Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 06/24/19 ve všech sekcích

  1. Cestou na chatu jsem navštívil ,,můj autosalon” a tu z prvozávozu za 575tis neprodali, šla o víkend na reexport do D ( to se dělo, když uvedli na trh Citigo) dostali ještě dražší za 610tis. Kůže pěkná, ale sem tam nic moc zpracování světla jim nesedí ani na jedné. Předváděčku z dubna už mohou prodat z 510 za 447, najeto jen 651km ( za 2měsíce se s tím skoro nikdo nesvezl) a skladovku Tdi ze 480100 za 444. Na ní moc nelícoval předek těsnění na malém okně nesedělo a jiný odstín Kolik se jich objednalo jsem se neptal, ale na obou parkovištích jim žádná nestojí. Schránky měli, ale moc nelícují Počkám min. rok, mouchy vychytají a ceny budou ještě lepší.
    5 bodů
  2. jo díky stringo, stejně to moc jezdit nebude.. max 5000km ročně.
    3 body
  3. 2 body
  4. Takze toto hlaseni by melo varovat pred poklesem napeti na akumulatoru
    2 body
  5. Na zítra mám domluvenou jízdu s 1.6 TDI 85 kW.Už jsem projel 1.0 TSI 85 KW a 1.5 TSI DSG.tak pak napíšu dojmy.
    2 body
  6. Už se to zde taky řešilo a zrovna nedávno se někdo ptal na to samé :-)). Lehce zalistuj a vše najdeš.
    2 body
  7. Takže chceš dát motor 2,0 Bi-TDI 176 kW s passatu do nového služebního superbu protože ti 140kw na cestování přijde málo. Chápu to správně? A záruku auta budeš řešit jak? Nebo auto do servisu jezdit nebude když je služební ? STK O. K. Taky nejezdím . Až tě někdo naboura tak co? Budeš platit jak mourovaty, protože ten motor tam nemá co dělat atd. Tvůj argument pro úpravu taky nechápu. A už vůbec nemluvím o cenové náročnosti to realizovat. Buď si nedokážeš na autě vyměnit ani kolo nebo si tady z nás děláš prdel.
    2 body
  8. Sú firmy ktoré sa zaoberajú zvyšovaním výkonu áut. Chiptunning riadiacej jednotky je len jedna z mála vecí, ďalej su tam vymeny turba a ďalších súčiastok atď.... sú to tzv. úrovne prerábky (stage 1, 2,3). skús popozerať po týchto firmách, spýtať sa čo by ti s tým dokázali urobiť a pomôcť. Tu na fóre pokiaľ s tým niekto nerobil tak bude len nadávať, ale to je všade tak, ľudia keď nevedia poradiť alebo pomôcť, tak aspoň frflu. Ja som si nechal chipnut moje auto ale tá firma robí aj úpravy motora. Ak chceš tak správa nech nerobím reklamu
    2 body
  9. Nemyslim si, ze by se Eskamonter chvastal. Kdo si korporat nevyzkousel, tak radu veci pochopit ani nemuze. A kdyz nechce koncernova auta, at je v soukromi nema. Je to jenom jeho vec a urazet se, to je trapne. Byl bych rad, kdyz by pak zaznel finalni vysledek, protoze tahle operace je natolik nakladna, slozita a oficialne neproveditelna, ze by me to snad taky lakalo :-)
    2 body
  10. @Aleš_BX dlho som rozmyslal, co odpisat, ale myslim, ze pre Teba je najvacsim trestom, ked Ta ludia ignoruju. Chvastat sa tym, ze som zviazany pravidlami velkej firmy mi pride ako chvastat sa ze som sice v base na Pankraci, ale mam tam velku LCD telku a masaz 3x tyzdenne. Takze bud kludny, na niekoho s vyssim IQ to urcite ako chvastanie neposobi, skor ako volanie o pomoc, pripadne ine riesenie ako to, nad ktorym premyslam. Bud tak dobry, a nechaj toto vlakno odpocivat v pokoji.
