Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 05/24/19 ve všech sekcích

  1. No subjektivne je Up! hnusnej uz od zacatku, zlaty Cigo ... Ale zadni partie, to je jina, ta sklenena/cerna se mi libi vice ... o tom se da uvazovat ... Ale predek neeee, dekuju ...
    3 body
  2. Na S3 som to meral pri zapnutej aj vypnutej rekuperácii na trase cca 350km, diaľnice a okresky. Je to rozdiel cca 0,3-0,5L /100km. Takže na 100km ušetrím cca 0,625€, na 10tis km je to 62€, ak je cena akumulátora približne 250€ tak je to návratnosť po cca 45tisíc kilometroch. Ale ja sám mám konektor vytiahnutý, nakoľko síce jazdím dlhé trasy, ale auto stojí občas aj 14 dní a hlavne v zime som už mal problémy so štartovaním (dlhý štart).
    2 body
  3. Právě proto doplňuješ inkoust do tiskárny. My ostatní na zuby darovanýho koně nekoukáme.
    2 body
  4. Pokud si někdo nevšimnul, tak toto je téma spotřeby konkrétního motoru v Karoqu, tudíž různé Ibizy a já nevím co dalšího, sem nepatří.
    1 bod
  5. Trh se rychle zaplní jednou karosářskou verzí a nakonec ji bude tolik, že o ní přestane být zájem. Navíc spousta šetřílků za čas zjistí, že mají SUVka větší spotřebu, ta levbnější nemají takový výkon a koneckonců první sníh je překvapí, neb pohon 4x4 zvláště u slabších a menších aut prostě není (a někde ani za příplatek). Já proti SUV nic nenamítám - podmínkou je alespoň slušný zavazadelník (po plato), bezpodmínečně pohon 4x4, a jakýs takýs motor.. Než jsem v před lety koupil OII chtěl jsem právě čtyřkolku, ovšem Yeti s rezervou, bylo v té chvíli auto bez kufru. Takže vyhrála Octávie. No a následník je opět Octávie, neb Karoq měl ve chvíli objednávání pouze 1,5 Tsi (nic pro mě) a Kodiaq byl už finančně mimo (navíc předokolka 1,4 tsi...)
    1 bod
  6. Asi tak, kdyby aspoň někdo přemýšlel a udělal trošku řez efekt a úžitek, pokud se má Scout vydat i mimo silnice, tak tady nevidím jedinou věc, co zlepšuje průjezd/údržbu. Čidla v tom plastovém lemu... když urvat, tak všechno :)
    1 bod
  7. Dnes ráno informace ze servisu, auto je opravené. ? Náhradní vozidlo bylo nabídnuto, ale já ho nechtěl, mám čím jezdit.
    1 bod
  8. A kolko uzivatelov menilo na zaruku kvoli vadnej serii Mollu? Sa nam to finalne cislo opat zmensi. P.S. pre pripadneho trolla = dany system neobhajujem tiez.
    1 bod
  9. Zase ty extrémy... Kolik znáte těch lidí co měnili baterii po dvou letech? Na fóru je mnoho uživatelů, ale ti co reálné měnili baterii po dvou letech je kolik, 10 nebo 20? Tím ten systém nechci obhajovat, ale nevím proč to až tak dramatizovat.
    1 bod
  10. Objednat u dealera by melo jiz jit. Konfigurator by mel byt spusten do cca 14 dni i s cenami
    1 bod
  11. Ano, máš pravdu v tom, že to měří protejkající proud a i teplotu baterie, ale otázka má znít, proč to měří ... Měří to právě jen proto, aby mohlo být vyhodnoceno, jak vysoko může regulace nabíjení akumulátoru jít při proměnlivém "inteligentním" režimu, což při starší "hloupé" konstantní regulaci není třeba ... Až někdo bude umět změnit zapsané podmínky např. té teploty aku, nebudete muset odpojovat konektor, ale jinak je to to nejrychlejší řešení a řeší to SSS a REKU najednou... Tohle jsem sem už taky postoval
    1 bod
  12. Nejhorší tvar karoserie z pohledu aerodynamiky je hatchback. Vzduch proudící za vozidlem se tam různě mele, vrací a vytváří víry. Za autem je také podtlak, takže auto jakoby "vcucává" zpět. Proto má na vrchu plastový střešní spoiler a finlety , které zónu podtlaku odsouvaji co nejdál za auto. Dokonale to využívá golf GTI
