném release přístupné i starší verze (např. pro 05E906018R), pokud ne, uvede jen jednu nebo také žádnou, pokud žádný update nebyl vydán ... Nějaký komplet přehled všech dosud vydaných verzí ECU včetně všech updatů myslím nemaj ani ve VAGU k dispozici pro servisní síť ale divil bych se, kdyby nebyl ... Jasné? Tohle není rocket science
    1 bod
  10. Tak oni ty facelifty neumí. Yeti přišel o své mlhovky, O2 i O3 děs a obě fabie toho taky nepobrali. Originál je hezčí.
    1 bod
  11. Opel Corsa: https://www.auto.cz/novy-opel-corsa-prozrazen-podivejte-se-na-nemecky-hatch-s-nemeckou-technikou-129341
    1 bod
  12. @LukášCBR Což o to, já se v těch měřících stolicích také nevyznám. Jen píšu to co tu někdo psal (nevzpomenu si na jméno). A z hlediska selského rozumu to smysl dává, protože samotný tlumič to nezkontroluje, navíc když to dokonce haní někdo kdo samotné ty přístroje prodává.
    1 bod
  13. Volič automatu bude joystick a také bude HUD.
    1 bod
  14. Určitě neměří přesně ta appka, ale ve světě motoru nebo kde, s tím motorem byly na brzde a naměřili kolem 220 ps takže je pravděpodobný ze reálné bude mít víc, někde tu je ten článek ofocenej
    1 bod
  15. Svolávačku musí vyhlásit výrobce. O té pouze spekuloval technik stejně jako my tady na foru. Odjel jsem s papírem, kde je napsáno: Škubání motoru při rozjezdu způsobeno softwarem ŘJ motoru. Momentálně se připravuje nová verze softwaru. Jakmile bude nová verze k dispozici, bude vydána informace výrobcem. Každopádně se mám zhruba za měsíc informovat jestli není něco nového...
    1 bod
  16. https://www.idnes.cz/auto/autoservis/test-rafku-skoda-octavia.A190514_184331_autoservis_fdv jj známe výroba Rusko a podobný...
    1 bod
  17. Neřeknu ti jaká je to pojistka,mám fabii 2 a tam to asi bude jinak,ale ano,je to ventilátor čerstvého vzduchu,ten se spíná až po otočení klíčku.
    1 bod
  18. Viskozita není podstatná, podstatná je norma VW50x.xx
    1 bod
  19. Nemá někdo 1,5tsi dodání duben nebo teď květen? Jak to vypadá s klokanem ještě se projevuje nebo ne? Slyšela jsem že nové už to nedělají. Je to tak?
    1 bod
  20. Nic se ti nevymaže. Sám jsem si měnil trojblik na čtyř a v pohodě.
    1 bod
  21. Dokud to budou lidi kupovat (a ještě si za to připlácet), nic se nezmění.
    1 bod
  22. Tu rychlost stanovuje kdo? Paušální "povolená" rychlost je nesmysl ze své podstaty. Bezpečná rychlost je pro každého jiná a jiná pro každou situaci. Dle mého skromného názoru jsou nejnebezpečnější řidiči ti, kteří slepě spoléhají na značky a řídí se "předpisy". Místo toho, aby rychlost přizpůsobovali povětrnostním podmínkám a provozu. Ne náhodou se pak tito dodržovači zpravidla odkopou v první krizové situaci, kdy naprosto nejsou schopni zareagovat, neumí brzdit, zmatkují a nedokážou sami vyřešit nestandardní úlohu. Sice jsou schopni jezdit podle tachometru, ale korunují to nejlépe denním svícením v mlze nebo za hustého deště. A pokud budeme mluvit o přistižených chudácích. Naprostá většina míst deklarovaných v rámci poslední policejní exhibice snesou jen jedno kriterium - dá se tam pohodlně a rcyhle změřit dostatek řidičů.
    1 bod
  23. https://www.novinky.cz/ekonomika/501223-auta-maji-mit-povinne-omezovac-rychlosti.html Vzhůru k lepším zítřkům - to stále ještě nevíte, že jedině naše EU elita ví nejlépe, co ta lůza (my všichni ostatní) potřebuje ke svému životu a co je pro ni nejlepší? Tak to také dostane... Točte si sami svými volanty dokud to jde, za pár let vám nedovolí ani to.
    1 bod
  24. Kecá:-) Když dofukuje, tak taky určitě kouká na barometr. Nemumím si představit, že by pokaždé od kompresoru připojil šlahoun na kolo a šel si sednout do auta, aby koukal na display :-)
    1 bod
  25. asi jsem divnej, ale ja si teda auto (a vybavu) kupuju podle toho, co chci (a nechci) a ne podle toho, kolik na tom škodovka (ne)vydělá...
    1 bod
  26. Dnešní cesta z domu domů.
    1 bod
  27. V USA už by to bylo na hromadnou žalobu s vysokým odškodněním, že ŠKODA (ale i další automobilky) neinformuje v návodu majitele, že mu záměrně ničí autobaterii nedostatečným nabíjením na pouhých 80%, což způsobuje řadu problémů.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...