    2 body
  11. Dnes som zostal nemilo prekvapený, keď mi padli oči na zadnú pravú rohož pod nohami. V rohoži deci vody a pod ňou premočený koberec... Kondenzát z klimatizácie podľa všetkého neopúšťa auto tam kde by mal. Pod autom ani kvapka, ani v strede auta ani pod motorom. EDIT: Dnes som prezrel aj priestor pod nohami spolujazdca a tam je to rovnaké. Takže kondenzát spod výparníka komplet tečie do auta... EDIT 2: Rozobral som pravú stranu stredového tunela (plastová krytka, 1ks torx) a následne celý plast potlačiť smerom dolu (pozdĺž stredového tunela je len na zarážkach). Odtok z výparníka vedenie v pravo po stredovom tunely kde ústi von (je tam tesnenie) a pre mňa z nepochopiteľného dôvodu je tá rúrka ústie/prechod zaistená len proti-hrotmi na rúrke. Ak by mala závit a z vonkajšej strany umelohmotnú maticu bolo by to na veky tesné... Z pod auta je ústie vidno len po odláčení ochranného plechu/štítu okolo výfuku a jeho medzivrstvi. Po ústie sa nedá dostať, jedine odmotnovať výfuk a jeho štít na podvozku. Kondenzát mi vytekal spod toho tesnenia, stekal po plechu tunela do tlmiacej hmoty a následne až do zadu... Zobral som silikón a zasilikónoval okolie prechodu. Po zatuhnutí bol kľud, voda vytekala z pod auta, kade mala. A teraz ta horšia časť, keďže bolo v aute cca 6-7l vody, vyhodil som sedadlo spolujazdca, vycvakal bočné plasty a po celej dĺžke auta podvihol koberec aj tlmiacu hmotu. Vysávačom na vodu (tepovačom) som asi 80% vody povysával. Časť som vyfénoval teplovzduškou, na noc hodil dva odvlhčovače a následne to nechám ešte na slnku a dúfajme že to vyschne aspoň tak, aby som to mohol zmontovať a nezatuchlo to...
    1 bod
  12. Ahojte, mam otazku ktorou naseriem polovicu fora, ale budem musiet byt majitelom superba. V zasade je jasne 4x4 dsg tdi, co najvyssia vybava. Zvazujem vsak swap motora za 2.0bitdi z passatu. Otazne je co k tomu vsetko bude potrebne, ci staci vymenit turbo a jednotku (nemyslim), alebo cely motor (to myslim skor a nevadi). Potom je otazka ci kedze motor pojde prec, tak ci nestaci kupit 110kw verziu (alebo inu slabu co bude po facelifte s 4x4 dsg). tych, ktori su pohorseni mi je luto, ale skuste mi prosim niekto odpovedat, diky :)
    1 bod
  13. Vážení přátelé, ano. První dojmy jednoznačně pozitivní. Aktuální stav je tedy Bilstein základní řada ve verzi pro Passat a Eibach pro Superb. Auto se přestalo houpat, je pořád dost měkké, nejlepší zlepšení je v reakci na volant.
    1 bod
  14. Kola nebudu komentovat, tohle je sekce k eibach pružinám, ale 20” a eibach nebude problém. To 20” kolo bude fyzicky menší - 20”+35% profil, než větší 19”+40% profil.
    1 bod
  15. Tak já to pro jistotu opakoval protože se tomu nedá věřit . Jednak máš fakt super zaměstnavatele že ti koupi auto a je mu úplně volný že nebude auto jezdit na garanční servis atd. (Kup mu flašku). Nevím jaký máš ty zkušenosti s pojišťovnou ale když jsem měl já autonehodu a auto které mi projelo stopkou 130kou tak obě auta kontrolovala pojišťovna a soudní znalec hodně slušně takže v mém případě kdybych tam měl jiný motor by se zjistilo docela jednoduše a rychle když byl před autem venku . Jinak chápu že chce někdo silnější motor . Ale v tvém případě to legálně nejde a i tak to bude sranda od 200 do 300 tisíc kvůli získání +35kw v superbu který je služební a jezdí pravděpodobně i do zahraničí to je prostě masakr .
    1 bod
  16. Na toto mohu napsat jediné, jezdi soukromým vozem, protože tento plán je zcela mimo, jak technicky, tak legislativně a určitě i v rámci společnosti.