    1 bod
  13. Já byl v pondělí na golfu v Sokolově a ty nikde. Polévka, řízek, kofola a kafe za 200,-. Jen ta cesta byla děs.
    1 bod
  14. Kdybys nás poznal osobně, ani by Ti to nepřišlo, to vypadáme celkem normálně (alespoň někteří)
    1 bod
  15. Môžem odfotit. Ale neskôr. Samozrejme sú tam normy VW... ale to nič nemení natom že tie normy spĺňajú viskozitu olejov vyššie spomenutých. Áno 2017 je bez GPF. Aspoň teda myslím...
    1 bod
  16. Ty nejsi objektivní, ale zoufalý [emoji23]
    1 bod
  17. Já na Škodovku neplivu, naopak všem kdo se mě zeptá říkám, že Škodovka je prostě jen drahá, jinak proti ní nemám vůbec nic a klidně bych měl zase Octavii. Já jsem v tomhle celkem objektivní.
    1 bod
  18. Jasně a proto raději jezdíš s vlastní
    1 bod
  19. Nerozporuji mezikoncernovou kvalitu, ale když nemáš škodovku tak se ti do ní lehce strefuje - co by teď asi tak musel psát o škodovce Stringo jenž má toho našeho souseda No mám obavy že ta O IV o moc levnější nebude.
    1 bod
  20. Nechci být negativní, ale ten Scout je fakt hnus. Ale to až na OII a "Line" dvojkové Fabie všechny Scouty.. Ty stříbrné plasty jsou jak čínská tržnice..
    1 bod
  21. Taky byl zmatek při objednání. To se stane. Přilepeno pomocí oboustranky na před FL.
    1 bod
  22. to jo, ale dost to bude vadit vyhledu zpoza a sloupku. Design je subjektivni ...
    1 bod
  23. Do foroty určo nemají nic, čekačka na 1,5tsi u kodiaqa je 22 týdnů! Kdo má problém, tak servis a pokud problém přetrvává tak psát na infolinku ŠA a tak dlouho otravovat až se Vám někdo vyjádří. Já odpovědi kolikrát urgoval třeba 3x za týden ten stejný mail jsem poslal, prostě dokud nikdo neodpoví tak budu prudit. Nesrat se s něma.
    1 bod
  24. V servisce nemám, ale mám nálepku v kufru, někteří dostávali ještě dvě lejstra ze servisu. Každopádně od včerejška jsem majitelem downgrade DG opravy na 2.0 TDI (CR) 103 kW CFHC u www.motorpower.cz a zatím spokojenost. Motor má hlubší zvuk, lépe táhne odspodu, má kultivovanější projev a hlavne spotreba sla o litr dolu a regenerace DPF se zdvojnasobila. V databázích je moje VIN vedené jako po opravě, takže žádný stres. Původní verze softu byla 9979, nyní má 9015. Mě k downgradu přesvědčil tento článek
    1 bod
  25. Rekuperace energie, prebiji to baterii pri brzdeni vysokym napetim kolem 15 V, aby to baterie vydrzela, nesmi byt moc nabita, takze ji tzv. inteligentni dobijeni umele udrzuje polovybitou, nabijeci napeti tak skace mezi cca 12 V, coz je moc malo a cca 15 V, coz je zas moc hodne, a tim se baterie nici. Vsechny tyhle zbytecne funkce vcetne SSS vypnes nejjednoduseji vytazenim prebytecneho konektoru z minusoveho polu autobaterie, tim se dobijeni prepne do rezimu standardniho trvaleho konstantniho dobijeciho napeti kolem 14,2 az 14,4 V.
    -1 bodů
  26. Ahoj všichni. Prosím o radu. Odblokuje mi DVD za jízdy někdo z vás, okolí Domažlic, nebo musím do autorizovanýho servisu? Můžu si to udělat i SÁM? Děkuji za odpovědi. Filek. PS: kolik si mám připravit a nepadá tím záruka vozidla?
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...