    1 bod
  17. Co to je za šudlátko? Takhle je to téměř správně.....
    1 bod
  18. Keď si si není istí tak vymeň,aj vodnú pumpu,ja som dával Contitech plus Kolbenstein pri cca 130 000.
    1 bod
  19. No to chapem, ze si chcel asi pocut ako sa to da, ale to je take absurdne, ze tu vsetci akurat vypenili. To co si cakal na zaciatku, ze ...naseres pulku kralovstvi... sa stalo skutocnostou. Mal si ist s tymto problemom za nejakym odbornikom v tvojom okoli, do nejakeho servisu. Ten ti povie, ze je to sialenost, ale mozno by to vedel... Drzim palce. A daj vediet ako dopadnes. Mozno sa ti to podari. :-)
    1 bod
  20. @Eska-monter, nedávno si řešil na svojí "o3 pred fl, 2.0tdi 110kw dsg. A teď řešíš další ropu.... Si první koho znám kdo má soukromé auto jak píšeš 350+ps a řeší služební auto takovým způsobem. Zná dost kluků co mají soukromá s 500ps a víc a nikoho by proto nenapadlo řešit služební auto kvůli nízkému výkonu protože si ho užijí ve svým....
    1 bod
  21. Chlapi, ak by som v tomto pripade mohol mat slobodnu volbu, tak som uplne inde, ako v koncerne, nic v zlom. A neriesim ako prezit 4 roky, ked zo sukromnych aut som zvyknuty na vykon 350ps+. Problem je, ze to MUSI byt Superb. Ale aby som nekecal, este to moze byt Mercedes C, BMW 3, Audi A4. Musi to byt 2.0 t-diesel. Kolesa profil 45 a vyssi. A dalsie chobotiny. Musi sa to kupit oficialne cez dilera a nove, nemoze to byt ani predvadzacka. Carpolicy nepusti. Audi A4 je vyslovene hnusne, davno som nevidel auto, ktore tak krici, ze je proste "costovo ocuttovane". Takze ostalo C a 3. Ked si date do kontiguratora C, 3, zistite, ze sa u vybavenych modelov vybavou hybete okolo 70tisic eur, a to v aute bude mat stale 170-190ps. Sudruhovia totiz mysleli nielen na objem motora, ale aj na maximalny vykon. Dalsia vec je, ze uz to potom su "luxusne" auta a teda je na vas pozerane ako zhyralca, co velke firmy neodpustaju. Superb nestve vobec nikoho, ved je to len proste Skoda. Arteon v ponuke nie je (ten by bol riesenim) Kodiaq tiez nie. Aj ked 176kw v Kodiaqu je zase skor primerane, ako nadstandardne a to este musime odhliadnut od toho, ze Kodiaq je jednoducho jedno z najskaredsich novych aut. Sorry ak to niekoho uraza. V minulosti som to riesil tak, ze som viacmenej sluzobne "mimo firmy" jazdil sukromnymi autami, ale rocne to dobrodruzstvo stoji 10k, a clovek furt nema veci, nieco zabuda v druhom aute, takze som sa poucil. Je to tak velka operacia, ze sa mi do nej nechce, ale predpokladam, ze ak nevymyslim nejaky iny hack systemu, tak mi nic ine nezostane.
    1 bod
  22. Myslím že Igor nebo 160R (snad to píšu dobře) je z Bratislavy. Zkus pohledat?
    1 bod
  23. z Polska nie je ani maso dobre, preco tam chces menit motor? Inak ten motor by mal byt uz aj v skodovke. Kodiaq RS BiTdi 176kW. Kup si Kodiaq a neprzni Superba. Co?
    1 bod
  24. Pokud by to olej měl dělat, tak je to nejrychlejší cesta na šrotiště ! Celý problém spotřeby oleje je idiotsky řešené pístní kroužky. Ty jsou příliš slabé a tak se z nich stává čerpadlo oleje do spalovacího prostoru. Vzniká neuvěřitelné množství karbonu a motor jde do kytek. Ve Škoda Auto na to přišli a měnili písty se silnějšími kroužky spolu s ojnicemi. Tento problém se dá vyřešit docela levně ( v řádech stovek až tisíců Kč záměnou pístních kroužků. Na Hyundai Sonata NF je spotřeba po této proceduře asi 0,5 L oleje po 15000 km. Výměna oleje neřeší vůbec nic. Prostě to ve Škodovce docela hodně podělali,, kromě jiných závad.
    1 bod
  25. Tyhle pěnové pásky se dají odříznout tenkým vlascem, je to piplačka, ale jde to...
    1 bod
  26. Preto je dobré použiť vyššie spomínaný suchý zips 3M Dual Lock, z neho sa dá značka hocikedy dať dole, napr. ak chceš dôkladne umyť auto aj pod značkou. Na mojom aute sme túto jar začali už tretí rok a značky stále držia...
    1 bod
  27. @Pawouk nie, legalne to nejde, ale to ma rusi najmenej. Mozno sa povenujem papieru od importera, ale to sa mi asi nebude chciet. Na STK som fyzicky nebol 15rokov, a nehodlam to nejako menit. Technicky je proces zapisu uplne rovnaky ako v CR. Ak ziskas prehlasenie importera, zapises aj tretiu napravu. Ci je DSG rovnaka zatial neviem, v najhorsom sa vymeni tiez. @marfan Predpokladam cenu do 5tisic komplet, Mihocar je oproti Polsku dost predrazeny. Ale zatial som dokladny resers nerobil, som v teoretickej rovine, ci to vobec technicky ide. Zaklad bude 4x4, to je jasne. @Aleš_BX za motorom su uz len drobnosti, za par eur. To ma nerusi.
    1 bod
  28. Ak chce, tak aktuálne na mihocar.cz majú tento motor spolu s prevodovkou za parádanych 7500€ :D Keďže je ale ten motor iba 4x4, tak by musel mať základ 4x4 inak prestavať s 4x2 na 4x4 tak to si kúpi druhé auto za tú prestavbu. Inak pri prvotnom pohľade pod kapotu ten motor vypadá rovnako ako 140kw verzia, ale ak sa to napichne na STK tak skončil. Ako píše Aleš radšej arteona rovno kúpiť ako riešiť prestavbu. Skôr by som to videl na konverziu z jedno na dvojté preplňovanie ako riešiť výmenu celého motora.
    1 bod
  29. Na Slovensku lze legálně vyměnit motor za jiný typ? Dost pochybuji. DSG, co budeš mít v Superbu, je stejná, jako se používá u BITDI? A pokud jde o výměnu jednotlivých dílů - na to rovnou zapomeň, ten motor není stejný. Viz příručka: SSP-547_The_2_0-l_176-kW_TDI_Biturbo_Engine_from_the_EA288_Diesel_Engine_Family.pdf
    1 bod
  30. Na těch prvních garančkách (2roky/30 tkm) se defakto skoro nic nemění, jen olej + olej.filtr. Jinak ostatní filtry se mění až po delší době, třeba tak v 60-90 tkm nebo třeba po více letech, podle toho co nastane dřív. Třeba olej v haldexu bývá tak po 3.letech nebo 60tkm. Brzdovka bývá po těch 2. letech. Výměna kabinového filtru není všude samozřejmostí, je to podle servisu a přání zákazníka, já si ho třeba měním sám, stejně tak vzduchový. Samozřejmě záleží v jakém provozu (krátké, dlouhé trasy, prašnost) auto jezdí a podle toho měnit. A že chceš jít s autem dřív do servisu na garančku a dle servisu je to zbytečné, bych po radě servisu asi změnil servis :-D
    1 bod
  31. Po velmi dlouhe dobe byla v ramci faceliftu misto navyseni zasadnim zpusobem vybava osekana. Ale na prvni pohled to vypada, jako kdyby Skoda skoncovala s chudou vybavou Active, kterou si prece nikdo rozumny nikdy nemohl koupit. Ze nema Ambition ani pitomy MF volant, to uz pani novinari nejsou schopni pobrat.
    1 bod
  32. na poi-radary.eu - na léto přidáno Chorvatsko + aktualizace Maďarska.
    1 bod
  33. Calunit samo?? Takto to vypadalo po caluneni v byvalej octavke
    1 bod
  34. Tak jsem koukal, že typ motoru je BSE...Co nejdřív zajedu k mech., aby to napojil na počítač a zkusil zjistit, jestli mu to vyhodí nějakou chybu. Z počástku závady to nebylo pravidelné - po startu, když motor chvíli stojí... dvakrát jsem mu auto přivezl a závada se s ním neprojevila..., tak uvidím..., a to čidlo otáček by mu vyskočilo jako závada? jinak zatím dík..
    1 bod
  35. Az ten finalny, toto je zatial trapenie a uvidime kde to skonci aby to bolo funkcne.
    1 bod
  36. Takze pre dnesok sa podarilo v tejto konfiguracii dosiahnut 212ps na brzde. Je ale predpoklad, ze sa to doladi na tych 225ps, ale chce to cely den.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...